Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

:LOL: en usko, tähän alhoon ei auta sitten mikään!

mää muistan että sillon ku siljaa ootin niin kateellisena luin teidän muitten juttuja kolotuksista ja supisteluista yms ja kirosin mielessäni että miks mulla ei tunnu mitään. no, nyt sain sitten minäkin ne vaivat tähän viimosille viikoille ja voin sanoo että ei ois kyllä väliks vaikka ois jääneet tulematta tälläkin kertaa.. rasittavaa tällanen että yöllä supistelee ja kipeääkin jo ottaa, sitten ei saa nukuttua kun heräilee niihin ja muutenkin alkaa adrenaliini kohota kun miettii että "nytkö?" sitten menee koko yö persiilleen ja supparit häviää ku pieru saharaan |O olis alkanu kerrasta niin ku siljasta sillon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
sitäpaitti mää oon niin valtavan kokonen että hyvä jos ees mahun tonne saunaan, makuuasennosta nyt puhumattakaan :LOL: anoppiki totes että tuosta ei oo paluuta...

No äkkiäkös miehes jonkun lavitsan sulle rakentaa... pyörät alle ja kärrää sinut sinne. Tai kippaa kottikärryillä ovesta sisään
:D :LOL: :ashamed: :LOL: *kikattaa hitsin hyville ideoille... liekö liikaa suklaata taas syöty* :LOL:
 
Tuutis :LOL: jokos siellä on sokerihumala hellittäny? :D

Ihanaa kun sain nukuttua kunnon yöunet, vessassakin oon käyny ehkä vaan muutaman kerran, olin varmaan aika väsyny kun noin sikeesti oon nukkunu. Yhteen kipeään supistukseen heräsin klo 3 mutta siihen onneksi sitten melkein jäivätkin joten sain koisata rauhassa aamuun.

Tänään olis tarkotus mennä katsastamaan YOdottaja ja Viutsin uusi liukumäki :D Saa nähä saako tuota tyttöä sitten enää takasin kotiin lähtemään ;)

äitivaan miten sielä on yö mennyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Tuutis :LOL: jokos siellä on sokerihumala hellittäny? :D
Joo :ashamed: :D Jäljellä on enää huono olo :x Tuo maha kun ei siitä laktoosista tykkää mutta kun suklaa on NIIIIIN hyvää :p


Hyvä että sait nukuttua :hug: Ja anna vaan Siljan testata sitä liukumäkeä ettei mee rikki, jookos :whistle:


Toivotaan että Äitivaalla ois ollut rauhallinen yö ja äiti pääsis rimpsalle tänään :)


Mikäs on muiden pienten sairastajien kunto?
 
Huomenta :wave:

Täällä nukuttiin hyvin =) Joi yöllä maitoa ja vettä, eikä ole tullut pois. Äsken söi jo muroja ja banaania ja jugurttia, toivottavasti nekin pysyy sisällä. Nyt on tullu ympäri kehoa pieniä näppylöitä, joten kyllä se siihen rokotukseen viittaisi.Kuumetta on vielä.
Pitäkää peukkuja!

Hahhah mikä kesä, lämpötila nolla ja lunta sataa :LOL: :LOL: onks nyt oikeesti kesäkuu?
 
kiisumirrille ja miehelleen onnea pikkuisesta prinssistä :heart:
tuli ihan veet silmiin kun niin onnellinen oon teidän puolesta :hug:

ja hippkukalle onnea ultrakuulumisista,vai että oikeen kaksi vauvaa tulossa,ihanaa :D
täytyykin kirjastosta hakea pojalle tuo scarryn kirja,ois varmasti tohkeissaan.
no on teillä on varmasti pojalla jännää kun saa paloautoja katella,me ollaan kerran nähty ja voi sitä ihmetystä:D

keffelille hauskat vapaat =)

tohtorilla ollu inha murkku kokemus :x
kaks tai kolme vuotta sitten täällä oli puissa ihan hemmetisti jotain ällöjä matoja,niitä sit levis...mökilläkin ku oltii niin ikkunoista muutamia tuli :x
minä kloriittipullon kaa heiluin siellä.hyi että mää inhoon matoja!
ei niitä muina kesinä oo ollut,puut näytti jotenkin aavemaisilta sillon :|

aika vilposta tuolla ulkona,ei tunnu kesältä..
jospa tässä lähtis vaikka siskolla käymään!

poika tuolla taas heittelee koiran raksuja,se on muka niiiin hauskaa |O

:wave:
muoks:kirjotusvirheitä...
 
pp10 ja testi nega.
Kait se on vaan uskottava ettei meille sitä kakkosta koskaan tule.Vittuperkelesaatanahelvetti....
Soitan maanantaina klinikalle että meidän pakkasessa olevat alkiot saa heittää roskiin.Nyt loppu tää haavelu kokonaan.

Eletään sitten kolmestaan...itse olen ainut lapsi ja olisin niiiiin toivonut ettei lapseni koe samaa.
Laitoin kaikki vauvan vaatteet myyntiin...mitäpä noilla tekee.

Mikä hitto tässä on???Meillä yksi lapsi joka tuli tuosta noin vaan.Mitään helvetin vikaa ei ole kummassakaan.Ja nyt laittettiin 2 hyvää alkiota ja onnistumisprosentti pitäis kuitenkin olla jotain 30-50 eikä onnistu??????

Ei jaksa enää... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Voi shenda :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ei tässä voi muuta kuin sanoa vaan,että älä vielä lannistu! Kun kaikki on kunnossa,niin kyllä se kakkonen vielä tulostaan ilmoittaa. koitat vaan olla streissailematta ja ajattelematta asiaa..hyvähän se on näin sanoa,mutta kummiskin :ashamed:
Kovasti toivon teille sitä kakkosta ja koitahan jaksella!!!!! :hug: :hug: :hug:
 
Shenda älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :hug: sinulla on nuo päivät vielä suhteellisen vähäiset siirrosta. Vielä ne kaksi viivaa siihen raskaustestiin ehtii piirtyä jos vaan jaksat odottaa muutaman päivän. Eikös sinulla ollut keskiviikkona se varsinainen testauspäivä? Minä pidän sormet ja varpaat pystyssä että muutaman päivän päästä alkaa ne viivat siihen testiin piirtyä ja se kakkonen teillekin suodaan. Niin latteaa kuin tämä minun teksti onkin niin aina on toivoa ennenkuin täti kurvaa paikalle :hug:
 
Kiitos =)

Miksi tää on vaan niin vaikeeta????Tuntuu vaan ettei sydän jaksa enää.
Onneksi mulla on pullo vodkaa kaapissa.Otan sen ja juon yksin..jospa se helpottais.Mies saa lähtee muksun kanssa anoppilaan.
 
tuutis joo maltoin pysytellä ihan siinä liukumäen vierellä vain, ajattelin että parempi näin ettei lasten tartte itkeä kasaan vääntynyttä mäkeään...eikä tuo mun takalisto kyllä olis niihin uriin mahtunutkaan...no ehkä puoliks :LOL:

Kiitos YOdottajalle ja Viutsille tämänpäiväsestä! Kiva aina käydä kyläilemässä =) Silja vaan ei harmittavasti oikeen kovasti innostunut yhteisleikeistä tänään, tahtoo näköjään kausissa mennä meidän neidin kiinnostukset ja tekemiset. Ihan hyvä vaan että pikkusisarus kohta(?) saapuu niin oppii Siljakin sitten sitä tavaroitten jakamista toisten kanssa ;)

