~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

Menhit se istukan kalkkeutuminenhan kuuluisi asiaan. Minä lopetin tuon Fragmin- eli verenohennuslääkityksen vasta viime sunnuntaina. Se estää mm. tukoksien tuloa istukkaan. Minulla oli viime kontrollissa eli reilu viikko sitten lääkärin mukaan "hyvännäköinen" istukka, mutta kai se tässä alkaa rappeutua pikku hiljaa.

Huomenna töihin, kun otan vielä loppumetreillä yhden oppisopimuskoulutettavan. Joudun ajamaan yli sata kilometriä näillä turvokkeilla ja iso masu ahdettuna ratin väliin. Huh ! Supistelu on kyllä vähentynyt. Tätä on ollut ennenkin, että loppua kohti laantuu.

On sulla Nappula valtavat paineet. Kurjaa sielläkin on köllötellä tutkittavana, On sulla kyllä jo hyvät viikot, vaikka jouduttaisiin tekemään pikaisempi ratkaisukin vauvan ulos saamiseksi.

Toivottavasti mies saa huomenna asuntoauton myytyä. On meille liian pienikin jo ja niin vähällä käytöllä. Pidän vielä peukkuja, että ostettais mun yks tyhjillään oleva omakotitalo. Eilen pistin myyntiin ja kovasti oli kyselyjä.

Discovery 36+4
 
Laralle perheineen mahdottoman paljon onnea poikavauvan johdosta!! :flower: :heart:

limeee En usko, että voit jäädä lopullisesti ilman tukia! Olehan ahkerasti nyt yhteydessä Kelaan ja neuvottele asia kuntoon. Ymmärrän kyllä, että asia stressaa kovasti :hug: Vaikka olit myöhässä liikkeellä niin osin on kyllä kyseessä inhimillinen erehdyskin. Toki heillä on ohjeet ja säännöt minkä mukaan toimitaan ja näin pitääkin olla, mutta en usko, että tämmöisen vuoksi tuetta voisit jäädä!

Väsymyksestä : mua kanssa väsyttää jatkuvasti. Tosin korvatulehdus jyllää edelleen ja korvassa kasvoikin kunnon pöpö, joten silläkin lienee osansa asiassa. Joka kerran, kun laitan hetkeksikään makuulleni niin nukahdan hetkessä ja olen nopeasti täydessä unessa- ja kuulemma kuorsaankin vielä ajoittain :ashamed: :D

Nappulalle tsemppistä kääntöyritykseen ja sairaalareissuun ylipäänsä! Hyvä, kun tutkivat kunnolla ja tekevät kaiken voitavan.

Nyt nukkumaan, että jaksaa laittaa esikoisen aamulla kouluun ja kuopuksen viedä eskariin ja sittenpä menenkin taas korvalääkärille tarkistuttamaan tilanteen... Jospa se tulehdus viimein alkaisi antamaan periksi!
 
Kiitoksia kannustuksesta, kyllä hieman helpottaa ajatus että enhän mä ihan oikeasti voi jäädä ilman mitään tuloja vauvan kanssa...:ashamed:

Laralle ja miehelleen mielettömästi onnea pojasta!! Ihania uutisia! niin ne vauvat sieltä alkaa tulla oi että! :hug:=):kiss::flower:

otin tänään muuten pitkästä aikaa masukuvia. Siis pitkästä aikaa koska viimeksi otin viikolla 7 + 0 kunnon masukuvan. Nyt on 37 + 5 niin olihan se varmaan aika jo ottaa :D harmittaa kun ei ole ollut toimivaa kameraa ja siitä pienestä sievästä masusta ei ole juurikaan kuvia. :( Pistän tähän teidän iloksi.

Kaverit sanoo että hirveän iso masu ja että meinaatko 10 kilosen poksauttaa.. Lääkärit taas että hirveän sievä ja pieni. Ja se on ihan eteen rakentunut, takaapäin hädin tuskin huomaa että odotan. Ai niin ja jos tähän ketjuun ei saa laittaa kuvia niin sanokaa, siirrän sen :confused:

 
Onnittelut Laralle ! Toivottavasti ensimmäisen saanti oli positiivinen kokemus. Palkinto ahertamisesta ainakin.

Vielä jotenkin ärsyttää tuo eläkemaksuasia ja kommentit. Olen maksanut viime ja tänä vuonna ko. maksua n. 32 000 euroa/v !. Niin huonosti on asia hoidettu... Kuitenkaan en sen mukaan päivärahaa saa, kun ei puolessa vuodessa nouse kuin vajaa 17 % (ei siis 20 %). Enempää ei voi maksaa, koska tällekin maksulle on asetettu maksimityötulo, jonka yli ei voi mennä. Verotusta v. 2009 ei oltu vahvistettu. Verrataan siis vuoteen 2008, jolloinka hyväksytty maksimityötulo pienempi.

Hitsi, kun ei nyt meinannut päästä sängystä ylös. Painaa jotain hermoa. Seiniä pitkin tultiin. Olis pakko huomenna päästä liikkeelle, kun pitää hoitaa noita asioita. Mieskin kun lähtee kaupoille tuonne Pohjanmaalle.

Ei onneksi ole näiden vaivojen takia monta yötä valvottavana. Sitten uudet aiheet ja onneksi positiivisemmat. Toivottavasti käsi palautuu nopeasti synnytyksen jälkeen normaaliksi. Niin vaikea välillä nostella tavaroita.

Discovery 36+5
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia 36 poks apua
Ihan mielenkiinnosta kyselen että kuinka monen lapset on hoidossa vaikka itse olet kotona ?
mä itse sanoin lasten hoitosuhteet irti kun jäin kotiin
Onhan se joltain kokopäivähoitoa tarvisevalta pois jo joku on osa-aikahoidossa
En halua että joku suuttuu tai pahoittaa mielen mun mielipiteestä kuitenkaan
 
onnea Laralle!
Kaamee väsymys päällä...ilmakin on aika synkkä. Eilen illalla nukkumaan mennessä pikkumies alkoi urakalla heiluttaa päätänsä ja mulle tuli ihan sellanen olo et nyt se tippuu...tuntui ihan emättimen suulla asti tuo heiluminen,,,,onko se jotenkin outoa? ja samalla kun se heilu niin vihlo aika kivasti alapäähän...piti miehelle sanoo jo et nyt tuntuu et jotain lorahtaa kohta tuolta alhaalta...mut sit se lopahti kuiteskin.

Sori hieman henk. koht kysymyksistä!!!!

vauvakuumeilija ja pikkutyyppi 37+3
 
äiti03 Meillä esikoinen nyt toisella luokalla ja menee koulun jälkeen iltapäiväkerhoon. Sanotaan ip-kerho nyt tietenkin irti, kun jään äitiyslomalle. Kuopus on eskarilainen ja tällä hetkellä vielä kokopäivähoidossa. Pidetään kokopäivähoitopaikka näillä näkymin marraskuun loppuun, koska eskariin kuljettaminen olisi edessä kuitenkin päivittäin. Tultiin miehen kanssa siihen tulokseen, että alussahan se ei minulta onnistu vauvan kanssa joka aamu eskarilaista kuljettaa kävellen ja vaunutellen. Eli mies vie töihin mennessään ja hakee tullessaan. Sitten myöhemminhän vauvakin saa jo ulkoilla pitempiä aikoja ja itsekin toipunut synnytyksestä niin, että eskarilainen käy vain eskarissa ja minä voin hänet sinne viedä ja hakea.

limee Sievältä maha minusta näyttää :) Tuskin sinne 10-kiloinen mahtuis ;)

