Se oli joulu sitten siinä. Ihan kivasti ja rauhallisesti meni. Aatto oltiin kotona ja anoppi oli myös täällä meillä illan. Eilen käytiin mun äidin luona avaamassa lisää paketteja. Lapset sai kivoja lahjoja. Ovat onneksi jo sen verran isoja, ettei nurkat täyty enää niin millään krääsällä, huh. Ja itekin olin ollut kilttinä, kun niin runsaasti muistettiin :saint: Sain toivomani tehosekoittimen ja vanilja-astiastokin sai täydennystä ym...
Joonatan on tänään jo 3 kuukautta. Tosi hyvin viihtyy lattialla jopa puolituntia kerrallaan. Vatsallaan ei viihdy kuin pari minuttia, enkä joka päivä muista edes laittaa vatsalleen. Pitäisi varmaan kunnostautua ja pitää useammin vatsallaan, että lihakset vahvistuisi.
Päätään tykkää pitää enemmän oikealle päin.
Sylissä on edelleen tosi paljon. Sitterissä pidän lähinnä vaan pakolliset suihkussa käynnin ajan ja joskus kun laitan pyykkejä kuivumaan. Mä olen niin hysteerinen, ettei sille vaan tuu yhtään litteä takaraivo :xmas:
Tosi paljon Joonatan myös hymyilee, juttelee, kiljahtelee ja pärisyttää. Välillä on ihan suu täynnä kuolakuplia
Tässä yhtenä iltana sai myös hysteerisen itkukohtauksen, kun säikähti niin paljon kun mies aivasti. Mä olin ite alhaalla ja oikeesti luulin, että Joonatania sattuu johonkin, mutta olikin vain säikähdys. Raukka
Täysimetyksellä mennään edelleen ja varmaan sinne puolivuotiaaksi saakka mennään rintamaidolla ja sitten pikkuhiljaa kiinteitä.
Yöunet nukkuu noin 9 tuntia ja sinä aikana herää 1-2 kertaa syömään. Ja kun vieressä nukkuu, niin ei nuo heräämiset mitenkään häiritse minun yöuniani.
Hereillä on kerrallaan noin 1-2 tuntia ja sitten alkaa jo väsyttää.
Maanantaina meillä on 3kk neuvola. Ihan kiva nähdä miten on kasvanut, kun viimeksi ollaan käyty 6 viikon ikäisenä. Vaatteista päätellen on ainakin kasvanut ihan kivasti. Nyt menee vaatteet kokoa 62-68. 62 koko on jo aika nafti. Vaippojakin jouduin ostamaan jo isompaa kokoa ( 7-14kg ).
Tässä noin viikko sitten otettu kuva Joonatanista