****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Myönnän, olisin voinut huutamattakin asiani ja ajatukseni sanoa. Anteeksi siis siitä. Mutta minun mielestäni ei ollut missään kohti "hyvässä hengessä" kerrottua pyyntöä, enemminkin todella naurettavaa edes pyytää. Kerhosta on kuitenkin puhuttu jo puolisen vuotta. Mutta sinä päivänä kun MaMa sieltä eroaa, siitä ei saa tällä puolen puhua :eek:

Ja toiseksi, siinä "hyvässä hengessä" kirjoitetussa viestissä kyllä haukuttiin meidät muut kirjoittajat :/ Ja vaikka minä sen kuinka monta kertaa luin, niin siinä vaan seisoo. Jos hyvässä hengessä jotain haluaa pyytää, ei varmaankaan kannata samassa viestissä haukkua vakikirjoittajia lapsellisiksi. Tai messenger-käyttäytymisestä puhua yhtään mitään, jos kuitenkin itse on niissä yhteiskeskusteluissa mukana ollut. Mielestäni se on nimenomaan aivan mielettömän mahtavaa, että toisilleen tuntematon porukka tiivistyy niinkin paljon, että ollaan yhteyksissä muutoinkin kuin palstan välityksellä :)

Ja ne jotka ei kerhon mölyjä osaa pitää mahassa, ei tarvi kerhon jäsenyyttäkään.

Ja kun tämä nyt kuitenkin on ihan julkinen palsta, niin en minä ainakaan halua koko elämääni kaikkien hiippareiden luettavaksi. Vaikkakin välillä kerron kyllä aivan liikaa... Viimeisin hyvä opetushan meille on tämä Yo:n tapaus. Niitä uteliaita vaan riittää... SIKSI kerhossa on mukava YSTÄVILLE kertoa mieltä painavat/ylentävät asiat!

Edelleen, ketään ei kerhosta ole pakotettu lähtemään. Yllätyksenä on meille muille tullut kaikki ne lähdöt. Ja täysin tasavertaisina YSTÄVINÄ te siellä olitte. Varsinkin itse tunsin olevani usein Milekon kanssa samalla aaltopituudella. Mutta julkinen riepottelu yksityisviestillä oli minun mielestä turhaa. Siitä minä pahoitin mieleni.

Miksi te ihmettelette tätä "hyökkäystä"? Ei tainnut ensimmäisen kiven heittäjä olla kerhon jäsen... Ja yritettiin hienotunteisesti aihe vaan sivuuttaa kommentoimalla yhtään mitään. Muutamat toki jatkoi kerhosta puhumista ihan entiseen malliin, koska eihän se kiellettyä ollut, eihän? Pyyntö esitettiin, kohtuuton minusta, mutta ei sitä ole pakko noudattaa. Jos dogtor haluaa kerhosta palstalla mainita, entiseen malliin, niin ei hän ole siitä MaMalle tilivelvollinen. Tuommoiseen naurettavaan pyyntöön ole kukaan tilivelvollinen. MaMa on itsekkin ollut kerhoasioissa mukana vielä eiliseen päivään saakka. Ja varmasti mennyt kerhoon lukemaan niiden ajatuksia, jotka ovat täällä kertoneet sinne jotain kirjoittaneensa. Yleensä tällaiset päätökset tehdään yhteisössä YHDESSÄ, ja pyyntöä olisi varmaan seurannut mielipidekysely, mikäli siinä ei samassa olisi meitä parjattu.

Ja kiroilu minulla on paha tapa kun suutun. Sitä pyysinkin jo anteeksi. Ei se sen kummemmin tee mielipiteistäni alatyylisiä.
 
Piituli
Missä kohtaa mun kirjotusta on ollu marttyyrikäytöstä?
On marttyyrimäistä puolustaa ystävää? Vastata itselle heitettyyn kommenttiin?
Minä en itse asiassa muuten tätä sotaa ole aloittanut, mutta siihen osallistunut kyllä.
Ja sinäkö haluat sitten kaivella taasen vanhoja ja liittää samaan sotaan? Otetaanko sitten mukaan myös velli-ja sosekeskustelut, hyvä- ja huonoäiti keskustelut ym. Kyllä minä voin mukaan lähteä, jos haluat.
 
Täältä lennättää hän isoimmat pullat sinne niitä tahtoville :D Tulikos perille ;)
Pullasta puheenollen. Ostin eilen leivontaan tarkoitettua oivariinia, joka oli sellasessa paperissa kuin voipaketti olis..ymmärsittekö yhtään :D No kuitenkin, käytin sitä tälläkertaa ja ai että kuinka pehmoset pullat tuli :eek: :D Ja kohosivat todella hyvin!
 

Mutta ihan niin kuin Mileko sanoit, ystävän puolesta sotajalallahan täällä on muutkin. Kyllä tässä kuitenkin loppupeleissä mennään niin, että se ensimmäinen kommentti koko tästä aiheesta, oli tökerö. Ja siitä tämä kaikki. En ymmärrä miksi MaMa alunperinkään syytöksiään esitti :/

Ja kuten muutama tässä jo sanoikin, ihan täysin turha suukopuhan tämä on. Minä en enää omalta osaltani tätä jatka eteenpäin. Luulisin ainakin :D

Rauhaa vaan, ja rakkautta :D Tällä hetkellä tuolla meidän vaunuissa vaan ei rauhaa ole :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Täältä lennättää hän isoimmat pullat sinne niitä tahtoville :D Tulikos perille ;)
Pullasta puheenollen. Ostin eilen leivontaan tarkoitettua oivariinia, joka oli sellasessa paperissa kuin voipaketti olis..ymmärsittekö yhtään :D No kuitenkin, käytin sitä tälläkertaa ja ai että kuinka pehmoset pullat tuli :eek: :D Ja kohosivat todella hyvin!

tuli perille,kiitos..oli tosi hyvää :p
 
Siitä pph-keskustelusta piti kommentoimani....
Siis en ole ollut koskaan pph:na omassa kodissani, joskin sitä työtä tehnyt opiskeluaikoina perheen kotona. Silloin aina se varahoidon puute oli aika persiistä. Jos mä olin kipeä, niin perheet oli pulassa tai sitten jouduin lähtemään töihin puolikuntoisena. Eli kannattaa miettiä tarkkaan tuo puoli ennen hoitoon laittoa. Kuka voi olla kotona, jos hoitaja on kipeä, järjestääkö kunta tms jotain siihen tilalle tarvittaessa jotain... Muutenhan tuo yksityinen on yleensä (huom...) parempi kuin kunnallinen. Heillä on vähemmän lapsi ja siellä saatetaan tehdä jotain enemmän kuin kunnallisella puolella. Yleensäkin suosin pph:ta päiväkodin tilalle lapselle kuin lapselle. Siellä saa olla paljon vapaammin ja ei ole koko ajan tietyn tiukan aikataulun mukaan mentävä. Ja jotenkin tuntuu, että ne hoitajat tekevät sitä työtä SIKSI ETTÄ HALUAVAT, eikä siksi että on pakko...
Mutta tosiaan, ottakaa ehdottomasti selvää tuosta varahoito-jutusta, ettei tule ikäviä ylläreitä. Ei varmaan usein sellaista satu, mutta on erittäin hankalaa hoitaa sellaisen sattuessa.

Viimeisen kerran palaan tähän "sotaan"... ANTAKAA OLLA!
Jos joku piilovittuilee toisille, niin älkää lähtekö siihen mukaan. Tämä on taas erittäin lapsellista touhua itse kultakin. Jokainen voi katsoa peiliin ja miettiä omia sanomisiaan, ihan ilman ketään osoittelematta.
Minä peesaan jotakuta (?), että ei paljon viitti täällä palstalla huudella ihan kaikkia asioita mitä mielessä on. Jos joku tuntee sinut hyvin, niin kyllä niistä jutuista tunnistaa... Ja kuvia en mielellään enää laittele tänne....

Nyt olen hiljaa ja en puutu teidän juttuihin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
mumsmums!!! hyviä pullia mamma3, varsinkin kun nää ei lihota :D !
----alkuperäinen tavoitepainoni laihislistalla ohitettu jo 2kiloa sitten,hyväminä :flower: -----
:LOL: Hyvä että maistuu nää virtuaalipullat :LOL:
Hieno saavutus sulla laihiksen kanssa =) Onnea :flower:
 
Onkohan niistä ksylitolipastilleista tullu linkkiä...? Voipi olla et on menny ohi mutta minua kans kovasti kiinnostaa tuo ja josko vaik halvemmalla sais ko kaupasta. Kuitenkin noi isommat ruuan jälkeen purkkaa syövät ja tarkotus myös antaa tuolle pienimmälle sitten vähän myöhemmin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Myönnän, olisin voinut huutamattakin asiani ja ajatukseni sanoa. Anteeksi siis siitä. Mutta minun mielestäni ei ollut missään kohti "hyvässä hengessä" kerrottua pyyntöä, enemminkin todella naurettavaa edes pyytää. Kerhosta on kuitenkin puhuttu jo puolisen vuotta. Mutta sinä päivänä kun MaMa sieltä eroaa, siitä ei saa tällä puolen puhua :eek:

Ja toiseksi, siinä "hyvässä hengessä" kirjoitetussa viestissä kyllä haukuttiin meidät muut kirjoittajat :/ Ja vaikka minä sen kuinka monta kertaa luin, niin siinä vaan seisoo. Jos hyvässä hengessä jotain haluaa pyytää, ei varmaankaan kannata samassa viestissä haukkua vakikirjoittajia lapsellisiksi. Tai messenger-käyttäytymisestä puhua yhtään mitään, jos kuitenkin itse on niissä yhteiskeskusteluissa mukana ollut. Mielestäni se on nimenomaan aivan mielettömän mahtavaa, että toisilleen tuntematon porukka tiivistyy niinkin paljon, että ollaan yhteyksissä muutoinkin kuin palstan välityksellä :)
Nyt on pakko lainata itseäni... Anteeksi, nyt minä olin väärässä :ashamed: Eihän se siinä ensimmäisessä viestissä ollutkaan se parjaaminen... Toisessa vasta.

Anteeksi erehdykseni!

Ei muuta aiheesta
sulkee suunsa.





Ja muoks. :eek: Huomaatteko kun minä en osaa pitää suuta kiinni :eek: Ihan vilpitön anteeksipyyntö! Mun täytyy mennä jonnekkin angermanagment-kurssille, TAI vaihtoehoisesti hommata jesse-teippiä suun ympärille ja näppiksen peitoksi....

Kylläpä muuten alkoi tehdä mieli pullaa :p Ei sais tuommosia pulla ja kakkuviestejä tänne kirjotella :headwall: ... mitä siihen muuten Dirlittan tuli siihen pätkiskakkuun :saint:

Ja ihanaa kuulla Heidistä pitkästä aikaa :heart: Kyllä sinua on kyselty ja kaivattu :)
 
no huh huh...mie en sano mittää..

ja heidi :wave: kiva kuulla sinustakin piiiitkästä aikaa..

meillä tyty nukkuu ulkona vaunuissa..
ja miun piti käydä lindexillä soppaamassa :D niin se 70% alennusviesti hittolainen tuli mullekkin kun kotiin oltiin ajelemassa..
kukahan se nyt kans ihmetteli ettei lindexillä ole mitään kunnollista vaatetta pojille..
no ei kyllä meijänkään lindexillä ollu edes tytölle..ja alessa oli vaan pieniä vaatteita..ei ollut juuri mitään 80cm..
mutta ostin kerrankin jotain muuta kuin vaaleanpunaista venlukalle...
isäntä se taas silittää päätä :eek:
 
Se on varma |O Pääsisin hengestäni siinä hommassa :eek: Onnistuin pamauttamaan silmääni mattorullalla ja nyt silmä vuotaa, kutiaa ja kun sen sulkee, pakottaa silmän alle :'( Tietyst vetäsee mustaksi ja kaikki synttäreillä uskoo että matolla pamautin sen ihan ite :headwall: :LOL:

kyllä miä osaan :saint:
 
tämmösen hupparin ostin neitille.




ja tämmösen tunikan ja trikoot.



niin siitä kommentoinnista eipä kukaan nyt pahemmin minunkan juttujani tai kuviani kommentoi..itteni pitää kyllä kirjoittaa ylös (sinne ruutuvihkoon :D ) jos jotain asiaa muistan kommentoida..jos sivutolkulla on tullut juttua,ja ennenkuin oot kaikki textit kymenen keskeytyksen jälkeen lukenu niin minulla ainakin on niin hatara pää että en kyllä mitä kenellekkin piti kommentoida :ashamed:
siis ei miulla nyt ihan tosissaa mitää ruutuvihkoa ole johon asioita merkkaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Vilma-Onni ymmärsinkö oikeen että oot menossa kaverisi synnytykseen doulaksi? Varmasti hieno kokemus päästä mukaan muuhunkin kuin vain omaan synnytykseensä! Musta ei kyllä varmaan olis tuohon hommaan kun pelkään sitä ku ruttoa, olisin varmaan aikas huono tsemppaaja ja tiiä vaikka pyörtysinkin kauhusta :eek:
Juu, menossa ollaan! La on lokakuun lopussa. Anoppi on jo varattu, jos lähtö yöllä ja viikolla. Odotan sitä innolla =)
 
niinukka huomasitko oliko pojille tollasia huppareita?mulla on jo se h&m koiruus huppari ja tahtoisin ton tapasen kans?oon lähössä kohta kaupunkiin niin jos vaan kerkeet vastata..ja mä jo oikeesti luulin et sulla on ruutuvihko :LOL:

tuuti :LOL: töhökki :LOL:
 
Mun pitäisi kans saada Aatukalle tuollainen gollegetakki ja olen katsellut sillä silmällä aina kun kuljen, mutta ole vielä kohdalle sattunut. Niinukka; ostelee aika paljon Venlalle vaatetta. =) Nättejä oli nuokin mitä olit tänään löytänyt.

Mammoliino; meillä sama juttu eilen illalla. Poika laittoi ihan normisti nukkumaan, mutta heräsi ennen puolta yötä ja huusi tunnin suoraan kurkkua. |O En tajua mikä sille tuli, mutta kipulääkettä annoin ja sen jälkeen nukkui sinne aamupuolelle yötä. Liekö sitten ollut edes kipeä, kun ei tuolla ole flunssaa tai mitään muutakaan mikä voisi viitata kipeäksi tulemiseen, mutta minusta se oli ihan selvää kipuitkua.

Minä olen losottanut koko päivän koneella. Kävelyllä käytiin lasten kans aamupäivästä ja kun mies tuli kotiin niin minä painuin koneelle ja olen edelleen. :ashamed: Ei huvita nyt just tehdä mitään muutakaan. :D Mitähän piristävää keksisin?? Juoksemaan voisin lähteä, mutta kun tuo Apinanpoikanen on syönyt mun luuria niin siinä ei toimi enää radio, enkä saa ilman musaa sopivaa fiilistä juoksemiseen :LOL: :D hyviä teko syitä saamattomuudelle :whistle:
 
Meillä on Eerolla toinen korvatulehdus :'(
Viime yö meni aikas vähin unin. Sain onneks heti aamusta terppariin ajan ja nyt on tropit taas. Tuleekohan tästä se kuuluisa korvakierre?? Edellinen oli 2kk sitten ja kontrollissa oli ok. Nyt vaan ollaan minä ja pojat nuhassa.
Huomenna pitäs jaksaa hoitaa omat ja veljen muksut. Ne on yöhoidossa meillä. Kaksi isompaa poikaa menee kyllä, mut se neiti... :headwall:

Semmosta tänne...

Ja mammat hei, eletään sovussa, eiks vaan! :hug:
 
Huh huh... kohta on auto pakattu huomista varten... mausteet enää odottaa tuossa lattialla hieman viilenemistä. Hirvee määrä tavaraa tarttee mukaan ja siinä ei edes vielä ole noita eväitä/kylmälaukkua... No kyllä tuosta pitäis saada kyllä rahaakin... Vähänkö alkaa jännittämään. Luvattiin huomiseksi sadetta, joten mulla on teltta ja siihen päälle pikku pressukin. Jännitys vaan tiivistyy, että saanko sen yksin pystyyn. En tiedä mihin aikaan tuo mun kesätyöläinen ilmestyy varmaksi, joten pitää varustautua tekemään yksin alku hommelit =)
Huomen aamulla sitten herätys 6.30 ja pitää lähteä liikkeelle varmaan heti kohta 7.30... Pitäkää peukut pystyssä, ettei sitten sada oikeasti...
 

Yhteistyössä