LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

tin
Hipkukalle :hug: :'( ei osaa muuta sanoa. Tsempittää vaan seuraavaan!:)

Tuutiksen porukalle ja muillekki paranemisia. Meillä ollaan nyt oltu terveenä jo kaks viikkoa!!!(koputtaa puuta tosi kovaa) Hoidos on kyllä tälläkin hetkellä pari kipeetä mutta totisesti toivon että tältä taudilta säästyttäis. Se viimesinsä paljastu vauvarokoksi. Onneksi.
Nyt ei oo varaa sairastaa ku anoppi lähtöö helsinkiin niin ei oo hoitajaa;)

Tuttia meillä syödään. Syötäs enemmänki jos äitee antas. Nukkues ja lohdukkeeksi ja turvaksi joskus. Kesällä ajattelin vierottaa ku on aikaa huudattaa:) Vaippoina liberon 5koko, mutta kutoseen ollaan siirtymäs näinä päivinä. Vaihdellen housu- ja teippivaipat, vaihtotilanteesta riippuen.

Ompas Pupulla sielä törkiää toimintaa! Kiva sen takia olla kotona et hoitaja on kipee..

Sain tosi kivasti töitä maalis- huhtikuuksi. Pääsiäisen aikaan on täysi kolmen viikon lista. Osastonhoitaja vaan totes "laitoin sulle vapaapäiviksi ne päivät ku on koulua". :eek: Taitaa tulla aika rankkaa ku koulu + työt ja meillä on ihan pirusti tenttejä täs 5vkon aikana. Noo, eiköhän sitä selviä. Työkaverit antaa aina hyviä neuvoja tentteihin. Torstaina pitäs alkaa opinnäytetyön aiheseminaaria vääntään. Peestä seki et tollasia välitehtäviä on :headwall:

Me lähetään la helsinkiin eka Tatun serkun synttäreille ja sitte su mun serkun ristiäisiin. Eilen tein sinne pari kakkua, kuivakakkua tomusokerihässäkkäpäällysteellä :p mummun erikoinen ja kukaa muu ei meistä osaa tehä ku mä. hiukan ylpee :D

kuinkas henkalla on menny mummujen kans? vieläkö oksuttaa?;) mua ällöttää eniten nykyään laatta ja ihme kyllä mutta kusi jos on pissatulehdus :x :$ ennen liman imeminen mutta siihen tottu tosi nopeesti!
Nyt ukkeli kylpyyn ja puuroo ja maate!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Palikat antoi heti eteen, ja niistä piti torni tehdä -yllätyin, että osasi. Kotona vaan levitää ne. Muita taitoja ei suostunutkaan sitten esittelemään.
Pitääks jo osata torni tehdä? :eek: No ei meillä kyllä tehdä, tuo syö palikat puusäleeksi tai vippasee ne ympärille (lue joko äidin tai veikkojen kaaliin) :whistle:

Mitäs muuta olis pitänyt osata? En muista enää muiden neuvola-ajoista mitään :ashamed:
ei meilläkää tornit onnistu :eek:
apuva...ja muuten uhma täälläki nostaa komiasti jo päätään...
 
Kyllä meillä vain tehdään torneja... mutta toisaalta tuo nyt tekee monta muutakin asiaa, jota tuon ikäisen ei kaikkien neuvolan ja kaksplussan taulukoiden mukaan pitäisi tehdä :D
Mutta sitten taas meillä on valikoivaa puhumista. Välillä puhuu tosi hyvin ja selvästi monia sanoja ja toisinaan ei puhu ollenkaan...

Hitsi, mä jäin taas itse ilman italianpataa :headwall: :headwall: Pitäisi muistaa heti ottaa, ettei jää joka kerta ilman :D
No ei se mitään, tehtiin texmexiä tilalla. Puolet enemmän hunajamarinoituja kananpalasia ja ei ollut enää niin tulinen. Eemeli halusi vielä lisääkin, joten ei tainut ihan kakkaa tuo äipän ruoka olla... Ei se kyllä suuta pahemmin polttanut, ihme kyllä. :D

Mä olen tänään tehnyt 3 vihkoa ja 3 pientä albumia. Ajattelin vielä yhden ison tehdä ja sitten mennä tekemään eemelin kevät/kesähatun loppuun....
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Palikat antoi heti eteen, ja niistä piti torni tehdä -yllätyin, että osasi. Kotona vaan levitää ne. Muita taitoja ei suostunutkaan sitten esittelemään.
Pitääks jo osata torni tehdä? :eek: No ei meillä kyllä tehdä, tuo syö palikat puusäleeksi tai vippasee ne ympärille (lue joko äidin tai veikkojen kaaliin) :whistle:

Mitäs muuta olis pitänyt osata? En muista enää muiden neuvola-ajoista mitään :ashamed:
Palikoiden avulla katsoi käden ja silmän kordinaatiokykyä tai jotain. Kirjasta ois pitänyt näyttää kuvia, mutta Eeliä ei huvittanut. Sanoi tolkusti, että EN! ja vinttasi kirjan nurkkaan. Myös vaaka oli en-listalla. Poitsu piti lopuksi punnita mun sylissä ja vähentää lopuksi äidin paino... oikea kullannuppu

:D Puhumisesta sanoi, että 2,5 vuotiaana laitetaan vasta puheterapiaan, jos ei juttu luista, eli ei vielä hätää kun ymmärrys toimii. On varmaan noissakin paikkakuntakohtaisia eroja, niin kuin kaikessa muussakin.
 
Tarttee vissiin alottaa reenit, että läpästään ens viikolla neuvola :kieh: Meillä ei oo torneja tehty eikä kirjoista paljon innostuta, etenkään äitin kanssa. Sanaakaan ei sano, mutta kiukutella osaa!!

Hipkukalle suuren suuri :hug:
Sairastelijoille paranemisia!

Susa: Todella paikkakuntakohtaista.. Onni ei puhunut selvästi vielä 3v neuvolassa. 3.5 vuotiaana sai MUN pyynnöstä lähetteen puheterapeutille, joka soitti joku kuukausi sitten ja kyseli missä mennään. Kun on puhe selkiintynyt huomattavasti, niin 5v neuvolassa sitten katsotaan tilanne uudelleen.

Oltiin kylässä ja kyllä oli taas niiiiin mukavaa, kun sai Eeroa komentaa yhtenään. Onko muilla samaa?? Kaverin tyttö oli eilen samassa paikassa kylässä ja oli niin rauhallisesti. Mä sain mennä suuna päänä yhen perässä... En siis tykkää kyläillä.. ja huomenna olis taas yks kyläreissu sovittu :/

Jahas, Lipstic Jungle alkaa kohta!!
:headwall: :headwall: Eihän se tulekaan!! :headwall: :headwall:
 
Meil on nuo pojatkin lähteneet myöhään puhumaan, taitaneet olla lähemmäs 2v vai oliko se puoltoista... öööh, tai jotain sinne päin. Ei muista ei :ashamed: Esikoinen ainoastaan pälpätti vuoden vanhana. Mutta nuo ukon aikaisemmatkin lapset on lähteneet vissiin aika myöhään puhumaan.

Kiia sanoo hauva, vauva, kuka, tämä, kuuukku (kurkku), kakkaraa (makkaraa), äiti, Etta (netta), kvaak kvaak on ankka, kitta. Ja ihan kun ois kerran sanonut kuka tuli ja vastannut daniel tms. Daniel ite kuuli saman kuin miä koska totesi ääneen että äiti kuulitko mitä Kiia sanoi. Meillä nuo K-sanat on in.

Sujuvasti sitten vastataan päätä nyökyttämällä tai pyörittämällä mitä kulloinkin haluaa kun typyltä kysyy.

 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Palikat antoi heti eteen, ja niistä piti torni tehdä -yllätyin, että osasi. Kotona vaan levitää ne. Muita taitoja ei suostunutkaan sitten esittelemään.
Pitääks jo osata torni tehdä? :eek: No ei meillä kyllä tehdä, tuo syö palikat puusäleeksi tai vippasee ne ympärille (lue joko äidin tai veikkojen kaaliin) :whistle:

Mitäs muuta olis pitänyt osata? En muista enää muiden neuvola-ajoista mitään :ashamed:
Palikoiden avulla katsoi käden ja silmän kordinaatiokykyä tai jotain. Kirjasta ois pitänyt näyttää kuvia, mutta Eeliä ei huvittanut. Sanoi tolkusti, että EN! ja vinttasi kirjan nurkkaan. Myös vaaka oli en-listalla. Poitsu piti lopuksi punnita mun sylissä ja vähentää lopuksi äidin paino... oikea kullannuppu
No ei muuten tasan tarkkaan tuo näytä yhtään kuvaa vaan kääntää sivun samantien :D Eli luvassa hauska neuvolareissu :whistle:

Käyköhän tuohon silmän ja käden yhteistyöhön tuo osumatarkkuus kun Kiia vinttaa neuvolan tätsyä pärstään palikalla :whistle:
 
Meillä mitkään palikat tuota kiinnosta. Nyt uusin villitys on barbit ja poikien vanhat action manit :D "Tanssittaa" tai hyppyyttää niitä ja molottaa omaan kieltänsä. Ihan kuin vanhempakin muksu leikkis (ilman puhetta). Sama juttu että vanhat nukkekodin nuket kulkee neidin käsissä päivittäin joka paikkaa. Nukkiksen jos antaa niin ne nuket kurkkivat (tai hyppivät) ikkunoista ja kiia huutaa kukkuu :LOL: Isommat nuket on hyljännyt kokonaan, tietty kivempi leikkiä omiin kätösiin sopivamman kokoisilla.

Samaten muoviastiat ja ruokatavarat on edelleen in. Käy hakemassa mun vispilät ja kauhat jatkuvasti leikkiin. Ja nyt pitäis kai tuolle ettiä muovieläimiä. On poikien omien kimpussa jatkuvasti. Täytyy kattoa saiskos isommilta jonkun pienen määrän haalittua niitä isompi kokoisia ettei tarvis ostaa uusia.



 
Ihanaa V-O että ei tule tuota Lipstic Junglea :LOL: mä kerkesin jo pelästyä kun olishan se pitäny katsoa...tarttee meinaan alkaa lukemaan kokeisiin just kohta.

Susan Eeli hienosti kasvanu :flower: jotenkin ihan hassu ajatella kun Peetu tais olla sielä 3v neuvolassa ton 13kg... mutta kyllähän se kasvu tasaantuukin hurjasti tässä.
Pessi osaa torneja kasata, suht isojakin sellasia, brion junarataa hienosti myös kasailee.Ja kirjoja katselee innolla,sielä näyttelee eläimiä ja erilaisia autoja.Palapelitkin hienosti sujuu.
Mutta sitä puhetta ei juurikaan tule...hassua kun Peetu mun muistaakseni puhua pälpätti tässä vaiheessa jo vaikka mitä.Mutta kyllä mä tarvin kuulosuojaimet jahka tuo Pessi oppii puhumaan,täälähän on sitten ihan kamala älämölö koko ajan :$

Hipkukka :hug:

Kiitos Tuuti muuten linkki vinkistä :) poimin sieltä muutaman kiva kuulosen kukan nimen muistiin :LOL:

jahas,mä lähen kokeisiin lukemaan, aiheena kuntouttava mielenterveystyö.... huomena meen käymään harjottelu paikassakin,hiukan jännittää kyllä... :whistle: kohta sekin on edessä, jaiks...
 
Muuten puheesta tulikin mieleen että teillä joilla on ennestään tyttöjä niin kiljuivatko ja kimittivätkö jatkuvasti ennen kuin sanoja alkoi tulemaan? Mun korvat nimittäin soi kun Kiia kiljuu, kirkuu ja kimittää koko ajan. Se oma mölinäkin on sellasta korkeaa korviihin käyvää :headwall: :ashamed:

En muista että pojat ois tuollaisia olleet. Kyllähän nekin kiljui ja kirkui mutta ei noin korkeelta.
 
Pitäisköhän munkin lähtee maate et jaksaa pomppia jos kutsu käy joko ylhäältä tai alhaalta. Muutenkin nää yöt on mennyt perseelleen sen mopovarkauden jälkeen enempi. Nään hirveitä painajaisia koskien sitä. Liekö tuo että tultiin tavallaan tähän mun omalle reviirille tekemään pahojaan ja tekijät asuvat vielä lähellä. Sekö sitten vaikuttaa että kuuntelen ääniä yöntunteina, en mee pihalle pimeällä, kun alkaa hämärtää pistän ikkunat peittoon jne. Ihan tyhmää mutta se mielikuvitus kun saa vallan niin.... :ashamed:
 
Niin meilläkin kiljutaan vähän väliä...
Sinänsä hauska "vertailla"... Meillä kun on taas kaikki R-sanat in! Johtuneeko tuosta koirien nimistä (Ressu, Romeo, Frida), mutta eipä meille taida ainakaan rrrrrrrrrrr-vikaa tulla :D
Auto on ttrrr tai auto, koira rrrr tai hauva, isi on joko si tai isi.... äitiä huudellaan ihan kivasti välillä. Pappa tulee ihan varmasti joka päivä monta kertaa ja silloin pitää mennä kattomaan mitä pappa puuhaa. Välillä tuo meidän muru katsoo keittiön ikkunasta ulos, osoittaa naapuriin ja huutaa kovin pappa. Niin... siellähän se pappa on :D
 
Täällä ollaan...hengissä siis. :D :wave:

Tytöt kiipeilee kovaa vauhtia sohville ja sängyille. Eilen löysin Emman istumasta sohvan selkänojalta, ja tänään teki saman tempun. Joten silmät saa olla selässäkin nykyään.

Molemmat kävelee vihdoinkin. Ja tapella osataan meilläkin. Tänään Emma meni ja tuuppasi Essin nurin olkkarissa pariin otteeseen. Tiesi kyllä tehneensä väärin kun komensin, niin oli kyllä niin suu väärinpäin kuin vaan olla ja voi....

Lukemassa käyn kyllä tekstejä mutta kirjoittelu on jäänyt vähemmälle.....Ehkä sitten taas kun tytöt hieman kasvaa....

Meillä nukutaan nykyään vain yhdet päiväunet ja maksimissaan 2 tuntia, Emma yleensä herää tunnin päästä kun on nukkumaan laitettu.

Joten mukana olen vielä. Kiitos Dogtor kaipailuista. :heart:
 
meillä kans lempisanoja on pappa :)
etenki kyläilyn jälkee kovasti pappaa hoetaan.
nyt myös oppinu sanomaan mamma :D

tuttia ku haluu nii sanoo hut... :LOL: toistaa tuota hut hut ja osottaa paikkaa missä se on.
äitiä ei kovin monesti oo enää sanonu ku kävelemään oppi,mutta eiköhä tuota vielä saada kuulla :heart:

nyt minä painun maate,jos se pikku-herra päättää herätä vaikka 6lta,
Öitä kaikille :wave:
 
Mie kuulin, että täällä päin pitää 1½-neuvolassa koota nuppipalapeli. Meillä on kyllä kiinnostunut noista paloista, tuo näytille ja haluu kuulla onko se auto vai vene. Mutta koota ei halua. Palikkoittenkin kanssa odottaa, että äiti kokoo ja sitten hajottaa räkättäen tornin. Mutta minusta tuolla pelaa kyllä motoriikka ja osaa laittaa esim. avaimen lukkoon. Joten jos neuvolan testit ei kiinnosta, niin sitten ei osaa niitä.

Sanoja meillä ei tule. On kyllä kuultu (kuviteltu?) tuon joskus sanovan muutamia ihan oikeita sanoja. Mutta tuo on sitä mieltä, että mikä on kerran opittu ja tehty ei tarvi toistaa. Ainoat selvät ja usein sanotut on teeve (terve), äiti ja paa (banaani). Mutta ymmärtää niin paljon puhetta ja osaa (halutessaan) noudattaa annettuja ohjeita, joten enpä ole huolissani. Alkaa puhua papattamaan sitten kun huvittaa ja kerkeää.

Mites se yksi juttu menikään... Ensimmäiset kaksi vuotta odotamme, että lapsi oppisi puhumaan ja kävelemään. Seuraavat vuodet toivomme, että lapsi oppisi olemaan hiljempaa ja aloillaan :D

Mutta on se ollut jännä lukea miten eritahdissa nämä tosiaan kehittyvät. Puhumisen ja liikkumisen suhteen. Joko kaikkien lapset osaa kävellä?

