****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Mileko Mulla ois sulle silmänympärysvoidetta täällä oottamassa :LOL: Laitanko tulemaan? Ja kaksin kappalein, niinhän se oli?

Haluuks joku muu?vielä löytys varastosta halvalla...toki muutakin saa halutessaan ostaa.


Jihuu, tää pääsee torstaina issikkavaellukselle =) Oon niin täpinöissä että tuskin maltan kahteen yöhön nukkua edes.. Kummitätini 63v pyysi minua kanssaan ratsastamaan, kun sitä hän ei ole vielä kokeillu elämänsä aikana, ihana. No mutta minua ei tarvinnu paljon houkutella kun oon siitä haaveillu muutenkin jo kauan.

Aamulla neuvolaankin pitäis pitkästä aikaa lähtä ja aikasin vieläpä kun ysiksi :LOL: :LOL: =)

Isäntä on taas pelaamassa jalkapalloa, niinku eilen ja toissapäivänä ja miten se oli... mä täällä pojan ja anopin kanssa. Poika nukkuu, anoppi katsoo telkkaria ja mä täällä vaan surffaan :LOL:
 
En tiedä muistaako kukaan tätä mun pilvimaniaa, mutta nyt mä sain vihdoin maalattua pilviä Eepen huoneen seinälle. "Käsityönleima" näkyy vähän liikaankin -toisin sanoin on kuin ekaluokkalaisen tekemiä. Esittelen silti teille aikaansaannokseni rintarottingilla ja ylpeydestä puhkuen :LOL:



Olikos täällä joku muukin maalannut pilviä lastenhuoneen seinälle? Olis mukava nähdä lopputulos! Ja lastehuoneita muutenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tytteli; Nickyssä ja Nellyssä ja Stockmannin 4.kerroksessa on ainakin äitiysvaateliike ( en muista nimeä vaikka tänäänkin ohi kävelin ). Molemmissa taitaa olla jonkun sortin alennus myynnitkin parhaillaan. Itse olen ostanut molemmista ja tuo Stockmannin liike on aika kallis, mutta alennuksesta voi saada kohtuu hintaan ja siellä ainakin on juhlavaatteitakin myynnissä. Ovat myös ihan laatu vaatteita joten siksi varmaan hintakin vähän kalliimpi. H&M sinä jo tiesitkin. Toivottavasti löytyy jotain mieluista. =)
Kiitos tiedoista! Onko se Nicky ja Nelly jossain siinä keskustassa lähellä missä ne kaikki muutkin liikkeet ovat? Stocmanni, H&M, Anttila jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tytteli; Nickyssä ja Nellyssä ja Stockmannin 4.kerroksessa on ainakin äitiysvaateliike ( en muista nimeä vaikka tänäänkin ohi kävelin ). Molemmissa taitaa olla jonkun sortin alennus myynnitkin parhaillaan. Itse olen ostanut molemmista ja tuo Stockmannin liike on aika kallis, mutta alennuksesta voi saada kohtuu hintaan ja siellä ainakin on juhlavaatteitakin myynnissä. Ovat myös ihan laatu vaatteita joten siksi varmaan hintakin vähän kalliimpi. H&M sinä jo tiesitkin. Toivottavasti löytyy jotain mieluista. =)
Nickyssä ja Nellyssä oli viimeksi aivan ihania (niii-in, mitäs mä sillä osastolla tein?? :whistle: :ashamed: )


:D sinnekin sitten :whistle:
 
tin
Kiitti paranemisien toivotuksista! Tatulla oli sit korvatulehdus... taas. Mulla ei ala olo helpottaan, ärsyttääääää niin paljo ku on vipa lomaviikko ja kaikkee ohjelmaa olis. Tatu on sitte alkanu oppiin nouseen ylös :headwall: :ashamed: Koko ajan johonki seisoon/polvilleen.
 
Susa oi kun on nättejä! :heart: Mua kans aina ärsyttää kun jotain teen niin se tsi-jälki tosiaan näkyy :whistle: mies meillä kuitenkin arvostaa niitä ja sanoo että sehän se on se juttu että oma tekemä jälki pitää näkyä! =)

Topsy jaa jaa selvä vauvakuumeen merkki jos äitiysvaatteet kiinnostaa! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Tytteli juu aika heikosti on mun mielestä täälä Oulussa noita äippävaatteita. Jotain ostin sillon tuolta Stockan yläkerrasta ja sitten on lastentarvikeliike Taikapilvi siinä melko lähellä missä on kyllä aika pieni valikoima mutta ainahan sitä jotain voipi löytyä (niillä on omat nettisivut).


tiipii mutta tiedätkös, että Kemiin tai Tornioon verrattuna siellä on niitä PALJON :eek: Täältä käy porukat ihan varta vasten Oulussa shoppailemassa muutenkin tai jotkut Rovaniemellä... Ennen kuin odotin Eemiliä, lähdettiin miehen kanssa ihan vaan huvikseen viikonlopuksi Ouluun hotellilomalle ja shoppaamaan! Monet tutut pariskunnat tekee niin, vähän niinku parisuhde lomaa samalla ;) On kuitenkin sopivan kaukana, että lähellä.

