Onnea puolivuotiaalle Jennille :flower:
Otto on nyt ihan tohkeissaan, kun pääsee ryömimällä myös eteenpäin. Vauhtia riittää =)
Kävin tänään siellä lääkärissä. Kohdusta löydettiin polyyppi, eli hyvänlaatuinen kasvain. Tähystyksellä leikataan pois toukokuun lopussa. Hiukka jännittää, ku se tähystys kuiteski suoritetaan nukutuksessa. Mutta onneks nyt löyty syy mun jatkuvalle vuodolle.
Mulla on nyt vähän huono omatunto, ku päätin, et teen pojalle soseet ite, mut nyt en oo yli viikkoon niitä jaksanu tehä, ku oon flunssassa ollu. Purkkiruokia oon tarjonnu. Pitäis oppia olemaan armollinen itelleen eikä ottaa turhista asioista stressiä =)
Meillä on Brio race -
rattaat, välillä oon niitä käyttäny, ku ollaan menty esim. johonkin kauppakeskukseen. Käytän myös yhdistelmävaunuissa sitä ratasosaa jo, mutta pidän siinä kuiteski sitä lämpöpussia, ni voi helposti laittaa makuuasentoon nukkumaan.
Mä oon tosi huono noissa vaateasioissa. Viime päivinä on pojalla lähes poikkeuksetta ollu kauhee hiki, ku oon "varmuuden vuoksi" pistäny vähän vaatetta päälle
Kertokaa nyt ihmeessä joku kokeneempi, et millasilla vaatteilla lapsi pärjää. Ja tarviiko esim makuupussia vielä pitää.. Asutaan siis Helsingissä, eli melko lämmin ilma kyllä jo on. Mun mielestä on kans nyt jotenkin tosi outoa, ku on näin lämmin ilma, ni ei yhtään tiedä mitä pukea. Kun lokakuun puolesta välistä on kyllä aika kylmä ollu, et melkein koko aika on menny toppatamineissa. On poitsulla siis nyt jo välikausihaalari käytössä, mut en oikein tiiä, et mitä sinne alle.. Ja voikohan jo nyt pitää semmosta ohuempaa puuvillahattua?
Kohta vois vaikka mennä nukkumaan... :wave:
Sinisin ja poitsu 6kk8vrk