Oikein ihanaa kuulla pinkkiksestäkin =) Varmasti meissä kaikissa asuu ainakin pieni kanaemo
Ja ihan niin, että kyllä sitä vertaa omaa vauvaa muihin. Minä tein sitä paljon esikoisen aikaan, mutta nyt Iinan kanssa vähemmän, enemmän vertaan pojan ns. päiväkirjasta, milloin hän teki sitä ja tätä ja olen ollut kovin ihmeissäni, että Iina on myös noin kiireinen tapaus, kun olen aina jotenkin mieltänyt, että tytöt ymmärtäisi ottaa ihan lunkisti
ruusun poitsulle onnittelut myös mittarimatoilusta
Missah:
Joo, minä olen jo nyt pulassa taimineni. Koko tiskipöytä on täpösen täynnä purkkeja, hellan vierusta ja leipälaatikon päälys on täytetty, patterin päälinen sekä miehen tietokoneiden rungot on pääseet kukkapöydiksi ja toki sitten keittiönpöydällekkin on muutama isompi ruukku eksynyt :ashamed:
Ja varmaan kohta tulee postista minun hyötysiemenet.
Tilasin kuukausimansikkaa, salaattia, silpoydinhernettä (makein kaikista ), sekä pyöreiksi ja pieniksi kasvavia porkkanoita
Nuo on semmoisia, joita poika voi "kasvattaa". Saa auttaa siis minua ja keräillä satoa pitkin kesää
Ensivuonna sitten poika osaakin jo varmaan tehdä enemmän, nyt vain täyttää purkkeja mullalla ja tekee siemenille reikiä
Voisin tässä ikuistaa tuon sekamelskan ja laittaa kuvan. :saint: