Onpas ollut aamu tämäkin menin töihin ja kolmisen tuntia olin niin johan alkoivat karseet selkäjuilinnat....johtunee siitä että kiipeän tikapuille noin 8h päivässä asentamaan kaapeleita :kieh: juurikin näin....no soitin sitten työterveyteen että eihän tästä tule mitään,en ainakaan kauhean pitkään pysty siellä telineillä pomppimaan juuh sain sitten passituksen kotiin ja lääkäri on tuossa 11.20 jossa kartoitetaan tää mun työni....hah...pääsispä johonkin vähemmän raskaaseen,ainoa murhe onkin kun meidän tehtaalla tällaista työtä ei ole....olen siis ainoa ja eka firman olemassa olon aikana joka on raskaana ja nyt ei lasketa toimiston väkeä vaan meidät duunarit.....no sanoin sitten pomolle asiasta ja yllätykseksi hänpäs sanoi että ei tässä mitää käy rauhassa nyt katsomassa ja jos lääkärillä on kysymyksiä niin hänelle saa vapaasti soitella
Mellähän on myös noita vaarallisia aineita käytössä joka tunti....ja maski naamalla olen ollut....saapas nähdä kuinka likan käy.....sillä,mä nautin työstäni suunnattomasti ja mulla on niin fantastiset työkamut ja mä oikeesti viihdyn siellä....eli en ainakaan vielä halua pois jäädä
olipas vuodatus
palailen myöhemmin kertoilemaan
sutulii 11+1
Mellähän on myös noita vaarallisia aineita käytössä joka tunti....ja maski naamalla olen ollut....saapas nähdä kuinka likan käy.....sillä,mä nautin työstäni suunnattomasti ja mulla on niin fantastiset työkamut ja mä oikeesti viihdyn siellä....eli en ainakaan vielä halua pois jäädä
olipas vuodatus
palailen myöhemmin kertoilemaan
sutulii 11+1