Päikkärit vielä vetäsin tuohon, samperi kun oon alkanu tässä loppuraskaudessa kuorsata |O mieskin aina aamusin kommentoi että aivan ku jonku ison äijän vieressä nukkuis, meteli on kuulemma niin kova että harkitsee joka yö sohvalle siirtymistä. Toivottavasti menee ohi heti kun vauva on ulkona, hävettäishän se jos huonekaverit ei sais osastolla nukuttua mun takia :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Päikkärit vielä vetäsin tuohon, samperi kun oon alkanu tässä loppuraskaudessa kuorsata |O mieskin aina aamusin kommentoi että aivan ku jonku ison äijän vieressä nukkuis, meteli on kuulemma niin kova että harkitsee joka yö sohvalle siirtymistä. Toivottavasti menee ohi heti kun vauva on ulkona, hävettäishän se jos huonekaverit ei sais osastolla nukuttua mun takia :ashamed:

ANTEEKS mut :LOL: :LOL: :LOL:
ei sais nauraa, mutta mua nyt vaan huvitti :D mullon '"varmaan" ihan sama vaiva.. :whistle:

Läppärissä ei hirveesti akku riitä muuhun enkä jaksa mennä hakeen laturia, Juho tuossa just syö, ite syön vähän myöhemmin kun ei nyt just ole nälkä pätkääkään.

Mutta shendalle ihan hirmusti jaksuja ja älä lannistu, vielähän tässä on monta päivää aikaa siihen testipäivään, kyllä se siitä plussaksi muuttuu!! :hug:
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Mulla olis testipäivä keskiviikko mutta en usko että tämä on auuttanut.Katoin äsken sen äideistä parhaimman-leffan ja vollotin silmät päästä.Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen.Kauheen itkuherkkä koko ajan.

Mutta eikö pitäis olla vatsanippailuja ja kaikkea muita tuntemuksia.Eilen illalla lämmöt kävi melkein 37 vaikka mulla on normilämpö 35 tai alle.

Mutta en uskalla toivoa.En varmaan koskaan saa enää haistella ihan vastasyntynyttä..ja taas mä itken :'( :'( =)
Mulla ei ollut siis mitään tuntemuksia silloin, kun Viena oli alkionsiirrosta tärpännyt. Ja silti testi oli positiivinen. Aiemmista luomuonnistumisista, jotka sitten menivät kesken, oli ihan erilaiset tuntemukset heti alussa. Älä menetä vielä toivoa!

Uskon, että saat vielä vauvantuoksua jossain haistella!!! :heart:
 
shendalle :hug: hiljaa hyvää tulee,myökii vuos harjoiteltiin ennenku tyty ilmotti tulostaan..ja sekin sinäänsä ihme,kun miehellä ex-n kanssa tosi vaikeuksia saada lapsia..kummassakin oli vikaa..mutta uskon että sekin päivä vielä tuloo,jolloin saat iloita siitä kahdesta viivasta =)

myö sitten aamutuimaan käytiin sairaalalla päivystyksessä,39.5 aamulla kuumetta,kamala yskä ja nuha.siellä ottivat pika crp.n ja keuhkoröntekenin.onneksi kummassakaan ei poikkeamia.joten jonkun viiruksen aiheuttama tää tauti.
on kyllä aika vetelä ollut koko mukula,eikä oo suostunu syömään juuri mitään pikkusen jugurttii ja sipsiä :eek: onneksi tuo maustettu lähdevesi on mennyt,ja tavan vesi.

äitivaan.miun nuo isommat tytöt oksentivat aina kun kuume nous äkkiä korkeelle.ja lääkäri sano että se liittyy ihan siihen kuumeen nousuun.eikä meillä tosta rokotteesta tullut kuin korkea kuume.
joka kesti kaks päivää.

mie oon täällä pessyt ikkunoita,viel olis kahesta huoneesta pesemättä.sitten paistoin tuulihatturullan..maistiaisiksi että miten se onnistui..jos tekee ens pyhäksi rippitarjottavaksi..neitikin soitteli kotiin ja pyyti tuomaan huomenna villasukat :LOL: taitaa palentaa siellä leirillä.

mutta nyt saunaan. :D
 
Keiju07
Tiipii kirjoitti kivasti tuosta lapsettomuuden "tarkoituksesta". Mä en usko kohtaloon tai oikein mihinkään muuhunkaan, vaan lähinnä siihen, että elämässä nyt sattuu ja tapahtuu, mutta sen osaan tosiaan sanoa, että jos jokin tarkoitus lapsettomuuden kokemisella oli, niin ainakin se testasi tehokkaasti parisuhteen toimivuuden ja kestämisen. Aikamoista sais tulla eteen, että tästä lähdettäis, sen verran tuona aikana pinnaa koeteltiin puolin ja toisin.