Verokortista laitan kyselyä toivottavasti ei ole ollut jo.... Eli oletteko/aiotteko lasketuttaa uuden kortin nyt äitiyspäiväraha-ajalle? Muistelen, että äitiyspäiväraha katsottiin jonkinlaiseksi sosiaalietuudeksi ja tuliko siihen sen vuoksi 2%:n lisä? Korjatkaa, jos olen väärässä! Tuli vain mieleeni, että kohtahan tuo kortti pitäisi lasketuttaa uudelleen ja toimittaa Kelalle jos niin aikoo tehdä... Tämän kuun palkan maksaa vielä suoraan työnantaja. Vai mennäkö siihen asti entisellä kortilla, kun työnantaja maksaa sen ensimmäisen 3 kk:n palkan? *pähkäilee*
 
:wave:

ONNEA LARALLE!


Päivähoidosta
Meillä poika on 15pvä/kk hoidossa, tähän siirryimme kokopäivähoidosta.
Itse en pidä asiaa ollenkaan huonona, koska kotona päät vain räjähtelee kaikille jos tuo lähes viisi vuotias olisi kotona ihan koko ajan kanssani. Ehkä vauvan synnyttyä saatamme vielä vähentää hoitoa, kun arki alkaa sujumaan paremmin ja minullakin (toivottavasti) on voimia jälleen enemmän liikkua.

Bubbeli 35+1
 
Onnea Laralle!

Meillä lapset pn päivähoidossa 10 päivää/kk. Siirtyivät tähän kokopäivähoidosta tämän kuun alussa kun mun äippäloma alkoi. Ja tuo kohta 5- vuotias itkee harva se opäivä, että haluaisi olla enemmän päiväkodissa " äiti, osta mulle lisää päiviä". Selvästi kaipaa ja tarvitsee tuttuja kavereita ja toimintaa siellä. Lisäksi meillä puoltaa terveydelliset seikat sitä, että tytön on hyvä siellä olla. Ja voi olla, että voisin muutaman lisäpäivän ottaa.
Poika 2,5 pärjää tolla määrällä ja tykkää käydä. Nyt on kyllä jääminen aina vähän vaikeampaa kun tulee taukopäiviä väliin.

Mulle on tosi tärkeetä se, että saan pienen hengähdystauon parina päivänä viikossa. Ens syksynä tuo esikoinen meneekin jo eskariin ja sitten pitää katsoa pojan päivähoitoasiat uudelleen.

Viime yö oli ihan hirvee. Mä en tajua mikä tolla pojalla on. Loppujen lopuksi oli pakko taipua ja ottaa viereen nukkumaan klo 2.30. Sillon meinas jäädä meidän sängyn viereen seisoalleen nukkumaan, pää oli sängyllä mun vieressä....Pakko oli armahtaa ja ottaa viereen, niin säälittä alkoi olla. Mutta siis omassa huoneessa ei nuku, huutaa aivan hysteerisenä ja tulee pois. En tiiä mitä naapuritkin ajattelee...


Zeena 37+5
 
No jopas vanhemmat lapsukaiset järjestävät hankaluukisa vanhemilleen...Mua ihan kauhistuttaa kun ollaan nyt 2viikkoo nukutettu likkaa uudessa sängyssä.Yöt on nukkunut hyvin (mitä nyt 3 yötä jouduttiin nukkkuu sen huoneessa) mut nukuttamiseen menee aikaa n.1h.Ei malta jäädä sänkyyn sitten millään.Saas nähä millaseksi tää touhu muuttuu sitten kun kauko syntyy....
Vinkkejä esikoisen nukutukseen kaivataan!!!

Tänään neuvola ja saas nähdä mitä siellä sanotaan....vähän jänskättää kun viimeks oli sokerit 2+ ja nyt turvotuskin on sitä luokkaa että mies leikkas multa sormuksen sivuleikkuriella kunen muuten pois saanut!!! Huoh....

