****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Susa! Sulla tulee unelmien ilta :LOL: Ja Dirlittanille mukavata matkaa. Minttu kikattaa sängyssään, nukahda jo niin pääsen lähtemään!!! :LOL:
Laitoin tuo viestin ehkä klo.16. Nyt vasta oli päivittyny. Joo ei tullu unelmien ilta. Työkaverit pyysi baariin mukaan. Sanoin, että en ois baariin lähdössä, mutta voisin tulla käymään. Juodaan pari lasia viiniä juorutaan jne. Isäntä reilusti lupasi että se on ok. Olin siellä ehkä 18.30. 19.30 se oli hakemassa mua takas kun Eeli itkee!!! Voi perkele sanon minä!!!! Lupasin tulla viimestään ysiltä. Ei ***** paria tuntia pärjänny. Joo, ei meidän isi muuten käy kesälomalla missään... Ihan tasan soitan sen kotiin kun Eeli inahtaakin

:headwall: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Susa! Sulla tulee unelmien ilta :LOL: Ja Dirlittanille mukavata matkaa. Minttu kikattaa sängyssään, nukahda jo niin pääsen lähtemään!!! :LOL:
Laitoin tuo viestin ehkä klo.16. Nyt vasta oli päivittyny. Joo ei tullu unelmien ilta. Työkaverit pyysi baariin mukaan. Sanoin, että en ois baariin lähdössä, mutta voisin tulla käymään. Juodaan pari lasia viiniä juorutaan jne. Isäntä reilusti lupasi että se on ok. Olin siellä ehkä 18.30. 19.30 se oli hakemassa mua takas kun Eeli itkee!!! Voi perkele sanon minä!!!! Lupasin tulla viimestään ysiltä. Ei ***** paria tuntia pärjänny. Joo, ei meidän isi muuten käy kesälomalla missään... Ihan tasan soitan sen kotiin kun Eeli inahtaakin

:headwall: :kieh:
:LOL: :ashamed: Sori, mua niin jotenkin nauratti ajatus että miehes autossa odottaa baarin edessä (osaan vielä kuvitella kun Kajaani on tuttu ) ja Eeli huutaa istuimessa pää punaisena :ashamed: Meillä on muuten sopimus että saa soittaa ja tekstata VAIN hyviä uutisia, tyyliin tytöt meni nukkumaan. Ja hyvin on pitänyt ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Susa! Sulla tulee unelmien ilta :LOL: Ja Dirlittanille mukavata matkaa. Minttu kikattaa sängyssään, nukahda jo niin pääsen lähtemään!!! :LOL:
Laitoin tuo viestin ehkä klo.16. Nyt vasta oli päivittyny. Joo ei tullu unelmien ilta. Työkaverit pyysi baariin mukaan. Sanoin, että en ois baariin lähdössä, mutta voisin tulla käymään. Juodaan pari lasia viiniä juorutaan jne. Isäntä reilusti lupasi että se on ok. Olin siellä ehkä 18.30. 19.30 se oli hakemassa mua takas kun Eeli itkee!!! Voi perkele sanon minä!!!! Lupasin tulla viimestään ysiltä. Ei ***** paria tuntia pärjänny. Joo, ei meidän isi muuten käy kesälomalla missään... Ihan tasan soitan sen kotiin kun Eeli inahtaakin

:headwall: :kieh:
No ei ihme jos pannuun ottaa :hug:
 
Tuuti mulla olis kamala innostus alkaa harrastamaan nukkekoteja. Haluisin sellasen ison avattavan(?) talon missä pitää ehottomasti olla ullakko. Mistä kannattaa yrittää noita hommata ja mistä sitten ne perheenjäsenet yms. Huonekaluja keräisin sitten hiljalleen mutta ne hahmot haluisin tilata jo nyt, ei jaksa oottaa! :p Kattelin jotain Brittiläisiä sivuja ja sielä oli ainakin tosi kivan näkösiä. E-baystakin vois varmaan löytää paljon? Huuto.netissä oli myynnissä ihan kivan näkönen talo, mutta just nyt ei oo varaa vielä ostaa sitä, haluisin ne hahmot nyt ekaks...
 
