Tervehdys!
Ezziina, munkin puolesta onnea pienestä pesueesta! Kissat on suloisia ja tosiaan etenkin ne pennut! :heart: Jos jonkun lemmikin ottaisin, niin se olis ehdottomasti kissa. Kiva muuten, että ultrassa oli kaikki hyvin!
merette, kyselit seulontatutkimusten tuloksia. Meidän vauvan niskaturvotus oli viikolla 12+3 1mm ja kokonais riskiluvuksi tuli 1:100 000. Mä oon 27-vuotias.
bubbeli, tsemppii töiden kanssa!
Mä oon täällä vihdoin ottanu itseäni niskasta kiinni ja kaivanu vajaan vuoden sivussa olleen gradun taas työn alle. Sain viime keväänä kahdeksasta haastattelusta litteroitua viisi. Nyt ois enää yksi jäljellä, niin pääsis analyysin kimppuun!
Vauvelin puolesta ei taida kuulua mitään erityistä uutta. Vähän mua ärsyttää välillä, kun tekis mieli tuntea enemmän niitä liikeitä. Kyllä välillä aina jotain pientä tuntuu, mut sit rupee taas epäilyttämään, et onkohan se sittenkin suolisto. Tai vaikka liikkeet tuntuu, niin voikohan masuasukki siltikään hyvin, kun tuntuu ettei maha oo kasvanu ainakaan pariin viikkoon.
Supisteluista (sellasista rutistuksista, jotka vetää alamahan ihan kovaksi palleroksi) on tullu viime aikoina arkipäivää. Ne ei koske, mutta tuntuvat muuten ärsyttäville. Seksikin vähän arveluttaa näiden supistusten takia, kun viimeks maha meni sillon ihan kovaksi. Ei kai sen vaarallista pitäis olla, vaan ihan normaalia, mutta se on vaan niin ärsyttävän tuntuista.
Heippis, ja kuulumisiin!
Tatara ja tirriäinen 16+5