Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

tin
tiipiille tsempitykset! :) toivottavasti alkais tapahtua ku saat ensi nukuttua väsyn pois!
Lähden viimeisten lomapäivien kunniaksi suvun mettänistutuskökkään kolmeksi päiväksi
|O arvakkaa kiinnostaako........:D
 
Juu, kyllä Tiipii lähtee kohta :D . Jännääää :).

Täällä mukavan rauhaisaa aamua ja ihana olo itellä, kun ei ole huimannut. Mulla on viikon verran ollut taas inhottavaa huimausta/sen myötä pahaaoloa. Eilen nettiä lukiessani diagnosoin tämän hyvänlaatuiseksi asentohuimaukseksi. Toivottavasti menee pian ohi itsellään. Joulun aikaan oli eka kertaa. Eilen mummulasta tuotiin sellanen päälläistuttava potkuttelu juna ja kaivoin meidän auton varastoista, jonne mies sen joskus on hermostuksissaan vienyt. Aamu on ollut mukava, kun nuorimmat painaa noitten autojen kanssa :) , tankkaa muka välillä jne.

Mulla pesukone ja tiskari pauhaa, lihakastike on hauduteltu jne. Mitähän sitten? Taidan alkaa vaihtaan ainakin olkkariin verhoja ja kaikkea pientä näpertelyä + ompeluja olisi. Yläkertaan en pääse ikkunoita pesemään, kun mies nukkuu yövuoroaan. Uloskin kyllä mennään ainakin kauppareissun verran, satoi tai paistoi. Ihan kuin hiukan alkaiskin kirkastuun. Mutta juu, mun jutut on nyt niiiiin arkista ja turhanpäiväistä, että taidanpa lopettaa :LOL: .

Keffelille en taida osata mitään neuvoja keksiä... Ei muuta kuin kauppoja katteleen ja kierteleen, jos sit osuis jotain osuvaa silmiin :)
 
Huomenia kaikille,

Kiisumirrille mahdottomasti onnea pikkuprinssistä!!!!
Ja kivoja kuvia kaikilla...
Ja ahkeria käsityö ja kotitalousihmisiä täällä - Rontti ja muut ...

Tiipiille taitaa pitää kohta toivottaa 'break a leg' synnytykseen - en tiedä saako synnytykseen toivottaa mitä oikeastaan - pitkää pinnaa ja nopeaa ja turvallista matkaa maailmaan pienoiselle.

Meistä on nyt sitten juttu siell kesäkuun MP:ssä - Topsy tsekkaa me&i mainos :) saataisiinko jotain puffauspalkkiota vaikkapa ...

Ja minäkin uskaltauduin jonkinmoisille sokkiksille eilen , eli siis juttelin erään vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa - kummooo hommoo, sanos savolainen.

Ja kasasin Viulle tuon keskikoon Smobyn liukumäen meidän pihalle , aikas kiva - ja pihalta ei meinattu päästä pois kun neito olisi laskenut liukumäkeä hamaan yöhön. Mun mielestä ko vekotin on jotensakin muotokieleltään ihan siedettävän näköinenkin. Citymarketissa oli tarjouksessa 59 e, tosin piti juoksennella kahdessa cmarketissa ennenkuin löytyi, olivat loppuneet.

Nyt taas töihin, kun näitä nyt kumminkin on. Työpaikan ilmapiirihän vähän nitkuu aina näiden yytee ponnistusten jälkeen.

Leikkimökki -kuumetta on täälläkin ! Ja samoja linkkejä olen minäkin aiemmin jo katsellut - tosin Oulun lähistöllä olisi ollut käytettyjäkin kaupan - jos olisi kuljetukset vaan reilassa - kuljetuskuluista kun tulee nääs ainakin toinen mokoma ...

Anteeksi, kun en nytkään vielä ehdi kaikkia kommentoimaan :)
 
Kiisumirrille ja perheelle onnea! :flower:


Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
ja tiúo poika on ihan intona traktoreihin ja rekkoihin.
niitä ihmetellään ja osotellaan. :wave:
Meillä myös traktorit ja työkoneet on kova juttu. Samaten kaikki piipaa-autot. Meidän lähellä on paloasema ja aina välillä kuuluu hälytysäänet. Poika menee niistä ihan täpinöihin ja alkaa omalla höpötyksellään kauhean selityksen :LOL: Ehdoton suosikkikirja on nyt Richard Scarryn 'Iloinen autokirja'. Sitä selataan joka päivä monta tuntia yksin tai vanhemman kanssa. Jaksaa jopa pidemmän automatkan selata kirjaa tyytyväisenä. Luulis jo osaavan ulkoa :D Täytyy käydä ostamassa vain uusi kirja, kun tuo meidän yksilö oli valmiiksi jo käytetty ja kulunut. Sivut repsottaa teippauksista huolimatta pahasti, oikeastaan kirja on jo kahdessa osassa...

