****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Minä jo viimeyönä ajattelin, etten tähän soppaan lusikkaani laita, mutta kun kerran toiset saavat "syytellä" ja parjata, niin miksi pitäisin turpaani kiinni :kieh:

Nyt voisi jotkut arvon rouvat katsoa peiliin ja pitkään!!! KUKAAN EI OLE PAKOTTANUT/KÄSKENYT KETÄÄN EROAMAAN KERHOSTA! Vai? Jos rouvat nyt itse kiihdyksissään päättävät sieltä poistua , NIIN MITEN HELVETISSÄ ON EDES HÄPYÄ TULLA TÄNNE "KÄSKEMÄÄN" JA NEUVOMAAN MUIDEN KIRJOITTELUA :eek:

Ja se että mikä on lapsellista jne. EIKÖ MAMA (osoitan tämän nyt sinulle kun kerran niin käskit) OLE MILEKON JA MUIDEN KUOPON SISÄPIIRIN KANSSA MESETELLYT???????? Minä en ole mesetellyt kenenkään lokamamman kanssa n. ½ vuoteen ja EI MINUA JAKSA VITUTTAA JOS JOTKUT MAMMAT MESETTÄÄ! Sillon kannattaa katsoa sitä oman hekkalaatikon tiluksia, jos elämä on mennyt niin pieneksi, että toisten ihmisten tekemiset ärsyttää.

JA MITÄ STANAN LAPSELLISTA SIINÄ ON, JOS IHMISET OVAT YSTÄVYSTYNEET? Etkö sinä, MaMa, itsekkin ole saanut täältä ystäviä, joiden kanssa olet tekemissä enemmän kuin meidän muiden? Ei kait teillä siellä insidepiiriä ole :whistle: MINUSTA HELVETIN HIENOA, ETTÄ MINÄ OLEN LÖYTÄNYT VERTAISYSTÄVIÄ, JOTKA YMMÄRTÄVÄT KAKKA- JA TISSIKESKUSTELUJEN PÄÄLLE! Ja vaikka en kaikkien kanssa olekaan päässyt tapamaan, edes mesettämään, niin tunnen syvää ystävyyttä myös monia niitä kohtaan.

Ja jos joskus joku ottaakin aivoon, niin sanoo sen , eikä niin, että "kun nyt ette minua huomioineet, niin heippa, iäksi" :eek: On minunkin kuvat jääneet ilman huomiotta, ja kun sitä heikkona hetkenä hämmästelin, niin kyllä minä sen sanoin palstalla, enkä Hyvästejä! Ja peiliin sain siinä kyllä katsoa, eipä tule itsekkään niinä yön tunteina kun tänne yleensä kirjoitan, kommnetoitua muiden kuvia :ashamed:

Ei tämä elämä ole niin mustavalkoista, tässä on harmaansävyjä aika pirusti. Ja jos itsestä tuntuu ettei ahdasmielisyyttään kestä ihmisten, jotka ovat parhaimmillaan kohta 2 VUOTTA yhdessä kirjoitelleet ja tavanneet, ystävystymistä, niin ehkäpä tosiaan tämä palsta on väärä paikka kirjoitella. Vaikkakin edelleen haluan huomioitavan, että eikös niitä ystäviä palstan kautta ole tullut sinnekkin päin Suomen maata..? Eikä tämän palstan perimmäinen tarkoitus ollutkin tuoda yhteen lokakuussa 2007 syntyneiden äitejä, ja näinhän tässä on tapahtunut. Ja kun tässä nyt on kerran tutustuttu, niin kuin sinuunkin MaMa, niin miksi juttujen pitäisi olla hyvää päivää, ilmoja pidellyt-tasoa? Ja jos joku uusi haluaa joukkoon liittyä, niin TERVETULOA vaan! Kyllä tänne mahtuu ja yritetään tulla tutuiksi heidänkin kanssaan, että voidaan jutella pintaa syvemmistä asioista. Sitä kun mahtuu tähän elämään muutakin kuin neuvolapainot ja vauvan silmän väri...

Anteeksi huutaminen ja kielenkäyttö. Huonosti nukuttu yö takana. Silloin ei jaksa turhia syytöksiä ja paskanjauhantaa.
 
:LOL: :LOL: ISO KIITOS Rontti!!! Kylläpä pisti naurattaan! Siispä vissiin tarttis pistää auton nokka kohti lindexiä! Kaveri kävi eilen ideaparkissa ja siä oli jesperjuniorissa -40 reiman ulkovaatteita! Hitsi kun en ite päässy mukaan! enkä kyllä jaksa näitten 3 kans lähtee sinne tarpomaan! Mies taas vkonlopun pois, tätä yh-arkea siis tiedossa...
 
Mä olen ollut todella pettynyt tänä kesänä Lindexin valikoimiin. Pojille ei ole ollut mitään. Onkohan ongelma vain meidän Lindexissä vai koko Suomessa? Siis tyttöjen hyllyt notkuu ja poikien ammottaa tyhjyyttään.
 
Mammoliino kiitos. Nyt osuit kyllä naulankantaan ja ytimeen.... :whistle: ;)

Unohtui tuosta edellisestä viestistä, että uudet palstailijat ovat tervetulleita kuten myös muutkin vanhat ja vielä vanhemmat. Ja yritän kyllä kaikkien jutut luke....aina vaan ei jaksa. Valitettavasti. :ashamed:

Ja on ihanaa tosiaan kun on ystäviä ja tuttuja löytynyt....kateellisena Oululaisia aina "kuuntelen" kun tapailevat ja syömässäkin käyvät mokomat.... :kieh: :LOL:
 
Hohhoijaakkaa... Ikävää, jos jollakulla on ongelmia kerhossa olevien juttujen kanssa. Minä ainakin henkilökohtaisesti laitoin eilen kaikki kuvat mielummin sinne, kun niissä kuvissa on myös ulkopuolisia henkilöitä. Ja heidän kuviaan en viitsi millään esitellä jokaiselle, varsinkaan näin lehtijutun ilmestymisen jälkeen. Tiedän, että ystäväni käyvät tällä hetkellä lueskelemassa näitä juttuja. Ikävää, jos joku pitää sitä inside-juttuna tms.
Mun ei tartte teidän kanssa mesetellä, kun en ehdi tällä hetkellä... hyvä kun tänne ehdin...

Onpas kiva tulla lomalta, kun taas kuohuu tällä puolella... Ehkä on parempi, että koko porukka hajoaa, niin on tyytyväisiä (vai?). Jos itse ei halua kuulua porukkaan, niin onko se meidän kaikkien vika?

Siis ei millään pahalla, mutta ei kyllä hyvälläkään...
 
Meillä oli miehen kanssa mielenkiintoinen keskustelu tuossa pari päivää sitten. Tai mielenkiintoinen ja mielenkiintoinen.. Selvisipä, että hää käy välillä lukemassa meitin kirjoituksia :D Siis ajatelkaa nyt miten meitin kirjoitukset on voinu häneen vaikuttaa, onkohan ressukka kovinkin järkyttynyt mammojen ajatusmaailmasta :LOL: Joo, kyllä mie sitä hiukan ounastelinkin. Miulla kuitenkin läppäri koko ajan auki ja netti päällä. Tuota 'mitäs nyt'-puolta olaan yhdessäkin monesti luettu. Mutta, että lokakuisia :LOL: ja kyllä hää tietää miun nimimerkinkin (tämän vuoks vältän miehen morkkausta palstalla ja keskityn kehumiseen :saint: ) Ja tähdennättäköön vielä, ettei mies miun kirjoituksia siis salaa lue tai seläntakana.
 
Jännä, miten porukka hyökkää. Lukekaas uudelleen ja ajatuksella. Ihan ensimmäisenä MaMan pyyntö oli ihan hyvässä hengessä laitettu, ihaniinkuin mikä tahansa pyyntö. Vastauksena olisi ihan hyvin voinut olla:ei käy. Kuitenkin PuPun ja Dogtorin piti piilokommentoida ja kärjistää asia väritettynä teinihihityksellä. Sitten kun siihen vastaa, niin niskaan alkaa tulla kirosanojen värittämää alatyylin kommenttia, vaikka tosiaan alkuun oli vain yksinkertainen pyyntö. Näinköhän lokamammat käyttäytyy näin myös livenä?
Minäkin peräänkuulutin juuri sitä henkeä, mikä alunperin oli: normaalikuulumisia höystettynä huumorilla. Nyt kirjoitukset ovat tämäntyylisiä: X painoi ? ja pituutta ?. Käy potalla nukkuu/valvoo yöt, maistellaan sitä ja tätä, parisuhderintamalla kuohuu mutta siitä enemmän kerhossa. Muutenkin mieliala on mitä on, en kerro enempää tällä puolella, meille tapahtui eilen yks tosi hauska juttu, menempä kertomaan sen kerhoon ym.
Ymmärtäisiköhän nyt joku mitä alunperin on tarkoitettu, vai meneeköhän taas metsään?
 
Mammoliino Hatun nosto siitä että uskallat puhua asiasta :D Minä en ole käskenyt ja neuvonut, minä ehdotin...
Lapsellista on se ettei voi kommentoida asiallisesti asioita vaan korvaa ne typerillä hymiöillä. Täällä muutama ei kykene kuin harrastamaan piilovittuilua..
En ole ystävystymistä missään vaiheessa sanonut lapselliseksi, olenhan täältä saanut todella itsekin hyviä ystäviä...
En ole eronnut kerhosta tai sanonut hyvästejä palstalla sen takia ettei minun laittamia kuvia ole kommentoitu, vaan sen takia ettei näistä asioista ole voinut puhua rehdisti. Alkuaikojen rento ja vapautunut keskustelu tällä palstalla on todellakin muuttunut joksikin muuksi... Mutta tässä muutama oikaisu kun on tuo lukeminen jäänyt muutamilla hieman hataralle noissa minun aiemmissa teksteissä :whistle: Mutta minä poistun hämmentämästä ja sekoittamasta teidän harmonista elämää :wave: Kiitos seurasta ja kaikkea hyvää teille!!! (minä vain en sopinut tähän muottiin...)
 
--- vielä pienenä nyanssina että koetetaanpa sopuilla nyt , kun vasta ollaan lehteenkin päästy - siis ainakin edustusjoukkio :)
Ettei ala seiska kirjoitteleen että julkisuus hajotti lokamammat .... :)

Mä yritän tuota äitiäni eli Viun mummoa jaksaa ... saldona on tietty jotain positiivistakin, mutta matto on ruma ja minä oon ollut lapsena hallitseva (lypdettynä sitten tulee että vilkas ja sosiaalinen, eli jotenkin positiivisesti asia), ja ruoka on huonoa ja ja ja ...
Sentään jo menee paremmin kuin viime kerroilla, mummo ei oo niin jaksamaton, ja minä taas saan jotain ujutettua sitä ohituskaistaa korvien välin läpi ...
Eilen ostosteltiin Zeppeliinissä ja Halpahallissa ja Kärkkäisellä, Viulle parit palikat- muoviset- ostelin. Ja minihameen, tietty :)

Nyt ruokaa kehittelemään - vaikka mummon kommentti on siihen(kin) että 'ei kai se taas syö'...
 
miä repesin tyystin :LOL: :LOL: mammoliinolta paloi proppu :LOL: (nyt siis en naura viestille tahi sisällölle) vaan toisen kiehahtamiselle :LOL: :ashamed:


Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Minäkin peräänkuulutin juuri sitä henkeä, mikä alunperin oli: normaalikuulumisia höystettynä huumorilla. Nyt kirjoitukset ovat tämäntyylisiä: X painoi ? ja pituutta ?. Käy potalla nukkuu/valvoo yöt, maistellaan sitä ja tätä,
Tuota miäkin kaipaan, etenkin sitä huumoria :D Mun täytyy nimittäin myöntää että ei mulla paljoa mieleen jää kuka lapsista tekee mitäkin ellei se ole jotain "massasta" poikkevaa ja älytöntä kuin millin tytön sydänkakka tms. :D Mitäs repäsevää taas keksittäisiin :whistle:

Mutta paljon varmasti lehtijutun myötä noita juttuja on kerhon puoleen siirretty ihan senkin takia että lukijoita saattaa olla enempi...

Ei nää hommat edisty kun ohimennessä pitää pysähtyä lukasemaan uusimmat surinat :LOL:

Ai niin. Heidille tervetuloa takaisin :hug: Ja suppusuulle terveisiä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Jännä, miten porukka hyökkää. Lukekaas uudelleen ja ajatuksella. Ihan ensimmäisenä MaMan pyyntö oli ihan hyvässä hengessä laitettu, ihaniinkuin mikä tahansa pyyntö. Vastauksena olisi ihan hyvin voinut olla:ei käy. Kuitenkin PuPun ja Dogtorin piti piilokommentoida ja kärjistää asia väritettynä teinihihityksellä.
Näin voisin sanoa sinulle itsellesikin, jos sanon meneväni toisaalle, mistä tiedät olinko menossa paskalle tai sekstaamaan mieheni kanssa tai vaikka lukemaan iltasanomia?? minä vaan kysyn.
Jos mulla on hyvä päivä, niin kai mä saan sitä mainostaa häh? eikös kuva kerro enemmän kun tuhat sanaa?
Yleensä mulla on tapana vastata ihmisen hymyyn hymyilemällä jne.

Eikös se ollut niin että asioilla on kaks puolta? on asian kirjoittaja ja sen lukija.

Vai sekö ärsyttää että täällä on yli kymmenen vuotta nuorempia palstailioita?
Ehkä multa tulee sitten sitä teinihihitystä, mutta se on mun mielestä tosi hyvä, osaan siis olla nuori muutenkin kun ikäni puolesta. Turha mun on mitään sen vanhempaa esittää kun olen. Mä olen oma itseni.
Mutta se tästä paskanjauhannasta mun osaltani.
 
hipkukka mulla itellä kutinaan auttaa aloe vera geeli..

ja sainpahan parhaat naurut piiiiiiiitkään aikaan kun koneen aukaisin,milekolle tiedoksi että :D hymiöt oli tarkoitettu ihan vaan topsylle :D :D :D :D
ja ennen kuin alat "syyttelemään" muita niin katsoppa peiliin,oletko ihan puhtain jauhoin pelissä mukana?
 
Eli ymmärsin PuPun ja Dogtorin hymiöt väärin, anteeksi siitä :ashamed:
Mutta minun jauhoissa ei tämän palstan suhteen ole mitään vikaa. Dogtorin ehkä kannattaisi miettiä kirjoituksiaan myös itse, puhumattakaan niistä jauhoista. Jos haluat sotaa jatkaa, niin vastusta löytyy. Minä osaan kyllä lopettaa jauhamisen tähän ja jatkaa palstailua niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Turha ärsyttäminen saa vastakaikua mutta ei palstalta poistumista...
 
Mutta siihen asiaan..

heidi, kiva kuulla kuulumisia välillä, olettekos te suomessa vaikos jo kotona italissa?

Hienoa että teillä milli rupee sujumaan nukkumiset sun muut ton maidon vaihdon myötä. Ootteko te jo käyny allergiatutkimuksissa toteamassa asian paperille?

Mansikoita en aijo kerätä ite, laiskana ja kiireellisenä aijon käydä laatikollisen ostamassa suoraan tilalta. Jos mustikoita kävis vähän pakkaseen keräämässä, niin olis pojalle sitten marjoja puuroon ja muutenkin.

Tulikin tuosta alen mainostamisesta mieleeni, että joskos sitä menis tänään vähän shoppailemaan, Juho tarvii ainakin ulos enemmän leluja. Nyt niitä ei ole kun muutama hassu ja tylsä. Ja jonkun haalarinkin tarvis, semmosen kosteussuojallisen, meinasin ensin ostaa yhden reiman haalarin, mutta olin liian myöhään liikenteessä siinä asiassa, kaikki muut koot oli menny paitti 74, en sitä sitten viittiny ostaa kun olis kiva että mahtus syksylläkin hyvin päälle.
Tosin, oltiin me tässä yhtenä suht tuulisena ja aika viileänäkin iltana 68 haalari päällä ulkona, sopi vielä päälle jotenkin, mutta isommalle on kyllä tarvis.

Tulikin tossa mieleeni, että useampi kun tais olla suuntaamassa taas mökille, niin onkos teillä pitkä matka ajettavana? onko mökki järven tai meren rannalla, vaiko onko kuivanmaan mökki?
meillä on semmonen tunnin, ehkä vähän vajaan ajomatka. Ison järven rannalla.

Hipkukka, auttaskos hydrokortisooni enshätään, ainakin vähän.
Toivottavasti teilläkin nuo maitojutut selviää.

Taijan mennä keittämään muutaman kupin kahvia ja lukemaan lehteä ulos, jos poika sen aikaa vielä nukkus.
Meillä on mitä loistavin ilma, varjon mittari näyttää +22c B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Eli ymmärsin PuPun ja Dogtorin hymiöt väärin, anteeksi siitä :ashamed:
Mutta minun jauhoissa ei tämän palstan suhteen ole mitään vikaa. Dogtorin ehkä kannattaisi miettiä kirjoituksiaan myös itse, puhumattakaan niistä jauhoista. Jos haluat sotaa jatkaa, niin vastusta löytyy. Minä osaan kyllä lopettaa jauhamisen tähän ja jatkaa palstailua niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Turha ärsyttäminen saa vastakaikua mutta ei palstalta poistumista...
anteeksi,mutta mitä sotaa? kyllä minusta on ihan hölmöä että tästä asiastakin syytetään taas minua kun vitsikkäänä kirjotin että meneppäs sinne mistä ei saa puhua..
ja minä en ensinnäkään ymmärrä mistä hitosta sinä oot kääntyny minua vastaan,oli jo ihan siellä kuopiolaisten tapaamisessa sellasta ilmassa ettei paljoo painanu olinko paikalla vaiko en..mutta sitähän tää on,ei kaikkia voi miellyttää :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Eli ymmärsin PuPun ja Dogtorin hymiöt väärin, anteeksi siitä :ashamed:
Mutta minun jauhoissa ei tämän palstan suhteen ole mitään vikaa. Dogtorin ehkä kannattaisi miettiä kirjoituksiaan myös itse, puhumattakaan niistä jauhoista. Jos haluat sotaa jatkaa, niin vastusta löytyy. Minä osaan kyllä lopettaa jauhamisen tähän ja jatkaa palstailua niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Turha ärsyttäminen saa vastakaikua mutta ei palstalta poistumista...
Minun puolestani saat anteeksi :flower: :hug:
 
Enja ei varmaan kannata soseita ottaa mukaan suomesta, kyllà tààltà lòytyy, mutta nuo valmissoseet, jossa siis on kaikki mukana ( liha + kasvikset ) niin jokaisessa on AINA joukossa pastaa.. Itse voit sitten ostaa erikseen esim. kasvis sekoituksen ja lihasose purkin ja làtràtà itse.. Hyvànà puolena on ettà lihaa lòytyy hyvin. suosittelen esim. kokeilemaan prosciutto cotto ( kinkku ) tai formaggino ( juusto ) -soseita.. Sitten voit vaikka samalla reissulla ostaa vauvapastaa tai riisià joita on mukava kàyttàà perunan sijasta :) Minnepàin italiaa olette muuten tulossa ? :)
 
Joo, siis toi on kyllä nyt taas suht marttyyrimäistä käytöstä milekolta......muistelee aikaisempia kärhämiä. :eek:

Kukahan ne aina on aloittanut kysyy hän???Ettei vaan rouva itse...

*juoksen itse peilin luokse........kas minähän se vanha kunnon Piituli*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Täällä olis uunituoretta pullaa jos kelle kelpaa ;) :wave: Nyt päiväkaffet kiehumaan :p Kylmän maidon kanssa jo maistiaiset maistettu ja oli hyvää :p Minäkö herkkupylly :ashamed:
Ja mulle..

Ja tou.. :eek: just kun mun kahvit tippu, niin eikö tuo poju heränny. No ei auta, olkoon kahvit vähän aikaa pannussa, pojan syöttäminen ensin, mennään sitten yhessä ulos :D
 

Yhteistyössä