Happy 34+5
 
Onnea laralle ja aurooralle!:flower:

Täälä oli keskustelua anopeista; kyllä rupesi eilen keittämään kun anoppi siis avoppi kun ei olle naimisissa. Sanoi esikoiselle että kohtahan me saadaa olla paljon yhdessä! OLIN ETTÄ ANTEEKSI MITÄ?. Sanoin heti että Ei ei ei, kyllä minä haluan pitää paketin koossa! Enkä todellekaan kiikuttaa esikoista kekenkään hoiviin kun vauva syntyy! Miten joku voi olla noin ajattelematon. Mun serkku parivuotta sitten kiikutti isompaa vähänväliä vaikka minne että sai olla vauvan kanssa kaksin. Ja siitähän tuli kovat mustasukkasuudet lasten välille ja jatkuu vieläkin. Olen tämän jo kolmasti kartonut avopille tämän odotuksen aikana, eikä siis tunnu menevän jakeluun:mad: Sittenhän sanoi että voidaan viedä esikkoa sinne jos lähtö tulee ihan mihin aikaan vaan. Sanoin taas että ei ei ei, olen jo sopinut nonstop valmiuden mun siskon kanssa joka yulee koska tahansa meille. Eikä tarvitse raahata esikkoa minnekkään, ja hän tietää meidän systeemit. Eikä esim kanna karkkia heti aamusta pöytään. siitäkin olen niin :mad: Joten täälä on puolustus valmius avoppia kohtaan erittäin korkealla:kieh:

Ja toisekseen nauvolan täti viimein kirjotti korttiin jopa "harkitsee poliklinistä synnytystä" mun mielestä siinä olis pitänyt lukea haluaa sen! Se eukko jaksaa joka kerta siitä jauhaa, ihankun olisin kääntämässä mieleipidettäni joka vaiheessa, kai sellaisiakin on. Mutta jos korkeintaan yhdellä sairaala yöllä selvittäisiin, siis jos kaikki menee yhtähyvin kuin viimeeksi..

Päässä pyörii aika paljon synnytys niinkun varmaan kaikilla täällä=)
Tai lähinna keretäänkö sinne sairaalaan, kun edellisen kasto oli tosiaan se 4h 16min. Että jos yhtä vauhdilla tulee niin varmaan sitten kylppärissä otetaan koppi :)

Kaikille joilla on selkä ja kylkisärkyä niin symppikset täältä! Ja kiitokset nukkuma aseto vinkistä, pitää myös koittaa. Myös väsyneille, voisin myös nukkua tai lepäillä, mutta harmillisesti esikko on eri mieltä...

Taikamyrsky 37+3 (omien laskujen mukaan 38 poks!, yritän "sopia vaavinakassa" syntymäpäivää 02102010 :p )
 
Ai niin, tuohon hoitoasiaan. Meillä vielä sopimus ennallaan, MUTTA vain siksi että sain hirmuiset hormonimigreenit edellisen synnytyksen jälkeen ja niitä tuli pari päivässä. Eli suojaan esikkoa siltä että sillä on tuki ja turva jos olen ite taas ihan hyödytön. Tarkoitus on kyllä jossain vaiheessa siirtyä vähemmille päiville, mutta ehdottomasti haluan pitää hoitopaikan koska poika nyt siinä iässä että tarvitsee sitä virikettä niin paljon ja sitä hoitopaikassaan hän nyt saa tosi paljon.
 
pikaisesti komppaan taikamyrskyä, mulla kanssa ihme ääniä on alkanut mahasta kuulumaan! Siitä taisi olla jotain juttua jo aiemmin... mutta tosiaan en muista, että aiempien kohdalla maha olisi moista meteliä pitänyt. Ja jotenkin ylhäältä kuuluu, ei siis suoliston kohdilta.

