Lokakuun herhiläiset, vko 34

Piituli
Onko Tuppereilta saatavilla kuvastoo??
Joskus vuosiavuosiavuosia sitten siellä oli sellasia pienenpienenpieniä kannellisia rasioita, joita tarviisin. Sitte pari eväsrasiaa ja se nokkis ja varmaan muutakii... :whistle:
 
tuohon yodottajan uni viestiin vastailen..mulla on mielialalääke nimeltä mirtazapin ratiopharm unilääkkeenä ja on olu remeronkin joskus,nuo on ihan hirveitä..kauhe pöhnä ja väsynyt olo seuraavana päivänä..voi toki joillain toimia mutta minä en enää yhtäkään tabua uskalla noita ottaa..lisänä mirtazapiniin oli triptyl,se yksinään otettuna oli ok mutta kun se ois pitäny ottaa ton toisen kanssa..kerran otin,toista kertaa en..melatoniini reseptikin olis,en oo viel hakenu..sitäkään ei saa yli kahta viikkoo käyttää :/ nää on hankalia hommia..minä tiedän mikä mun unettomuuden aiheuttaa,en oo vaan saanu suutani auki kenellekkään,melko henkilökohtainen asia on..ehkä auttas käydä puhumassa jollekkin,mutta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Piituli
Onko Tuppereilta saatavilla kuvastoo??
Joskus vuosiavuosiavuosia sitten siellä oli sellasia pienenpienenpieniä kannellisia rasioita, joita tarviisin. Sitte pari eväsrasiaa ja se nokkis ja varmaan muutakii... :whistle:

Joo on ja ihka uusi sellainen (siis kuvasto....) mutta vielä ei ollut netissä luettavana....

Eli siis voisit harkita uraa niin saisit hieman edellisemmin tuotteet......*vinks,vinks'.....
:LOL:

Mutta tokihan saat niitä minun kautta tilattuakin.

Niin ja siis vanhasta kuvastosta löytyy netti versio, käy vilkaisemassa
http://www.tupperware.dk/Finland/today/30.html
 
Moikka!

Ukko vetelee sikeitä tuolla partsilla. Oli ihan väsynyt leikkikenttäilyn jälkeen... Meillä oli siellä "telttaretki". Yks äippä oli ottanut pressun mukaan ja se viriteltiin tuohon kiipeilytelineeseen ja sinne alle eväsretkelle koko poppoo.
Mun fafa lähti leikattavaksi tänään tuonne Meilahteen ja famu soitteli äsken, että kaikki oli ihan ok. Katotaan nyt miten käy. Onhan tuolla jo ikääkin, joten saapi nähdä...

Hemuli paketti tuli ja on hieno. Toivottavasti rahatkin alkavat olla perillä.

Mun tarviis mennä huomenna kaverin kanssa ostamaan niihin hääkutsuihin tekotarpeita. Päätettiin tehdä karkkirasiat tulitikkurasioihin ja samalla tehdään niistä paikkakortit. Se ryökäle teki musta kaason :D :saint: Eli lisää hommia... Pitäis kai ne polttaritkin suunnitella jossain vaiheessa... :LOL: :saint: Mitähän kauheeta sitä keksii hänen pään menoksi?

Olen joo värvännyt täältä mukaan myymään noita mausteita porukkaa. Nyt alan sitten pikku hiljaa pistämään niiden alle noita jälleenmyyjiä, joita minulle ilmoittautuu. Se on tosiaan ollut helppoa myydä, ainahan kaikki käyttää mausteita. Ihan omasta aktiivisuudestaan riippuen siitä saa lisätienestiä kuussa 5-150 euroa kuussa ja jopa enemmänkin, jos haluaa. Mutta siitähän voi lisää kysellä vaikka minulta, niin kyllähän minä tosiaan autan. Ja siinä on halvat aloituskulut ja riskitöntä puuhaa (jos niin haluaa).

Aa-ha. Nyt tuo jätkä kuuluu heränneen tuolla, joten kaipa se on pakko alkaa mennä katteleen mitä se siellä puuhaa...
 
Meille olis passelit päivät maanantaisin. Ei kerhoja sillon. Siis ideaparkkiin... Soitti just polilta, mut poistetaan kierukka-listalta :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Arvatkaas potuttaako???? Ilmanen kierukka meni sivusuun saamarin ylipitkän kierron takia, PERKELE!!
Ei oo varaa ostaa nyt kierukkaa ite.
 
Päivää!
Tuutis jos sen löydät jostain niin pistä postiin, mie maksan kulut. Siis sen pyörän :) Ja jos on ok kunnossa.

Mun pitäis alkaa tyttöjen tavaroita pakkaan, Minttu menee tänään eka kertaa yökylään :eek: Annin kans menevät mummolaan, meillä on kavereiden kanssa sushi/viini/lonkero/tupakka ilta tiedossa :D Ensin käyn vähän tienaamassa ja pitämässä kutsut.

Piituli, tiedän tunteen, arvaa onko meillä me&i:n vaatteita kaapissa kun saa alella/ilmaiseksi :whistle:

Ei kukaan haluais alkaa me&i myyjäksi? Hirmuinen tarve ois varsinkin itäsuomessa! :attn: Mutta myös muuallakin! Oulussa on hyvä tilanne nyt kun saatiin pari lisää kesällä. Jos kiinnostaa, voin kertoa lisää vaikka yv:llä tai sähköpostilla :)

Nyt tekeen jotain järkevää!
 
tuosta unettomuudesta,mulla on joskus vaihtelevasti sitä.
oon kokeillu samaa ku tohtori,eli tuota remeronia :x ihan kamala lääke!!!
no nukahti juu,mutta sit oli väsynyt koko seuraavan päivän...pientä :attn: piristystä saattoi havaita klo:17 maissa...että juup ei kiitos remeroneja mulle!!
ja melatoniini(?) ei auttanut yhtään.
unettomuus on inhottava vaiva :headwall:
 
Nyt mulla on tauko siivouksesta. :D Kauankohan tuo eteinenkin pysyy noin hyvässä järjestyksessä. On lajiteltu Apinanapojan, neitin kamppeet omiin koreihin ja jopa niin että jokainen laji omassaan. Esim. lakit, töppöset, lapaset jne.. :D

Meidän poika on alkanut syömään 8kk ikäiselle tarkoitettuja ruokia
ja hitsi mikä määrä tuohon ipanaan uppoaa ruokaa. Tuntuu että tuo on alkanut syömään niin kuin hevonen ja mikä parasta on erittäin tyytyväinen pitkin päivää. Onkohan tuolla ollut nälkä kun on ollut niin kätynen aina tiettyinä aikoina päivää ja minusta aika pian syönnistä, joten olen olettanut ettei nyt ainakaan nälkä voi olla. Jospa nuo hienot soseet ei pitänyt tarpeeksi nälkää poissa enää noin isolle pojalle.

Viime yönkin nukkui ihan putkeen 21.30-08.20 =) =) kauhea äiti minä kun en ole tajunnut ruokaa antaa pienelle tarpeeksi. No ei vaitiskaan, jotain muuta hyvää tuulta nyt ilmassa. Mutta siis oikeasti syö todella hyvin Apinanpoikaseksi.

Pitäsköhän lopettaa tältä päivää tuo siivoaminen. Tuntuu ettei enää ole oikein virtaa.

:eek:
 
Topsy pitää katsoa tuota vaatemyyntiä, jos tämä nettijuttu kosahtaa... selviää huomenna vasta. Täällä ei nimittäin ole myyjiä, tiedän kun olen yrittänyt saada kutsuja meille.

Ideaparkkiin piti sanomani, että idea hyvä. Voishan tuota joku päivä ajella, mutta meidän aikataulut selviää torstaina... Kaikki riippuu pankista, joten pitäkääs kaikki peukut pystyssä ja sormet & varpaat ristissä, että saan hirveen lainan ja köyhdyn entisestään :LOL: :LOL:
 
liekköhän katjannalla "tärpänny" kun on tuollainen siivouspuhti-----pesä kuntoon---päällä ;) :whistle: ;) :whistle: !

unilääkkeistä : sain semmoset miedot nukahtamislääkkeet (ei siis unilääkkeet), jotka vaikuttaa toooosi nopeasti---alta puolen tunnin---mut vaikuttaa myös vain vähän aikaa. eli jos on nukahtamis mutta ei unessapysymis ongelmaa niiin nämä sopii. en tosin vielä ole testannu koskapa en viimeyönä tarvinnu =) !
nää kuulostaa siitä paremmilta ettei tartte ottaa etukäteen niinku edellisiä koska ne oli pitkävaikutteisemmat, vaan sitte vasta jos ei rupee onnistuun nukahtaminen.

jaah,kait se pitäis tänäänkin ruoka laittaa |O ,ei kyllä nappais.......

ihanaa koira oli käyny pyörimässä jossain paskaläjällä :x , tää neiti on oikee sontajooseppi :D
 
topsy en ole muuten postittanut sulle niitä etikettejä (no varmaan tajusit itsekin), kun meillä oli kaapissa vielä niin monta syömätöntä purkkia. Ajattelin illalla antaa tuon viimeisen, joten sen jälkeen postitan sulle vähän isomman nipun kerralla...
 
Enpä usko että tärpannyt olisi. Kai tämä johtuu tästä ankeasta ilmasta ulkona. En kehtaa nokkaa ulos työntää niin pakko yrittää keksiä sisällä jotain järjevää tekemistä ettei ihan masennu.