Kiitos kaikille haleista. Miehelle tuossa totesin, että johan tämäkin nega menee rutiinilla. Vielä kolme yritystä, jos sitten jostain niistä kakkonen saisi alkunsa...

Täällä on muuten taas talvi. Eilen satoi 15cm lunta :eek: ja lisää tulee. Ja kävely- ja pyörätiet oli jo ihan sulia. Miun piti tänään ottaa pyörä esiin ja mennä kerhoon sen kanssa, eipä mennäkkään. Pihaltakin oli alkanut nurmi paljastua. Ja eilen saikin yllättäen kaivaa auton lumihangesta. Saa nähä kuinka kauan tämä lumi nyt sitten pysyy.
 
Hipkukalle iso :hug: :hug:

Mä en ole vähään aikaan ehtinyt lukemaan, joten pikaisesti selailin nyt vaan tekstejä. Mutta hymyjä, haleja ja kaikkea mitä tarvitseekin kaikille tasapuolisesti.

Me vietetään Hilman kanssa sairaspäivää kotona, mulla ärtsy flunssa ja Hilma heräsi aamulla kuumeessa. Nyt on jo nukkumassa, vaikka normisti menee päikyille vasta klo 13..no toisaalta, kahden viikon päästä on lähtö Italiaan, joten ihan hyvä, että sairastaa nyt ja on sitten toivottavasti terve..

Ei mekään neuvolan seuraavaa tarkastuta taideta läpäistä :LOL: - tornin osaa jotenkin tehdä, mutta ei ole erityisen innostunut siitä. Nuppipalapelejä ei osaa, Kirjoja tykkää katsella, mutta mieluisin kirja on esim. leluluettelo ja sieltä etsii aina nalle puhin ja puuhapeten - jotenkin musta tuntuu, että niitä ei välttämättä neuvolan kirjasta löydy :D.

Ei Hilmallakaan vielä kauheasti sanoja ole - enemmänkin hokemia - esim. nonni, o-ou, oho, aa-a, aijai...Ei on lempisana, ja sitten tulee siell ( siellä ), tääll (täällä), ätti ( tutti ) mamma ( tarkoittaa sillä muumimammaa ) äiti, izi ( isi ) ja sitten jotain eläinten ääniä. Mutta neiti selvästi ymmärtää ( välillä liiankin hyvin ) puhetta, joten mä en ole yhtään huolissani.

Nyt taidan keitellä itselleni kupposen teetä ja kömpiä peiton alle..

 
Jätkä kipusi äsken syliin katsomaan telkkaa. Ja sammu. Vasta, kun huomasin, että toinen nukkuu tajusin, että hää on ihan kuuma. Kuumetta oli 39 :eek: Eikä tuo edes heränny kun mittasin. Täytyypä seurailla.
Ekana tuli mieleen, että toivottavasti ei nyt mitään kamalan inhottavaa tartuntaa ole saanut, kun käytiin terveyskeskuksessa miun verikokeessa. Ja tuo siellä konttaili ja maisteli kaikenlaista, kun äidin silmä vain vältti :ashamed: Kädet kyllä desinfioin pojaltakin siellä, mutta eihän se paljon auta jos jätkä maistelee penkkien selkänojia yms.
Illalla tietää jo paremmin miten kipeä tuo oikeastaan on. Täällä on tosi ärhäkkää vatsatautia liikkellä ja mie en sitä haluis pojalle.

Tuutilullalle piti jo aiemmin kommentoida. Että se on ihan normaalia, että varkauden, varsinkin jos varkaat on käyny asunnossa, tulee turvaton olo. Vieras on luvatta tullut sinun alueellesi, jossa aiemmin olet ajatellut olevasti täysin turvassa. Perusturvallisuuden tunne järkkyy.
 
Moi,

ja terkkuja kaikille duunista taas ...
Paranemisia Hipkukan pikkumiehelle ja Oliivian pikkunaiselle ...
Topsylle onnittelut takista , tai siis Annille !

N'ppis on sekaisin, niin koetan tiivistaa , kerrankin.

Meillahan sita puhetta tulee koko ajan , niita kolmen sanan lauseitakin . Ja jopa keskusteluja ja inttamisia 'KaupPAAN' ja 'KotTIIN' ja 'PuisTOON' tyylisesti.
Palikkatesteista en tieda lapaistaanko , muutaman kerran kotonakin jopa rakennetaan, eika vaan rikota ja kaadeta mamman rakennelmia.

Kimitysta tavallaan tulee kun Viude laulaa hamahamahakkia , kohdassa 'Aurinko armas...' , siis Viu laulaa aina alut fraaseista ei oikeasti koko laulua , mutta mallaa tuolleen korkeampaa savelkorkeutta.

Liikkumisestahan oli jossain ketjussa etta osaako lapsenne hypata ... joku kertoi lapsensa oppineen hyppimaan trampoliinilla 1v 1kk tai jotain... Jeee , tama mamma ei uskalla lastaan sellaisella paastaa varmaan viela vuoteen ...


Ai niin , Topsy hei ... meillekin tuli postilaatikkoon se huutis Minymo takki , ja oli ihku ja laput paikoillaan eli ilmeisen uusi, tosin mallinukke eli rinsessa ei ollut suopea sovittelemaan , niin en ihan saanut kuvattua... aika reilu on tuo 92 Viullekin , mutta jospa loppukevaasta ja syksylla menisi sitten. Naminami...

Hauskaa oli aamulla hoitoon mennessa , laitoin Viulle hienon nallepuh/nasu bodyn , ja se naemma oli kavereistakin kiva. Olivat toisen rinnuksissa kiinni tokkimassa nallepuhia ja nasua , ja Viu oli etta uhhhuh ja ravisteli irti. Eli mamman hienostelulogiikka johtaakin moiseen lahikontaktiin..

Nyt menee hermo taman nappiksen kanssa , pakko bootata kone...
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Liikkumisestahan oli jossain ketjussa etta osaako lapsenne hypata ... joku kertoi lapsensa oppineen hyppimaan trampoliinilla 1v 1kk tai jotain... Jeee , tama mamma ei uskalla lastaan sellaisella paastaa varmaan viela vuoteen ...
Meillä vois poika jopa trampoliinilla osata hyppiä. Mistäs sellaisen löytäs, että vois kokeilla :whistle: Meillä on pojan huoneen lattialla vanha jousipatja. Se on satuilu, sylittely ja muuten vaan nyhjäyspaikkana. Ja siinä on luvallista pomppia, joten tuo käy välillä sen päällä pomppimassa. Aluksi otti tukeä seinästä, nykyään ei.
Ja oonpa kerran nähnyt pojan lattiallakin hyppäävän tasajalkaa. Yleensä hyppii sillain, että etuvarpaat pysyy lattiassa. Mutta kerran suuttui minulle niin pahasti, kun kielsin menemästä kaappiin, että taisi vahingossa hypätä :LOL:
Tuo näkee perhekerhossa isompia lapsia (5-6) ja tarkkaan aina katsoo kun he hyppelevät ja laukkaavat yms. Ja sitten kotona yrittää matkia. Välillä aika hauskaa tuon kävely, kun yrittää hypähdellen mennä.

Kai se on tosiaan niin, että joko lapsilla on ensin puhe tai liikkuminen vahvempi. Meillä ei puhuta, mutta tosiaan mennään ja puuhataan. Kai tuo puuhunkin osaisi kiivetä jos päästäisin :whistle: No, kunhan lapset ovat kaksi täyttäneet, niin erot alkavat tasoittua.

Huomaa, että minulla on tylsää, monta miun viestiä tänään jo tässä ketjussa. Poika nukkuu vieläkin. Normaalisti tähän aikaan ollaan syöty ja koiralenkillä. Nyt en sit osaa tehä mitään järkevää, kun päivärytmi on ihan poikkeava.
 
Hipkukka - sama juttu täällä, en tiedä mitä pitäisi tehdä. Piti olla työpäivä ja se jo sekoitti päivää, kun Hilman kuumeen vuoksi jäin kotiin. Sitten neiti nukahti oltuaan alle kaksi tuntia hereillä..ja kohta onkin jo kaksi tuntia nukkunut... no, koska olen itsekin flunssainen niin oon antanut itselleni luvan vaan laiskotella tänään :D
 

Yhteistyössä