Tiipiille vielä tosta kuorsaamisesta... Mä nyt kuorsaan muutenkin, mutta kuulemma raskausaikana, etenkin tänä jälkimmäisenä, ihan mahdottomasti. Mies todellä lähti välillä muualle nukkumaan. Mulle sattui huonekaveriksi synnyrille äiti, joka pyyteli anteeksi kuorsaamistaan... oli helppo nauraa ja sanoa, että no kuorsataan sitten yhdessä. On kai aika yleistä raskausaikana.
 
Kissille :hug: Onnittelut :flower:

Sheda älä vielä lannistu! Meillä on jo toinen alkionsiirto maanantaina.... Ja niinkuin meillekin sanottiin, että ei oletettavasti voi edes tehdä nyt endon takia... Takana on kuitenkin jo kaksi onnistunutta siirtoa (eemeli + tämä edellinen kierto), vaikkakin viimeisin meni sitten menojaan.... Ei ole kovin suuret odotukset nytkään, mutta kaipa se joskus tärppää... Ketuttaahan se erittäin rankasti, mutta pakko kai se on joskus onnistua. Ymmärrän kyllä sinua erittäin hyvin :hug: :hug:
On itselläkin tehnyt monta kertaa mieli heittää hanskat tiskiin ja antaa olla vaan. Mutta ehkä tämä tästä jossain vaiheessa onnistuu...

Olin tänään torilla joo koko aamupäivän... Oli se kyllä toisaalta ihan kivaa, vaikka olikin aika vilpoisa ilma ja vähän ihmisiä. Sai taas mainostettua firmaansa ainakin... Ihana yks mummeli, kun osti lapsenlapsilleen shortsiasut ja totesi, että mummi saa ostaa just sellaiset kuin haluaa, ihan sama tykkääkö äiti :D :LOL:
No olihan ne kyllä aika siistit setit kyllä, täytyy myöntää... Itsekin kuolannut sitä vaaleanpunaista settiä, mutta kun ei ole ketään kelle antaisin :D

Töihin hälyttivät minut tuohon naapuri kaupunkiin vanhustenpalvelutaloon.... 10 vuoroa vielä kesäkuussa jäljellä, joten kaipa siitä ihan kivasti rahaakin taitaa ropsahtaa tilille??? Varsinkin, kun suurin osa on iltavuoroa tai viikonloppua :D Niillä rahoilla voi varmaan maksaa tuon eemelin parkkitalon.... Kun äiti sortus ostamaan :D
 
Voi kiisumirri, ihanaa että vauva on vihdoin maailmassa! Onnea koko perheelle :heart:
Shendalle tsemppi halit :hug:

YO sait mut mukaan liukumäki villitykseen. Kävin viimosilla pennosilla ostamassa sellasen kun kerran halavalla sai (kiitos vinkistä). Onneksi tuo naapurin rouva innostui osallistumaan kustannuksiin. Laitettiin se tuohon talonyhtiön yhteiselle pihalle. Näkyihän tuossa olevan jo lapsia läheisestä omakotitalostakin mäenlaskussa :)

Haluaiskohan Eelikin leikkimökin...? Äiskä ainakin haluais jos sain tollasen :p
http://kaksplus.nettimarkkina.com/645018
Rontin kuvat oli taas kerran loistavia! Peilli passas tosiaan hyvin sinne mökkiin. Jotenkin ihana tunnelma siinä kuvassa.
 

Yhteistyössä