Huomenta!
Päätin käyttää tilaisuuden hyväkseni ja tulla koneelle
Tosiaan tuo pumppaus on sitä työläämpää, mitä enemmän sitä panikoi tai stressaa. Itse olen havainnut oikein hyväksi keinoksi pumpata illalla vaikkapa jonkun lempi ohjelman tullessa ja yksi loistava konsti on katsella vauvasta ja miksei muistakin lapsositaan kuvia tai assosioida ihania hetkiä omassa päässään...silloin rentoutuu ja kun ajattelee vauvaa, alkaa ainakin itsellä aika usein heruttaa aika nopeastikin, jolloin pumppaus sujuu helpommin.
Nyt tosin ei ole enään pitkään aikaan tulossa tarvetta pumppaukselle, mutta aina silloin tällöin tulee ylimäärät lypsettyä.
Täällä tytön päivärytmi alkaa olla selvillä, joskin kokemuksesta tiedän, että hienosäätöä tulee takuulla vielä useaan kertaan tulevan vuoden aikana.
Tämä meidän Iina on ihan mahdoton...on selkeästi päättänyt kulkea veljensä jalanjäljissä.
Eilen olin laittanut mukavan paikan tytylle sohvalle niin, että oli puoli istuvassa (sitteriasennossa ) asennossa tyynyjä vasten. Lähdin nopeasti hakemaan vettä ja kuuntelin kun tyty aloitti kauhean punkerrus pölinän...kun katsoin, niin tyttö yritti epätoivoisesti vuoroin kääntyä ja vuoroin nousta istumaan
Sanoisin, että aika hirmuisen näköistä kun toinen naama punaisena pitää itseään ylhäällä...saa nähdä miten sitten mahtaa käydä meidän rattailujen kanssa...poika ei enään 4kk iässä suostunut makaamaan kopassaan, vaan oli pakko nostaa selkänojaa jo aavistus ylöspäin...tähän loppui siis myös rattaissa nukkuminen :/
Mutta siis varsin mukavasti meillä menee. Yöt ovat rauhallisia edelleen.
Isoveli on näennäisesti kovin kiintynyt tuohon siskoonsa, olen kovin iloinen tästä ja Iinakin nauraa kuin naantalinaurinko nähdessään veikan
:heart:
Meidän Leo poika on alkanut toistaa sanoja innoissaan ja VIHDOINKIN on tullut mielenkiintoa kirjoja kohtaan. Olen odottanut tätä kuin kuuta nousevaa. Ollaankin nyt otettu iltarutiiniin iltasatu ja poika tykkää kovasti.
JA pitkäänhän poika kutsui sekä minua että isääkin ISIKSI...nyt on alkanut vihdoin kutsumaan minua AMMAKSI eli mammaksi
En tiedä mistä hän sen on keksinyt, sillä minä sanon itseäni äidiksi kuten mieskin ja kutsun omaa äitiänikin ihan äidiksi =)
Tässä on enään yksi lahja ostamatta luojan kiitos. Tosin, koska lähes kaikki tulevat postin kautta, saa kyllä jännittää että ehtivätkö jouluksi...mutta onneksi kukaan ei pahastu, vaikka joutuisinkin odotuttamaan =)
Tämä näistä pulinoista...tyty kutsuu :wave: