*Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

Huomenta kanssasisaret!

Kateellisena luen, miten jossain päin suomea on ollut ihan terassinöljyämis-ilmat :D Täällä nimittäin tuli toissapäivänä lunta ihan roppakaupalla ja eilen oli melkoinen loskakeli. Säätiedot lupasi meillekin +14 eilen, mutta +5 näytti mittari enimmillään. :headwall: No, tänäaamuna aurinko ainakin paistaa, eli jospa päästäis jopa ekaa kertaa esikon kanssa pyöräilemään...

Lehdistä: mulle tuli odotusaikana se ODOTUS-lehti, josta kyllä tykkäsin kovasti. En siinä vaiheessa jaksanut olla kiinnostunut taaperoiden haalareista, tms, ja siinä oli siis lähinnä ihan pikkuvauvoista ja odotuksesta. Mutta nyt on kohta 1,5 vuotta tullut Kaksplus ja tykkään kyllä siitä. Vauva-lehteä luen aina kaverilta, kun vaihdetaan aina keskenämme lehtiä. Vauvakin on musta ihan hyvä, oikeastaan molemmat lehdet (kaksplus ja vauva) sisältää aika lailla samantyyppisiä juttuja, haalarit ja vaunut, ym on aikalailla samat. Mutta nää on näitä makuasioita...

Mä oon leiponut ja touhunnut kotona koko pääsiäisen. Kerroinko jo, että pyyhin katoista pölyjä ja siivosin jääkaapin takaa :LOL: Ei ihan ekana tuu mieleen "normaalitilassa". On nimittäin 2 v asuttu uudessa talossa enkä ollu ikään tommosia tehny. :kieh: No, hyvä vaan että välillä on raskaana, niin tulee tommosetkin hommat tehnyt.

Mulle on kai joku marianne-himo iskenyt, kun leivoin marianne-suklaamuffinsseja ja marianne-juustokakkua. :LOL: Ja aprikoosi-rahkapiirakkaa. Kukahan nuo kaikki syö... :whistle:

(.) Eipä juuri uutta auringon alla. Täälläkin liikkeitä ei oo nyt niin selvästi tuntunut. Mutta kyllä se Maukka siitä vielä innostuu, uskon niin. Masu on kyllä nyt jo niin selvä, että kaupassakin töllistelivät. Salailu on siis auttamattomasti ohi.

Aurinkoista päivää!

Hätähousu ja Maukka 13+6

Heippa!
Täällä on pääsiäinen mennyt reissatessa, joten en ole paljon ehtinyt täällä kirjoitella. Nyt on upea ilma ekaa kertaa koko pääsiäisen aikana,joten pian pihalle :)

Pahoinvointi on helpottanut aika selkeästi,ei kuitenkaan kokonaan hävinnyt.Masu on jo kivasti näkyvillä. Pieniä alavatsatuntemuksia on ollut ja alaselässäkin tuntuu.Välillä tuntuu pikkumuljahteluja,en vieläkään oikein tiedä onkohan ne jo pieniä liikkeitä vai jotain muuta. :D

Hyvää pääsiäispäivän jatkoa mammoille!

nöpötin ja pikkuinen 13+4

Iloista Pääsiäistä kaikille!

Itsellä on mennyt pyhät töitä tehdessä, tosin on ollu rauhallista niin ei niin ole haitannut. Tosin eilen oli aika kurja tilanne kun hoidin töissä kuoleen vauvan ( n 17 vkoa) synnytyksen. Tuli sellanen olo että tarvii mennä tarkistaan ultralla että omassa massussa on kaikki kunnossa. Tiistaina onkin sitten neuvolalääkäri.
Ihanan pitällä on kevät jo toisaalla, täällä tuli perjantaina lunta, kadut on nyt sulanu mutta meillä on pihalla vielä lunta 30 cm. Näin sitä huomaa kuinka hirveän "pitkä" maa tämä on.

Nyt alkaa olla levännyt olo. Olen nukkunu hirmu hyvin ja reilun 10 tunnin yöunia. Jospa se keskiraskauden virtapiikki alkaa löytää tietään myös tänne. kestovaippoja olen ommellut jo 8 valmiiksi, ja 5 on melkein valmiina. Jos ne vaikka vielä ompelin ennen kuin lähden töihin.