Eilen oli se kontrolliultra. Kaikki hyvin ja molemmat pienet ihan oikeissa paikoissa. Pahin uhkakuvahan olisi ollut, että toinen olisi lähtenyt kasvamaan kohti munatorvea. Mie onnistuin jopa toisen alkion sykkeen näkemään :D Samalla muuten LA muuttui. Minusta omituista, olen käsittänyt, ettei alkionsiirroista alkunsa saaduissa raskauksissa muutella laskettua :whistle: Nyt se on 19.1.2010
 
Huomenta!

Tiipii siellä tosiaan varmaan lähdössä, nyt voi alkaa kuulumisia odottelemaan sieltä suunnalta :)

Yodottaja, pitääpä tsekata ;) Mistä Oulun suunnalta sais käytettyjä? Meille kelpais sellanenkin ja kuljetuskin varmaan onnistuis. Huutiksenko kautta vai? Pateniemessähän Pernu tekee leikkimökkejä, pihalla monesti kaikenlaisia kivoja. Tiedätkö mitä hintaa pitää?

Tytöt on nykyään herännyt vasta 8-9, ihana kun on aina hyvin nukkunut olo itselläkin. Tuossa syövät aamupuuron jälkeen "jässiä", eli pakastettua jugurttia. Ihan onnessaan ovat, Anni eilisestä odottanut kun saa syödä aamupalaksi jäätelön
:eek: :heart: Samahan tuo minulle missä muodossa sen jugurtin syö, hyvä vain että saa pienellä toiset onnelliseksi.

Kohta tuleekin naapurin taapero hoitoon, äitinsä on ratsastamassa ja mies menee töihin. Kunhan äitinsä kotiutuu, tulee vuorostaan hoitamaan lapsia ja minä lähden töihin ja viemään Annin mummolaan yöksi. Illalla oliskin sit meidän kotikadun grillijuhlat, toivottavasti sää tästä selkenee. Pitääkin alkaa väsäämään salaatteja, tsatsikin teinkin jo eilen :p

Lopetan Rontin sanoin, kovin on arkista jappasua :D
 
No kyllä täälä vielä ollaan ihan kotosalla, joten en suosittele pidättämään hengitystä :LOL:
Tosin olo on aikas ankea etten sanois ja väliin tuntuu siltä että ei mene montaa päivää kun alkaa käynnistymään, mutta noita olojahan voi olla ilman että se kuitenkaan sitten mitään tarkottaa. Onneks nukuttiin tuossa siljan kanssa parin tunnin päikkärit ja ajattelin ottaa vielä toiset pikku-unet kun ukko tulee töistä, jos vaikka ens yökin menee valvoskellessa...

YOdottaja vautsi teillä on sellanen liukumäki! Pitääpä tulla siljan kanssa joku päivä kokeilemaan, voipi olla ettei sais tätä meidänkään likkaa sisälle enää sen jälkeen ;) ja hyvä oli mun mielestä juttu lehdessä ja äidillä ja tytöllä niin somat kuteetkin yllä :heart:

Topsy kuulostaa ihanalta tuo grillausjuttu ja varsinki se tsatsiki :p
 
Sain kaikki hommat tehtyä, mitä täällä alakerrassa oli. Nyt oottelen, että neiti herää ja taas siis täällä :ashamed: . Ihanaa, kun tuo meidän neiti nukkuu nykyään aikasten kivasti päikkäreitä :) .

Topsylla tulossa hauska ilta :p ja ihania herkkuja. Mäkin pääsen huomenna menoihin. Ensin on päivä koulutusta (ihan mukavaa sellaista ja nyt kun tässä taas kotona ollut, kiva nähdä työkamuja, saada valmiit ruuat ja viettää omaa päivää) ja illalla mennään sitten työporukan kanssa syömään ja juomaankin tietty :p . Huijui, munhan täytyykin tänään kattoo, mitä päälleni laitan, huomenna en taida välissä ehtiä muuta kuin tulla vaatteet vaihtamaan. Lasten kamatkin pakata.

Mitäs jos Tiipii kumminkin ens yönä alkaa syntymään... Mä veikkaan :D . Hyvä kun oot saanut päikkärit nukuttua ja kyllä tuo väsymyskin kuulostaa nyt siltä, että kohta tapahtuu!

Eip kummempaa taas tältä erää. Oon ainakin ryhdistäytynyt kirjotteleen, kuten lupasin :whistle: :LOL:
 
Keiju07
Tiipii, toivottavasti sua kohta "armahdetaan"... koeta tosiaan nukkua, jos yöt nyt on tuollasia...

Rontti pitänyt palstaa pystyssä :D , paljon on kuulumisia tullut! Ja söpö kuva leikkimökistä ja Iidasta (muistinkohan nyt nimen oikein). Tyttö ja peili sävysävyyn.

Tuutilla kivat kesäkuvat; jo on lapsilla pelit ja vempaimet! Kelpaa leikkiä. Ja ihan kuin ammattilaisen otos se Kiiasta ylhäältä päin otettu kuva! Söpö!

Hipkukalla kaikki hyvin mahassa, tosi kiva!! Kaksosraskaus ja tuplapahoinvointi, eikös se niin mene... vai mitä sanoo MaMa tai Piituli?

LillaStinalle jälleen toivottelen onnea yritykseen! Jospa nämä plussatuulet täältä palstalta tarttuis teihinkin nyt pysyvämmin! Millos Shendalla oli testipäivä?

Keffeli, anna vaan pojat hoitoon, jos mummo meinaa heitä kaksi viikkoa jaksavansa! Soittelet ahkeraan ja sovitte, että haet pois, jos jommastakummasta siltä tuntuu. Lainaisko mummo bensarahat siihen tarpeeseen...

Topsy, meille tuli mökille sitten käytetty leikkimökki, maksoi kuljetuksineen vähän alta tonnin. Mutta onkin sellanen talvivuorattu tms. No, en siis itse sitä kustantanut, vaan se oli mummon ja vaarin juttuja...

Nokkosletut maistui ylläri ylläri letuilta :D . Ei mulla ole hajuakaan, miten nokkoset pitäis oikeasti käsitellä... pesin ja keitin 5 min (=ryöppäykseksi sitä kutsun). En ehkä hevillä jaksa uudestaan...

Kurja ilma, eilen oltiin sisällä, mutta pakkohan tuon taaperon on ulos päästä... vanhempien laiskuuttahan se vaan on, kun toinen viihtyy sateessakin mainiosti... joten tänään mentiin sitten ulos. Nyt näyttäis sade tauonneen, joten jospa jotain kivaa keksittäis iltapäiväksikin.
Jotain tekis mieli leipoakin, mutta saattaapi olla, että päivän rauhallinen hetki päättyy pian, kun Viena heräilee unilta... pienempi nukkuu jälleen liinassa. Oon kyllä hyväksi havainnut!

Ja Kiisumirrille piti vielä kirjoitella, että pullottelussa on tosiaan se erinomainen puoli, että isä pääsee ihan eri tavalla osallistumaan lapsen hoitoon! Meillä isä ei kelpaa ollenkaan, vain äidin syli on hyvä - mikä on pidemmän päälle tavallaan myös ärsyttävää. Ihanaa, mutta .... noh, te tiedätte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Hipkukalla kaikki hyvin mahassa, tosi kiva!! Kaksosraskaus ja tuplapahoinvointi, eikös se niin mene... vai mitä sanoo MaMa tai Piituli?
Minulla oli aivan järkyttävä pahoinvointi silloin alussa kun kaksosia odotin, ei tahtonut pysyä edes vesi sisällä :x onneksi se helpotti hetimiten kun 12vk tuli täyteen :D

Keiju meilläkin on täällä tissitakiainen joka ei pulloa ole suostunut huolimaan joten omat menot voi unohtaa :whistle: vaan mihinkäs minä menisinkään :D

Kiisumirrille oikein paljon onnea pienen pojan johdosta :hug: :heart: Ei minullakaan aikanaan riittänyt maitoa kaksosille ja ihan hienot lapset kasvoi korvikkeellakin, eikä ole sairastavuudessakaan eroa imetettyihin sisaruksiin :D Vauvahan on tyytyväinen kun saa läheisyyttä, rakkautta, vatsantäytettä ja kuivan vaipan tarvittaessa.

Tiipiille oikein paljon tsemppiä loppurutistukseen (joka ei taida enää olla kaukana..) ja tosiaan kannattaa levätä aina kun siihen tilaisuus tulee kun koskaan ei tiedä milloin joutuu tositoimiin. Onhan se mukavampi lähteä synnyttämään kun ei ole valmiiksi univelkaa, kun se sairaalassa oleminen on aina aika "kuluttavaa" kun ei siellä oikein osaa levätä sitten synnytyksen jälkeen.

Meillä on Pihlalle tulossa ensimmäiset hampaat ja tahtoo neiti on aika kiukkuinen. Ilona kantaa sitten isot kasat leluja kiukkuavan siskon syliin sitteriin, tuo toimii hyvin kun Pihla hämmennyksissään menee ihan hiljaiseksi =) Taitaa näistä kahdesta tulla hyvät kaverit keskenään kun nyt jo viihtyvät hyvin yhdessä :heart:
Ilonalle on alkanut tulemaan noita sanoja oikein urakalla. Joistain tulee ehdottomia suosikkeja kuten tällä hetkellä on "isin auto" jota pitää käydä ikkunasta osoittelemassa ja toistella moneen kertaan. Ja opettihan nuo isosiskot Ilonan laulamaan Lady Gagan "pokerface" renkutusta. Neiti laulaa "po-po-po-pokeeeeis" ja esiintymislavana toimii olohuoneessa yksi ja sama nurkka.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
kiisumirrille hurjasti onnea :heart: olipa ihana uutinen :heart:
tiipii iiks :D ihanaa jos pääset pian hommiin :heart:
keffeli ite en laskis poikaa varmaan ennen murkku ikää kotoo pois noin pitkäks aikaa,kun yksikin yö pitää itkua vääntäen kestää..mutta mäpä oonki tällanen takiainen :whistle:

poitsulla kauhee räkis,jipii!!
huomenna ostaa tulevalle koiranpennulle ruuat ja hihnat ja jotain leluja ja luita..
26.6 on herra klo 22.45 suomessa,muistaakseni :D
toiselta koissulta läks karvat,jippijaijeeee!!!tänään vielä lyhyemmällä terällä ajan..
eilen saunassa mukava ylläri,murkkuja alko puskee joka v*tun reiästä,lauteiden välissä murkkujen munia :$ :eek: :kieh: :x |O eipä siinä sitte muutaku lauteet pihalle ja kloritilla hinkkaamaan joka kolo ja sen jälkeen kunnon myrkyt,nyt aamulla oli kiva satsi kuolleita murkkuja,valehtelematta joku pari sataa..pitää tuossa talkkarille soittaa et käy katon myrkyttämäs ku sieltä noi tulee..
hipkukallakin ihania uutisia :heart:
 
Kiisumirrille Paljon onnea pojun johdosta!!!!! Ihan tippa tuli linssiin kun luin.

Mulla olis testipäivä keskiviikko mutta en usko että tämä on auuttanut.Katoin äsken sen äideistä parhaimman-leffan ja vollotin silmät päästä.Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen.Kauheen itkuherkkä koko ajan.

Mutta eikö pitäis olla vatsanippailuja ja kaikkea muita tuntemuksia.Eilen illalla lämmöt kävi melkein 37 vaikka mulla on normilämpö 35 tai alle.

Mutta en uskalla toivoa.En varmaan koskaan saa enää haistella ihan vastasyntynyttä..ja taas mä itken :'( :'( =)
 
shenda :hug: tiedän että lapsettomuus on tosi raastavaa aikaa... teillä on kuitenkin tosi hyvät mahdollisuudet onnistua vielä saamaan useitakin lapsia, jos ei juuri tästä kerrasta niin sitten jostain muusta! ja kuitenkin kun on yksi "luomuraskaus" takana niin hyvät on mahdollisuudet että jossain vaiheessa tärppääkin ihan huomaamatta! Mutta odottavan aika on pitkä, ja tuon turhautumisen tunteen kyllä tunnistan...kyllä olin itekki väliin aikas maassa kun Siljaa aikanaan yritettiin, mitään vikaa ei löytyny mutta raskaus ei vaan alkanu :headwall:
Silti ajattelen tuota lapsettomuusaikaa ihan hyvällä, se ainakin opetti paljon asioita itsestä, parisuhteesta ja elämästä ylipäätään. Tietenkään siinä hetkessä kun sitä elää niin ei näe juuri mitään positiivista mutta ite jotenkin ajattelen että sillä on jokin tarkoitus ollut että se lapsettomuus silloin juuri meidän kohdalle osui.. Mutta jaksamisia sulle ja älä luovu toivosta vielä vaikka tämä kierto ei sitä toivottua tulosta toisikaan, pitää vaan jaksaa uskoa tulevaan! :hug:
 
kiisumirrille ja miehelle hurjanpaljon onnea :heart: :flower:

meillä venla kipee,tossa joku aika sitten oli 39.2 kuumetta,kamala yskä ja nuha..mistähän se tonkin nyt sai..pitää varmaan ruveta taas antamaan noita relatippoja.
itelläkkin pää ku haminan kaupunki,nukuin jopa tytyn kanssa päikkärit,kun pääsin töistä jo klo 11 :D
no toivottavasti nyt ens yönä nukuttaa..no sitä huolta ei kyllä ole,etteikö nukuttas :LOL:

rontti minusta on outoa,että tuolla vaan lastentarhan opettaja syö lasten kanssa,tietysti sitten joku muu,jos ei ole ope paikalla.mutta meillä tosiaankin me kaikki kolme hoitajaa syödään lasten kanssa,vaikka syödään omia eväitä.kyseleehän ne mukulat toisinaan että mitä syöt,ja kerran yks tyttö jopa kerkes miun lautaselta maistelemaan miun ruokaa :D

täällä oli tänä aamuna vaan 2.9 astetta lämmintä,oli pikkusen vilakka ilma..

mutta nyt taidan tosiaan lähtee pötkölleen.. |O
 
Kiisumirrille onnea :heart:


Hjelppiä äkkiä, minkälaisia oireita teidän taaperoille tuli MPR-rokotteesta? Meillä on tänään rokotuksesta reilu viikko, pojalle nousi illalla kuume yli 39 ja posket on sellasella söheröisellä ihottumalla, eiks kuulosta ihan rokotusoireilta? Mutta sit toi alkoi oksentaa tuossa ennen nukkumaanmenoa, kaikki tuli pihalle ihan kertaheitolla... voikohan tuokin johtua siitä, kun nuo muut oireet niin selviä? Luin kyllä netistä, että ei se ainakaan kovin yleinen haittavaikutus ois... ja kun tämä oksentaa ensimmäistä kertaa, niin siinä on ihmeissään sekä äiti, että lapsi :eek: vinkkejä vinkkejä kaivataan nyt tänne :wave: :wave:

Otti tuossa pikkaisen vettä ja meni omaan sänkyynsä nukkumaan, täytyy yöksi ottaa viereen että tiedän herätä jos oksentaa.

Ja just nyt, kun ukko on viikonlopun reissussa ja ollaan ihan kahestaan, en varmaan uskalla ees nukkua, kun oottaa että milloin se oksentaa. Noh, eiköhän se yö näytä, että onko oksennustautia vai siitä rokotteesta. Hittolainen, mulla on huomenna liput Irinaa kattomaan, oon oottanu kun kuuta nousevaa ja en haluis missata sitä. Äiti tulisi tänne nukkumaan pojan kanssa, uskaltaisitteko lähteä ite? Ajattelin että jos ei enää oksenna tuon jälkeen niin ehkäpä voisinkin, mutta jos on oikeeta oksutautia niin sitten en tietysti mene...lähellä se on, että äkkiä pääsisin poiskin kyllä, mutta höh ny sentään.

Kävi taas hiukan huonoa tuuria kun minähän oon ollu tammikuusta asti selkävaivainen, kun tipuin sieltä hevosen selästä. Torstaiksi oli sit aika fysiatrille tarkempiin tutkimuksiin, niin vielä mitä, keskiviikkona tipuin uudestaan...huhhei, just sanoin kun menin ratsastamaan, että nyt on hyvä tippua kun aamulla lääkäri :LOL: noh, tällä kertaa ei käynyt pahasti ja se kävi kun hidastetussa filmissä, silleen pienesti pyllylleen menin, mutta jopa oli huonoa tuuria, säikky hevonen oli alla ja teki äkkipysähdyksen ja sivuloikan niin siinähän sitä oli jo tarpeeksi kun en ollu ihan niin skarppina ite. Saikkulomaa sain nyt elokuun loppuun, mutta lääkäriltä käskyn elää kuin terve ihminen, eli selkää täytyy koittaa vaan rasittaa niin paljon kun kärsii kivuilta. No, passaahan tuo mulle lomailla syksyyn asti =) saikku on siks niin pitkä kun magneettikuviin on kolmen kuukauden jonot ja sinne asti piti kirjoittaa..

Joo pitää käydä vilkaisemassa tuota poikaa ja laittaa pyykkiä pyörimään, sen verran paineella tuli oksut että meni omat ja pojan vaatteet ja vessan matto ihan pöperöön :$

Jos joku viitsii vähän vinkkejä oksupoksuhommista antaa niin olisin kiitollinen :)
 
No niin, on pojille tavarat pakattu :/ lähtevät huomena sitten mummon ja enon kanssa Itä-Suomeen ajelemaan. Ja kyllä, haen kotiin heti kun siltä tuntuu =) Voipi olla että Peetu saa olla sielä koko pari viikkoa koska varmaan haluaa mutta Pessin voin hakee kotiin välissä..saa nyt nähdä kuinka sujuu.Voihan se Pessikin sielä viihtyä kun mummon kanssa muutenkin paljon on, ei tiedä.
Ja mä lainaan äipältä rahaa, että voi jotain touhuillakkin. Vika pvä tulee kotihoidontuet ja palkat... yllättävän paljon tulee kotihoidontukia :eek: olin ihan ihmeissäni :eek: 622,47?/kk... Tosin tuosta lähtee todennäköisesti ainakin osa siitä lisästä pois jahka tietää paljon tienaa.

Mitähän mun piti niin kommentoida...en muista. Meen pelaan pasianssia =) innostunut kortin peluusta kun nuorten kanssa sitä nyt päässyt pelailemaan.
 
Hipkukalle onnea ihanista ultrauutisista :hug: Kaksi pientä nyt ompi varmuudella kasvamassa :heart:

Shendalle :hug: pidetään peukut pystyssä!

dogtor... ei sulla kuvaa olis tulokkaasta siis siitä karvaisesta :D

Äitivaan meillä Daniel oksenteli aina pienempänä kuumeen yhteydessä. Siitä ei ole mulla mitään hajua liittyykö rokotukseen. Meillä on oksut yritetty metsästää pieneen hiekkaämpäriin, jotkut osuu ja jotkut ei :D :D Itse asiassa hiekkaämpäri on ollut aika pitkään noilla pojilla oksuämpärinä. Niillä oli joku kammo oksentaa vatiin tai isoon ämpäriin. Ja pikku ämpäri kulki hyvin kainalossa.

Juoko poitsu kumminkin hyvin? Se nesteensaantihan se on tärkeintä kuumeessa ja oksentelussa. Mut tiijäthän siä sen jo muutenkin :D Mehujäitä oon monesti kehunut jos mikään muu ei tunnu uppoavan. Paranemisia pikku miehelle! :hug:

Paranemisia Venlukallekin :hug:

Kiva että Keffelille järjestäytyi laina :D Ja yritä nyt nauttia vapaista vaikka vaikeaa se olisikin :hug:
 
äitivaan en tiedä siitä rokotuksesta mutta siljalla oli tuo kuume/oksennustauti vappuna. Kuumetta oli n.39 tai vähän yli ja sitten oksenteli ja oli muutenkin sairaan olonen, reppana. Nukkumisesta ei tullut muutamaan yöhön mitään ja nestettä en saanu menemään ollenkaan :/ Niin se sitten parin päivän päästä helpotti ja sitten parantuikin vauhdilla kun suostui juomaan jotain ja tavara pysy sisällä. Tuo oli kans meidän ensimmäinen oksennustauti ja muutenkaan ei olla juuri sairastettu ennen tuota...vähän oli kans itellä sormi suussa :ashamed:
 
Keiju kun mulla on tää hamsterioireyhtymä :whistle: :ashamed: :LOL: Niin tuohon pihalle on tullut vähän sitä sun tätä pientä ostettua :ashamed: Mutta voinen puolustautua että tässä ihan lähellä ei ole leikkikenttiä ja myöhän ollaan miltei aina kotona omalla pihalla. :saint: Ja noita uima/kahluualtaita on vähän "pakko" olla kolme... Jokaisen koko suhteutettuna vesimäärään :D Nyt sitte kun vielä sen leikkimökin saa niin oonkohan miä hetken tyytyväinen :whistle: :LOL:
 
joo kökin tässä sohvalla ja syön sipsejä, ihan ku en näyttäs sotanorsulta jo valmiiks |O
ukko lämmittää mulle saunaa tuossa ja sitten pitäs painua pehkuihin... ei vaan taho tuo nukkuminen onnistua kun makuuasennossa tulee sitten suppareita, tää on rasittavaaaaa :headwall: mutta kyllä tässä varmasti menee vielä aikaa ennen ku pääsen tositoimiin, ehkä juhannuksena sitten? :/
 

Yhteistyössä