Vaan ette usko kuinka paha siivo meillä nyt on |O :headwall: Ei ole kyllä mies muistiin näin ollut kaikki paikat levällään ja musta tuntuu etten saa ikinä valmiiksi tätä kaatopaikkaa. Voi helvatta tätä meidän tavaran paljoutta. Mulla menee ihan kohta hermot kun en tiedä mistä aloittaisin ja mitä järjestäisin ensin pois tieltä. Oikeasti masennun kohta tähän työn paljouteen. :eek: Välillä olen ihan epätoivon partaalla, oli pakko lopettaa ja tulla tänne avautumaan. :'(

Mieskin lähtee vielä viideltä käymään jossain eikä siitäkään ole apua. Meidän Aatu herää kohta päikyiltä ja sitten tämä vasta onkin helvettiä :headwall: Mihin minä olen oikein taas ryhtynyt. :'( :'(
 
Heippa :wave:

Tässä taas nopsaan hommien lomassa kurkkailen... mulla taas monta rautaa tulessa...ihan kuin ei muuteskin jo tarpeeks kiirusta ois tää viikko :eek: Ihan alkaa voimille ottaa jo vaik vasta puolessa välissä viikkoo mennään =)
Tuutillekkin lupaan kuvia sit laittaa jahka vaan ehdin =)
Nyt on masu täynnä, oikein kunnon ähky...juuri syötiin täytettyjä tomaatteja :p Mä oon ihan hurahtanut niihen =) Eilen saatiin kantarelleja, niin nyt täytyi niitä koklata siihen täytteeseen ja hyvää oli :)

milekolla oli kauheita uutisia :'( Noi tommoset koskettaa aina niin paljon kun on kyse pienestä lapsesta...itku tulee silmään väkisten ja aina pakko mennä rutistamaan noita omia mussukoita ja saa kiittää ylempää tahoa noista oikein todella. Miten tollasesta oikein selviää :'(

Henkalle onnea siskon tytöstä =)

Tuutis, meillä ainaskin otetaan askelia...10askelta on ollut suurin saavutus =) Aika horjuvaahan se on...mutta niiiiin suloista :heart:
Onnea muillekkin ensimmäisistä askelista
:heart: =) :flower:

Vilma-onnille tsemppiä koitokseen, toivotaan että onnistuu =)

Katjannalle lähetetään voimanpotku persaukselle että jaksaa selvittää kaaoksen =) Kyllä se siitä...ajattelet vain lopputulosta, se on varmasti mieltä ilahduttavaa sitten =)

Aijuu ja nauratti kun luin LS:n kirjoitusta et ukko nukkuu partsilla...ihmettelin et mites se nyt siel?? Kunnes tajusin et kyse oli vissiin pikku-ukosta
:LOL:

Meiltäkin muuten lähtee vauvakamat kohta liikkeelle, siis osa-ne joita ei enää poitsu tarttee...jotenkin haikeeta, mutta toisaalta ilolla luovun niin saa tilaa ja onhan noilla tavaroilla ikääkin et hyvä vaan kun joku huolii ja hakee pois =) Saahan niitä sit todellakin lisää jos tarttee ;)

Plääh, tässä mä vaan vetelehdin ja siirrän hommia...täytyy mennä et ehtii viel jotain järkevää ennenkuin taas iltahommat kutsuu... :eek: kääk, mihin tää aika aina karkaa :eek:
 
moips...
empä oo jaksanu pitkään aikaan kirjottaa mitään :/
Hyvin voidaan, Siiri kävelee tukea myöten ja äittää huuttaa :heart:
Pituutta ruhtinaalliset 71cm ja painoa pikkasen alle 8,5kg.
Tänään käytiin tutustumassa päiväkotiin ja kivalta vaikutti, meil on nyt viel 4 kertaa ku käydään siel leikkimässä sun muuta ja sit syys-lokakuun vaihteessa vasta alkaa kunnolla.

Tapaamisesta oli ollu tääl puhetta. Mulle käy se ideapark hyvin...varsinkin nyt ku sinne osaan ajaa(?)ehkä :D ens viikolla mulle kävis maanantai ja sit mulla alkaakin kesäloma et sit ei oo välii koska tavattais.

et sellasta... palaillaan taas... moro :wave:
 
Olis yksäidille jotain vaatetta huudettavaksi... =) Paan lisää kun ehdin! Toki muutkin saa huudella! :LOL: :D

Muoks. paan linkin mun yksiin suosikkihousuihin! Ne oli kyl niin ihanat ja kivat housut musta ittestä. Ja kyl tuo poikakin niitä piti mielellään, istu päälle hyvin! :D

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84990683
 

Yhteistyössä