Pikaisesti tulen ennen reissuun lähtöä kertomaan kuulumisia. Olen vähän vähemmän kirjoitellut, koska olin koko viime viikon ihan varma, että tämä raskaus tulee menemään kesken. Ensimmäinen yritys päättyi nimittäin juuri näille viikoille ja pelko oli kova, että niin kävisi nytkin.
Paniikkimieliala siis ja myllyyn vettä lisäsi vielä se, että ostin alkuviikosta kotidopplerin eikä me saatu sillä sydänääniä kuuluviin ollenkaan. Siinä vaiheessa tosissaankin ajattelin että tämä oli nyt tässä, koska edellisellä viikolla neuvolassa kuuntelu onnistui todella helposti. Onneksi meillä oli ihana neuvolan täti, joka antoi mulle heti seuraavalle päivälle ajan. Mutta sielläkään ei onnistuttu sykettä löytämään. Kahden tätin voimalla yrittivät, mutta ei. Antoi sitten mulle lähetteen gynelle ultraan ja pääsin onneksi sisälle heti. Lääkäri oli vanhempi mies, mutta osasi kyllä ottaa tälläisen hermoheikon naisen ihailtavan rauhallisesti
ja mun täydelliseksi ihmetyksekseni masussa oli kaikki hyvin :heart: Pikkuisen sydän löi ahkeraan ja asentoakin vaihtoi. Valtava huojennus, mutta samalla alkoi naurattamaan, että miten sitä itsensä saakin tuollaiseen tilaan. Täysin itseaiheutettua paniikkia :ashamed: Heti kun pääsin kotiin, niin doppler lensi kaapin perälle ja siellä se saa pysyä pitkän aikaa.
Kesälomista oli puhetta. Mulla on kesäloma näillä näkymin kesäkuussa. Olisin mieluummin halunnut sen loppukesälle, mutta kun miehen lomat kiertää ja sille osui tälle vuodelle näin. Onneksi kesä on tällä alalla yleensä rauhallista aikaa niin ei haittaa hirveästi vaikka onkin töissä
Niin ja vielä siitä, että mä haluaisin myös että tämä olisi sellainen paikka jossa kaikki voisivat kirjoittaa kaikista tapahtuneista ja mieltään askarruttavista asioista. Itse otan ensikertalaisena mielellään vastaan kaikenlaisia kokemuksia, sillä sitä kun ei koskaan tiedä mitä itselle vastaan tulee.
Mutta nyt tää suuntaa auton nokan kohti appilaa ja toivottaa teille kaikille oikein rentouttavaa pääsiäistä!
Sähikäinen :heart: 10+2 :heart:
Niin ja
Ouskalle ja hömpiäiselle tervetuloa joukkoon :wave: