****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Diipelille onnittelut opiskelupaikasta ja teretulemast takaisin! :D

Dirlittanin tekemä kakku on hieno! Kelpaa lapsen tulla kotia! :heart:

Hihittelen täällä taas mammoliinon jutuille... toivottavasti ei tullut traumoja, kun känninen mammo roikkui tiskillä.. :LOL:
 
diipeli vautsi,ja onnea opiskelu paikasta..ois kyl kiva opiskella itekki kätilöks..
dirlittan ihana kakku,saanks minäki palasen :saint: :p
katjanna eipä mullekkaan meinannu uni tulla kun ajattelin kaiken maailman asioita..alas kalppia siitä kerhoon kertomaan!!!

arvatkaa kuka on ollu koko päivän ilman tupakkaa MINÄ :wave: :wave: eikä edes tee mieli..yleensä tähän mennessä on jo se 10 kpl menny..hienoo minä :flower:
 
DOGTORILLE paljon paljon tiukkoja hermoja ja kunnon tahdonvoimaa!!

Kävin ostaas Kaksplussan, kun kerkeis vielä lukeen jossain vaiheessa..
Kaveri, jonka synnytykseen menen, oli päivän meillä. Samoin anoppi ja koira olleet aamusta ja on huomiseen. On Onnilla leikkikaveri, jee!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Ihana kakku Dirlittan! Voi että olet varmasti ihana äiti lapsillesi :heart:

Kiitos! Mitään noin kaunista minulle ei ole sanottu aikoihin! Oletpas ihana!!!
Ja kiitos kaikille kakkukehuista, toivotaan että myös maistuu..se on sellainen pätkis-kakku, Eetun suosikki.
Ja Ida kävi ostamassa veljelleen omilla rahoillaan tikkarin..suloinen..raaski sijoittaa veljeensä 15 senttiä :LOL:
:hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Ihana kakku Dirlittan! Voi että olet varmasti ihana äiti lapsillesi :heart:

Kiitos! Mitään noin kaunista minulle ei ole sanottu aikoihin! Oletpas ihana!!!
Ja kiitos kaikille kakkukehuista, toivotaan että myös maistuu..se on sellainen pätkis-kakku, Eetun suosikki.
Ja Ida kävi ostamassa veljelleen omilla rahoillaan tikkarin..suloinen..raaski sijoittaa veljeensä 15 senttiä :LOL:
:hug:
voi,taitaa idallakin ikävä olla..ja mikä ihmeen pätkis kakku?ohje pliis :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Ihana kakku Dirlittan! Voi että olet varmasti ihana äiti lapsillesi :heart:

Kiitos! Mitään noin kaunista minulle ei ole sanottu aikoihin! Oletpas ihana!!!
Ja kiitos kaikille kakkukehuista, toivotaan että myös maistuu..se on sellainen pätkis-kakku, Eetun suosikki.
Ja Ida kävi ostamassa veljelleen omilla rahoillaan tikkarin..suloinen..raaski sijoittaa veljeensä 15 senttiä :LOL:
:hug:
voi,taitaa idallakin ikävä olla..ja mikä ihmeen pätkis kakku?ohje pliis :p

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/6760/Pätkiskakku

 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
[

Dirlittanilla; taitaa olla oikeasti kova ikävä kun noin hienon kakunkin jaksanut pojalleen leipoa. =)

On tosi kova, ihanaa saada se pikku-ukko tänne kotiin!!

Lauantaina päästääkin sitten perhe yhdessä reissuun, mekin ollaan suuntaamassa Ahvenanmaalle:)
 
Ihana kakku Dirlittanilla :heart: :heart: ! Onneksi päästit pojan menemään, on yhtä suurta kokemusta rikkaampi ja tekee varmaan paljon ihan jatkossakin. Hyvä harjoittelu ehkä myös äidille ;) . Aiemmin on jo pitänyt kehua muidenkin käden töitä, Niinukan kakkuja, olikos nyt Susan pilviä ja YOdottajan hienoa tuunattua päivänvarjoa :D !!

Katjannalta odotan tietoja pastilleista :) .

Mileko, kiinnostaako vielä balsamin siemenet? Tänään ne noista kahdesta kukasta erottelin ja voisin niitä vähän lähettää. Ei niitä hurjasti ole, mutta musta ne on itänyt aika kivasti, että ei niitä kovin montaa kerralla tarviikaan ja sitten niistä saa taas kerättyä lisää. Mä oon yleensä istuttanut siemenet keväällä, mutta nyt aattelin, et kai niitä vois nytkin taas istuttaa? Tietääkö joku? Ja vrk pakastimessa ennen istutusta on niille hyväks :) .

"Loukaantuiko" Mama, kun kukaan ei ole kommentoinut kerho-"pyynnöstä". Ite usein samaa ajattelen, että hiukan tylsä täällä toisaalta mainostaa että kerhossa sitä ja tätä, mutta itekin siihen kyllä olen monesti sortunut ja toisaalta täällä tuntuu kivalta vähän mainostaa, jos sinne on ite jotain laittanut. Mutta olisin kyllä senkin kannalla, ettei kerhosta tällä puolella puhuttais mitään, jollei nyt jotain ihan akuuttia ole.

Kiva kun LS on palannut ja kiva oli lukea teidän onnistuneesta reissusta :) .

Nyt pikkuinen unille, tuun sit laittaan taas kuvaa yhdestä kukasta, jos joku osais sanoo mikä se on. Niin ja kiva oli kuulla Diipelistä ja Mamma3:kin mökkeilystä hengissä :D . Mitäs LHS?
 
Rontti en loukkaantunut siitä ettei kukaan kommentoinut kerhoasiaa. Ja sitä paitsi siihenhän tuli pari "kommenttia" :whistle: Täällä kuitenkin kaikista vakuutteluista huolimatta on tietty "inside-piiri" joka kommentoi lähinnä toistensa juttuja ja keskustelee kerhon ohella mesessä. Ja minun mielestä tällainen toiminta sopii suljettuun yhteisöön ei yleiselle palstalle. Jos täällä olisi osattu pitää yleiset asiat erillään näistä pienen piirin jutuista niin täällä olisi voinut olla mukavakin kirjoitella, mutta jatkuva porukan "erottelu" eri tavoin alkaa pitemmän päälle käydä rasittavaksi ja tuntuu äärimmäisen lapselliselta touhulta. Tämä on vain minun mielipiteeni eikä teidän sitä tarvitse noteerata mitenkään... Tunteiden tuuletus tekee ajoittain hyvää ja minulla on tapana sanoa jos joku asia "mättää" :D
 
Joo, mä huomaan, että taidan olla tietyissä asioissa poikkeava lokamamma, kun noi suositukset jää jotenkin jumittaan mun päähän :ashamed: , mutta ihanaa kun tiedän, että voin täällä silti näitäkin höpistä :) .

Täällä kanssa yksi lokamamma, joka tykkää noudattaa pykäliä ja asetuksia. Jospa me "pilkunviilaajatkin" sekaan mahdutaan


:D

*muoks* Lainaus ei mennyt ihan nappiin. Ronttia siis yritin lainata.
 
diipelille onnittelut opiskelupaikasta *oon kateudesta täälä vihreänä*

dogtorille tsemppiä röökin lopetukseen,miula taasen vispaa täälä jalka siihen malliin että haluun tupakkaa.Mut en mene,en. (oon polttanu n.kerran viikossa yhen,pari ja siitäkin haluisin eroon)

Myö ollaan huomenna lähössä reissuun.Mennään yöksi Kotkaan ja siitä jatketaan matkaa kummityttöni synttäreille Nummelaan ja sunnuntaina kotiin..harmi kun la on huono ilma,no mutta huomenna tykkimäkeen =) ja lupasi hyvää ilmaa.Jee mamma pääsee hurvittelee (vaikkaki aika vässyt laitteet),jospa se Ellaki johki laitteesee pääsis.

Kiitos autonistuin vinkeistä :flower: varmaan ostetaan se Britaxin multi-tech,mitä katseltiinkin =) Hyvät viikonloput kaikille :wave: B)
 
diipelille onnea opiskelupaikasta :flower: Kätilön ammatti voipi olla tosi mielenkiintoinen :) Eikös MaMakin päässyt opiskelemaan? Ihan kun jotain semmoista muistelisin *hataralla päällä* :ashamed: Mutta mitä ja miten sen nyt käy? Aloitatko kumminkin?

Minuukin se koulu edelleen kiehtoo mutta viel ei ole sen aika. Paljon vaikuttaa kyllä sekin että täällä meillä ei siihen voi (ainakaan mun viime tietojen mukaan) opiskella oppisopimuksella :/ Ja en halua kyllä jonnekin hevon kuuseen lähtee teoriajaksoille..

Mitens muuten muut mammat, vieläkö sama ammatti kiehtoo vai onko alanvaihto haaveissa?

Miä oon puhki poikki jne. Oon tän päivää raivannut tuota "rojuhel..tiä" tai siis käynyt niitä tavaroita läpi ja niputtanut laatikoihin ja säkkeihin. 5 säkkiä sain täyttä p..kaa täyteen :eek: Kuka ihme tuonne on kaikkea kerännyt? Pieniä poikien vaatteita meni mäkeen ja lisää pitäis mättää. Tuntuu toivottamalta saada tuo huone tyhjäksi poikia varten :headwall: Kiia oli mun seurana, välillä rattaissa istuen ja leipää mutustaen, välillä aulan lattialla leikkien. Ja mun hommathan typyn kanssa edisty tosi rivakkaa tahtia :kieh: :LOL:

Oiskohan ilmassa taas "se" aika kun tavarat lentelee ja naama on nurin perin koko ajan :kieh: :headwall: |O :ashamed:
 
Vilma-Onni ymmärsinkö oikeen että oot menossa kaverisi synnytykseen doulaksi? Varmasti hieno kokemus päästä mukaan muuhunkin kuin vain omaan synnytykseensä! Musta ei kyllä varmaan olis tuohon hommaan kun pelkään sitä ku ruttoa, olisin varmaan aikas huono tsemppaaja ja tiiä vaikka pyörtysinkin kauhusta :eek:
 
ja kävinpäs tänään shoppailemassa tuleville tarhalaisille vaatteita.. kosteussuoja välikausihaalarin Pessille kokoa 80cm,mahtuu sit kylmemmilläkin ilmoilla alle vaatetta,eikä tuo nyt niin mahdottoman iso päällä ollut kummiskaan...No eipä sitä ihan vielä tartte.Peetulle Reiman housut ja molemmille vedenpitävät rukkaset. Ja rahaa palaaaaaaaa näihin mun shoppailuihin... no mut ( LS ) lasku maksamaan :wave:
 
mä nyt sit huomenna meen mun siskon kanssa kattoo sinkkuelämää leffan,en keksiny muutakaan :D tuuti isäntä kans "yrittää" olla lakossa..melko helppoo on kuitenki ollu..

ammatista
olen ravitolakokki ja en kyllä tykkää niistä hommista yhtään :| kiva ois opiskella mut ei oo oikeen mitään kiinnostavaa,tai no remonttiratsastajaks ois kiva mut ei oikeen viiti ypäjälle lähtee kouluun,jos joku ei tiiä mitä toi tarkottaa niin kouluttasin nuoria hepsuja ratsuiks..

yksäiti nyt nauti yksinolosta,vaikka varmasti poikia ikävä tulee,mutta pidä hauskaa :flower:

musta ois kans kiva olla jonku muun synnytyksessä :heart: ennen omaa synnytystä en varmasti ois lähteny mut nyt voisin :heart:
 
Dogtor mulla taas toisinpäin, ennen omaa synnytystäni oisin menny vaikka heti mukaan jonkun toisen synnytykseen mutta nyt kun oma on koettun niin synnytys ku synnytys olis kamalaa :LOL:

Katjanna joko saitte miehen kanssa sovittua riitoja?

Silja nukkuu, munki pitäis kohta puolin mennä kun ei tiiä yhtään millanen yö on edessä ja monelta sitä aamulla herätään. Mies tulee huomenna kotiin reissusta, on mulla sitä jo vähän ikäväkin :heart: Mukava reissu niillä on ollut mutta oottaa kuulemma jo kans huomista että pääsee kotiin...kuka tänne hullunmyllyyn vapaaehtosesti haluais? :LOL:
 

Yhteistyössä