LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

dirlis arvaa hävettääkö jos meillä on jotain harvinaisempia vieraita ja toinen tulee kaivamaan mun paitaa ylös,ja jos se ei sitä saa tehä niin saa hirmu raivarit :LOL: ja mähän en napaani esittele :D ja kun poika räveltää viliä niin jos sille sanoo että ei saa niin kovasti,niin johan yltyy ihan kunnolla riuhtomaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
dirlis arvaa hävettääkö jos meillä on jotain harvinaisempia vieraita ja toinen tulee kaivamaan mun paitaa ylös,ja jos se ei sitä saa tehä niin saa hirmu raivarit :LOL: ja mähän en napaani esittele :D ja kun poika räveltää viliä niin jos sille sanoo että ei saa niin kovasti,niin johan yltyy ihan kunnolla riuhtomaan :LOL:
HAHHAA :LOL: :LOL: Teillähän asuu joku Eemin klooni, kovin on tutut kuviot :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
dirlis arvaa hävettääkö jos meillä on jotain harvinaisempia vieraita ja toinen tulee kaivamaan mun paitaa ylös,ja jos se ei sitä saa tehä niin saa hirmu raivarit :LOL: ja mähän en napaani esittele :D ja kun poika räveltää viliä niin jos sille sanoo että ei saa niin kovasti,niin johan yltyy ihan kunnolla riuhtomaan :LOL:
HAHHAA :LOL: :LOL: Teillähän asuu joku Eemin klooni, kovin on tutut kuviot :LOL:

hmm,kiusaakos eemi sua niin että jos esim täytät astianpesukonetta,se käy vetäsemässä housujen vyötäröä ja juoksee karkuun :LOL: mä en ymmärrä mistä se oppii noita juttuja,aamullaki mahallaan olin lattialla ja poika hyppi selän päällä,kohta kuulu läps ja äitin takamukseen koski,ja poika juos hihittäen nurkan taa :LOL: taitaa moinen naisen mies tulla :LOL: apua,mitähän tää on murkku iässä ku nyt jo tällasta :LOL:
noh,pojat on poikia :D
 
Huomenta!

Onko mitään uutta maan ja taivan alla?

Kivoja kuvia taas Viusta, Eelistä ja Simpasta. Ja kohta pitäis äänestämäänkin mennä vai :whistle: No pitänee niin tehdä kun käsky kävi :D

MIä oon niin saamaton nykyään että. Tuntuu etten mitää saa aikaa vaikka yritänkin ja koko ajan väsyttää mielettömästi :/ Ei jaksa koneellakaan istua :eek: Tai oon miä pari tonttua ja poroa ommellut ja muutama poro oottaa kiinni kursimista tuossa edessä.

Onkohan tää jo joulustressiä kun hermot paukkuu, päätä särkee jne.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ääni annettu :D

:D


Tänne ei uutta, töissä, taas..
Enää reilu viikko ja sit mulla 2½ vkoa lomaa!! Tulee kyllä NIIIN tarpeeseen.
JA jos saan leuhkia niin lauantaina mennään mun kaverin synttäreille, ja yhdelle keikalle ja ILMAN LAPSIA, eli vapaa-iltaa pukkaa :D

Nyt työn ääreen, ja ihanan huomenen toivotukset kaikille!!
 
Heipat taas kaikille!

Ihan ekana.. jos sinà hipkukka skannasit ne kuvat niin anteeksi, en ole ehtinyt kàydà katsomassa :ashamed: Siis ne kuvat joilla pààtetààn se kaula-aukko neulalla.. JOs muistat.. Tuhannesti anteeksi jos tosiaan olit ne tànne viittinyt pistàà.. :| Ei millààn ehdi enàà tulla koneelle vaikka kuinka mieli tekisi tulla tànnekin kommentoimaan juttuja..

Huomasin ettà muillakin muksuilla on univaikeuksia.. samaa ongelmaa tààllàkin ja on tosiaan yltynyt ihan jàrjettòmàksi koko touhu.. Varmaan 6 kertaa viime yònàkin piti neidin ottaa sàngystà pois, halia ja nukuttaa meidàn viereen.. sitten kun pisti omaan sànkyyn niin ei kauaa mene kun alkaa mesomaan.. Ja ihan selvàsti nàkee ettà syllin haluaa, ettà siinà vaan pompotellaan àitià/isàà.. Mutta mità muutakaan voi tehdà ? Jàttàà lapsi itkemààn sànkyyn ??? Kyllà siità tulee niiiin huono àiti fiilis...

Vàlipalana olen antanut jugurttia/hedelmàsoseita/làttyjà/mandariinia.. ja paahtoleipaa jossa on sulatejuustoa pààllà ( ihan hulluna siihen :D ) Reunat olen leikannut pois niin jàànyt kivasti se pehmoinen keskusta vaan :)

Mutta nyt on pakko mennà hakemaan kahveeta, pààtà sàrkee... Yritàn kyllà nyt tulevaisuudessa taas kommentoida enemmàn! ;)
 
Kiva kuulla heidistäkin :wave:

Kiitos välipala vinkeistä ja edelleen niitä otetaan vastaan.. meille ei tuo omenakaan käy eikä banaani maistu muuta ku puurossa :eek:
eilen tein sitten mikro riisipuuroa ja tarjosin sitä mansikkakeiton kera :D kai se maistu?! melkein kaiken ainaski söi.
 
Tuutis:

MIä oon niin saamaton nykyään että. Tuntuu etten mitää saa aikaa vaikka yritänkin ja koko ajan väsyttää mielettömästi :/ Ei jaksa koneellakaan istua :eek: Tai oon miä pari tonttua ja poroa ommellut ja muutama poro oottaa kiinni kursimista tuossa edessä.

Onkohan tää jo joulustressiä kun hermot paukkuu, päätä särkee jne.. :headwall:
Jaa jaa, taitaapi olla Tuutis se meidän salaodottaja kun noin väsyttää... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Tuutis:

MIä oon niin saamaton nykyään että. Tuntuu etten mitää saa aikaa vaikka yritänkin ja koko ajan väsyttää mielettömästi :/ Ei jaksa koneellakaan istua :eek: Tai oon miä pari tonttua ja poroa ommellut ja muutama poro oottaa kiinni kursimista tuossa edessä.

Onkohan tää jo joulustressiä kun hermot paukkuu, päätä särkee jne.. :headwall:
Jaa jaa, taitaapi olla Tuutis se meidän salaodottaja kun noin väsyttää... ;)
:LOL: :LOL: nythän siä vitsin repäsit. Tokkopa pyhästä hengestä sikiää ihan hevillä tai sitte minua on nukkuessani hyväksikäytetty ja st pettänyt :LOL: :LOL: Miä jätän suosiolla ne odottamiset nuoremmille ja pirteämmille ihmisille. En miä enää moista jaksa vaikka ne vauvat onkin ihania :D

Eikös se salaodottaja ole vieläkään selvinnyt :eek: Mileko, nyt kyllä vihjaat vähän enempi meille |O

Oli muuten kiva yllätys tänään ku tuli tililappu niiltä viideltä työpäivältä. Saan aika paljon enempi rahaa kun osasin odottaa =) Ukkokin totes että tuohan kannattaa :D
 
Ai niin, käytin tänään Jepen tk:ssa. Oli tippunut eilen koulussa kiveltä ja linkutti koipeaan :/ Ja linkutti tänäänkin. NO nyt pitää seurata ja jos turpoaa niin v.loppuna lääkäriin tai jos ei maanantaina vielä kunnolla kävele niin lääkärille. Sitte kuvaavat sen. Ei ole turvonnut eikä musta mutta keskimmäisen varpaan yläpuolella (n. 1- 1 1/2 cm jalkapöytään päin) kipeä kohta. Poika joka kävelee edelleen varpailla ei pysty nyt varvistamaan ollenkaan vaan luukkaa kantapää lattiassa jalan ulkosyrjällä. Jos positiivista repii niin pysyypä se kantapää siellä missä pitäiskin :whistle: :ashamed:

