Maman Ilonalle synttärionnea :heart: !! Ja kaikille muillekin, jotka olen viime päivinä jättänyt onnittelematta :heart: :heart: :heart: !!
Kiva kuva keinuvasta
Viusta :heart: !
Tuutin pyyhettä piti vielä joskus aiemmin jo kehua, hienon oot kehitellyt ja tuo lyhyemmillä käsillä on kyllä parempi. Joskus vois itekin kokeilla. Meidän vessaan en vaan taida kelpuuttaa :ashamed: . Hitto mä oon tarkka jossain jutuissa. Vaikka siis kityistä tykkään ja pyyhkeet on hienot ja lapset varmasti tykkäis, mut silti meidän vessoissa taitaa olla ihan tavalliset ja sävyihin sopivat pyyhkeet :ashamed: . Koskas Tuuti tyynyä? Mä teen jonkun sorttisen, kun vaan joskus ehdin. Mulla on se, että mä haluun eka tehdä kaikki kotihommat ja siks taas viime päivinä ei olekaan ollut aikaa ommella. Mikä sitten välillä harmittaakin. Kovasti oot kyllä urakoinut!
Yksäitille tsemppiä!! On kyllä niin turhauttavaa saada epäreilu palaute... Mitäs sellasessa tilanteessa sitten tehdä :headwall: |O . Tuleeko siitä joku numero johonkin näkyviin? Onpa kettumaista. Mukavaa viikonloppua teille Pessin kanssa kaksin
Keijun ultrakuulumisia oli mukava lukea :heart: , ihanasti asiat siellä
.
Topsylla töitä piisaa, hieno homma! Ja Mintulle pikaista paranemista!!
Katjanna sai äskön multa röhönaurun
. Anteeks vaan, ei pahalla, olit vaan niin hyvin kirjoittanut ja voin nähdä tilanteen sieluni silmin... Toinen karjumassa siellä sängyn reunalla, toinen tarjoo epätoivoissaan tissiä ja toinen ei kun yökkii
. Voisin siis niin kuvitella itteni siihen tilalle :hug: , ei naurattais itse tilanteessa. Kannattaa varmaan reissun jälkeen tosiaan lopetella imetys, en enää muistanutkaan, että yhä imettelet
Viuh, viuh, viuh.... Aloin heittelemään teitä kaikki tuoreilla korvapuusteilla
. Nyt mä olin reipas ja kunnon äiti
, kun sain kerrankin pullantuoksun kotiin, ihan omatekemän. Silmät ristissä seitsemältä vaivasin taikinan, oikein litran. Olikin oikein yllättävän leppoisa aamu, lapsetkin leipoi. Tämä pienin ihan kädet ja naama löysässä taikinassa
. Esikoinen teki ihan komean pitkonkin. Mun vanhemmat ja sisko yllättyy, kun on piiiiitkästä aikaa pullaa tarjolla.
Voihan hitto, laitoin tänään typylle eka kertaa synttärilahjaksi saadun Lindexin 86cm retroplyysimekon päälle, oon luullut, että se on melko reilu. Mutta mitä vielä
, tuohan on melkein pieni
.
Tytöt leikkii tuolla kaikki kolme kivasti petshopeilla/dubloilla, voisinkohan saada edes vartin ommeltua, meenpä ainakin kokeileen :wave: