@Sonde ei sulla oo mitään syytä nolostella vaikka jäätkin aiemmin, ja minäkin ymmärrän kyllä ton poisjääntiahdistuksen ja itellänikin sitä vähän on. Mulle on jo sijainen hommattuna ja hän on ollut ennenkin sijaisena talossa joten perehdytyskin menee melko kevyellä, varmaan kaikille ois ihan sama vaikka jäisin tänään. Myönnän että ehkä vähän jopa kaihertaakin kuinka helppoa mun korvaaminen on, mutta kukapa tässä ois isolle talolle korvaamaton. Meillä on osa jäänyt loppuun asti ja osa jäänyt hyvinkin aikaisin, ei sitä mun mielestä oo kukaan pahalla kattonu. Varmasti tietysti on hankalampaa jos jää pienestä talosta tai jos on sellaisissa töissä jota oikein kukaan muu ei voi tehdä.
Onko teillä muilla ruokahalu muuttunut johonkin suuntaan? Musta tuntuu että mun ei enää tee mieli syödä mitään, kaikesta tulee vaan ähky. Paljon siitä johtuu varmaan siitäkin että maha on "vauvaa täynnä" niin kun @viipulainen taisi sanoa, mutta eipä tässä kai auttais ihan paastollekaan ruveta. No pitää väkisin pupeltaa jotakin, vähän kerrallaan. Melkoinen muutos aiempaan kun jossain välissä tuntui että nälkä on Ihan. Koko. Ajan.
Onko teillä muilla ruokahalu muuttunut johonkin suuntaan? Musta tuntuu että mun ei enää tee mieli syödä mitään, kaikesta tulee vaan ähky. Paljon siitä johtuu varmaan siitäkin että maha on "vauvaa täynnä" niin kun @viipulainen taisi sanoa, mutta eipä tässä kai auttais ihan paastollekaan ruveta. No pitää väkisin pupeltaa jotakin, vähän kerrallaan. Melkoinen muutos aiempaan kun jossain välissä tuntui että nälkä on Ihan. Koko. Ajan.