~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

Moips!

Kiitos kommenteistanne närästyksen suhteen...tämä vaiva taitaa olla aika yleistä... saa nähdä miten pitkähiuksinen lapsi sieltä sit syntyy koska tämä korvennus vain jatkuu :LOL: Tai oikeastaan just nyt ei korvenna...tossa ylävatsalla ihan käsin kosketeltava kipeä alue...vähän niinkuin jokin lihas... mietin et voi olla jokin vatsalihas/kiinnike joka jotenkin venynyt tms....

Perlage77: Ihana kuulla hyvistä uutisista!!!!

Mama-L: Mulla ois edelleen se poikaolo.... jos voisit/kerkeäisit sen laittamaan.. toisaalta rakenne on jo 25.5... mut jos siitä ei ole vaivaa niin olisi kiva =)

Kultasiipi + Pikku-Ilmari 20+2
 
j-22 Juu mä luulen että saa koneeseen ottaa kaikkia mahdollista viihdykettä jotta malttaa paikoillaan olla.. :) istuimessa kyllä varmasti istuisi mutta sylissä.. Siinä tuskin jaksaa kauaa olla ilman viihdykkeitä :/

Närästys Täällä närästää... Joka ilta joutuu ottaa rennien :ashamed: Esikoisen aikana yöllä jos heräs joutu rennien ottaa aina.. Loppu ajasta rennie ei enää tehonnut aina edes.. Meinasin kun mulla on neuvola 31 päivä ja esikoisella lääkäri niin pyydän lääkäriä kirjottaa reseptillä mulle närästys lääkettä. Mulla siis närästää ilman raskaanakin oloa aika usein.. :ashamed: Pitäis tutkia se syy mutta kun ei ole saanut aikaiseksi :ashamed:
Tukkaa päässä kun närästää jutusta kans.. Meillä esikoinen nyt siis vuoden ja hänellä on yksi pitkä hiuksi kasvanut.. Muuten suht kalju :LOL: Meijän äidin kanssa puhuttiinkin siitä että kun esikoisen synnytksessä mulla meni lapsivedet niin aukesin 4cm-9 cm et jos nyt kerkee mennä vedet kotona niin on jo kiire sairaalaan, koska muuten sieltä rupeaa jo tukka näkymään.. Tai siis mun tilassa kalju :) :LOL:

Fetaa mä olen ainakin ihan normisti syönyt.. En edes ole tajunnut että sitä ei saisi syödä :ashamed:

Supistuksista Tänään on tullut ihan kunnolla harjoitussuppareita.. Ei ole kivan tuntuista :| Liikkeitäkin tuntunut todella paljon tänään.. :heart:

Vauvanvaatteista Meillä on poikien vaatteita ja PALJON valmiina! Jos tyttö on niin sitten saan ostella kaikkea ihanaa vaaleanpunaista :) Meillä on kyllä 50-62 cm vaatteita sellainen ikean keksikokoinen pussi vaatteita jotka menee molemmille :) Pojille sitten vielä yksi iso pahvilaatikko lisäksi..

Huomenna taas paluu arkeen :( Oisin jo niin valmis kesälomalle :)

Pikku prinssi ja vaavi 18+2
 
Hei kaikille! Tässä on pari kuukautta vierähtäny ihan omasta eestään, ei ole paljo tullu täällä käytyä.. :ashamed: Mutta meille kuuluu hyvää. Kävimme viime torstaina rakenneultrassa näkemässä tulevan pienen. Kaikki oli oikein hyvin, kaveri oli niin liikekannalla, ettei meinannu sydämen tutkimisesta tulla mitään.. Olen ollut todella huolissani, koska en ole liikkeitä tuntenut, mutta ultra vahvisti, että istukka on edessä, joten ei niitä liikkeitä varmaan niin ole voinut tunteakaan.. oli hauska katsoa kaveria kun jumppaili niin kovasti ja itse ei tiennyt mitään :). Meidän erittäin vahva tyttöolo muttui kyllä kertaheitolla erittäin vahvaksi pojaksi :LOL: . Ei todellakaan jäänyt epäselväksi, että kumpi siellä on.

Meillä onkin jo paljon siis valmiina tulevalle, kun isoveljen kamppeet siirtyvät eteenpäin. Jotain pientä ostan uutenakin varmastikin. Miten muuten, en ole vielä lukenut ketjua taaksepäin, mutta aiotteko ottaa äitiyspakkauksen? Mielestäni tässä tämän vuoden pakkauksessa on kivoja vaatteita ja taidan päätyä sen ottamaan.

