zannukka: Voi harmin paikka!! Voimia paljon uuteen yritykseen!!
Lisa Maria: hui! Varmasti säikäytti. Mutta jos ei mitään kipuja eikä kummempaa, niin ehkä se oli sitten se lääkärisi mainitsema nesterakkula, toivottavasti!
dita: Minä en ainakaan vielä hötkyile tuonne FB-ryhmään. Jotenkin kammostuttaa ajatus, että siellä olen sitten ihan omalla naamallani ja nimelläni, vaikka kaikki muut ovatkin samassa tilanteessa ja varmasti aikuiset ihmiset osataan pitää asiat siellä ryhmän sisällä. Mutta varmasti olen ainakin täällä palstalla pyörimässä, ehkä sitten jonkin ajan kuluttua vasta FB:ssä. =)
PottuSäkki: Minä en ole vielä kertonut kenellekään...
Ehkä sitten jos vu:ssa uutiset hyviä niin täytyy paria ystävää informoida ja isovanhempia. Ihan sen takia heitäkin jo, että oma isäni varsinkin saa ns. p*skaa niskaansa jatkuvasti, joten toivottavasti olisi hänelle pientä piristystä meidän uutisista. Muuten ehkä voitaisiin odottaa np-ultraan asti.
Töissä kertomisesta: Milloin ajattelitte kertoa esimiehelle raskaudesta - onko joku jo kertonut? Itse olen töissä kemianteollisuudessa, joten kemikaalien kanssa tulee "läträttyä" harva se päivä. Mitään sikiölle vaarallisia aineita ei ole kyseessä, mutta kuitenkin. Ja fakta homma on se, että jos/kun minä jään töistä pois niin näitä hommia ei oikein osaa kukaan muu. Näistä parista syystä haluaisin kertoa ehkä suhteellisen pian, mutta toisaalta esim sijaisasiat ei oo minun murheeni kuitenkaan. Maaliskuussa olis kyllä sopivasti kehityskeskustelu tulossa, joten siellä olis luontevaa kertoa, mutta miksei odottaa vielä muutaman viikon "turvallisille vesille" (jos semmoisia vesiä nyt on edes olemassa).
Muuta oman navan ympäriltä: Nälkä on ihan tajuton koko ajan!! Siis jatkuvasti sais jotain olla tunkemassa suuhun. Reilun tunnin sisällä oon syönyt rahkaa ja mansikoita ja kaksi ruisleipää. Ja taas on nälkä, vaikka ruisleipä vielä maistuu suussa.
Söin siis jo mun eväät, jotka oli tarkoitettu kouluiltaa varten. Hups. Rahat kotona, joten en voi lähteä muutamaksi tunniksi sinne koululle, kun ei ole mitään syömistä ja mistään ei voi mitään ostaa. En pistä koti-iltaa pahakseni, mut vähän ketuttaa kun ei sietäis mahottomia olla tunnilta poissa.