Kohta pitäisi lähteä vetämään viimosta keikkaa työsaralla. Jospa messut poikisi uusia asiakassuhteita!Auto jo pakattu, nyt pitäisi saada vain itsestään edustavan näköinen... vaateongelma...

Eilen käytiin kys:illä poistamassa pojalta kipsi ja piikit kädestä ja samalla moikattiin anoppia, jolta leikattiin polvi maanantaina. Onneksi sattui hänen leikkaus tähän saumaan, niin ei välttämättä ole ihan hirveästi sähläämässä meillä kun pikkuinen syntyy :whistle: Anoppisuhde pysyy kohdallaan kun välimatka on vähintään se 50km... Muuten menettelee nykyään kun ei asu enää naapurissa ja on saanut edes hieman taottua hänen päähänsä, että meidän säännöt pätevät jos nähdään enempi. Toki sitten kun pojat kyläilevät heidän luonaan (ehkä max. kerran kuukaudessa) niin saa hemmotella hieman eri tavalla. Silti ajoittain ottaa päähän hänen puuttumisensa meidän elämään, mutta annan kyllä suurimmalta osalta mennä toisesta korvasta suoraan ulos asiat...ehkä se ikä on tuonut tietyn suodattimen näihin juttuihin.

Onnea Laralle! Toivottavasti käyt pian kertomassa kuulumiset.

sannri ja möhis 37+2, on tainut muuten vihdoinkin hieman laskeutua kun alkoi pari päivää sitten lievät liitoskivut:p
 
Viimeksi muokattu:
ONNEN TOIVOTUKSET LARALLE PIKKU-POJASTA!!!! :flower:

Käpäsin tänä aamuna neuvolassa ja kaikki oli ok. Minun olokaan ei oo oikein miksikään muuttunut. Samaan tasaseen suht hyvinvoivaan malliin elämä etenee. :) Tässä tarkemmat tiedot:
rv 37+6
paino: +500g/viikko yhteensä 13,5kg raskauden aikana
turvotus: +
verenpaine: 119/79
pissi: puhdas
kpk: 36 (ihan yläkäyrällä)
perätila
syke: + , liikuskeli mahassa just sykkeitä kuunnellessa, joten ne vaihteli 130-150 välillä
liikkeet: ++
vauva oli kuulema jo aika alhaalla

Tuosta istukan kunnosta ei oo ikinä ollu puhetta neuvolassa tai edes KYS:n käynnillä. Mistä tai millä välineillä istukan kunto voidaan tarkistaa?

Ajelin eilen siellä opiskeluissa 130km:n päässä ja selvisin iman synnytyksen käynnistymistä. :) Vähän kyllä mennessä jännitti, et potkiiko pikkunen kalvot rikki, kun se liikuskeli niin hyvin ja jalat kävi välillä aika ikäväntuntuisesti mun alapäähän. :D Ei onneks mitään sattunut ja hyvissä voimissa päästiin kotiinkin. Nyt en oo enää lähdössä mihinkään ennen synnytystä. Ihan kotikylillä pyörin vaan. Nyt vaan jännittää miehen reissut, kun se on lähdössä viikon päästä risteilylle pe-la, kun leikkaus on jo sit seuraavana tiistaina. Toivottavasti ei pikkunen ala syntymään itse tuona aikana, kun mies on hurvittelemassa. :) Olis se mies kuitenkin kiva saada mukaan synnytykseen...

Monilla tuntuu olevan väsymystä. Mä en oo kokenut, että mua ois väsyttänyt sen enempää, kun normaalisti. Tosin en oo ajatellu asiaa varsinaisesti. Oon nukkunut, kun on nukuttanut ja muuten ollu virkeenä hereillä. :) Tosin oon mä sen verran väsynyt tainnut olla, et joinakin päivinä oon ottanu päikkärit ja öisin nukun n. 9h. Mut ei mun mielestä tää väsymys oo vielä mitään siihen, miten mua väsytti vuosi sitten syksyllä, kun alotin uudessa työpaikassa... Ihan hyvin siis mielestäni oon nyt jaksellut.

Vauvan tavarat on kaikki valmiina - kotiutumisvaatteetkin jo kassiin pakattuna, mutta itselleni pitäis ostaa vielä imetysliivit, liivinsuojia ja kunnon siteitä jälkivuodon varalle. Muuten taitaa kaikki olla kunnossa - paitsi siis sairaalakassia en oo pakannut.


Tatara ja tirriäinen 37+6
 
äiti03 Verokortista laitan kyselyä toivottavasti ei ole ollut jo.... Eli oletteko/aiotteko lasketuttaa uuden kortin nyt äitiyspäiväraha-ajalle? Muistelen, että äitiyspäiväraha katsottiin jonkinlaiseksi sosiaalietuudeksi ja tuliko siihen sen vuoksi 2%:n lisä? Korjatkaa, jos olen väärässä! Tuli vain mieleeni, että kohtahan tuo kortti pitäisi lasketuttaa uudelleen ja toimittaa Kelalle jos niin aikoo tehdä... Tämän kuun palkan maksaa vielä suoraan työnantaja. Vai mennäkö siihen asti entisellä kortilla, kun työnantaja maksaa sen ensimmäisen 3 kk:n palkan? *pähkäilee*
Heips! Juuri verotoimistosta tulleena kertoilisin seuraavaa: Kelalle pitää toimittaa oma verokortti. Jos et toimita, laskevat veroprosentin palkan veroprosentin mukaan ja jos se on yli 20 %, niin lisäävät siihen vielä 2 % (mulla olis tullut näin ollen 23,5 %). Marssin siis verotoimistoon Kelan äl-päätöksen ja viimeisimmän palkkakuitin kanssa - ja voin kertoa, että kannatti! Kun vuositulo jää arvioitua matalammaksi (olin arvioinut yläkanttiin), tuli Kelan kortin veroprosentiksi 0 %!!! Töistä saan palkan joulukuun alkupuolelle saakka, joten sille verokortille en tehnyt mitään. Lupailivat vielä, että saan muutaman satkun takaisin sit seur. vuoden veronpalautuksina =) ! Ja meillä ainakin laittavat verotoimistosta suoraan kortin Kelalle menemään, joten ei tarvinut lähteä enää toiseen virastoon jonottelemaan |O ...Neuvoivat vielä, että heti vuoden alusta kannattaa tulla lasketuttaan verokortti uudelleen, koska muutenhan se lasketaan aiemman kortin (jossa työtuloja) mukaan. Jos siis meinaa olla valtaosan vuodesta kotosalla, niin kannattaa ehdottomasti hoitaa asia kuntoon!

Päivähoidosta Meillä jatketaan 10 pvää/kk hoidossa. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, ja meille tämä on jokaisen perheenjäsenen kannalta toimivin ratkaisu. Jos joku vetää herneen nenään, niin omapa on häpeänsä. Ei kenenkään tarvitse selitellä syitä sen kummemmin.

Ja vielä: ONNEA LARALLE JA VAUVALLE
 
Onnea Laralle perheineen!! :flower: :)

Päivähoidossa typy on nykyään 10p/kk.Siirtyi tämän kuun alussa kokopäivähoidosta.Tykkää olla tosi paljon päikyssä.Hoitajat on mukavia ja kavereita typyllä on.

Mä olen kans nykyään tosi väsynyt . Heräsin vessaan vasta aamulla klo7.Kun yleensä se on 2.30-3.30. Paikat on jumissa,kylki on kipeä,pakarat sattuu ja nivuset on hellänä...Öisin on välillä huoli vauvasta kun se ei liiku mut kai sekin joskus nukkuu :D Mut en pysty nukahtaa ennenkun oon saanut jonkun vastauksen siltä tökkimisellä..:ashamed:

Istukan kunnosta ei ole mullakaan mitään hajua.Selvis varmaan vaan ultralla..en tie.

