@chili_ tervetuloa ja onnea tätäkin kautta
Ihana viiva ja hyvin vahvistunut!
Mun pc:t dpo 12-17 oli tämmösiä.
https://aijaa.com/kru9pb
Ihana viiva ja hyvin vahvistunut!
Mun pc:t dpo 12-17 oli tämmösiä.
https://aijaa.com/kru9pb
Tässä tämä testiHelou, en tiedä uskallanko vielä kauheesti hehkuttaa mutta eilen (29.1) odottelin menkkoja kun ois pitänyt alkaa ja illalla sitten päätin tehdä apteekin herkän raskaustestin ja selkee viiva pamahti heti. Se vielä että isä olisi kaveri ja sano ettei ole valmis isäksi vielä hetkeen, itse sit nyt miettiny että olisiko väärin pitää. Ikää mulla on kesällä 30 ja pelkään että jos keskeyttäisin niin tulenko enään ikinä saamaan sitä iltatähteä. Raskausviikkoja on 4+1 nyt kun vuorokausikin on vaihtunut.
Mä laitoin sulle heti kaveripyynnön, kun tämmösenä hätähousuna laitoin jo mailiakin kunnes näin tän!Oho te ootte kirjotellut paljon! Luen kaiken pian, mutta ensin se tärkein! Eli sähköposti havaitsi, että jotain omituista on tekeillä ja jäädytti koko homman. Eli nyt tein faceen uuden henkilön, Mona Mahakas Pyytäkää ”hänet” kaveriksi, ja saan lisättyä halukkaat ryhmään. Anteeksi säätäminen..
Juu meil oli eri veriryhmä ja tän tulevan kanssakin tulee olee eri, et siks on vähän jännää. Ekassa lapsi sai lievän immunisaation oli valossa muutamii päivii@empuska @Sanzu85 Onnea paljon ja tervetuloa mukaan jutustelemaan!
@Sanzu85 Mä mainitsin Rh-negatiivisuudesta. Mulla kävi viime odotusaikana niin onnekkaasti, että lapsella oli sama veriryhmä kuin mulla. Voi että, kuinka toivon sitä onnenpotkua toistamiseen. Kieltämättä jännittää. Ymmärsinkö oikein, että sulla oli eri veriryhmä lapsen kanssa?
Sitä mäkin toivon on tää ilta tähti niin toivottu mulla on jo kaksi edellistä poikia kumpikin vanhin on jo 12 vuotias toinen 7 et Johan se on aika taas saadakkin uusi vauva perheeseen onko muilla ennestää lapsia?@Sanzu85 Onneksi asiaa tarkkaillaan neuvolassa ylimääräisillä verikokeilla, niin huomataan ajoissa, jos tulee ongelmia. Toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin.