Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

Mammoliino; tytöt tiesi etten pääse kun ilmoitin jo etukäteen, mutta olisinkin siis päässyt jos tuo Apina ei olisi nukkunut näin myöhään. Nyt vasta heräsi. Toisaalta kiva kun sain katsoa rauhassa Pakoa boxilta, Anni pelasi sillä aikaa olohuoneen lattialla Muumien numeropeliä. Taitaa nykyään olla useinkin niin ettei ajat sovi yksiin kun alkaa olla jo muutakin säpinä tässä elämässä. Äitit lähteneet kouluun/töihin ja kohtahan minäkin lähden töihin.
 
Keiju07
Veto ihan poissa, ilma kuvastaa hyvin olotilaa... En tiedä miten päin olisin, ruoka ei maistu, mutta pakko olis syödä ja mitään ei huvita tehdä... Höh... tätä saamattomuutta.

Toivotan kuitenkin hauskaa, vaikkakin sateista synttäripäivää Heidin Annikalle, Tinin Tatulle ja Topsyn Mintulle!!! Söpöjä kuvia Tatusta!

Enja, vastasin privana siivouskysymykseen.

Nyt siirryn vain taustailemaan loppupäiväksi...

 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:

Oi joi toista pientä :( Mahtoi tulla kovat itkut :'(
Yllättävän vähällä itkulla meni. Taisi äitiä itkettää enemmän (ne raskaushormonit :ashamed: )
Miä volisen mukana vaikka en oo ees pieniin päin :D Minust tuntuu että muksuihin kun sattuu niin minuu itteäni "sattuu" tuplasti enemmän :whistle:
 
Moiks,

jos saan luvan Leyalta ja Katjannalta - paan tänne autoilevat charlien enkelit kuvan tänne näytille !!!
Kiva oli nähdä oululaisia lokavauvoja - ja Mintulle yhä onnea !!! :heart:

Samoin onnea Annikalle ja Tatulle !!! :heart:

Tuutillekos tää linkki olisi rinsessan kruunuineen poikaa - eikus tyttöä -
http://www.lelutalo.fi/lelut/Nuket-ja-nuken-tarvikkeet-Nuken-sangyt-ja-rattaat/Micki-Nukenvaunut-rosa-kruunukuviolla-100952

Maman neidolle uusia yrityksiä - meidän neitokin tuuskahtelee nenälleen nyt kävely episodeillaan - ihmeesti on säilynyt vielä nenä valkoisena : ) :LOL:
 
Oih ja voih, kiitos ja kumarrus Mintun onnitteluista :heart: :ashamed: Minä en ehdi ikinä onnitella ketään, ja näin kivasti muistatte :flower: Meillä oli iiiihanat synttärit tänään YOdottajan luona, Essi ja Viutsi olivat oikein mukavaa synttäriseuraa :D Ja kakusta voin laittaa kuvaa myöhemmin, sekä myös minun rakkaasta, suloisesta, kauniista ja niin ihanasta Mintustani jonka luokse osastolle vuosi sitten tähän aikaan juuri saavuin heräämöstä (18:00). Kyllä pistää tunteelliseksi, kun viimeinen vauva näillä näkymin on jo yhden vuoden :'(

Mutta kuvia myöhemmin! Nyt rääppiäisiin miehen ja Annin kanssa.

YOdottaja, Anni huokaisi autossa kotimatkalla "olipa ihanaa siellä *****lla!" Eli tulemme toistekin :D
 
... kiva kiva ... hienot kommentit Annilla !!! :)
Tulkaapas vaan ... laitoin muuten mailiin jo niitä meillä otettuja kuvia juhlista - toivon mukaan en tukkinut sun postiplootaa :)
Samoin leyalle läksi pari fotoa ...
oon yllättävän ahkerana kun rinsessa on nukkunut ... pitänee herätellä ettei mene yöunet samalla !!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Oih ja voih, kiitos ja kumarrus Mintun onnitteluista :heart: :ashamed: Minä en ehdi ikinä onnitella ketään, ja näin kivasti muistatte :flower: Meillä oli iiiihanat synttärit tänään YOdottajan luona, Essi ja Viutsi olivat oikein mukavaa synttäriseuraa :D Ja kakusta voin laittaa kuvaa myöhemmin, sekä myös minun rakkaasta, suloisesta, kauniista ja niin ihanasta Mintustani jonka luokse osastolle vuosi sitten tähän aikaan juuri saavuin heräämöstä (18:00). Kyllä pistää tunteelliseksi, kun viimeinen vauva näillä näkymin on jo yhden vuoden :'(

Mutta kuvia myöhemmin! Nyt rääppiäisiin miehen ja Annin kanssa.

