Pikaisesti kommenttia muutamaan juttuun

. Ja ekakskin, onpa ollut taas ihania kuvia lapsukaisista :heart: , kuvat on aina niin kivoja nähdä! Ja
Piitulin yksinpuhelu huvitti

, on se kiva, kun aina täällä on joku edes pitämässä palstaa pystyssä. Ja muuten, vähän nolona, mutta kumminkin, ootko
Milla-maria aina kirjottanut suht koht yhtä aktiivisesti? Kun miten musta tuntuu, et mä oon nyt vasta paremmin tutustumassa suhun

:ashamed: , mutta siis mukava näin, parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan

.
Milekolla olikin sitten rankemman puoleinen mansikkapäivä!!! Ootko toipunut?
YOdottaja, hyvä hyvä

, odottamme jutun kehittymistä

?
Ikäerosta joku kyseli, vaikka tosiaan, eihän näiti juttuja lopulta voi suunnitella kovinkaan tarkkaan jos paljon ollenkaan. Mä peesaan
Yksäitiä et hiukan yli 2v on ainakin hyvä ikäero. Meillä sattuu molemmat ikäerot olemaan 2v5kk ja siinä ei ainakaan ole ollut mitään valittamista

. Muusta ei toki ole kokemusta.
Maidosta... Hitto vie että ärsyttää, miks mulle nyt yhtäkkiä neuvolassa sanottiin, että sitä tavallista maitoakin saa alkaa kokeileen

:headwall: ?!? Että mitä sitten uskoa?! Tuon neuvolakäynnin jälkeen oon nyt puuron sekaan laittanut aina tavallista maitoa, eikä siitä kai kummempaa ole tullut. Mutta että jatkanko vai meenkö sittenkin ostaan tuttelia... Äääh... Kai mä siihen tutteliin päädyn sitten kun oikein juottamaan alan, mutta ehkä pienet määrät ruuan seassa vois laittaa ihan tavallista?
Pepisalle tsemppiä!! Meidän yö meni taas yhdellä aamuyön syötöllä ja alkuyön herääminen meni hetken kitinällä, mukavasti sitten nukahti. Mutta kun kohta pitäs kai jättää toi viimenenkin syöttö ja miten musta ei meinaa olla siihen |O . Yksikin yö tuo tuolta ihan selvästi sanoi äiti ja mun sydän oli pakahtua :heart: , oo siinä nyt sitten antamatta ja ottamatta toista
Meillä neito on kolmansilla unillaan |O . On niin lyhyitä unia, että on vähän väliä kiukkunen |O . Oon jo surkutellut, ettei kukaan tykkää hoitopaikassa tollasesta kitisijästä... Ja miten ne unet sitten siellä :/

. Oikeesti kohta alkaa iskeen paniikki ton hoitojutun kanssa, mutta koitan vielä olla ajattelematta :saint:
Minä en lisää ruokaa
öljyä, on niin tuhti tapaus muutenkin

, eikä ole neuvolakaan suositellut
Jos menis aurinkoon hetkeks, kun ja jos tuo typy nyt hetken nukkuu! Saan muuten isommat lapset tänään leirille isovanhempien kanssa

:heart: