Emman
yöunet on sitä 11h-12h luokkaa.
Millos olette aloittaneet kiinteet ruuat ?
Meillä on sujunut hienosti,ei ole vaan ehtinyt oikein kirjoitella,menemistä suuntaan ja toiseen ja lapset ja kotihommat viennyt todella hyvin ajan,facebookissa tulee helpommin sitten käytyy pikasella käynnillä
Aleksiina - Niin meillekkin on varotettu valmiiksi rokotuksen jälkeisestä kuumeesta...,ja minustakin hyvä että varottavat valmiiksi jo...
Jasmara - Ei ole hiuksia lähtenyt ainakaan vielä,edellisillä lähti pois mutta aikaslailla siinä 1kk iässä sitten,että toiveissa jos Emmalla pysyisi sitten
hih.
Likan vierastuksesta - Joten se sitten on suht normaalia että alkoi jo vierastaan hih,ok =) Mulle kun aivan uus juttu vaikka kolmas onkin,että alkaa niin aikaseen.Mä kun ajattelin että mummu kun on niiiiin kova ääninen
Puuhailuista - Emmaa sylitetään aikaspaljon,on mukana monissa asioissa ihan,peilistä Emma tykkää kamalasti ja viihtyy puuhamatolla,juttelu on Emman mielestä ihan In juttu... meillä ei mitenkään sen enempää kuitenkaan leikitä tms 2kk vanhan kanssa
Mä olen muutenkin sellanen juttelu persoona niin tulee höpötettyä Emmalle myöskin kaikenaikaa.. mun kaikki likat on sellasia höpötätejä.Likat myös paljon viettää Emman kanssa aikaa ja nehän nyt yrittää leikkiä sitten Emman kanssa
Zizilisko - Meidän likalle on tulossa aikas-samanlaiset kun Norallakin,eli sellaset jään vaalean siniset,ihanat silmät kyllä,käy hyvin silmään noin ulkona varsinkin
Gabrielle - Emma on muistaakseni puklannut sen 2 kertaa koko vähän yli 2kk aikana... Ei tosiaan paljoa mitään siis....
Niin ja kyseltiin mistä päin jne - eli olen Porvoolainen,Kolmen lapsen mamma,Likat 2002,2004 ja 2008 ja 26v. ( tänävuonna 27.. )