YOdottaja, Anni huokaisi autossa kotimatkalla "olipa ihanaa siellä *****lla!" Eli tulemme toistekin :D
Voi kateuden kihinää :'( Minä oon koko päivän koittanu täällä lohduttaa kuumeista ja väsynyttä neitokaista... Laittakaa fotoja, niin tulee vielä enämpi kade :D Ei, mukava että teillä oli mukava! Vaan on se vaan suoraan sanottuna vittumasta, että on apaut 3 vk ollu täällä mökissä 24/7, ja sitte heti kun jotain menoa löytyis, niin nappula sairastuu :( Mulla oli oikeesti illalla itkussa piteleminen kun tajusin, ettei me taaskaan päästä mihinkään...

Mites muuten on, onko parempi että nenästä valuva :snotty: on kirkasta, vai ällön värillistä? Tuo neidin nenän tuotos on nimittäin ihan vaal. rusk :eek: että onkos se just se mikä pakkaa sitte sinne poskionteloihin? Mulla kun ittellä ei ole ikinä ollu moista tulehdusta...

 
Tässäpä on autoileva tyttötrio -
oisko Kimille vastusta jatkossa ?



Eli oikealta vasemmalle - Essi ehta rallikuski. Viu vieno vauhtidooris ja sitten päivän sankaritar Minttu magee moottorimimmi ???
Ajopelit on vielä F9998887 luokkaa :) :LOL:


 
Hoh, hoijaa... Jokohan se tämä meidän infektio- räkäisyys-, limaisuus-, oksentelukierre olis pian historiaa...? Toivottavasti!!! Nyt on putket korvissa ja kitarisat leikattu, enää toipuminen jäljellä. Voitte vaan kuvitella minkälainen paniikki oli äidillä jättää noin pieni (11kk) leikkauspöydälle!
 
Mä oon niiiiin huono äiti!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Peetu herätti Pessin kolmannen kerran tänään niin nostin sen huoneestaan pois ja kaatu niin että löi otsan kaapin reunaan :'( :'( tuli haava. Nostin pojan siis kainaloista niin et käännyin suoraan laittaan oven kiinni perässä ja tuo kaatu :( mistä tietää millon tulee aivotärähdys?.. kannattaa varmaan herätellä Peetua?
 
Mä vaan merkkaan ja toivon, että ehdin huomenna vielä koneelle ennen kuin lähden sitten omaa viikonloppuani lauantai aamuna viettämään :D .... Huomisiin :wave:

Sankareille, eilisille ja tämän päivän tietysti jättipaljon Onneaaaaaaaaaaaaa!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Mä oon niiiiin huono äiti!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Peetu herätti Pessin kolmannen kerran tänään niin nostin sen huoneestaan pois ja kaatu niin että löi otsan kaapin reunaan :'( :'( tuli haava. Nostin pojan siis kainaloista niin et käännyin suoraan laittaan oven kiinni perässä ja tuo kaatu :( mistä tietää millon tulee aivotärähdys?.. kannattaa varmaan herätellä Peetua?
Ei juurikaan muusta kuin että valittaa päänsärkyä ja alkaa oksentamaan. Ja jos ei tunnista sinua tai tuntuu muuten sekavalta niin heti lääkäriin. Ja hiukan valvoo että ei mene tajuttomaksi siis nukkuessaan. Meillä niitä on ollut Juholla kaksi ja Ellalla yksi. :hug:

Mutta jos siis löi otsan niin ei todennäköisesti saanut aivotärähdystä, sillä sen saa minusta jos lyö takaraivon kovaa johonkin. Mutta saatan siis olla väärässäkin. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
mä täälä poraan silmät päästä...taidanpa mennä tonne poikien huoneeseen nukkumaan nyt.
Huomena oli tarkotus viihteelle lähteä mutta eipä oo enään halua sitten yhtään...
Öitä kaikille

Hali sinulle, ei noille minkään voi. Meillä Ellan silmäluomi mustana kun tipautti ittensä matkasänkyyn ja löi silmänsä johonkin.
:hug: :hug: :heart:
 
Huh ja puh, olen taas illan täällä leiponut kakkupohjia, sunnuntaina olisi sitten ne isot partyt, Mintun 1v ja Annin 4 v. Sen verran hyvä oli kakku tänään Yodottajalla, että uskallan tehdä itse viikonlopunkin juhliin. Mutta tässä hieman kuvia minultakin:

Tämän päivän kakku Mintun juhlissa Yodottajan luona



Äidin pikku "väyrysen pää" lämpökaapissa sektiosta lepäilemässä tasan vuosi sitten (Aijaa meni päivitykseen, piti vaihtaa palveluntarjoajaa välissä...)


Ja nyt sitten ollaan niin isoa tyttöä että :)




Onnea siis Tatulle ja Annikallekin!
 

Yhteistyössä