Keitin äskön pari tuttipullon tuttiosaa ja tutin. Kohta lähetään viikonlopuksi mummilaan.Tyksiin on sitten vähän enempi matkaa mut en usko synnyttäväni viikonloppuna :wave:

Onko muut herkällä päällä? Mulla tahtoo tulla itku nykyään ihan koska vaan..Äskön katoin faces kaverin tuoreita vauvakuvia ja hanat aukes oikeen kunnolla,niin liikkistä :heart: Kysyinkin juur mieheltä et olinko typyä oottaessani lopussa näin herkkis mut ei se kuulemma muista..

Jaksamista kaikille!!

MUKSU 37+5
 
Onnea laralle ja aurooralle!:flower:


Ja toisekseen nauvolan täti viimein kirjotti korttiin jopa "harkitsee poliklinistä synnytystä" mun mielestä siinä olis pitänyt lukea haluaa sen! Se eukko jaksaa joka kerta siitä jauhaa, ihankun olisin kääntämässä mieleipidettäni joka vaiheessa, kai sellaisiakin on. Mutta jos korkeintaan yhdellä sairaala yöllä selvittäisiin, siis jos kaikki menee yhtähyvin kuin viimeeksi..

Päässä pyörii aika paljon synnytys niinkun varmaan kaikilla täällä=)
Tai lähinna keretäänkö sinne sairaalaan, kun edellisen kasto oli tosiaan se 4h 16min. Että jos yhtä vauhdilla tulee niin varmaan sitten kylppärissä otetaan koppi :)

Kaikille joilla on selkä ja kylkisärkyä niin symppikset täältä! Ja kiitokset nukkuma aseto vinkistä, pitää myös koittaa. Myös väsyneille, voisin myös nukkua tai lepäillä, mutta harmillisesti esikko on eri mieltä...

Taikamyrsky 37+3 (omien laskujen mukaan 38 poks!, yritän "sopia vaavinakassa" syntymäpäivää 02102010 :p )
mä kans vähän jännittelen et mahdetaanko ehtiä edes sairaalaan saakka kun mun viime synnytys kesti 1h 47 min, neuvolantäti vaan meinas et hyvin ehditään, et ihan turhaan mä jännitän. mä aion kans vaatia polikliinisen synnytyksen kun siellä sairaalassa on niin tylsää makoilla, kotona paljon kivempaa. Onnea odotukseen ja toivotaan että pääset pian kotiin!
vilttis82 ja rv 36
 
Onnea Lara :heart:

Tänään tuli sitten lähete postissa sairaalaan ja 27.9. menen äitiyspolille ultraukseen. Viikkoja olis silloin 35+6, joten jos masussa ollaan perätilassa ja kääntöä lähdetään yrittämään niin aikaa pitäis vielä olla. Samalla tuli lähete myös luomenpoistoon, joka olis sitten 5.10. korva-, nenä- ja kurkkupolilla. Olin jo kokonaan unohtanut koko lähetteen ja pakko oli sitten soittaa, että onko vaikutusta kun olen raskaana. Ei kuulemma pitäisi olla kun puudutus on niin paikallinen. No saanpahan asiat hoidettua kuntoon, eikä aika käy pitkäksi lomallakaan :)

Muhun on iskenyt jonkinlainen lorvikatarri, koko ajan vain väsyttää eikä mitään huvittais tehdä. Sohvalla olen maannut ja telkkua kattonut, siinäpä sitä aktiviteettia : / Päässä pyörii kaikki mitä pitäis vielä keritä tekemään ja sepä vasta saakin vain kaivautumaan syvemmälle tyynyihin. Olisko jollakin antaa mulle ylimääräistä energiaa?

t. yliväsynyt Sähikäinen ja Nöttis 34+3
 

Yhteistyössä