Kävin tänään hakemassa antibiootit virtsikseen. Alamaha on todella kipeä ja vessassa pitää rampata tosi usein, muuta oiretta ei ole. Sain lääkkeet, varuiksi. Pikatesti oli tänään puhdas ja perjantaina hoitaja sano, että yksi+ on leukkareita ja vertakin on.. että saas nähä mitä viljelyt osaavat kertoa. Mulla on taipumusta virtsikseen ja esikoisen raskausaikana se kerkes mennä munuaisiin asti, tuli ilmi vasta synnytyksen jälkeen. Olen hiukan herkillä aiheesta..

Minulla todettiin tässä myös pitkä QT-aika.. huoh. Kaikenlaista sitä osuukin. Sain maaliskuulla tietää, että suvussa sitä on ja eikun pikana tutkimuksiin ja sainkin kiireelliset vastaukset. Raskaudella oli varmasti tähän vaikutuksensa. Nyt sitten syödään beetasalpaajia koko loppuikä, mutta sillä varmistetaan oireettomuus mahdollisimman pitkälle.. Esikoinen odottaa aikaa lastenlääkärille ja tältä tulevalta otetaan sitten päivän-kahden ikäisenä kokeet mahdollisesta geenivirheestä.

Laitoin muuten pyynnön tonne klubin puolelle.. pari kuukautta näkyy tosiaan menneen siitä kun olen Mama-L:ltä ohjeet saanu.. :ashamed: hävettää ihan.. mutta lupaan sinne oman massun myös tuoda!

miinuliini 20+6
 
Hellou :flower:
Taas yksi viikonloppu takana, oli vapaata ja kaikkiea kivaa puuhaillessahan tämä sitten meni.
Hain kukkasia pihalle ja kuorikatetta ja sellasta pikkufiksailua. Varoittelin jo eilen miestä, että joutuu pian lapiohommiin, kun pitää siirtää yksi istutusalue laajennuksen alta ;)
Ite rakastaisin lapioida, mutta nyt pitää vaan ottaa iisisti tollasten kanssa..

Sofiiako kyseli ilmeisesti siitä kirppiksestä Loviisassa...?! Lastentarvikekirppis Piparminttu on sen nimi ja on Rauhalassa, Rautian takana. Löytyy netistä ja fb:stäkin tolla nimellä.

Minkuli Pastöroiminen on juurikin sitä kuumentamista. Suomessa on laki, ettei saa valmistaa mitään jalosteita ilman pastörointia. Siksi kaikki kotimaiset tuotteet ovat turvallisia käyttää.
Mä oon syöny huoletta fetaa ja esim. juustokakkuja. Oon vaan kattonu, et niiden valmistuksessa on käytetty pastöroitua maitoa.
Mut tietty jokaisen oma valinta, miten ehdoton on. Ikävä jos tuntee huolta ruuan jälkeen..

Perlage Mahtavia uutisia! Nyt taas nauttimaan odotuksesta.. :heart:

Mä tilasin eilen saksasta Maxi-Cosin kaukalon ja jalustan, maksoi 270 ja risat. Tuli huomattavasti halvemmaksi, kuin täältä ois ostanu. Nyt on sitten pikkumies saanut ekan ison tarvikkeen. Tästä se lähtee =)

Meillä alkaa tänään juhlaputki, ensin päiväkodin juhlat ja sitten muskarin ja molemmilla pojilla omansa ja vielä kirkko. On kummitytön synttäriä ja sitten yläasteelle tutustumista välissä, että hyvin kiireinen kaksiviikkonen tulossa, huh! Mutta sitten alkaakin kesäloma!!!

Et tälläsia, vilposampaa viikonalkua kaikille!

:wave: Puskajussi ja Onni 20+6 :heart:
 
Osa oli saanut tosi hyviä uutisia,onnea :hug:

Täällä meinaa lonkkia pakottaa..onko muilla ollut sitä? Supistukset ei vielä (koputtaa puuta) vaivaa,en kyllä hoksannut niitä oikein ekassakaan raskaudessa,ennen kuin oli tosi kyseesssä.

Keskiviikkona r-ultra,jännittää ihan hulluna!

Nyt on puoliväli saavutettu 20+0 POOOOOKS!!!

t 77 ja asukki 20+0 <3
 
Vein äsken miehen TÖIHIN uuteen työpaikkaan 2½ kuukauden lomautuksen jälkeen... Haikeeta. :/ Vaikka tietysti ihanaa ja mahtavaa että sai töitä. Mutta silti tosi outoa olla yksin, oon täyttäny aamua kotitöillä ja pienellä huseeraamisella ettei olis aikaa miettiä. Ihan hyödyllistä tietty sekin et tulee pyykit pestyä :D. Onneks se on vaan neljään tänään! Ja onneks ehti olla noita helteitä oikein olan takaa kun kesälomia ei taida pitää ku 2 viikkoa sitten joskus juhannus-heinäkuun tienoilla.

miinuliini, tervetuloa takasin! :) Valitettavasti toi Kaksplus-kerho on vähän kuivunut kasaan Facebook-groupin myötä... Siellä jutellaan sit enempikin. Mut toki lisään sut jäseneks tuonne kerhoon. Ja laitan teille poitsulupauksen listaan! Voimia diagnoosin kanssa...

Närästää täälläkin, ei onneksi paljoa vielä. Iltaisin otan yhden Rennien monesti sänkyyn mennessä. Ja se riittää. Kaikkea muuta närästävää oon koittanu vältellä paitsi kahvia, ei vaan kykene! Kahvi maistuu paremmin kun koskaan sen 3kk tauon jälkeen kun etoi. Tytöstäkin muuten närästi ja tukkaa oli kovasti päässä syntyessä :D.

Tällä viikolla on toivottavasti taas parit asuntonäytöt, tahti kiihtyy kun mies sai töitä ja lainalupaus plakkarissa. Siellä on neliöö rivitalossa ja kerrostalossa, vanhassa ja vähän uudemmassa... Yksi kerrostaloasunto 4. kerroksessa houkuttelis muuten ihan hirveästi mut siellä ei oo hissiä, iik... Muuten täysin rempattu asunto ja putkirempatkin tehty 2008, kylppärirempat 2005 ja niin nätisti pidetty ja laitettu. Mut mitenköhän toi nyt sit onnistuis 2 lapsen kanssa...? ööö. Parvekerattaat ja päivittäinen pylly- ja haukkaritreeni kun ravaa pienten kans tota väliä. "Jee"..

Torstaina on sit neuvolakin mulla... Saas nähdä onko paino nyt nousussa, kotivaaka näyttää et kiloja olis nyt yhteensä tullu suunnilleen se 1,5.

mama-L ja Poikanen 21+0 poks :heart: :heart:
 
Pisti silmään toi mama-L painonnousu 1,5kg... Kuinka paljon teille muille on tullut??

Alkupaino mullahan oli aika sopiva (58kg) :) ja nyt vaaka näyttäis ainakin 7kg enemmän?? :whistle: :eek: Huomenna on neukku ja siellä sitten luotan niitten vaakaan, katsotaan miltä näyttää! Oma vaaka ei ole kauheen luotettava, kun on vanha ja risa ;)
Tuntuu, että olen saanut painoa tosi paljon jo? Mulla olo rv16 vasta 4kg ja nyt sitten tulee n.500g viikko vai? :whistle:

Täällä sataa vettä, eilenki satoi... Tylsää tommonen! Joutuu sitten vihdoinkin siivoomaan! :D Ukko ilmoitti tulevansa pidennetylle viikonlopulle kotiin, JES! :heart:

Lara- ja kovin villi Nuna rv22+4
 
Vauvanvaatteista, meillä ois tytölle kaikki mahdollinen. Saas nähdä sitten torstaina, että tuleeko toinen tylleröinen. :) Pistin tuossa pari viikkoa sitten kirpparille kaikki kuteet mitä en esikolla tykännyt käyttää ja se mitä ei mennyt kaupaksi meni hyväntekeväisyyteen. Hyvä näin, niitä vatteita oli niin hirveästi ja lahjaksi tulee kuitenkin taas uusia.

Painoa on tullut ehkä nelisen kiloa. Tuntuu, että nyt on ruvennut tulemaan se puoli kiloa viikossa. Järkkyä. :/ Tosin mulla lähtöpaino oli aika pieni (52 kg) ja uskon että saan kyllä helposti pudotettua sen mitä tulee sitten synnytyksen jälkeen.
Vauvamahaa ei edelleenkään ole vielä nimeksikään. Varmaan kertynyt persuuksiin ja reisiin koko neljä kiloa... :kieh:

Täällä myöskin sataa ja siivotaan. Oi aurinko tule takaisin!

