Ajattelin sitten vielä vähän esittäytyä :
Olen siis 45v pääkaupunkiseudulla asuva toivottavasti jälleen tuleva mama. Minulla on siis kaksi aikuista lasta, tytöt 18v ja 20v edellisestä liitosta. Isän kanssa oikein hyvät välit.
2017 tapasin työkaverin, 14 vuotta nuoremman miehen ja kolahti niin kovaa, että päätin lähetä kiertämään aasiaa hetkiseksi yksin ja miettiä mitä ihmettä nyt tapahtuu. Takas tullessa me sitten taidettiinkin aika nopeasti muuttaa yhteen ja mies alkoi puhua yhteisestä lapsesta. Lasta yritetty 08/18 asti ja nyt viime kesänä luomuplussa joka päättyi kuitenkin kkm.
Samaan aikaan päätettiin aloittaa lahjasoluhoidot (en halunnut enää omilla surkeilla soluilla yhtään keskenmenoa) ja tehtiin 5 blastoa pakkaseen, samalla kun parannuin keskenmenosta ja kaavinnasta.
Ensimmäinen pas lokakuussa – kkm mutta nyt onneksi selvittiin lääkkeillä.
Siitä heti seuraavaan kiertoon tosiaan uusi pas tammikuun alussa ja ekan haalean plussan sain jo pp7 18.1. ja laskettu olisi siis 1.10.2021
Kamalasti tietenkin pelottaa taas uusi keskeytynyt keskenmeno, mulla kun ne ei oireile mitenkään (lääkkeellinen siirto, niin vuotokaan ei ala - huomataan aina vasta varhaisultrassa)... eka ultra (jota pidemälle en siis lähiaikoina ole päässyt) 10.2.2021. Ja vahingosta viisastuneena , varaan neuvolan vasta tän jälkeen, jos tarve.
Ultrat varmaan kaikki hoidetaan yksityisellä, jotenkin turvallinen olo tuolla hoitopaikassa.
Lisää maustetta tähän tuo se, että ollaan myös menossa naimisiin vappuna maistraatissa ja jos Korona suo, juhlitaan sitten heinäkuussa isolla porukalla. Että samalla sitten pitäisi jotain häitäkin järjestää!