Peppi ja toukka 13+5

Jätänpä minäkin nyt puumerkkini tänne, kun en ole pariin päivään jaksanut kirjoitella.

Meillä vietetty pääsiäistä ihan rauhallisissa merkeissä, vähän kyläilty. Mutta tää etominen vaan taas vienyt voimat. Päivä päivältä parempi olo kyllä on, mutta samalla toisaalta päivä päivältä menee silleen voimattomammaks kun edelleen ei jaksa touhuta ihan täysillä ja yleiskunto on melko huono.
Esikko on päikkäriellä, mutta yskii koko ajan niin että hyppään vähän väliä ikkunassa kattomassa onko herännyt. Ihme kun nyt pari yötä on yskinyt, mutta päivisin ei oo mitään. Eikä nenä vuoda saati kuumetta tms. mut yskii vaan...ja nukkuessaan. Inhottaa oikeen toisen puolesta kuunnella sitä röhimistä yöllä :(

Lehdistä Mullekin on tullut pari vuotta Vauva-lehti ja oon tykänny. Muakaan ei sillon ekassa odotuksessa niin kiinnostanu mitkään taapero-jutut, mutta nyt kyllä myöhemmin olen kaivanut lehdet uudelleen lukuun kun on tullut ajankohtaseks nekin. Voin kans suositella kyllä lehteä. Ja siinähän on ne omat sivut odottajillekin.

Mä muuten tässä ihmettelin et miks raskaus jaetaan kolmanneksiin? SIis kun sanotaan et 12 rv ois niinku eka kolmannes, niin eihän se laskennallisesti ainakaan oo??!! :/ Joo, kaikkee mäkin mietin, mut tulipahan tääkin tässä mieleen...

Mä taidan nyt mennä vähän jotain kotiaskareita tekeen jos sais vielä hetken olla rauhassa. On niin jääny miehen harteille ne viime aikoina.
Ihanaa sunnuntai-päivää ja pääsiäisen jatkoja kaikille!! :)

Muisku 14+1

Nyt muutaman päivän tauon jälkeen taas ehdin kirjotella. Lukemassa ehtii aina käydä, mut ennenku ehtii oman kirjotuksen alottaa niin johonki pitää jo rientää. :D

Mulla on nyt maha pulpahtanu esille, muutkin on sanoneet, että oho, kun on viikossa kasvanut. Ihanaa kyllä! Pahoinvointikin onnteny poissa ja pari kertaa oon pieniä liikkeitäkin tuntenu, että ihanalla mallilla!

Oikein aurinkoisia päiviä kaikille! :wave:

miltski ja papu 14+3

Kolmanneksista:
Itse lasken noita kolmanneksia aina 13 viikon välein...siis tämä on vain oma tapani, mutta tuolloin se menee laskennallisesti oiekastaan ihan oikein, sillä lapsen katsotaan olevan täysiaikainen jos sytnyy rv38 :D Ja tuolla 13 viikon välillä kolmanneksista tulisi yht. 39vk :D

Täällä on tänään koleaa ja pilvistä, mutta eipä haittaa, otollinen keli ikkunan pesuun, kun ei aurinko kuivata ikkunoita ennen pyyhintää :D

Huomenna haetaan tuttavalta parit yksikertaiset partsintuolit.

Olo on hyvä, siis tosi hyvä. :D

Ihanaa loppupääsisästä kaikille, taas mentävä on mun :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 15+1

Hei!

Vieläkö mukaan mahtuu yksi lokamassu? LA on 16.10, 2.lapsi ja synnytyssairaala EKKS. Esikko täyttää toukokuussa 3v.

Olen lueskellut juttujanne jo muutaman viikon, ja kerännyt rohkeutta liittyä mukaan. Ultrassa on käyty ja eloa löytyi. Alkuraskaus meni lähes huomaamatta. Liikkeitä en tunne. Maha pömpöttää vähän, tosin vararavintoa on NIIN runsaasti, että vielä mennee hetken läskien piikkiin tuo pyöreys... :LOL: :whistle:

Paapelo on kadehdittavan ahkera. Kukkia olet laitellut jo...Kevät lienee sinun kulmillasi pidemmällä kuin meillä. Lunta on runsaasti, mutta kait tuo ennen lokakuuta ja uutta talvea sulaa.... :kieh:

Vieraita tulossa, joten salaattia ja pihviä valmistamaan. Hyvää pääsiäissunnuntaita teille kaikille! :flower:

Kisumisu 13+2 (meniköhän oikein... :ashamed: )

Kisumisu75:
Tervetuloa mukaan ja onnittelut tulevasta eloisasta perheenlisäyksestä :flower: =)
Asun Helsingissä ja täällä meidän pikku "kylässä" kevät tuntuu muutenkin tulevan hiukan aiemmin, kuin mitä muualla Helsingissä. Sanon näin monien vuosien tarkkailun tuloksena :D
Tiedä sitten mistä johtuu.
Kesäkukat ja viherkasvit ovat suuri intohimoni, eikä minulla juuri muita harrastuksia olekkaan.
Viime vuonna jätin kaikki parveke istuttelut ja taimikasvattelut väliin, kun poika sytnyi helmikuussa ja ankeaa oli sanon sen.
Nyt on kova into taas päällä ja kun tämä seuraava naperoinen sytnyy lokakuussa, puhtia varmasti riittää ensivuonnakin kukkien laittoon :D

Ja kyllä se kevät tulla hipsuttaa joka kolkkaan...joskus jopa yhdessä yössä saattaa kevät olla tullut, joten älä huoli =)

paapelo+poju+Tiuhti 15+1

Tervehdys taas! töissä on tääläkin kulunu kaikki pyhät, juuri tulin ja huomenna taas...
Puhetta on ollut mm. vauva-lehdestä, minäkin sen heti tilasin kun tiesin odottavani :)irtonumeroita olen kyllä ostellut pitkin vuosia. Hyvä lehtihän se on.
Joku oli varaillut jo aikaa 4D-ultraan?, olen kyllä kanssa miettinyt sitä ja kaippa minäkin sinne sitten menen..täytyypi vaan soitella niitä hintoja.
Onko täältä kuinka moni ajatellut menevänsä? ( olen kai kysellytkin sitä jo aikaisemmin )
nyt tämä mamma tarvitsee ruokaa, ja vaavi tietysti :heart:
Katsellaan taas,
Pikkumyyh ja vauveli 15+2 :heart:

SE on TÄÄLLÄ! Siis toisen kolmanneksen duracell-pupukausi :LOL: Pikkuhiljaa siitä on ollut jo merkkejä, mutta eilen se iski lopullisesti. Vein nimittäin kaikki petivaatteet, peitot, tyynyt, ym tekstiilit (en onneks verhoja) ulos tuulettumaan ja ompelin esikolle vaippoja urakalla. Vaipat on olleet leikattuina jo 4kk ja nyt sitten sain inspiksen. Harmi vaan, että ajoittaiset vatsantoimintaongelmat rajottaa intoa kun välillä maha on ihan sekaisin ja kipeä. Mutta suurin osa päivästä on virtaa täynnä. :D Toivottavasti tätä kestää...

4D-ultrasta: Me ei käyty esikolta eikä varmaan mennä nytkään. Meilläpäin ei tuohon oo mahdollisuuttakaan, 120km on lähimpään paikkaan, jossa noita tehdään. Ja hintakin kyllä on aika hurja, 180e tuolla muistaakseni. Täytyy vain toivoa, että tuolla rakenneuä:ssä selviää sukupuoli. Mulla alkaa kyllä olla aika vahva poikaolo...mutta tiedä sitten.

Täällä sataa vettä kaatamalla :eek: :D No, ainakin lumi sulaa nopeemmin. Kohta vain tuo meidän soratie on enemmän suo ku tie, että jännityksellä odotetaan pääseekö täältä huomenna enää ku veneellä pois :LOL: Näitä maaseudun ihanuuksia... :kieh:

Hätähousu ja Maukka 14+0 POKS POKS :heart:

Huomenta.

Meillä pojalla nousi kuume :( Aamulla oksensi myös kaikki maidot. Hedelmäsose onneksi pysyi sisällä. Nyt nukkuu tyytyväisenä, toiv. olo alkaa helpottamaan..

4D-ultrasta vielä: Mä kävin myös esikoisen aikana ja tykkäsin siitä niin paljon että haluan myös nyt. Niin ja halutaan tietää sukupuoli. Mä varasin ajan Helsingin Femedaan, siellä maksaa n. 160e sisältäen dvd:n.

Eipä muuta tällä erää, harmaa ilma..höh..

Inka ja Taika 15+6 :heart: :heart:

4D-ultrasta Meillä kolmosen aikana tehtiin, kun äitiyspolilla täällä se on. On se kyllä ihana kokemus, vauva näyttää ihan omalta, kun näkee kasvonpiirteetkin. Nyt kans siis pääsen siihen, kun synnytystapa-arvio tehdään joskus viikolla 36 (mun pienen koon vuoksi), mutta ajateltiin miehen kanssa säästää sukupuoli siihen syntymähetkeen. Jos se nyt piilossa sitten pysyy! :D

Eipä tällä kertaa muuta! :wave:

miltski ja papu 14+4

Heippa mammat!!

En oo jaksanut kirjotella...anteeksi :ashamed:

Onko teillä jo tissit turvonneet? Mulla on jo niin tajuttoman kokonen rintavarustus että ihan pahaa tekee! Ihan kun tissejä kuumottaskin jo. Maitoohan siis tulee jo, mutta se nyt johtuu ihan siitä kun toi esikkokin on vielä niin nuori.

Raskausoireita on enää muutama...masu on jo ihan järkky! :D Napakin on enää nimeksi kuopassaan. Onko kohtalotovereita? :whistle:

4D:stä ootte puhelleet...meillä ainakin jo ekalla ultrakerralla näytettiin lopuksi 4D:tä joten uskoisin että rakenneultrassakin sitä sitten näytetään. Ja sukupuoli me kans selvitetään
:D

Nyt on pakko lopetella....tissejä kivistääääääää :kieh:

hertta ja bertta 14+0 :heart:

Hyvää päivää!

Tisseistä :D
Täällä varustus mahtu jälleen samoihin liiveihin, kuin aikoinaan imettäessä...pitäisi mennä ostamaan uusia, olen ihan kyllästynyt näihin muutamaan isoon kappaleeseen :D
Ja kukatietää, että miten paljon nämä tällä kertaa paisuu...apua :LOL:

Täälläkin napa on juuri ja juuri kuopalla...sieltä se sitten taas poksahtaa jossain välissä ulos kuin paistomittari konsanaan :LOL:

Itse odottaisin myös sadetta...mutta ei, koleaa ja tuulista..pah!
Onneksi kohta on jo toukokuu ja sitten on jo läes kesä...sormt syyhyten odotan, että vakkari kukkakaupassa (ISOSSA sellaisessa ) alkaa taimiston myynti, samaan aikaan tulee myyntiin kesäkukatkin...viikko vielä pitää odotella, mutta luulen kyllä, että ostos reissu menee kuun lopulle...ehkä :D

Tänään pitäisi hakea niitä parveke tuoleja tutulta...hmmm...mitenköhän ne sieltä saa mukaan, varmaan pitäisi parissa reissussa hakea?? Vaikeeta on :D

Ruokaa voisi syödä kokoajan...nälkä vaivaa jatkuvasti, mutten viitsi syödä kuitenkaan isoja annoksia kerralla, sillä siitä ei ole mitään hyötyä :LOL:

4D:
Ei käyty esikosta, eikä mennä nytkään, ihan vain hintojen vuoksi, ei ole laittaa tuosta vaan, edes kelan korvauksien kera sellaista rahaa menemään, vaikka ihana siellä olisikin käydä, mutta tyydyn ihan näihin kunnan tarjoamiin kuitenkin...ja kukatietää, jos tämäkin vesseli päättää mennä yliajalle, päästään kurkkimaan kuitenkin 4D häntä ya-kontrollissa :D

Eipä mitään oikeasti järkevää ollut. Liirumlaarumia vain :D
Nyt menen hoivaamaan taimiani ja laittamaan uusia taimia tulemaan :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 15+2

Äkkiä vaan kommentoin ihan joutavia :LOL:
Tuli nimittäin mieleen tuosta napa-asiasta, et mulla ei esikon kohdalla napa koskaan pullahtanut ulos, vaan pysyi juuri ja juuri kuopassaan. Kai mulla sit on niin "syvä" napa, että ei päässyt pinnalle asti :LOL:

NYt järkevämpiin puuhiin...

Heips vaan kaikille...

Täällä ollaan sitten kuumeessa ja flunssassa. Ja mukavasti jo kolmas pissatulehduskin päällä, et hienosti menee. Mulla hajoaa pää. Tosiaan viime viikon neuvolassa ei kuulunut sydänäänet ja se asia raastaa mua nyt niin paljon, et oon päättänyt huomenna soittaa neuvolaan ja pyytää et ei tartteis perjantaihin asti odottaa uusinta yritystä. Tiedän, että on todennäköistä, että kaikki on hyvin, mutta alan olee henkisesti siinä pisteessä, et ei enää naurata.

Vauva lehti on ihan huippu. Oon aktiivisesti ostanut irtonumeroita, pitäis varmaan suosiolla vaan tilaa se.. =) Parempi mun mielestä ku muut lehdet.

Missah ja Mölli 13+3

Terveisiä Puerto Ricosta... tuli täydennettyä D-vitamiini varastot :)

Tänne on tullut niin paljon tekstiä että millään en malta kaikkea lukea, mutta viimeisimpiin viesteihin sentään jotain kommentoin.
mulla ei ole energisestä kaudesta vielä tietoakaan, väsyttää vain koko ajan tokihan se voi johtua vielä osittain aika erostakin ja yöllä matkustamisesta. Toivottavasti tulis sieltä kohta puoliin. Onneksi pahoinvointi on jo hellittänyt.

Me ei mennä tällä kertaa yksityiselle puolelle 4D:hen kun meillä päin kun kunta tarjoaa aikalailla vastaava. Viime viikolla olikin postista tupsahtanut kutsu 2.6 tutkimukseen.

Nyt on pakko lähteä nukkumaan että jaksaa huomenna taas töissä

Tervetuloa raputitirallaa ja Kisumisu :wave:

Toivo kyseli mahasta... :D
Mulla näkyy ihan selvä vauvamaha, tänään rv.14+5. Näky jo aikasemminki...
Se on varmaanki aika henk.kohtasta miten näkyy... Mä ite oon aika lyhyt niin sillä varmaan näkyy näin aikasin?

hollannikkaan kyseli vauva-aiheisista lehdistä...
Mulle on tullu muutaman kuukauen jo Vauva-lehti ja oon ollu tyytyväinen :D

Hätähousu puhu Odotus-lehdestä...
Mikä tuo Odotus-lehti on? Onko ihan sillä nimellä?
Mä ostin perjantaina kaupasta semmosen lehen ku 9kuukautta ja täytyy todeta ettei ollu musta jotenki kovinkaan hyvä :kieh:

Me oltiin pääsiäisen vietossa kotipuolessa niin siks mua ei ole näkyny.
Tänne kuuluu hyvää. Hampaitten pesu aamusin tökkii edelleen :$
Kasvavasta masusta nautiskelen ja Uunosta on kerrottu nyt enemmän muillekki...

Huomenna on neuvola :wave:

*Talvicci ja Uuno rv.14+5* :heart:

Talvicci: Tuo 9kuukautta ei mustakaan ollut kovin hääppöinen. Mutta silloin ainakin vielä 2v sitten ilmeistyi tuo Odotus. Ja oli muistaakseni kaksplussan tai vauva-lehden kustantama, mutta sisälsi siis vaan oikeestaan odotus-asiaa. Oliskohan tuo sitten lopetettu?

Aah, kävinpäs tarkistamassa ja joo: http://www.lehtiapaja.fi/Yhtyneet/Odotus+[et]+vauvat/ Näköjään on lopetettu ja yhdistetty kaksplussaan. Ei varmaan oo ollu menekkiä tai jotain...

Mutta nyt öitä, että jaksaa aamulla taas töihin...PLÄÄH :headwall:

Hätähousu ja jumppaava Maukka 14+0

Unista myöhäisiltaa!
Enpä ole ehtinyt pitkään aikaan mitään kirjoittelemaan, mutta lueskellut olen lähes joka päivä. Eipä tässä mitään ihmeellistä kyllä ole tapahtunutkaan. Huomenna on vihdoinkin ultra, onneksi heti aamupäivällä, ettei mene koko päivä jännittäessä.

Odotus-lehdestä sen verran, että sitä ei enää mielestäni edes ilmesty vaan se sulautui Kaksplussaan.

Hyvää yötä!

Eelis ja Elmeri 11+4

:wave: Hugis ilmoittautuu: hengissä ja hyvinvoivana :D

...mutta pakko myöntää, että laiskuuttani en ole jaksanut hirveästi kirjoitella :ashamed: ...nyt kun ei oikein mitään tapahdu ja ei onneksi mitään pulmiakaan (koputan puuta...) mihin teiltä ratkaisua utelisin...päivät kuluu tasaisesti: olo jo aivan normaali: mitä nyt masua alkaa olla jo melkoinen pötsi ja sitä suuresti ihmettelen: onhan kyseessä esikoiseni ja suvussa yleensäkään masut ei ole ponnahdelleet esille näin ajoissa (mummit ja äiti olleet ihan ihmeissään, että mitä se nyt jo tuollai näkyy :LOL: !)...mutta yksilöllisiähän nämä jutut on ja en valita: olen onnellinen kun raskaus näkyy jo kunnolla ja sydänäänet on jo ihan hirmuisen voimakkaat kun dopplerilla kuuntelee. Laskin sykkeeksi 150 toissapäivänä =) :heart: . Ja vatsa on niin ihana kun on sillai pinkeä eikä "läskinen" :D

Kovasti odotan ensimmäisiä pikku hipaisuita masusta...ei kuitenkaan ilmeisesti ole vielä toivoa moneen viikkoon kun esikoista odotaan?

H-a-n-n-e Meillä on samana päivänä r-ultra =) !

Meinattii myös 4D-ultraan mennä jos ei kunnan puolella tee sillä laitteella. Ja sukupuoli ollaan päätetty ottaa selville. Mulla on poikaolo ja miehellä tyttöolo...saas nähdä kuin käy- pääasia, että terve lapsi, tyttö tai poika: yhtä odotettu ja toivottu :heart:

Eelis Onnea huomiseen ultraan :heart: !

Lehdistä: Meille on tullut vauva-lehti nyt n. 4kk ja olen tosi kovin tykännyt- paljon parempi lehti kuin kaksplus!

Missah :hug: toivottavasti pääset heti huomena kuuntelemaan pienen sydänäänet :hug:

Mutta nyt pikkuhiljaa unille...

Hugis ja Papu 13+3

Tervehdys!
Mekin oltiin evakossa pääsiäisenä.

Lehdistä mulle tulee Vauva sekä Kaksplus, mutta aion nyt perua Kaksplussan kun ei näillä 500e kuukausituloilla voi montaa lehteä tilata. Mäkin tykkään enemmän Vauvasta.

Taas on ollu juttua 4D: stä. Me mennään jos siltä tuntuu sitten myöhemmin. Ja mekin mennään Femedaan (Helsingissä ) jos mennään. Oltiin esikoisesta samassa paikassa.

Missahille halaus. Aika menee onneksi nopsasti!

MB (ja ei vieläkään työnimeä ) 15+3

Missah
Mä oon käsittäny että ihan päivystyksen kautta vois sinne päästä...?
Ku jos sinne päivytykseen tulee joku raskaana oleva neuvolan kiinni olo aikana niin pitäähän niiden voija kuunnella sydänääniä jos epäilee ettei kaikki ole kunnossa...
Vai onkohan se vaan semmosia akuuttitilanteita varten...

Missah :hug: Kurjaa, kun joudut odotteleen!

Täällä vähän huoli tuosta 4v:sta, kun sillä on ihan kauhee flunssa. Kuume seilaa 36.8 ja 40 väliä, hengittäminen on ajoittain vaikeeta, varsinki yöllä, jos itkee, ääni on menny melkein kokonaan ja kauhee kuiva yskä. Näin on ollu ny lauantaista asti. Kurkunpääntulehduksia on ennenki pojalla ollu, mut yleensä vaan yhtenä tai kahtena yönä tuo henki vinkunu. Pitää varmaan tänään mennä tK:seen jonotteleen, ku mies tulee töistä. Ettei ny keuhkoissa mitään ole. :(

Lehdistä oli ollut puhetta. Vauva-lehden kans tahtoisin, irtonumeroita joskus ostelen.

Mukavaa tiistaita kaikille!

miltski ja papu 14+5 :heart:

Yhteistyössä