Tornioon pitäisi ainakin jossain vaiheessa valmistua se H&M ja saa nähdä kuin kauan siellä käpykylässä se pysyy pystyssä, siis ihan mieletön liikekeskus tulossa! Ja Torniossa ei ole ikinä ollut paikoitusmaksuja, nyt kuulemma tulee nekin |O on tainnut mennä Torniolaiset iiihaaan sekaisin :/ kun tuntuu, että mistä sinne saa asiakkaita edes niin paljon!? Noh.. Tornioon kun tuli joku vuosi sitten vasta parille kadulle se pysäköintikiekko systeemikin :LOL: Kemikin jotenkin ehkä "vilkkaampi" paikka.. taitaa ne "tornioon" menevät mennä Haaparannalle Ikeaan :whistle:
 
Susa oli tehnyt hienoja pilviä =) Ja oman työn jälki pitääkin näkyä :D

Mulla meni poitsun sängystä kaikki petivaatteet viel vaihtoon |O Daniel raivos ja kiukutteli niin kovin (veljelleen) että sai yskänkohtauksen ja oksensi koko sängyn, huusi ja oksensi :x Ja äiti taas kiiteli lapsikultia kun osaavat NIIN sopuisasti olla :headwall: Ja yhestä s...tanan pokemon figuurista riitelivät. *heittää ne kohta jorpakkoon*

Kelles voisin lähettää kaks enkeliä kyläilemään heti aamu tuimaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Voi kauheeta, Tuuti. Anteeksi, mutta repesin nauramaan, kun kuvittelin pientä kiukkuista miehenalkua huutamassa ja oksentamassa.
Tuo on nykyään niin pippurinen tapaus että varsinkin jos Jeppe on siinä toisena osapuolena. Monesti alle 4v peittoaa melkein tuon vajaa 7v:n :D Osa loppuvaiheen huudosta tais johtua siitä oksentamisestakin... Mitähän huomenna ompi tiedossa?

Kiva kun samalla Kiia meltusi sängyssään. Ei meinaa enää millään käydä nukkumaan. Pyörii ja hyörii, nauraa ja kitisee :headwall: Kuka on multa aikoinaan vienyt "järjen" kun oon näitä muksuja tänne mailmaan halunnut ihan vapaaehtoisestikin taikka missä mun itsesuojeluvaisto on silloin ollut :eek: :whistle: :LOL:
 
moi taas kaikille piiitkästä aikaa....

en ees tie mistä alottaisin..hö...kaikkeeku ois,mut jotain en viittis ees tänne yleisellepuolelle kirjottaa :ashamed:
mut veetistä ny ainaki voin =) meno on jo tosiaan kova ja eilen opittiin taputtaan käsiä yhteen :D ...yöllä tissitellään vieläki liian monta kertaa...mitenkähän siitäki pääsis???? ei varmaan ennen ku loppuu koko tissittely!!!....
meil oli eilen hääpäivä....käytiin veljekset keskisellä Tuurissa...jätkä sai hiekkalaatikko kaivurin ja taaperokärryn =) ..niin joo...kävin täsykspäivä maalaiskirppiksella ja löysin jätkälle mopon...ihana miten toinen haluais sillä jo kovasti mennä,mut mukkasee välil kyljelleen :D

joo...kirjotan kerhonpuolelle lisää kunhan jaksan....
en oo vienähny kaksplussaa...pitäis varmaan hakee :)
 
henkalle myöhästyneet hääpäiväonnittelut :flower: :hug:

Mulla on pikkusen epätoivoista tää makean ettiminen täältä töllistä. Teki miel jotain hyvää ja en löytänyt mitään. Sulatin mikrossa mansikoita ja pursotin päälle kermavaahtoa ja poltin kieleni :ashamed: Eikä tuo oikeestaan edes mitään hirmu hyvää ole.. :/


Muoks. nyt tuli huono olo :x Miä taijan painuu pehkuihin. Öitä mammat :wave:
 
Olin päivällä naapurin kanssa yhtäaikaa postilaatikolla, pikana suhautin laatikon luukun auki ja kaivoin kaksplussan ja eikun pläräämään oikeeta kohtaa, sitten läväytin oikeen aukeeman naapurin naaman eteen ja innostuneena selitin, ettiä mä palstailen näitten kansa ;) :whistle: :D :saint: :xmas: B) :heart:

Susa on nätit pilvet maalannut!! Omatekemähän se on sitä parasta, tietää että vaivaa on nähty joten semmosta minä ainakin arvostan (siis jopa omaakin tekemääni, enkä vain muiden).
Mä maalasin tuonne meidän makkariin sydämiä sillon kun se rempattiin, ja tyytyväinen olen ollut =)

Tulipa tuossa mieleeni, että missäs on mm. NäkymätönNinni , räsynukke, valkosorsa,ippuli, Nyty ja moni muu?? Meniköhän nikit edes oikein :ashamed:

Ja olikos Rontti jossakin reissunpäällä? ei muista :ashamed:
Kiva kuulla henkastakin välillä :D

Meillä olis kanssa huomenna neuvola, ihmeellinen tällänen 9kk vaiheessa, kun alunperin piti olla 8kk ja sitten 10kk, mutta en tiiä sitten oliskos ollu jotain painokontrollia mahollisesti. Nyt kyllä on pojalla paino ainakin noussu, tai sitten mun silmäni ja käteni valehtelee.

Äitivaan, hauskaa issikkavaellusta!!

Minä nauraa rätkätin Millin Memmun sydänkakille :LOL: :LOL: Ei tietty sais nauraa, mutta oli niin hauskasti koko juttu kirjotettu. Toinen kun pohtii miten sitten selittää Millalle puuttuvat sydämet. :D ihana :heart:

Vip, meillä on tommonen Brio Zento istuin 0-25kg alkaen 6kk. Olen ollut suht tyytyväinen, toki parempia olis ollu tarjolla vaikka kuin, mutta tuo oli suht edullinen semmonen jonka voi laittaa sekä selkä menosuuntaan että kasvot menosuuntaan.
Onhan se vähän hankala siinä mielessä että saa tosissaan välpätä jos haluaa säätää kaltevuutta, kun niitäkin olis ollut tarjolla missä sen kaltevuuden voi säätää nuppia pyörittämällä.
Mutta jos edullisempaa on hakusessa, suosittelen tuota, jos kalliimpaan on varaa, niin minä olisin ottanut sen täällä puhutun multi-tecin tai sen gosmic comfortin.

Ainiin, ja tuutikselle piti muistaa sanoa.. :D Suojaa se sieni auringolta, ainakin vähäsen. Tarkottaa kyllä sitä, että jos arska paistaa kovin sivusta, niin sitten tuo sieni on vaan tiellä, mutta kun ylhäältäpäin töllää, niin suojaa kyllä B)

Ollaan oltu tänään melkeen koko päivä ulkona, kun on ollu hyvä ilma.
Nyt onkin sitten selkä kipee kun on pitäny poikaa kävelyttää ympäri kyliä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Dogtor Poistatko meidän neidin tiedot tuolta etusivulta. Kiitos :flower: :D
No mihis MaMa on lähössä :(

Mulla on kamala olo. Tein jopa testin tänään, mutta negaa näytti :D Huh, onneksi :ashamed: Kait tämä on noista pillereistä sitten...

Kiitos oululaisille tästä päivästä :heart: Vaikka keli oli suoraan sanottuna paska, niin seura lämmitti :)
 
heipsan!!
meidän muru oppi liikkumaan uudella tavalla :D
se nostaa jaloilla kroppaansa ylös ja käsillä työntää eteenpäin.
tosi hankala selittää :whistle:
ja kamerasta oli TIETENKIN loppunu patterit...no,jospa se vielä huomenna muistas sen tyylin,
nii saisin napata kuvankin!

ja ruokakin meni hienosti alas,tosi hyvä päivä =)
siskon luona kyläiltiin,poikaset sai touhuilla lelujen kaa.
mukavasti nyt nukuttaakin kun saanut leikkiä.

lehti luettu =) hieno juttu oli!

nyt kerhoon..... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
No mihis MaMa on lähössä :(
En minä mihinkään täältä häviä. Minä kun kirjoittelen harvemmin niin joudan pitämään "matalampaa profiilia" muutenkin =) Kyllä minä käyn teidän kirjoitukset lukemassa ja luultavasti kirjoittelen kuulumisiakin joskus (halusitte tai ette :D )

 

Yhteistyössä