Koulu lähettää tk:hon tapaturmalapun ja jos jotain siitä seuraa niin koulun vakuutukseen menee.. On muutes ollut kiukkunen poika ja aika paikallaan oleva. Nyt tosin tuolla menee pää kolmantena jalkana riekkuen. Nopeesti nuo muksut hoksaa kuinka pääsee liikkumaan parhaiten..
 
voi ei,meillä ei oo enää pinnasänkyä :'( tänään kasailin,huomio :attn: itse tuolle lasten jatkettavan sängyn,siellä se nyt nukkuupi :heart: laitoin mun peiton päälle,jos nukkuis paremmin kun haisoo äiti siinä peitossa :D
kipeeks tulossa,2 päikyt oon minä nukkunu tänään ja vieläki väsyttää,paleltaa ja välillä hiki valuu,meinasin jo mennä tk lle mittaa verenpaineet ku huippaa koko ajan,mut kai se on flunssa tulossa,mulla kun hurjat aina ne paineet jotain 80/50 alapaine alimmillaan 40 :whistle:
lämpöki oli vaan 35 ja risat :eek: noh,jospa nyt ees ens viikkoon siirtyis tää kipeeks tulo niin pääsee niihin pikkujouluihin,niin ja miehellä ei jatku tuolla työt,mutta sai jo toisen työpaikan,onneks..eli talohomma vissiin jäihin,eipä tuo haittaa,parempi ettei kiireellä osta :saint:
 
iltaa! Hitsi kun en meinaa ehtiä enää koneellekaan :eek: Kiirusta piisannu. Pika pikaa selailin juttuja läpi..pakko oli tulla välillä ilmottaa et hengissä ollaan vaikkakaan en oo ehtiny kirjottaa.

Dogtor kerrohan sitten miten meni eka yö jatkettavassa sängyssä?Onkos muut jo vaihtaneet pinnasängyn jatekttavaan? Minuu vaan niin pelottaa et Ella putoo sieltä ni en oo vielä uskaltan kokeilla.

[/b]Shenda ootko aiemmin lähettäny viestiä sille ennustajalle? Miulahan piti Ellan kohalla paikkansa ja nyt tää mitä nyt odotan piti paikkansa...vaikkakaan en olisi uskonut että ilman hoitoja lähtisi mikään kasvamaan. Kerrohan sitten jos siulakin käy vaikka iloinen yllätys ja ennustus pitäisikin kutinsa. =)

susalla aivan ihana dumbo.Kuva pisti hymyilyttämään =)

Yöhuudoista meillä huudot yleensä sillon yöllä kun hamapita tulee.Sillon ei kyllä auta mikään ja huutoa saattaa kestää se 2-3h. Nyt on n. kk säästytty niiltä.Eiköhän taas kohta ala. Katselin että ylätakahampaat kuultaa läpi.. :eek:

Toisten lasten kanssa leikkimisestä Ella lähinnä tuhoaa toisten leikit...menee väliin legoja laittamaan tai esim. yhden kaverin lapsen kanssa kinastelee koko ajan.Tytöillä ikäeroa 3kk ja molemmat ovat tosi itsepäisiä.Heidän leikistä ei kyllä tule sillon yksin eikä kaksin yhtään mitään.

Pukemisesta teillä joilla lapset huutaa ja karjuu...menee levyksi ja rimpuilee kun pukee niin antaako lapset "vieraan" ihmisen pukea ihan nätisti?Meillä neiti ei antas miun eikä isänsä pukea häntä millään.Hoitotädeille ja ns.tuntemattomille ei ole koskaan kiukutellut pukeutumisessa vastaan :eek: Ihme homma.

Vielä rittäs asiaa mut nyt pitää mennä koissaa...yritän ehtiä viikonloppuna kirjottelee ja kommentoimaan taas. =)
 
Josko jokunen sana minultakin, ennen kuin menen teekupposen ääreen :) . Jokos kehuin Susan uusimmat kuvat? Mielessäni ainakin olen kehnyt ne pariinkin kertaan :D .

Meillä syödään iltapala 19.15-19.30 maissa ja siitä sit yleensä oikeestaan heti pesuille ja nukkumaan. On tuo aika makkara tuo meidän neiti. Esikoinen oli iso, mutta tuo taitaa olla vielä isompi :ashamed: . Joskus mietinkin, että syötänkö sitä liikaa... Varmaan vois välillä jättää jotain välipalaa tai jopa iltapalaa väliin, jos iltaruoka sattuu venahtaan vähän myöhemmälle. Vaikka toisaalta, ei kai tuon ikäiset kuuria tarvi, mutta oikeesti oon miettinyt, että jos iltaruuan joskus syö vasta 18 aikaan, niin annanko ihan turhaan iltapalan kun se on kumminkin tuossa 19 jäljestä heti... Kyllähän tuo aina syö :LOL: että ei sen puoleen. Tänään oli päikyssä jouluruoka maistunut ja jälkkäriksi oli ollut jätskiä, niin neiti oli vielä imenyt tyhjää lusikkaakin maiskutellen kuulemma kuin tissiä :heart: . Miten niin herkkubeba :LOL: .

Tänään mulla suli sydän, kun olin takkia päälle vetämässä ja töihin lähtemässä, niin yhtäkkiä tajusin, että tuo pienin siinä vieressä räpsytti sormiaan heilutus mielessä ja totesi muutamaan otteeseen "jei jei" eli hei hei :heart: :heart: . Oli eka kerta kun noin ite siinä totesi, eikä ollut mitenkään itkuinen tai perään tulossa, kunhan lähetteli mua töihin. Vieläkin kun sitä aattelen, sydäntä puristaa :heart:

Nyt on töissäkin juhlat juhlittu ja ihanan helpottunut olo. Jos Niinukka oli jo joulua täynnä töissä olevan hössötyksen takia, niin mä ajattelen asian toisin päin. Musta on ihanaa, kun joulu ikäänkuin kestää pidempään, kun se töissä jo aloitetaan varhain. Ja nyt nää loput päivät tässä on vielä ihanampaa oloa, kun ne aina vähän kumminkin stressaavatkin juhlat on ohi. Sit on kuitenkin joulu kotona vasta varsinaisesti edessä, kun päikyssä kaikki on ohi :D . Tänään syötiin jouluruoka ja huomenna mennään kirkkoon :saint: .

Kukahan tekis yhden mun Kittyn valmiiks, pitäs se muka sunnuntaiks saada, mutta ei etene ei. Eihän siinä kovin suuri homma ole, mutta ei vaan muka aika riitä. Nytkin olis jo kiva mennä ihan vaan sohvalle, ilman mitään hommaa. Haluun tehdä yhden Kittyn kirpparille ihan mielenkiinnon vuoksi katsoa, että sattuisko meneen kaupaks. Muutaman muunkin ompleun vien ja pari kranssia. Saas nähdä saanko tuoda kaikki takasin :LOL: . Mitäs muuten ootte mieltä, onko ok hinta myydä muumitalo ja muumilaiva 15e kipale? Molemmista puuttuu jotain pieniä osia, mutta muuten hyvässä kunnossa ja suurin osa tallessa... Voi toivottavasti saisin ne kaupaks :saint:

Taitaa teekupponen kutsua. Huomenna olis mullakin vapaa ilta pikkujoulujen merkeissä. Melko kuivien kemujen, koska lauantai aamuna on heti mun homma hoitaa lapset |O , mies on siis töissä. Ja sit tulee vieraitakin päiväksi, että en todellakaan uskalla ottaa suurin pirtein yhtä enempää, koska haluan olla lauantaina virkeenä. Saapas nähdä koska tämä mamma lähtee vihdoin baariin oikein juopumukset mielessä :whistle: . Josko tammikuussa.

Mä en muuten kans osaa vielä ajatellakaan, että laittasin tuota meidän neitiä tavalliseen sänkyyn. Enkä kyllä toviin laitakaan. Eka täytyy miettiä sekin, millanen sänky ostetaan, ehkä ostetaan uus sänky tuolle esikoiselle ja nämä nuorimmat parat saa aina ne vanhat...

Olikos täällä kellään muulla muuten lastensänkynä vanhaa päästä vedettävää? Kunhan mielenkiinnosta tällastakin kyselen :LOL: . Meillä keskimmäinen nukkuu vanhassa sängyssä, jonka huutokaupasta oon huutanut ja tykkään kyllä kovasti, vaikka vähän epäkäytännöllinenkin on kyllä, mutta ulkoasusta tykkään :snotty: Ja entäs onko teillä vanhoja kahden istuttavia pulpetteja? Musta ne on kans ihkuja :) . Tytötkin tykkää, mutta kai se olis koululaiselle ostettava joku muunlainen :eek: .

MAMMA3:eeeee missä sä ooooootttttttt??? OOOOOTTTTKKKKOOOOOOOOO SÄÄÄÄÄÄÄÄ PIENIIIIIIIINNNNNNNN PPPPPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNN??????????????? :attn:

Mammostakin olisi kiva taas kuulla ja vaikka ja kestä, kiva kun Heidi hiukan huikkasi :). Mites Katjannan viikko ja mitäs Milla-Marialle kuuluu? Topsylla kiireitä ja toivotaan ettei toktori tule kipeeksi enempiä. Niinukka, minkäs ikäisiä nuo sinun lapset nyt taas olikaan?
 
Niin ja siis tänne ei sitten juurikaan mitään uutta.

Emma harjottelee kävelyä ja Essillä on ihan oma kulkutapansa :LOL: menee silleen hassusti polvillaan/pyllyllään ja vetää toisella jalalla itseään eteenpäin. :eek:

Joulua olen kovasti jo laitellut, olen jouluihmisiä :ashamed: lahjat on hankittu ja paketoituna.

Pipareitakin ollaan jo leivottu ainakin 10 kertaa ja kaikki häviää alle kahdessa päivässä..... :eek: kukahan ne aina oikein syö :whistle:
 
Krisu ehtii hyvin vielä, huomenna lähtööpi tulemaan! :wave:
Piituli kiitti aamuisista neuvoista, ei me kyllä sitä pulloa sitten tarvittukaan... mutta onpa ensi kertaa varten ohjeet käyttöön :D

Minä tulin just pikkujouluista... Oli muuten aika haikea olo, kun oli viimeinen muurlan seurakunnan työntekijöiden ja luottamushenkilöiden ruokailu. Ei ole enää ikinä sellaista, kun kunta liittyy Saloon parin viikon päästä... Kaikilla oli ollu ikävä, niin paljon minua halutaan töihin takaisin :saint: :LOL: Varmaan jokainen paikalla olija kyseli, että koska olen tulossa töihin... No siihen on helppo vastata (tällä hetkellä) ;) 7.1.2009! Menen sijaistamaan omaa sijaistani pariksi viikoksi... Eli olen kyllä menossa silloin töihin. Vähänkö jännää... Mulla on taas iso kasa 3 vee söpöläisiä, mun vanhoja kerholaisia vähän enemmän (osan kanssa ollut tekemisissä siitä lähtien, kun tulivat 3 vuotiaina mulle kerhoon) ja jännittävä kokkikerho, jossa on parhaimmillaan tosi vanhoja mun kerholaisia... Toisaalta kaipaisin tuonne töihin, mutta kun se ei taloudellisesti ole kannattavaa, ikävä kyllä. Me ollaan tarkkaan sitä laskeskeltu ja ei kannata... Sijaisuudet kannattaa enemmän. Tietty, jos mummin kanssa sopisi, että hän jää kotiin hoitamaan eemeliä (kuten ollaan puhuttu jo monta kertaa) ja hälle "maksettais" jotain siitä, niin silloin se kannattaisi. Mutta niin kauan, kun pappa on tuossa kunnossa, niin on parempi mummin olla töissä. Hän saa maksettua nuo lainansa pois ja hällä on parempi palkkakin kuin minulla... Mutta eiköhän tämä tästä, jossain välissä... Säälihän tämä on, mutta onhan se lapsen kannalta parempi minun olla kotona, kun ei talous helpotu kummastakaan vaihtoehdosta...

