LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Ja Mirkku muistettaan myös, uudempana kirjoittanana :) . Kai se niin oli, että uudempana :ashamed: .
Taisin mä joskus odotusaikanakin jo muutaman viestin kirjotella. Vähän jäänyt vähemmälle täällä kirjottelu, enemmän tullut kirjoteltua toisaalla... :)

Muoks. Kävin tarkistelemassa niin oon mä muutamassa odotusketjussa ollut mukana :)
Oon vaan kirjotellut niin vähän, niin ei mua voi muistaa :D


Jospa nyt ehtisi vähän enemmänkin kuulumisia laittamaan.
Hyvää kuuluu siis. :)
Kova touhuamaan poika on, koko ajan menossa. Ei hetkeekään pysy paikalla. Välillä tuntuu et sais olla silmät selässäki.. Ei oo varmaan ollu päivääkään nii, et olis ollu esim naama ilman mustelmia. Aina on vähintään yks mustelma/kuhmu jossain. :D

Pitäs muistaa soittaa ja varata aika 1,5v neukkuun. Pitäny jo monena päivänä soittaa mut aina unohtunu.

Sanoja Micaelilta ei kauheesti tuu, "äiti" on tullu jo pitkään. Nyt on oppinu sanoon muutamia eläinten äännähdyksiä. Possu "höh höh", kana "ko ko ko", lintu "ti ti ti". Eiköhän niit sanojakin ala tuleen tos jossain vaiheessa :)

Täl hetkel Micsu on kipeenä. Kuumetta, nekku vuotaa ja yskii ikävän kuulosesti. Toivottavasti viikonloppuun mennessä parantus, nin päästäs lapsimessuille :)


Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :flower:


Muoks. Tässä vielä kuvaa pojasta. Otettu 15.2. :)
Tarkkaan pitää vahtia uunia, ettei safkat pala :D
Hiukset ei oo normisti ponnarilla, kunhan kokeilin :D



Tulipas se isona :ashamed:
 

Yhteistyössä