meillä oli eilen nimijäiset, ja tyttö sai nimekseen
Lilja Tuulia =)
Päätin yhtäkkiä perjantai-aamuna et hei pijetäänpä ne alta pois, ja sit pidettiinki. Mies siivos vähän ja äiteet leipo herkut, ite ei tarvinu tehä mitään muutaku olla kotona. Ei meillä ollu ku 15 ihmistä meidät mukaan lukien, oli ihan kivaa.
Tein sellasen nimileikin, olin laittanu lapuille kaikki kirjaimet siitä nimestä sukunimineen, ja sit teippasin ne kaapin oveen. Vieraat sai sitte niistä koittaa arvuutella et mikä on nimi (en tiiä osasinko nyt selittää oikein) aika pitkään ne koitti heitellä kaikkia ennenku osu oikeaan.
Tänään meillä kävi sit kaveri joka on osteopaatti hierasemassa ja painelemassa Lilajan masua, mie kovasti toivon et siit ois apua ees vähän.
Emmie usko et sillä koliikkia ois, ei se niin kovasti kuitenkaan huuda, mut jotain vatsanpuruja kuitenkin. Tulee itelläki paha mieli ku kattoo ku toinen vääntää ja koittaa saada pierua ulos ja ku ei voi tehä oikeen mitään auttaakseen pientä.
Tosta imettämisestä oon mieki nyt alkanu taas hieman miettimään. Viimeyönä ja tänään oon antanu syöttäessä molemmista tisseistäö, ku eka ku oon antanu toisesta niin tuntuu et se on syöny sen ihan loppuun, sit ollaan max10minsaa tyytyväisenä ja taas alkaa nälkähuuto. oon sit antanu aina toisestaki tissitä ja sit se on rauhottunu. Saattaa siis olla kakski tuntia sellasta tissittelyä. Arveluttaa kauheesti et miten täs nyt käy...
Neuvolakaan ei oo vasta ku reilun viikon päästä.
Vaikka kyllä mun mielestä ihan silmin nähden onki kasvanu, ja tunteekinhan sen, ei meinaa jaksaa enää nostaa olalle röyhtäytettäväksi
Mietinki et mitäköhän se on sitte ku se on jotain puoli vuotta
Joko teillä nostaa vauva päätään?
Meillä nostelee ihan tosi hyvin jo kun on olalla, ei muuten. Sieltä se ihan selkeesti koittaa kuikkia, ellei nukaha,sitäki on sattunu
Ainiin,ja meillä parhaaksi itkun tyynnyttelykeinoksi on nyt havaittu pärinä-ääntely yhdistettynä jalkoilla tärisyttämiseen ku beibe on sylissä. Se lopettaa aina itkun, ellei oo nälkäitkua, ku alkaa pärisyttään
Ja toinen mistä se menee kans aina ihan melkeen ku hypnoosiin, on meidän suihkuverho. Yleensä aina vaippaa vaihtaessa se tuijottaa sitä niinku ois tosiaan jossain transsissa, ja huvittavaa on se, et se verho on ihan perusvalkonen.
Pienet on huvit meidän tytöllä =)
Nyt äkiä syömään jos se viel sen aikaa nukkus...