Leli & Elsa 20+2
 
Yäääk. Töissä taas. Pikku prinssi mä kanssa lasken aamuja kesälomaan. 44 :D

Fetaa olen myös minä syönyt. Aluksi vähän huono omatunto vaivasi mutta sitten päätin että niin kauan kun on kotimaista tai edes eurooppalaista merkkiä ja pastöroitua maitoa niin aion syödä. Mutta en mä ole tajunnut että pastöroiminen on kuumentamista vaikka hyvin tiedän :LOL:

puskajussi joo minä. Kiitos!

Painoa tullut pari kiloa. Ja musta tuntuu myös että nyt sitä alkaa tulemaan. Ainakin tällä syömisellä :p

Sofiia 17+5
 
Mulla tuli painoa alussa jotain 2 kg. Eikä oikein ruokakaan maistunu kun oli sitä ylenpalttista stressiä töistä jne.
Sitten yht äkkiä alko mahakin kasvaa ja ruoka taas maistua ja paino nousi aika nopeesti. Nyt painoa on tullut yhteensä n. 6 kg.
Varmaan tuo 4 kg lisää tuli vajaassa kuukaudessa lisää...
Minä painoin ennen raskautta n. 52 kg. Ei tarvis kyllä enää kovin paljoo tulla. Maks. 10 kg ottasin koko raskausaikana, kiitos.

Mä lähden tästä rakenneultraan, palailen sitten paremmalla ajalla kertomaan kuulumiset pitkästä aikaa.


Zeena 21+1
 
Onnittelut taas kaikille mukavista ultrakuulumisista! Ihana juttu et kaikki on hyvin masuasukeilla! :heart:

Kiva et perlage77:ki sai hyviä uutisia. Nyt voit nautiskella sitte odotuksesta. :)

Täällä ollu masussa kyllä semmonen mylläys menossa monta päivää, et iha itteäki naurattanu seurailla tuota masun heilumista ja hytkymistä. Mutta auta armias ku mies tullee kattomaan mahaa tai tunnustelemaan potkuja, nii rauhottuu samantien eikä suostu millään potkiskelemaan. :D Jospa sillä tulevalla isillä on sitte nii rauhottava vaikutus jo nyt. :)

Minäki oon kyllä fetaa syöny ja tuorejuustoaki. Välissä kuulen kovaaki moraalisointia kavereideni suunnalta, ettei sais syödä, mutta oon kuitenki iha kohtuudessa pysyny ja tarkistanu kans aina et ne on pastoroituja.

Painoa on tullu nyt 3,5kg, ainaki äskösen puntarilla käynnin perusteella. Mulla on seuraava neuvola 3.6, nii sittepä ne taas punnittee ja tietää tarkemmin et paljoko on noussu. Kyllähän tuo painonnousu kieltämättä välissä pistää vähä ahistamaan vaikka ihan normaalipainonen oon ollu ennen raskautta, mut jotenki siihen ei vaan totu et sitä pyöristyy ja leviääpi. Onneksi se nyt on toissijaista ku tietää mikä rakkauspakkaus siellä masussa kasveleepi. :heart:

HayLina ja Hippu 20+5
 
Ultrassa käyty ja tyttöö lupailtiin!! Kaikki oli muutenkin hyvin ja painoo neidillä oli 404g:) mama-L saa laittaa sen tyttölupuksen:)

Moottoripyöräilystä Mun pyörä myytiin keväällä, ettei taas tapahdu jotain ja vauvalle kävis jotain. Viime syksynä mulla tuli auto eteen kolmion takaa ja loppuen lopuks polvi jouduttiin leikkaan.. Kyydissä oon kyllä ollut, mutta enää ei ajovarusteet mahdu päälle niin pitää nyt luovuttaa tai sit lämpösillä ilmoilla mennä perus vaatteilla jos uskaltaa:D Ens kesäks kyllä pitäis ostaa pyörä ja vähän isompikin kun ei vielä ikää ollu tarpeeks täys tehoseen:)

Ratsastuksesta Mä käyn ratsastamassa aina kun vaan pääsen. En kyllä oo ratsastushousujakaan pitkään aikaan edes yrittäny jalkaan joten mamma housuilla mennään:) Vielä ei ainakaan oo tuntunu pahalta. On vaan pitänyt jättää meidän hevosella ratsastus kun se on taas ihan kaheli vaihteeks ja varsinkin maastossa, pelkää kaikkia mahollisia pikku muurahaisia, vihreitä miehiä näkyy kaikkialla ja yrittää tiputtaa joskus selästä, niin totesin et parempi mennä muilla tää kesä. Kaverin hevosilla vaan meen:)

Multatassu 21+0
 
Päiviä :)

Aluksi perlagelle onnittelut huojentavista uutisista:flower:

Tänään minulla oli varsinainen rakenneultra ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Minun tyttötoiveeni sai lopullisesti kyytiä ja matkassa näyttäisi olevan erittäin vikkelä ja pitkäraajainen poika :heart:

Tätä vaavia on kyllä ultrattu niiin monta kertaa ja aina se vain on samanlainen vipeltäjä. Edes meidän kuopus (joka käynyt mm. psykologilla ylivilkkauden takia) ei ole ollut noin vikkelä masussa. Eipä sillä - eihän niiden kahden asian välistä yhteyttä ole taidettu todistaakaan. :) Tämähän voi aivan hyvin olla meidän rauhallisin lapsi :saint:

Painoa on muuten minullekin tullut jo 6 kg :ashamed:

P123 ja pitkä vikelä poitsu 20+6
 
Painon noususta Mulla ei ole vielä yhtään tullut lisää... Alkupaino oli 59kg ja nyt 58. Ja tämä neuvolakortissa ja kotivaakakin sen todistaa. Olen vähän huolissani kun ei yhtään nouse. Oon kyllä syönyt mielestäni ihan hyvin ja nyt raskauden myötä olen oikein yrittänyt syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Mä en siis ole kertaakaan yrjönnyt koko aikana mutta eipä mulla ole ollut mitään mielitekojakaan.

Ja nyt se on muuten varmaa, ne liikkeet, ne tuntuu =) iha ku olis kultakalan nielly :heart:

T: Ulla ja Napero 17+6
 
Lara- kyllä mullakin nousi sillon 20-vuotiaana hoikkana ensiodottajana paljon nopeammin paino... Lähtöpaino olikin jotain 47 kiloa. Ja 11kg tuli kokonaisuudessaan. Alle 50-kiloiseksi en kyllä halua enää ja oon ihan onnellinen näistä raskauden tuomista muodoistani. Nyt painoin suunnilleen siis 52-53 kiloa kun aloin odottaa vauvaa. Ja tuohon tullut se 1,5kg lisää... Vielä sitä ehtii kertyä. :)

Onnea ihanista ultra-uutisista P123 ja multatassu! Laitan teidän lupaukset listaan! :heart:

 
Terveiset rakenneultrasta. Kaikki näytti normaalilta ja painoarviota saatiin 410 g eli ihan sopivan kokoinenkin viikkoihin nähden. Seuraava käynti äippäpolille vasta synnytystapa-arviona. Minulla on kolme alatiesynnytystä ja kaksoset kiireellisellä sektiolla syntyneet.

Pojille ostin myös MaciCosi-turvakaukalot muistaakseni Saksasta. Ihan tyytäväinen olin. Nyt tilasin Quinny Buzz-kärryt ja niihin tuon Dream-kaukalo-osan. Ei mene kyllä kauan aikaa, mutta onhan noita isompiakin jäänyt.

Dscovery 20+1

 
Iltapäivää vaan taas kaikille!

Täällä koettiin tänä aamuna vaihteeksi kauhun hetkiä, kun vessakäynnin yhteydessä huomasin verta..ilmesesti oli vanhempaa verta, sen verran ruskeasävyistä se oli, mutta enpä ole taas vähään aikaan säikähtänyt yhtä pahasti! Soitin sitten itku kurkussa neuvolaan ja pääsin onneksi kuuntelemaan sydänääniä heti :) Heti kuului onneksi syke ja mieltä ehkä hieman rauhoitti se, että eilen pienellä oli suhteellisen aktiivinen päivä tuolla masussa. En tiedä, että onko syy vuotoon eilinen aktiivisuus makuuhuoneen puolella vai ns. menkkojen ajankohta vaiko sitten molemmat.. Aamun jälkeen ei ole vuotanut mitään ja fingers crossed, että ei enää tämän raskauden aikana vuodakaan! Voi kyllä olla, että menee taas aikaa ennen kuin lähen uudestaan noita makuuhuone-hommia harrastelemaan..sen verran järkyttynyt oon edelleen.

Fetaa olen minäkin syönyt..en tosin mitään aimo annoksia, mutta kuitenkin. Muutaman kerran oon myös mozzarellaa maistanut.

Painosta Mulle on tullut +600g ja mietin kanssa, että missäköhän vaiheessa se oikeen lähtee nousemaan. Toisaalta, ehtiihän se tässä vielä noustakin! Lokakuuhun on vielä niin pitkä aika :)

Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! :)

Lavelyn 18+0
 
On tullut monille taas hyviä ultrakuulumisia! Onnea!

Ihanaa Ulla Unelma, että liikkeet tuntuu selvästi! :)

Mä kävin just neuvolassa ja kaikki oli kunnossa. Painoa on tullut koko raskauden aikana 4,5kg. Lähtöpaino oli 48,4kg ja nyt ollaan lähes 53 kilossa. Neuvolan tädin mukaan ihan hyvin. Minusta olis hyvä, jos sais pidettyä, ettei paino menis raskauden aikana kovin yli 60 kilon. Ei sillä, että olisin painoani tai syömisiäni tarkkaillut - en tosiaan, eikä oo aikomusta. Oon syönyt ihan niin kuin ennenkin. Muuten vaan mietin, et mitenköhän tuo paino jatkossa nousee... Hemoglobiinia ei mitattu taaskaan, mut kait se on ok. Olossa ei oo ainakaan valittamista. Kohdunpohjan korkeus oli 20,5cm.

Kun puhuttiin liikkeistä, myös neuvolantäti sanoi, että vauvan asento vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen, siihen että ne vaihtelee. Sanoi, että pääasia, että liikkeitä tuntee päivittäin. Ja niinhän niitä on tuntunut. Joten eiköhän kaikki ok ole. Syke vaihteli pienellä taas 140-150 välillä.


Tämmöttist täälläpäin :)

Tatara ja tirriäinen 21+2
 
Lara, perässä tullaan :LOL:
Mä en ehdi liikkumaan yhtään, joten en ihmettele mun painonousua yhtään. Oon lapsien kans 24/7 (tai siis ainakin sen ajan kun ne ei oo päiväkodissa ) kun mies käy töissä ja on illat raksalla, joten en pääse missään välissä urheileen. Se on semmosta nyt eikä sille mitään voi.

Täällä oli kans se rakenneultra ja kaikki oli oikein hyvin. Paino oli 412g ja kaikki mitatkin vastasi viikkoja täsmälleen. Sukupuolikin näkyi, mutta jääköön se vielä salaisuudeksi kaikille muille :whistle: Mieskään ei sitä vielä tiedä, kun ei päässyt ultraan mukaan eikä olla oltu sen jälkeen puheissa. Jos en kerro sillekään :saint:

Mulla on töitä enää 23 päivää!!! =)
Odotan kun kuuta nousevaa kesälomaa. Loman jälkeen olisi 4 viikkoa töitä. Huom: olisi.
Se koko työjuttu oli naurettavuuden huippu, siis niin järkyttävää en olisi uskonut koskaan kokevani, varsinkaan esimiesten tasolta. Oon ollu yhteydessä työsuojelupiiriin, josta tosiaan sanottiin, että kaikki toiminta täyttää epäasiallisen kohtelun ja syrjinnän merkit. Vielä en tehnyt virallista ilmoitusta piiriin, katson miten homma etenee muuten. Jos työnantaja alkaa vielä ryppyillä niin ilmoitus lähtee heti. Mustaha n on tosiaan levitetty väärää tietoa, mustamaalattu yms. On niin ihmeellistä, että esimiehet voivat valehdella päin naamaa asioita ja keksiä kaikkea...
No, nyt olen ollut töissä. Kun lomaan asti jaksaa niin hyvä.

Mutta muuten olo on nyt loistava. Keskiraskaus ja jaksaa kaikkee. Ihanaa kun se alun väsymys on tipotiessään ja saa nauttia kesästä. Tää vesisadekin on nyt niin ihanaa helteiden jälkeen :)


Zeena 21+1
 
Mulla nousi paino ekassa raskaudessa 10kg ja semmoset 3 kiloa jäikin kroppaan. Tosin painoin raskauden alettua 42kg. Siis olin sillonkin ihan normivartaloinen,kun pituutta vain 153cm :eek:

Nyt alkupaino oli 46.2 ja nyt vaaka näytti 47.7kg Ei hirmusti ole noussut mut kyllähän se vielä kerkiää :)

t 77 asukki 20+0
 

Yhteistyössä