Laskettuaika itsellä kaikkien laskureiden mukaan 1.10.2021 Positiivinen raskaustesti tehty eilen, torstaina.
Neuvolaan pitäisi tänään ottaa yhteys.
Neuvolaan pitäisi tänään ottaa yhteys.
Onnea <3Heippa vaan! Mulla on la ilmeisesti 5.10. Oli selviä oireita oletetun hedelmöityksen aikaan, joten osasin aavistaa että olen raskaana ennen plussaa. Viikonloppuna tein sit ekan plussatestin. Nyt on kyllä kaikki oireet taas hävinneet. Millaisia oireita teillä on?
Minä myös uudeltamaalta. Olen alkanut kallistumaan nyt kuitenkin siihen varhaisultraan. Tämä on hyvin todennäköisesti minun viimeinen raskaus, joten ajattelin ottaa kaiken ilon irti! Ja itsellä myös on keskenmenon pelkoa, joten toivon ultran vähän rauhoittavan mieltä.Onko täällä muita uudeltamaalta vai mistä päin Suomea olette?
Keskenmenon pelko alkoi tänään.
Oletteko varhaisultraan menossa?
Voi ei, toivotaan että olisi vain harmitonta!Tänään aamulla alkoi tulla limaista ruskeaa tuhruvuotoa ja mahaa nippailee :’( Testissä oli kyllä vahvempi viiva kuin eilen, mutta.. Saa nähdä. Voihan tää olla kaiketi normaaliakin mutta huolestuttaa vain kovin, esikoisesta ei ollut mitään vuotoja missään välissä. Pitää varmaan soittaa neuvolaan, ainakin jos tää vatsakipu yltyy