Heippa!
Työasioita olen itsekin pähkäillyt. Todennäköisesti kesästä alkaen menen tekemään yhden vuoron viikossa entiseen työpaikkaan. Vaikka niin vannoin, että en valmistumisen jälkeen enää never ever tee ravintolahommia, mutta tässä sitä taas ollaan
Ja kun taloudellinen tilanne nyt on mitä on, niin kyllähän tuo helpottaa jo kummasti, kun saa puolen kuun ruokarahat siinä hankittua.
Mutta kyllä tuntuu kamalalta edes ajatella, että pitäisi olla niin monta tuntia erossa pienestä :ashamed:
Toisaalta kyllä tekisi mieli hankkia pian myös oman alan työtä. Varsinkin nyt kun on tuoreet paperit taskussa, mutta kyllä niitä töitä kerkeää sitten tekemään vaikka koko loppuelämän. Joonatan taas on pieni vain kerran ja tarvitsee nyt minua eniten. Eiköhän niitä töitä löydy sitten muutaman vuoden päästäkin
Toivottavasti,,,
Meillä menee ruokailu suunnilleen näin:
Aamulla puuro
Puolen päivän aikaan kasvissose
Myöhemmin iltapäivällä kasvissose
Iltapalalla hedelmä/marjoja
Vettä ruokajuomaksi. Kovin paljoa sitä ei mene, mutta muutama hörppy. Teen melkein kaikki soseet itse ja usein ihan vaan haarukalla hienonnan, niin ovat vähän karkeampia, joten siksikin annan vettä välillä.
Illalla en oo koskaan oppinut antamaan kenellekään lapsista puuroa, kun mielestä se vaan jotenkin on niin aamupala
Katotaan nyt sitten miten tämän kolmannen kanssa, kun imetän tällä kertaa, eikä ole mitään vellejä kuvioissa. Varmaan pitää munkin opetella sitä iltapuuroa antamaan
Mulle neuvolassa sanottiin, että 5dl on se maitomäärä mikä puolivuotiaan pitäisi saada vähintään. Luotan siihen että vauva imee rinnasta sen minkä tarvii.
Itse imetän välillä ennen kiinteitä ja välillä jälkeen. Kummin vain sopii näköjään meille.
Allergioiden kanssa painitaan täällä. Ruokavalio karsittu suht minimiin ja kuun vaihteessa alkaneet ilmavaivat saatu nyt kuriin. Naama on pahan näköinen taas vaihteeksi. Jossain vaiheessa oli jo hyvä, kun karsin hedelmät banaaniin ja luumuun. Nyt taas punoittaa kovasti. Nyt vaan mietin onko seurausta mun syömistä korvapuusteista, joita leivoin pari päivää sitten vaiko uudesta tuttavuudesta kurkusta.
Tätäkään tilannetta ei välttämättä olisi, jos olisin alusta asti vaan toiminut omien vaistojen mukaan, enkä niin kuin lääkäri kehoitti toimimaan |O Mutta mistä sitäkään olisi voinut tietää, kun ekaa kertaa joutuu tällaisten asioiden eteen. :ashamed:
Tällaista tällä kertaa, mutta nyt hyvät yöt
Ziz+ Joonatan kohta 7kk