huomenta, kai?? kaikille... me vasta heräillään maisan kanssa, ku taas meni myöhään ennenku neiti suostu nukkuun
mä oon ihan rikki tähän touhuun, joka ilta se alkaa kymmenen aikaan
kauhee kitinä ja itku, ei auta vaik mitä tekis ja neiti ei vaan nuku :'(
vaik kuin on väsyny, niin huutaa vaan... välillä sylis ja välillä sängys, sitteris tai sohvalla... ja sit ku nukahtaa, niin herää viiden minsan päästä!! ollaan kyl miehen kans aika loppu noihin ilta touhuihin. on ihanaa, et se mua auttaa ja vaihdetaan syliä ja nukuttajaa, vaik aina aamul töihin meneeki... päivällä maisa nukahtaa ihan itekseen sitteriin tai ku puetaan ulkovaatteita yms.. ei tarvi nukutella, niin miksei illallaki sit voi??
on kokeiltu pitää illal hereillä ja antaa nukkua jne.. ja aina sama... ois niin kiva päästä ajois nukkuun tai vaikka hommailla jotain muuta mukavaa miehen kans
mut ei... nukahtaaks teidän kaikkien muiden vauvat ihan oikeesti niinku kiltit pikku enkelit???
tänään ois vanhemman tytön joulujuhlat, ihana mennä katteleen niitten esityksiä.. sit käydään mun työpaikalla syömäs jouluruokaa, nam...
Naurukohtaus meillä kans välil valvotaan pari tuntia, ku silloin vaan on niin mukava jutella äiskän kans
koitetaan jaksaa...
Tiihu ihana nimi :heart: ja suloinen poika
tässä meidän yökyöpelistä kuvaa :heart:
ps. täs horrokses ku elelee, niin on nuppi aika tyhjä...
mitäs te ootte hommaillu miehillenne joululahjaks??