No niin, saiskohan tuota kirjoittaa rauhassa. Neiti tuossa vieressä kyllä uhkaavasti rallattaa että saapa nähdä alkaako kohta häiriköimään tai haluamaan jotain kun hoksaa että koneelle istahdin.
Mun vastaajaan oli sitten jätetty viesti että hammaslääkäri aikani on peruttu sen takia että olisi ollut turha käynti. Seuraava aika on sitten kirurgilta, leikkaavat mun sisäänpäin kasvaneen viisauden hampaan pois. Ei tällä hetkellä vaivaa, mutta voi kuulemma myöhemmin alkaa vaivata.
Oululaisten tapaamisenkin jätin väliin tuon hamppilääkärin takia ja nyt oltaisiin sitten päästykin sinne. Rytmit tosin on tänään myöhässä kun käytiin aamulla perhekerhosssa ja siksi päikkärit meni pitkään.
Apina just nukahti vaunuihin ja täällä on kyllä aika kylmän tuntuinen ilma.
Vielä tuosta Apinan kulkemisesta pitää jauhaa. Kun se terkka nimenomaan näytti niitä käsiä että niitä pitää osata käyttää vuorotahtiin ja niitähän tuo käyttää niin kuin kuuluukin, mutta se toinen jalka menee omalla tyylillä. Voihan tuota kokeilla opettaa konttaamaankin, mutta luulen ettei onnistu. Ja toiseksi on varmaan aika järkyttävä näky kun alan opettamaan konttausta.
vai pitäisiköhän niitä jalkoja vaan yrittää liikuttaa vuorotahtiin omilla käsillä. Voi että mua oikeesti naurattaa koko konttaus homma.
Meidän Apina osaa sanoa vauva ja äitä, muuta selvää ei tule, muutaman kerran pappa, mutta sitä en tiedä onko ollut vahinko.
Mamma; en antanut katsoa Brazeja. Itse kävin kurkkaamassa salaa kanavaa ja kun huomasin että on ulkomaalainen niin ei tuota olisi edes kiinnostanut.
Mutta nyt pitää mennä vähäksi aikaa oikasemaan. Neiti vinkuu saada katsoa telkkaria, mutta olen nykyään rajoittanut kun taas alkanut tollottaa liikaa. Huomaa kyllä eron tuossa tytössä kun kaverit lähteneet eskariin ja päiväkotiin niin taas tämä on tuota vinkumista telkkarin katsomisesta. Leikki äsken pitkän tovin omassa huoneessa, mutta aina se loppuu kuin seinään kun huomaa että äiti vapautuu pojan hoidosta.
Varmaan omat oikasut jää ja pitää lähteä lukemaan tuolle satukirjaa
:headwall: