Neuvolakuulumisia: SF-mitta oli edelleen sen 38 cm, eli ei ole ainakaan kasvanut. Yläpaineet oli laskenut, mutta alapaineet nousseet, eivät olleet kuitenkaan vielä hälyttävällä tasolla. Paino oli tippunut viime keskiviikosta melkein kilon. Tytsyn syke oli noin 135 paikkeilla. Oli taas vaikea kuulla sykkeitä, kun mulla on sitä lapsivettä niin paljon. Syke jotenkin kaikuu sen veden ansiosta, ja vain yhdessä tietyssä asennossa kuuluu kunnolla sydänäänet. Vähänkin kun liikuttaa anturia, niin alkaa kuulua vain kohinaa...
Onnea vauvautuneille! Kauhean moni on jo tähän mennessä saanut vauvan syliinsä.
Ja olen suoraan sanottuna todella kateellinen. Oma olo kun ollut jo pari kuukautta aivan järkyttävä, ja tämä yksi ei tajua tulla ulos, vaikka aika jo olisi. Inhottavinta oli tänään neuvolakäynnin lopuksi, kun sovittiin seuraavaa (ja viimeistä) neuvola-aikaa ensi viikolle. Neuvolan täti vaan totesi, että jos nähdään ensi viikolla, niin varataan samalla sitten äitipolille se yliaikaisuuskontrolli (joka meillä on 41+5). Olen taas niin varma, että tämäkin raskaus menee käynnistykseen, enkä jaksaisi kyllä mitenkään odotella kolmea viikkoa vielä.
Täällä on siis pieni masis päällä, vaikka eilen oli taas sellainen olo, että lähdetäänkö näytille vai ei. Mutta nyt kipeät supparit ovat laantuneet siihen, että niitä tulee kolmen neljän tunnin välein. Häpyluun alue on kuin tulessa koko ajan, joten toivottavasti siellä jotain tapahtuu.
Anteeksi tämä suuri omanapaisuus tällä kertaan, mutta kyllä nyt on herneet nenässä ja syvällä.
Huomenna on jo muuten meidän oma kuu!!!!!!!!!!!
clearbrook ja pikkusisko 39+3