2kk neuvola oli aamulla. Ihan hyvin tyttönen kasvaa pelkällä tissillä. Paino oli 4486g (2995g), pituus 57,7cm(50cm) ja pipo 37,8cm(34cm). Suluissa siis syntymäarvot. Aikas tarkkaan mittaa terkkari millin tarkkuudella
On mulla tosi kiva nauvolatäti kyllä.
Silonan neukkatäti ei kuulosta ihan niin kivalta... Aika hassua, että jos harjottelija jo sanoi että syöttöpunnituksiin kannattaa tulla niin aika tökeröä sanoa että ei oo aikaa. Sinuna en lähtis saman tien antamaan korviketta ainakaan vielä ettei maitomäärä sit vähene.
Talvicci: Onpa tosi hienoa kun jaksat pitää yllä meidän lokamammojen sivua. Toi kasvujuttu ekalla sivullakin on ihan mahtava! KIITOS! Voit tohon mun kohtaan pistää 6vk painoksi 4085g ja pipo 36,7 ja vielä väliin 2vk mitat 3242g, 52,5cm ja 34,8cm.
Ainiin, rota-rokote saatiin kans tänään. Silja tykkäs kovasti
Toisaalta tuntuu et mitä tahnsa sinne suuhun pistää ni maistuu hyvältä =) Puolukkaaki kun oon sammaksen takia antanu ni kovin maiskuttelee vaikka silmät menee väkisin kiinni kun on kirpeää
Toivottavasti ei tosta rokotteesta nyt tuu mitään kummempia oireita. La nimittäin on miehen konsertti ja sit mennään turkuun vähän viettämään mun synttäreitä
Hassua muuten, et ei omat synttärit tunnu enää miltään verrattuna vauvelin kaikkiin 2kk ja 3kk synttäreihin
No, toivoin synttärilahjaksi 45min hierontaa, sitä siis sunnuntaina luvassa, jes.
Silja on myöskin sellainen joka ei päikkäreistä perusta. Viime yönä ei kyllä perustanu yöunistakaan... 3 tuntia tuli nukuttua...Aamulla olis kyllä nukkunu, mut oli neuvola ni pakko herätä. En tajua miksi tyttö ei suostunu nukkumaan yöllä. Ei ole koskaan aikasemmin ollu tollasta. Olisi vaan jutellu ja naureskellu yöllä. Ja syöny. Meillä on alkanu ihan järjetön nyrkin syöminen ja sit kun se nyrkki välillä jotenki katoaa suusta niin sit alkaa kitinä. Hassun näköstä kun tyttö imee ihan hurmoksessa omaa nyrkkiä
No, onneksi sit neuvolan jälkeen päästiin nukkumaan ja nukuttiin molemmat 11.30-16 yhdellä minisyötöllä
Siksi siis oon jotenkin pystyssä. Mut tosiaan, päiväunet on meillä max 15min. Ei vaan nuku. Joku päivä vielä katon kellosta et paljonko tyttö vuorokaudessa nukkuu. Oon ihan varma ettei kovinkaan montaa tuntia. Vaunuissa nukkuu kyllä ihan ok. Ostettiinkin nyt itkuhälytin niin saadaan ulos nukkumaan. Sitä odotellessa...
Himpsuli: Hyvä ku esikon nenä saatiin puhtaaksi
Eipä taida enää uudestaan nenään tunkea mitään.
Pakko mennä tiskaamaan ennenku ukkeli tulee töistä... Onneksi aika pienet tiskit. Toivottavasti Silja viihtyis nyt hetken. On muutaman minuutin päiväunilla
Hemari ja Silja
ylihuomenna 2kk