Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:mitä maitotuotteita sai antaa meidän pienokaisille jo nyt?!? :attn:
Ostin äsken kaupasta valion maustamatonta luonnonjogurttia, saako sitä kokeilla antaa? Entä mitäs muuta? Ajattelin että voisin hiljalleen kokeilla noita tarjota kun kerran korvikemaito ei kelpaa ja ois vellin lisäks mukava antaa jotain muutakin. Nuo pilttien soseet missä on jogurtti mukana on musta ainakin melkos kalliita, en raaski niitä joka päivä syöttää kun muutenkin tyttö syö vaan noita valmispöperöitä...
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Annoin tänään Juholle ekaa kertaa kalaa. Ei ihan onnistunut kokeilu. Laitoin sosetta ihan pikku pikku nökäreen lusikan päähän ja tyrkkäsin pojan suuhun. Pojan reaktio ei ollut niin mieluinen. Oksennus lensi kaaressa :x :/
Ei sitten ollu vissiin Juhon mielestä kovin maukas elämys.Pitääköhän mun nyt vaan ahkerasti tunkea aina lusikankärjellinen kalaa päivittäin pojan suuhun että tottus, vai jätänkös vielä hetkeks sivuun, kummin te tekisitte?
Alkuperäinen kirjoittaja santti:tilda pliide laita mulle yv:nä kenen vauva siel on... mä oon niin malttamaton![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Siis voi kamala mitä kyytiä tämä aikaa menee. Hoksasin äsken tuosta hapanmaito tuote jutusta että eihän tässä mene enää kauan kun vauva on samalla pottu kattilalla eikä tarvitse erikseen erotella suolatonta vaihtoehtoa vauvalleTuntuu että tämän kakkosen kohdalla ei ole huomannutkaan tätä ajan kulua.. :/ :'( Toisaalta ihana kun alkaa helpottaa tämä vauva vaihe, eikä sitten olla enää niin kiinni äitissä mitä tähän asti. Tai ainakin meillä tuo tisukka poika on ollut oikea äitin poika.
![]()
Mutta ihanaaaaa, minä lähden jumpalle :wave: =)