Minä urpokin vihdoin tänne löysin, puhelimen selaushistoria ohjas aina vaan tohon ekaan ketjuun ja siellä sitte ihmettelin että onpas täällä nyt oudon hiljaista... pöljä mikä pöljä. En jotenkin tajunnut että kuukausittain tehdään uus. No mutta! Täällä nyt kuitenkin, että terve vaan taas kaikille kanssaodottajille!
Johan nyt on taas murheellisia tapahtumia sattunut osalla kohdalle. Voimia kaikille ja uskoa tulevaisuuteen vaikka se turhautuminen ja suru sillä hetkellä tuntuukin musertavalta. Itsellä yksi km takana, spontaanisti keskeytyi suunnilleen tässä vaiheessa odotusta missä nyt olen ja muistan miten pettynyt ja myös vihainen mä olin omalle kropalleni joka ei suoriutunut niin kuin piti. Hirvee kelaaminen myös, että teinkö mä jotain että näin kävi, ja myös pelko että mitä jos tää ei koskaan onnistu. Mutta niin se vaan tuo pötkö number1 tossa vieressä tuhisee tälläkin hetkellä vaikka meinas jo usko loppua siinä km:n ja monen tuloksettoman kuukauden jälkeen. Olkaa itsellenne armollisia
Täällä on ollut pientä flunssaa tässä perheessä, miehellä on nyt sohvapaikka kun yskä herättää muuten meidät herkkäuniset. Kovasti pelkäsin et jos vauvallekin tulee tauti pahana mutta sen suhteen selvittiin ilmeisesti ihan vaan vuotavalla nenällä. Taitaa lapsella olla parempi vastustuskyky kuin vanhemmillaan
Mulla on alkanut nyt pahoinvointi voimistua, koko ajan on nälkä ja samalla kuvottaa. Öisin pitää herätä kerran pari pissalle ja ainakin kerran syömään. Neuvolan täti arveli että syynä voi olla sekin kun synnytyksestä täysin toipuminen kestää kuitenkin kuulemma sen noin kaksi vuotta ja mulla siitä nyt ei oo sitä vuottakaan kun uutta jo pukkaa - koko koneisto ja se pikkutyyppi tarttee ihan eri malliin nyt polttoainetta kuin ekassa raskaudessa kun olin odottajana aika lailla paremmassa tikissä.
Neuvolassa siis tosiaan tuli käytyä, siellä ei mitään erikoista. Ravintosuosituksista juteltiin pitempäänkin koska olen muutenkin ruoan kanssa tekemisissä paljon eli se kiinnostaa, saldona mm. seuraavat asiat :
Tuorejuusto, antaa mennä vaan, ainakin Valion on kaikki ok.
Inkivääri (tuore), antaa mennä vaan, ainoastaan luontaistuotteita joissa inkivääri jossain tiivistetyssä muodossa kannattaa välttää.
Leikkeleet - kypsät lihavalmisteet, antaa mennä vaan. Evirakaan ei varoita esimerkiksi meetvurstissa olevan listeriariskiä. Kun tuote on tuore ja asianmukaisesti säilytetty niin ei pitäis olla mitään ongelmaa.
Semmosta tähän viikkoon.
Ei malttais odottaa että pääsee ultraan taas, mut eihän sinne toisaalta enää kauaa ole... mutta liian pitkään kuitenkin!
Miina ja mini 9+1
Ai niin ja Sandymamalle vielä ihan ekstrasuperiso ilohali, mahtavaa että kaikki olikin hyvin kaiken piinailun jälkeen!!