****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Unohdin muutes tehä tilanneraportin tapauksesta kalaa pojalle... :/
Tänään suju lähes yhtä huonosti kun eilen. Panin vielä pienemmän nokareen lusikan kärkeen ja pojun suuhun. Nyt ei tullut oksennus, mutta kakominen oli aivan kamalaa, pojua puistatti ihan hirveesti :( tais olla maha sen verran tyhjä että aamupalan loput pysy mahan sisässä eikä tullu ulos :( sitkeesti pitää vaan jatkaa koittelua :kieh:
 
Mammoliino siellä on siis teilläkin ollut testailut tarpeen, minäkin oon muutamia kertoja joutunu Siljan aikana tekemään kun tuon ehkäsyn kanssa on vähän niin ja näin, ja sitten vielä epäsäännölliset kierrot sekä omituiset tuntemukset päälle :eek: Meillähän näitten öitten kanssa ollu väliin taistelua enkä varmasti ois jaksanu alkuraskauden väsymystä tähän lisäks, mutta silti sitä on kuitenkin jotekin hassulla tavalla vähän haikeakin olo aina kun sen negan tekee :ashamed: en tiiä että johtuuko se sitten siitä että meillä tuon lapsettomuustaustan aikana tuli tehtyä iso liuta noita negatestejä ja nuo sitten muistuttaa siitä...

Täytyy kyllä myöntää että se uuskin raskaus välillä pyörii mielessä, mutta toisaalta ihan hyvä että Silja ehtii vähän kasvaa lisää ja toivottavasti saadaan ne yöunetkin jossain välissä kohdilleen.

Hitto kun tympäsee, tyttö nukahti illalla jo 21, minä sitten valvoin täälä puoleenyöhön. No eiköhän sitä sitten taas herätty pitkin yötä tissittelemään ja nyt klo 6 nous ylös |O No pääsen onneksi taas aamupäivän päikkäreille kun tuo tuosta simahtaa, mutta ärsyttää kun aikastaa tota nukkumaan menoa ja minä en tietenkään sitten osaa alkaa ajoissa nukkumaan :headwall:
Tuntu taas kyllä siltä että mua pyöritetään ja hyöritetään ihan miten sattuu...tissittelyä jatkuvasti ja välillä piti vielä pyllylekin taputtaa jotta suostu nukkumaan. Kunhan se isäntä kotiutuu niin pitäis pitää se unikoulu ja lopettaa nuo yösyötöt kokonaan, mutta kun... Hitto, miten se voikin tuntua niin vaikeelta, ensinnäkin en jaksa taas alkaa siihen ja toiseks mulla alkais sitten imetys varmaan loppua pian kokonaan kun kerran nytkin päivän aikana tissittelee vaan ehkä 1-2kert. Nuo yösyötöt on ne mitkä pitää tuon maidontulon yllä, enkä kuitenkaan haluis enää lisätä noita päiväsyöttöjäkään :ashamed:

Huh huh, kai se vaan täytyy kohta tehä se päätös ja pistää stoppi tälle meikäläisen hyppyyttämiselle, onhan tätä tässä jo kestänytkin :LOL:
 
Mikäs tämä homma nyt oikein on, kun MaMa poistattaa tietojaan ja kerhossa inside porukalla tuntuu kuohuvan? Onko tapahtunut jotain sellaista, mitä minunkin ois syytä tietää, kun kuvia laittelen ja kirjoituksista varmasti tunnetaan?
 
Huomenta!

Just huomasin kun päästin koirulin ulos että meillä on täällä pienen pieniä veritippoja lattialla :/
Vaihtoehdot A) Netalla on alkanut juoksu (edellinen oli marraskuussa) B) sillä on jossain siilin piikkien reikiä. Tyhmä kun eilen leikki pihalla siilin kanssa eikä tullut pois ennen kuin pannasta vetäen hain. Jippii, pitää ottaa se kahjo takas sisälle ja alkaa tutkimaan. Ja jos juoksu on niin alkaa mattojen rullaus. Nartunsuojista tuolle ei mitään apua ole. Viime juoksussa repi ostetut ja tehdyt mallit riekaleiksi :headwall: Ja se päälle pukeminen oli tavan piirileikkiä :LOL: :kieh:

Simpasta kivoja kuvia. Eiks olekkin dogtor kiva allas :whistle:

Jassoo, Kipsutin heräs. Nukkui muutes yön mahallaan tai nukahti siihen kun ei enää jaksanut riehua ja taistella unta vastaan. Ja kuulostaa pippurinen poitsukin olevan heräillä.. Joten aloittamaan tätä päivää :wave:
 
Huomenta!

meillä taas matalapainetta ilmassa.. :headwall: perkule et ottaa taas kaikki aivoon...

simpasta kivoja kuvia :D

tuutilulla meillä muuten venla nukkuu aina mahalleen,vaunussakin se yrittää kääntyä aina mahalleen,mutta siellä en sen oo antanu nukkua masullee.

jep,palaan päivemmällä..nyt jotakin tekemään...
 
Mileko ei ole kerhon puolella ainakaan mitään ihmeellistä tapahtunut joten ainakin sen puoleen voit olla huoletta! =)

vitsit mua ärsyttää kun joku tuntematon oli käyny laittaan mun blogiin asiatonta kommenttia.. no saahan nuo aina poistettua mutta silti se ärsyttää!
 
vip meillä on tuolla isommalla britaxin istuin.. en vaan nyt muista mikä malli :whistle: mut joo hyvä on ollu :) oliko teil perjantaina kuin paljo ohjelmaa jos oltais piipahettu?

tänää olis pienemmällä se fysioterapia iltapäivällä... nyt pitää mennä lasten kanssa pihalle :wave:
 
Mulla kävi mielessä että jotku haluaa poistattaa siksi tietojaan kun lehdessä oli juttu meistä. Voisko olettaa että lukija määrä kasvaa ja jotkut palstailijat ei halua että heitä tunnistetaan täältä... :eek: Mun veikkaus vaan asiasta. ;)

Vip; meillä on olemassa two way elite ja multi-tech. Molemmat hyviä istuimia, mutta multi-tech parmpi pienelle siksi koska siinä on korkea niskatuki ja kun vauvat nukahtaa joka automatkalla niin se tukee paremmin ettei pää rotkota ikävästi. Tuohon toiseenkin saa varaosana tuen, mutta minusta se ei ole niin hyvä kuin tuollainen kiinteä.

Hetkinen..
 
tin
pupulle nopeesti (täälä yks väsyny kitinäkalle ). tatu myös kieltäytyi kalasta joku reilu kk sitte. unohdin koko kalan hetkeksi ja nyt ku kokeilin uudestaan niin johan kelpas ja oli vielä hyvää =)

katjanna: sama veikkaus mullaki! ite en oo viä lehtä nähny ku ei ollu eilen tullu:(
 
tuutilulla en ole tainnu osotetta vielä tänne laittaakaan. pitää vähän kyllä pistää sitä blogia ensin kuntoon. mutta siis mitään kovin kummosta sielä ei kyllä ole, joten ei mikään odottamisen arvonen tosiaan :LOL:
 
Hitto ku hävetti kun oltiin tytön kanssa aamupäivänunilla. Ovikello soi, joku mun ikänen lähettipoika toi jotain pakettia. Minä risassessa yöpaidassa ja tukka kirjaimellisesti pystyssä kampesin avaamaan ovea...ja varmaan ihanan pistävä pissan haju leijaili tuolta wc:n puolella olevista likasista kestovaipoista |O Minkähän takia en voinu laittaa nukkumaan mennessä päälle sitä mun eilen ostamaani uutta yökkäriä :headwall:
 
Huomenta kaikille...

Pupu: mä emmin koko kalaa , kun itse olen sille allerginen... kaipa sitä pitää rohjeta kokeilla tässä pian ... jotkut tutut kertoo sitten kyllä totaalikieltäytymisen olevan merkki allergiasta , yhdellä tutulla tyttöö kanamunalle allerginen ja ei pienenä millään alkanut maisteleen tai oksensi heti . Mutta harvemmin varmaan näin ?

Lehdestä - vielä lukemnatta, jänskättää kyllä nähdä teät siellä painettuna ja livenä :) Pitää tänään yrittää ehtiä lehtikauppaan...

Vai vauvakuumeita ja odotusasuja , huijuijui - sanoo tämä tätsykkä... joo tosiaan nuo mainitut oulussa - ja Kappahlissa (zeppelinissä on enempi mammakamaa kuin keskustassa ...) ja lindexillä on myös ...
Onkohan ihan jotain hintsusti Kärkkäiselläkin ? Itse löydin noista kesäale tunikamallistoista paitapuolia kyllä esim Vero Modastakin , oikein tosi halavalla ...

Ja stockan 4.kerros on se Jasmin, siel jotain kans ...

Odottavat : Ei joku tarviis sitä Anitan tukivyötä , musta koko L , pesty ehkä n 2-3 krtaa ??? Sais multa halavalla ? Samoin ne Termomammalämmittimet (valkea) vekotin, koko M ??? Voin tuoda kaupungille , jos Oulussa käytte - tai postittaa .
Täällä kun ei ihan hevillä enää raskuduta, semmoista kyytiä tämä homma :)

Muuten omassa navassa ihan jees, pimu yhdellä yöheruulla nukkui, eilen oli kivaa Oulumammojen kans Hailongis - kiitokset seurasta , meillä tuli sitten hoppu , kun iski parkkipirkkojen ja-perttien pelko...

Makoisia tarinoita Millin koristekakasta ja Milekon taistelevista veljeksistä oksennuksen keskellä... hymyilyttää, kunj ei osu omalle kohdalle...

Oulussa yhäti pilvistä ja ankeloista - melkein valot pitää sisällä olla päällä...
Sataa , sataa ja sataa ...

Tänään tulee mun äet ja käymme (perintö)rinsessan kans varmaan biopappaa katsomassa- kutsuttuina - tiedoksi vaan , jos joku kiinnostuu :)
Kaikki menot kasautuu - tää on semmoinen viikko, näemmä ... ois vielä yhdet kaffittelut, saa nähd' ehditäänkö vielä sinnekin.

Ihqut eläinsorminuket löytyi eiliseltä kierrokselta mammojen kans - Viu tykkäs kun äippä piti showta...

 
Tiipii; oli muuten hyvä kun ostin ne isommat tossut. Olivat just passelit ja ne pienemmät ois ollut autuaasti liian pienet =) tai oikeastaan eihän siellä edes ollut niitä pienempiä jäljellä jotka todennäköisesti olisin napannut että hyvä vaan kun ei ollut.

Meille tuli äsken siskon tyttö kylään Annille kaveriksi siksi piti lopettaa niin pikaiseen.

Leivoin äsken suklaa piirakan ja ruoankin ehdin tässä välissä pyöräyttää. Nyt on tytöt ruokittu ja poikakin nukkuu ulkona.

Tytteli ja muutkin odottajat pitää nyt puhua vähän tuon termo mamman rinnanlämmittimen puolesta mitä Yodottaja kauppaili äsken. On tosi hyvä! Mullakin on sellainen enkä sitä aio hävittääkään jos joskus vielä meillekin se kolmas suodaan. Jemmaan sitä henkeen ja vereen. Olen kaikki muut vauva ajan vekottimet laittanut myyntiin, mutta sitä en kyllä myy. Suosittelen ja jos nyt kerran on mahdollisuus ostaa käytettynä niin ostakaa!!! Minä olisin aikoinani ostanut käytetyn, mutta eipä niitä ollut tarjolla.

Nyt pitää mennä katsomaan, tytöt saikkaa jotain...





 
YOdottaja hyviä vierailuhetkiä teille! Ei ole tainnut teillä vielä mummut toisiaan tavatakkaan? Uteliaisuudesta kyselen että millä hinnalla suunnilleen luovut tuosta rinnanlämmittimestä? Mun olis se kans kannattanu sillon aikanaan hankkia kun kerran olen tämmönen hövelö pukeutumisen suhteen ja sen rintatulehuksenkin sillon sain :headwall:
 
Lehti ostettu eilen ja myös juttu luettu. Oli se hyvä! :flower:

Minäkin kaipailen Valkosorsaa ja Oliiviaa ja myös monia muita, kun ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. :wave: Onkos teillä muka palstanulkopuolista elämää näin kesällä? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mikäs tämä homma nyt oikein on, kun MaMa poistattaa tietojaan ja kerhossa inside porukalla tuntuu kuohuvan? Onko tapahtunut jotain sellaista, mitä minunkin ois syytä tietää, kun kuvia laittelen ja kirjoituksista varmasti tunnetaan?
Eiku palstan tarjoajan laatu tökkii :/ Ei kuohu muuten mikkään. Ja ei kait se sen kummememmin ole mikään inside. Vanhojen jäsenten keskustelupuoli, jossa saa vaan avutua asioista oikeilla nimillä... Kuten tiedät. Siksi tuota MaMan juttua ihmettelinkin.

Joo, minä aloin Tiipii eilen miettiä sitä, että ei herttileijaa mulla ole ennen buffetpöydän antimet jääneet syömättä, varsinkaan Hai Longissa, joten testasin sitten varmuuden vuoksi. Eikö täälläkin ole muutama mukula joilla on ollu jotkut hemmetin työkalut kun ovat lateksiseinän läpi tuleet :D Eipä noihin voi luottaa.

Käytiin Siken kans kyläilemässä ja kaveri siellä alkoi olla jo paksuissa tunnelmissa -lauantaina la :whistle: Voisin minäki käyä synnyttämässä,mutta kukas sen mukulan hoitais :snotty:

Nyt meen vähäksi aikaa soffalle levyksi, kun tuo ipanakin nukkua tussottaa.
 
Mammoliino minä voisin olla raskaana, mutta kuka sen synnytyksen ja ensimmäiset kuukaudet sitten ajais läpi!?! :LOL:
Tänään mekin mennään Siljan kanssa illalla käymään meidän kavereilla, heille kans muutaman kuukauden päästä vauveli syntyy :heart:
 
Mileko Helpotusta tulossa, vien paketin illalla postiin :LOL: Lasku on mukana, joten maksele sitten ja postimaksusta jos vähän hyvität niin olen hyvin häpi häpi =) Elä ihmettele minun paketti väkerrystä, otin tuotteet pois laatikoistaan niin tuli hieman pienemmäksi paketti, toisesta laitoin laatikon taiteltuna ja käyttöohjeet :LOL: :LOL: mukaan!

Kävin just kynsihuollossa, ja tuli taas oikein sähäkät =) Rakennekynnet nääs, on ollu mulla jo jonku aikaa, kaveri kun näitä tekee niin tulee aina laitettua. Joo-o arvatenkin joku nyt siellä ajattelee, että mikäs hienohelma pyllynpyörittäjä se tuo on kun on hiustenpidennystä ja rakennekynsiä...ei vaan, mä oon oikeesti melkonen eräjorma :LOL: :LOL: mutta on elämä niin helppoa kun on kynnet ja tukka aina nättinä ja on muutenkin huolitellun näköinen melko vähällä vaivalla. Toki nämä ylellisyydet jää pois, kunhan kotihoidontuelle tässä jäädään...Onko kellä muulla muutes rakennekynsiä?

Juu-u, anoppi on meillä edelleen...se siitä aiheesta sitten :LOL: :LOL:

Ja kiva on kesä, 10 lämmintä ja vettä sataa, voisko ihanampaa keliä enää ollakkaan =)
 
Meillä sitten poika tippu ekan kerran lattialle sohvalta tänään :( Olin laittanut sellaisen raskaan laukun siihen sohvalle viereen muka esteeksi ja itse silitin ihan vieressä niin eiköhän se saanut pukattua se laukun siitä edestä ja meni itse perässä ennenku kerkisin ottaa vastaan :ashamed: Se siis tipahti ensin siihen laukun päälle ja sit vasta lattialle, onneks matolle mut kopsahti kuitenkin. Taas niin huono äiti-fiilikset :headwall: :ashamed:
Täytyy muistaa ostaa tuo uus 2+. Mä lähden huomenna lomaileen niin oon palstatauolla ainakin kaks viikkoa. Vaikka eipä mua täällä kukaan kaipaakaan :D
Mukavaa kesän jatkoa kaikille :wave:
 

Yhteistyössä