Heippa vielä ennen nukkumaan menoa

.
Vai löyty meistä
Mamma3 sit kumminkin se eroavuuskin

. Taas oli kuin mun tekstiä toi millasta vapaata kaipaisit. Että olis luksusta, jos sais kaks päivää tehdä mitä lystää ihan rauhassa. Ja mä ihan mielellään sit vaikka siivoisin osan ajasta :ashamed: , sit ompelis, lukis, kattelis hiukan telkkua, herkuttelis ja sen sellaista. Ja heti tänne niitä enkelin kaavoja :attn: :attn: , just sitä oon miettinyt! Ja just kun totesin itelleni, et on aika tehdä typyn ristipisto valmiiks, keksin taas nää tildat

. Ei yhtään nappaa toi ristipisto. Tänään tein 5 erilaista, jouluksikin sopivaa sydäntä ja kaks nallea. Täytyy huomenna laittaa kuvaa ja jos
Topsy satut tykkäämään, niin tehdä voin kyllä

. Onhan noi ihan ite tehdyn näkösiä, mutta toisaalta, musta saa ollakin?
Meillä oli niitä vieraita ihan epsanjasta saakka ja taisin minä sanoo "Nice to meet you", en varmaan juuri muuta :ashamed: :ashamed: :ashamed: .
Tuuti, ne on mun siskon kavereita, sisko kun on sellanen maailman nainen, ihan täysin erilaisia ollaan.
Oonkos muuten mainostanut, että mä pääsen kans ens kuussa omalle lomalle kavereitten kanssa

. Mennään Porvooseen ja se vanhanaikainen maatila, jossa meidän talviasuttava mökki on, on jossain siinä Porvoon liepeillä, se oli joku hevostila tai mikä lie, missä on sellanen mökkikin vuokrattavana. Kierretään Porvoon ihanaa vanhaa kaupunkia ja sit ollaan mökissä, saunotaan, tehdään ruokaa, nauretaan ja jotain askarrellaan/ommellaankin siinä samalla

. Voi että kuulostaa niin tyhmältä teidän biletysten jälkeen, mutta mä naatin tuolla varmasti ihan täysillä. Eikä ole edes kapulaa seuraavana aamuna

, sit jaksetaan tehdä vaikka kunnon kävelylenkkiä ja jatkaa vielä ompeluitakin. Meidän pitäs saada olla siellä vähän pidempään kuin puoleen päivään. Ihan kahden yön reissua en vielä tohtinut.
Jep, taas vois näemmä kirjottaa vaikka mitä, mutta kun on aamuvirkku muksu tuolla pinniksessä, niin syytä vissiin mennä itekin nukkumaan.
Niin ja nyt on sit
Tuutikin päässyt pashaa peseen, ihan niin kuin minä silloin kerran, mutta onneks ihan vaan lattialta. Hyvä oli
Mammoliinonkin tarina

. Ja hautajaiset tosiaan jonnin verran erilaiset kuin meillä täällä, ehkä positiivisemmassa mielessä venäjällä, minun mielestä.