Huomenia!
Mä tässä koitan heräillä tähän viikkoon, huh, meinaa startti olla vähän hankala, mutta kyllä se tästä.
Meillä on Juho ollu koko viikonlopun kuumeessa, raasulla melkeen 39 astetta
no onneks saa tän viikon olla isin kans kotona. Mä olen töissä.
Joskos saatas pöpöt pojusta parannettua, johan tuo reilun pari viikkoa on vuotanu räkää kun mikäkin ja puoltoista viikkoa sitten lämpöili. Tiiä vaan pitäskö viedä lääkäriin vai ei..
Kun voi kuitenkin hyvin, mutta yskä on melko kaamee ja tulee jostain syvältä. Vaikeeta.
Kohta pitää soittaa neuvolaan ja perua Juhon 1½ vuotis neuvola, se kun olis ollu tänään heti mun oman neuvolan jälkeen.
Kivan kuulosia reissuja ollu yhdellä jos toisellakin lokamammalla
muakin himottas lähteä vähän jonnekkin, jos vaikka ruotsiin tai tallinnaan lähtis koko perheen voimin tossa vähän keväämmällä, toisin luulen että isäntä tyrmää koko homman..
Meillä ei
nukkumaan mennessä ole mitään kummempia rituaaleja, kun on uniaika, sanon Juholle että nukkumaan ja annan tutin, sitten mennään ja se on siinä. Yleensä jään ite makaamaan viereen siks aikaa, että nukahtaa. Illalla tietty ennen nukkumaan menoa rauhotutaan ja ehkä luetaan jos poju tahtoo. Mutta meillä ei ole oikeestaan koskaan ollu unimaitoa käytössä. ruualla juo maitoa, ja päivällä saa jos pyytää, mutta ei muuten.
Kun ei poika sitä kaipaakkaan, niin ei sitten ole tullu annettua, vaikka olishan se varmasti ihanaa siinä vielä viimoset sylitykset ja hörpyt ottaa yhdessä.
Tuutille jo aika paljon myöhästyneet synttäri onnittelut!!
Mä yleensä tulen kyllä onnittelemaan jos jostakin vahingossa huomaan että jollakulla on synttärit, vaatii siis naamakirjan tai kerhon että sen huomaan..
Joten ei saa loukkaantua jos jotakuta onnittelen ja jotakuta en,, ei ole mitenkään erottelua.
Susan ikean reissu oli just niin perus naisten reissu
mukaan tarttuu just kaikkea muutakin, tai sitten edes ne ei tule mukaan mitä pitäs