Topsy; missä ne teidän yhdet cragot jotka ostit Huutiksesta? Vai nekö just meni rikki? Odotan että Aatu nukahtaa, jätin sen pullon kans sänkyyn. Saa nähdä lainehtiiko koko sänky maidosta. Purasi mua tissistä illalla niin kipeästi että en varmasti anna tuolle apinalle tänä iltana ainakaan tissiä. :eek:
 
Täältä oon ite tilannut ja tuolla myyjän vaimolla on ihana nukkekoti Väinölä.

http://www.nukkekotijalelu.fsp.fi/shop/ (saa tilattua eurominis tavaroita. Olikos se nyt saksasta vai Hollannista? En muista)

Väinölän sivut http://nukketalo.vuodatus.net/

Sitte on minimaailma
http://www.minimaailma.fi/

Ja doloresista saa vaikka ja mitä kivaa

http://www.dolores.fi/kauppa/

Pieni nukkekotikauppa
http://www.pieninukkekotikauppa.fi/

No muita en ihan heti keksinnyt kun mozillasta katosi kirjanmerkit :kieh:

Tuolta ebaysta en ole ite ikinä tilannut mitään. Huutista kyllä ajoittain hyödyntänyt :D
 
tin
topsiii: meillä gracon aerosport plussa- matkikset, paras ostos mitä tatulle ollaan tehty. liikkuvina ihmisinä, todella näppärät! ne on melki samanlaiset ku noi(ainaki kuvasta) mutta äipällekki on mukiteline;)
 
topsy:meillä on noi spreet ja ei oo mittään valittamista! isohkot pyörät(katoin noita maclareneita joissa mun mielestä hiton pienet pyörät,toimii ehkä kaupan lattialla mutta soratiellä?...) ja kulkee kepeesti. käy koeajamassa :D ! tais ollakkii lastentarvikkeessa alessa tämän vuoden(?) kuoseilla!

sidukka auki :D ! ootan että napero sammuu tuonne sänkyynsä :heart: ! ihana kun puol tölkkiä nousee tukkaan :D ! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Meillä on Eerolla toinen korvatulehdus :'(
Viime yö meni aikas vähin unin. Sain onneks heti aamusta terppariin ajan ja nyt on tropit taas. Tuleekohan tästä se kuuluisa korvakierre?? Edellinen oli 2kk sitten ja kontrollissa oli ok. Nyt vaan ollaan minä ja pojat nuhassa.
Huomenna pitäs jaksaa hoitaa omat ja veljen muksut. Ne on yöhoidossa meillä. Kaksi isompaa poikaa menee kyllä, mut se neiti... :headwall:

Semmosta tänne...

Ja mammat hei, eletään sovussa, eiks vaan! :hug:
Meillä ollut nyt kolme korvatulehdusta kahden kuukauden sisään, eikä kukaan ole vielä kierteestä puhunut...

*muoks.* Ai niin ja meidän neidilläpä on tänään ihka eka nimipäivä! :heart:
Hyvää nimipäivää Nooralle :flower:

Hei, tässä nyt kun tuota kuumeista tyttö seurailen, ja huomasin kuinka haroo korvaansa välillä, niin tuli mieleen, että miten teillä kummallakin on oireillut ne muksut korvatulehuksessa?

Eli lämpöä on, ja nenä vuotaa kirkasta ( :D ) ja haroo siis oikeaa korvaansa...
Eipä juuri mitenkään... Korviaan haroo muutenkin usein ja yöt on aina olleet "huonoja"... Kuumetta meillä ei korvatulehdusten yhteydessä ole myöskään ollut. Oon vienyt lääkäriin kun nuhaisuus ja limaisuus on kestänyt sen reilun viikon, se on ainakin meillä pitänyt aina paikkansa...
 
nooralle :flower: nimpparin johdosta..
dirlittan hauskaa reissua :D
toivotaan joko hampaat tai korvatulehdus,meillä kyll'ä on vaan tulehduksissa hangannu korvia..
tilda mullois kans yks sidukka :p

ihana ol se sinkkuelämää leffa :heart: :heart: oisin voinu toisen kerran putkeen kattoo..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
topsiii: meillä gracon aerosport plussa- matkikset, paras ostos mitä tatulle ollaan tehty. liikkuvina ihmisinä, todella näppärät! ne on melki samanlaiset ku noi(ainaki kuvasta) mutta äipällekki on mukiteline;)


:attn: :wave: sama täällä! Meillä myös noi aerosportit ja oon ollu tosi tyytyväinen niihin.

Huomenna pitänee käydä paikallisella kirpparilla, kaveri kertoi että siellä oli melkeis uudet sellaset kahden peräkkäin istuttavat gracot! Siihen saisi sen kaukalon myöskin toiselle, elikkä juuri sitä mitä minä tarvisin :whistle: Eikä hintakaan ollu mikään paha, pitää käydä katsomassa. Uutena tuskin noita ostaisin, mieluummin sitten sellaset rinnakkainistuttavat myöhemmin. Kun nuo oli suht edulliset, niin raskis sitten sijoittaa vaikka kumpiinkin ;) Toivottavsti eivät ole menneet sieltä! Pakko huomenna heti lähtee aamusta.

Mutta vaikka ostasinkin myös nuo, en silti missään nimessä hävittäisi noita yhden istuttavia, saattaahan niitäkin joskus tarvita, esim yksittäin kun on liikenteessä.
 
Topsy, meillä on nuista Cragoista se hivenen "luxuksempi" malli, mikä tin:lläkin, eli aerosport plus ja minä ainakin tykkään. Hyvät isot kumet jne. Lastentarvikkeessa oli muuten niitä viime kauden värejä 99?!!!! Norm. 169 ja mekin maksettiin 129! muoks. ja näköjään Tyttelilläkin samanlaiset :)

Kiitos korva-vastauksista :) . Jos tuo tuleva yö on yhtä huono kuin edellinen, niin mitäpä tuota vitkuttelemaan. Mennään Mehiläiseen.
 
Korvatulehduksesta Sitä on välillä tosi vaikea havaita. Eelillä yleensä merkkinä pitkittynyt flunssa, ja se että ei viihdy makuuasennossa. Puhuivat jo lääkärissä, että putket laitettais syksyllä :(
 
Meillä oli yö tosi huono, nukku tunnin pätkissä ja sit alko semmonen selkee kipuitku.
Viimeks oli molemmat korvat tulehtunut ja en saanu nukahtaan kuin syliin.
Kuumetta ei ole, pelkkä nuha. Siinäkin ihan riittämiin.
Korvia haronut jonkun verran.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
topsiii: meillä gracon aerosport plussa- matkikset, paras ostos mitä tatulle ollaan tehty. liikkuvina ihmisinä, todella näppärät! ne on melki samanlaiset ku noi(ainaki kuvasta) mutta äipällekki on mukiteline;)
:attn: :wave: sama täällä! Meillä myös noi aerosportit ja oon ollu tosi tyytyväinen niihin.
Meilläkin noi aerosportit, plussat semmoset. No joo, mä en nyt ihan noi kovin kehu, hyvät on ja kevyehköt jne. Mutta ne pyörät.. sais olla huomattavasti leveemmät. meidän sorapihassa niitä ei pal viiti työnnellä kun pojulla on varmaan olo kun olis maanjäristyksessä. Yhdistelmillä tässä kotona sitten kuljetaankin, joskus nuo matkikset on tässä pihalla, jos pitää Juho hetkeks laittaa johkun istumaan.
Hyvin nuo kyllä kulkee, kaikkialla muualla paitti soralla.. Jos paljon sorateitä menee, niin leveämpi pyöräset olis kyllä paremmat.
Mutta noin kauppakieseiksi tosi hyvät.

Tulipas pitkä ja hankala sepustus :eek:

muoks.. ai mammollakin on tommoset :D
 
kiitokset kaikille onnitteluista! =)
Mammoliino ei jääny mitään traumoja :LOL: mukava vaan ku tuttuja näkyi ja noiden neljän päivän aikana tuli nähtyä taas vaikka ja minkä näköstä meininkiä.

tiipii niin meistä taitaa tulla koulukavereita =) Monettako vuotta sinä nyt lähitkään opiskelemaan?

Eniten mulla ressaa meidän taloudellinen tilanne. Tulot pienenee jotain 2000? joten pakko ottaa opintolainaa ku menot on mitä on. Mun mies lähtee myös opiskelemaan. Meinaa jänskättää ku Jesse menee hoitoon jo kuukauden päästä! :eek: Eikä se osaa vielä liikkua. olis kiva jos se olis oppinu edes tukea vasten seisomaan ni ei jäis niin pahasti jalkoihin. Vaikka taaperopuolellehan se menee että ei siellä toivottavasti isommat hypi päälle.

Te olette niin ahkeria kirjoittamaan että taas kahlasin monta sivua huolimattomasti läpi ku väsyttää niin vietävästi. Mutta enköhän minä pikkuhiljaa pääse taas mukaan juonenkäänteisiin :D

Noista matkarattaista,meillä oli semmoset emman matkarattaat ja oli kyllä hyvät. Sitten ostettiin ne Quinnyn zapp rattaat ku lähin jessen kans kahestaan reissuun ni sai tuon meidän turvakaukalon kiinni niihin. Nuo Zapit on niin hyvät että myytiin sitten ne Emman rattaat ku aina käytetään noita zappeja,menee älyttömän pieneen tilaan kasattuna ja vaikka selkänojaa ei saa säädettyä makuuasentoon,se istuinosa on ergonomien ja vaikka Jesse nukahtais rattaisiin, sen on helppo niissä olla eikä pää rötkötä ym ym ym :) niin ja ne saa myös pinkkinä :LOL:
 

Yhteistyössä