****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

tin
voivoi kuinka paljo tekstiä.
no eipä meille uutta. tatu nousee ihan kaikkee vasten... ja meikä on ollu töis. viime yönä pesin mattoja ku oltiin mun porukoilla yötä. ei nukuttanu ollenkaa nii päätin tehä jotain hyödyllistä. onks kukaa tulos tangomarkkinoille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Meillä on Eerolla toinen korvatulehdus :'(
Viime yö meni aikas vähin unin. Sain onneks heti aamusta terppariin ajan ja nyt on tropit taas. Tuleekohan tästä se kuuluisa korvakierre?? Edellinen oli 2kk sitten ja kontrollissa oli ok. Nyt vaan ollaan minä ja pojat nuhassa.
Huomenna pitäs jaksaa hoitaa omat ja veljen muksut. Ne on yöhoidossa meillä. Kaksi isompaa poikaa menee kyllä, mut se neiti... :headwall:

Semmosta tänne...

Ja mammat hei, eletään sovussa, eiks vaan! :hug:
Meillä ollut nyt kolme korvatulehdusta kahden kuukauden sisään, eikä kukaan ole vielä kierteestä puhunut...

*muoks.* Ai niin ja meidän neidilläpä on tänään ihka eka nimipäivä! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Meillä on Eerolla toinen korvatulehdus :'(
Viime yö meni aikas vähin unin. Sain onneks heti aamusta terppariin ajan ja nyt on tropit taas. Tuleekohan tästä se kuuluisa korvakierre?? Edellinen oli 2kk sitten ja kontrollissa oli ok. Nyt vaan ollaan minä ja pojat nuhassa.
Huomenna pitäs jaksaa hoitaa omat ja veljen muksut. Ne on yöhoidossa meillä. Kaksi isompaa poikaa menee kyllä, mut se neiti... :headwall:

Semmosta tänne...

Ja mammat hei, eletään sovussa, eiks vaan! :hug:
Meillä ollut nyt kolme korvatulehdusta kahden kuukauden sisään, eikä kukaan ole vielä kierteestä puhunut...

*muoks.* Ai niin ja meidän neidilläpä on tänään ihka eka nimipäivä! :heart:
Hyvää nimipäivää Nooralle :flower:

Hei, tässä nyt kun tuota kuumeista tyttö seurailen, ja huomasin kuinka haroo korvaansa välillä, niin tuli mieleen, että miten teillä kummallakin on oireillut ne muksut korvatulehuksessa?

Eli lämpöä on, ja nenä vuotaa kirkasta ( :D ) ja haroo siis oikeaa korvaansa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Voit vitsi mun kans. Minä luin taas huonosti. Tällä kertaa Tuutilullan kirjoituksen. :ashamed: Luin että; ahdistaa taas kestitä tuota puolta sukua. :/ Eli ymmärsin sen niin että miehen puolen sukua ahdistaa kestitä :D
:LOL: No se minuu ahdistaa parin viikon päästä kun on miehen pojan synttärit :whistle:
 
Nooralle nimpparionnittelut :flower:

mammoliino paranemisia pienelle Siljalle :hug: Arasteleeko pieni korvaa jos painat hellästi siitä nipukan kohdalta? Jos epäilet tulehdusta niin menkää lääkäriin. Parempi turha reissu kun että jättäis menemättä ja tulehdus oiskin.

Meillä harotaan korvia ihan normaalistikin ja tuntuu noiden hampaiden tuloon liittyvän lisääntynyttä haromista. Ja nukuttamiseen... Mutta jos teillä sitä ei yleensä ole niin voihan se kertoa siitä tulehduksesta.
 
ukko lähti harrastuksiinsa illaksi; hain lohdutukseksi litran suklaahippujäätelöä ja 2 siideriä :p ! aah,saisipa naperon ajoissa maate niin äippä nauttis terassisidut auringonlaskussa B) ......

ps:siivosin jo: mustelmia nolla :| :D
 
tin
tuuti: voin pestä =) kivaa hommaa, poppi raikaa ja banjot soi;) no ei kai. mut ihana olla omissa oloissa.

mammoliino: tatulla oireili just noin, kirkasta räkää, haro korvia, levottomia öitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
tuuti: voin pestä =) kivaa hommaa, poppi raikaa ja banjot soi;) no ei kai. mut ihana olla omissa oloissa.
Hyvä! *menee keräämään jumalattoman nipun pashasia siis tosissaan pashasia mattoja kasaan* Tai oikeestaan ohjeistaa miehen siihen hommaan. Riittää yksi tummuva silmänalus tälle päivälle

:kieh:
 
Mammoliino; minä veisin lääkäriin jos kerran kuumeenkin nosti. Meillä Anni on korvakierre lapsi enkä huomannut sitä muusta kuin siitä että kun tytön laski sänkyyn niin kamala huuto alkoi makuu asennossa. Loppujen lopuksi lääkäriin kiikutin sen jälkeen kun tytöllä nousi kuume ja aloin mittaamaan korvasta kuumetta korvakuume mittarilla, niin huusi kuin turjan lappalainen.
 
Iltaa :)

Sanoin aamulla että laitan nyt koneen päiväksi kiinni, vissiin yks varis tuosta läheisestä puistosta kuuli sen ja päätti hoitaa asian, oli istahtanut yhden sähkötolpan päälle (älkää kysykö tarkemmin, kyllä ne sen selitti vaan en osaa kertoa...) niin että koko kaupungiosasta katos sähköt kahteen asti päivällä :eek: Variksesta ei luonnollisesti ollut enää mitään jäljellä, kuulin sen räjähdyksen ja sanoin Annille että nyt kävi jollekin pahasti... Raukka :saint:

Naapurissa meillä sitten oli oikein rattoisa aamu, juotiin nokikahvia (no kaasulla mut kuitenkin) ja paistettiin makkaraa aamutuimaan sekä vauvoille ruokaa vesihauteessa lämmiteltiin :D

Sitten olikin vieraita illasta ja ulkoiltiin heidän kanssa, oli ihanan raitista kun ukkosti aamulla. Nyt pitää laittaa nuo muksut nukkumaan ja häipyä taas naapuriin, hain päivällä punkkupullon ja tupakka-askin, miehellä aamulla heräämisvuoro... :whistle:
 
Enja, Anninkin tarha-aikaan siellä oli usein pph:lta lapsia kun hoitaja sairas. Minulla on täältä Oulusta tosi huonoja kokemuksia pph:ista , mutta hyviäkin toki on, mm. meidän naapuritieltä yksi (tai no... asioista voidaan olla toki toista mieltä). Saattaa olla että olen vähän liian jyrkkä näissä asioissa, joten tarha sopii sitten minun lapsosille paremmin kun on monta hoitajaa.

Matkarattaista :attn: :attn: Meillä hajosi omat, joten tarvitaan uudet. Ja Anni haluaa Mintulle vaaleanpunaiset :heart: Mistä mä sellaiset löydän? Tietty mulla on jo hirmu tarkat kriteerit millaiset ne pitää olla, joten voiskohan jossain teetättää... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Matkarattaista :attn: :attn: Meillä hajosi omat, joten tarvitaan uudet. Ja Anni haluaa Mintulle vaaleanpunaiset :heart: Mistä mä sellaiset löydän? Tietty mulla on jo hirmu tarkat kriteerit millaiset ne pitää olla, joten voiskohan jossain teetättää... :headwall:
Jos minä nyt saisin päättää, ottaisin noiden meidän rattaiden sijaan Maclarenit. Käyttökokemusta ei ole, mutta vaikuttivat kaupassa tosi hyviltä. Ks. vaikka http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/sateenvarjorattaat/maclaren/
Nam, noi ruskea-vaaleanpunaiset olis tosi herkut :p Mut Annin aikaisesta kokemuksesta en enää osta matkiksia joissa ei ole edessä sitä tarjotinta/kuppialustaa. Sen avulla niiden käyttöikä pitenee huomattavasti ja lapsikin viihtyy huomattavasti paremmin kun on isompi eikä tarvitse aina laittaa niitä vöitä kiinni.
 
Dirlittanille hyvää matkaa! Nauttikaahan :wave:

Miä tässä oottelen meinaa pimu nukahtaa vai ei. Tunnin verran jo taistellut ihan väsyneenä :/ On tänään jopa nukkunut yhden puolen tunin pätkän ja toisen 10 minuutin. Nehän riittääkin |O Kukahan neidille kertoisi että tuon ikäiset piltit tuppaavat nukkua PALJON enemmän :headwall: Mun puhe ei uppoa :saint: Nyt vuorotellen ukon kanssa rampataan makkarissa, huoh! *painuu jääkaapille ja pummii ukolta oluen. Oon sen ansainnut!*
 

Yhteistyössä