Kyllä meillä Eemeli "leikkii toisten kanssa" ... keskiviikkona perhekerhossa istui toisen samanikäisen muksun kanssa ja he antoivat palikkaa toistensa käsiin, ehkä jopa 5-10 minuuttia. :LOL: Mutta ei kai tuota sinänsä lasketa leikkimiseksi sanan varsinaisessa merkityksessä...

Tänään Eemeli oli muskarin kanssa vanhustenpalvelutalolla esiintymässä. Ei oikein toiminut, kun mummi oli töissä katsomassa... mummi olisi ollut paljon kiinnostavampi. Mutta meillä oli oikein puku päällä, kissimirri kaulassa. Arvatkaas vaan kuin moni mummo rakastus? :xmas: :D Aika moni... He oli mummille kehuneet sitä pientä suloista poikaa :whistle:
 
Heipsankeikkaa!
täällä on ihanasti lunta ja pulkkailemassa ollaan käyty=)
tänään vaan pakkasta enempi niin poika ei puoltatuntia kauempaa viihtynyt,oli villapuvut kyllä toppiksen alla mutta nuo posket tais palella.
pitäs löytää sellanen pipo jossa posketkin suojassa,kommando-pipoko sen nimi nyt olikaa?

torttuja oon leiponu ja syönytki aika määrät niitä:snotty:

dirlittan: hyvä että sanoit suorat sanat sille äreelle naiselle!

rontti: voi ku söpö tuo jei jei :heart: ihana!
meillä ei oikestaa höpötetä ku äittii..välillä tulee auttoo ja muutamia sanoja.
mites muut,joko teillä kauheesti höpöttävät?
viuhan se ainaki puhua pälpättää kovasti =)

kuka se salaodottaja on :attn:
TAHTOO TIETÄÄÄ!

onneksi tohtorin mies sai uuden työn!!

jaahas,nyt jatkuu töllön vahtaus!!
kirjottelen myöhemmin lisempää :wave:
 
Tulin sanoon viellä heipat :D huomenna aamupäivällä häippästään viikonlopuksi reissuun, sunnuntaina sitten kummin tehtävät, sit tullaan kotiin.

Mullon heikko olo :/ joko oon tulos kipeeks, mutta mitä todennäkösemmin heikotus johtuu edelleen eilen loppuneesta antibiotti kuurista :x mulla oli jonkin verran haittavaikutuksia, kuten pahoinvointi, oksetus, keskiylävatsan kipu ja yleinen heikotus päänupissa :x :x juu en ole raskaana, vaan ihan tosiaan lääkkeen haittavaikutuksia.

Juho ei oikeen leiki toisten kanssa, siis istuu just kyllä vieressä ja leikkii, mutta sitten kaverit leikkii vieressä omia leikkejään, aikuisen kans kyllä leikkii, tosin aikuinen kyllä viekin siihen leikkiin erilailla mukaan.

Mut nyt on pakko mennä pakkaamaan ja laitteleen paikkoja että ehin käymään viellä saunassakin ennen nukkumaan menoa, aamulla aikanen herätys ja hammaslääkärikin viel ennen reissua. :wave:
 

Yhteistyössä