Nyt on kohta kaikki sivut saatu viimein luettua
Kirsikka92 Ymmärrän sun tuntemuksia, olin 21.v kuin aloin odottaa meän esikoista, vaikka vauva oli pitkään toiveissa, raskautuminen vuoden yrittämisen jälkeen oli pienoinen shokki. Pikku hiljaa sitä kypsy asialle, että musta tulee äiti. Vasta silloin sen viimeistä kunnolla tajus, kun sai pojan eka kerran syliin, että oon äiti. Lihomisesta oli mullakin esikoisen raskaudessa tosi isostressi, loppujen lopuks painoa tuli 4kg ( turvotus, muksu 2,8kg). Mulla oli vaikea pahoinvointi, joka kyll rajotti kilojen tuloa. Mielummin oisin ottanut useamman kilon ja nauttinut raskaudesta. Oon sairastanut anoreksian/bulimian, 12.v-20.v ikäisenä, joten syöminen oli streessaavaa ja oman kehonkuvan muuttuminen pienoinen järkytys.
Nyt oon normaalipainoinen, painoa nyt samanverran kuin esikoisen loppuraskaudessa, en ole lihava mutta en enää sairaaloisen laihakaan.
Kerroin neuvolassa mun taustoista ja mun painosta ei tehdä siel mitään lukua. Vaikka oon kohta ollut ns. terveenkirjoilla syömishäiriöstä 4 vuotta, niin muuttuva kroppa ahdistaa vieläkin.
Mymmeli87 mä on myös menossa yksityiselle ultraan, 50 makso. Saan myös julkiselta puoleta varhaisultran, kun mulla kierto epäsäännöllinnen, voimakas toisepuoleinen kipu ja pahoinvointi. Tosiaan julkisella puolella ois pitänyt ultrata jo viime viikolla, mutta aika siirty pari viikkoa etipäin. Niin varasin ajan yksityiselle, että pääsis mahollisimman pian kurkkaan vatsaan.
Taas mennyt päivä yrjöten :/
Vitamiineistä syön minisun raskausvitamiinejä, mutt voin kyll todeta ei ei varsinkaan sovi mun sisuksille, tulee heti ulos
Dana
Tänään ultra