@amaia Itellä yt onneks tullu taas roikuttua täällä, mut sillon ku tulee päiviä, ettei kerkee/jaksa/muista, ni nää aktiiviset kirjotteluihin sekä siunaus että kirous
Muttanparempi munki mielestä joo, että täällä kirjotellaan
Onpahan aina lukemista ja saa kuntoilla, vaikka jos ei ite jaksaisikaan kirjotella
Sepä! Kun ei malttais oottaa ja eniten vielä se, et ku joutuu kuitenki sinne lokakuuhun kitumaan, et voi olla 100% varma
MUTTA tässä vaiheessa voin kuiten vähän hieroo suolaa haavoihin ja iloita siitä, että itellä nuita ultra kertyy keskivertoa reilusti enemmän
Tokintääbravaaminen siellä voi varsinki loppuajasta alkaa kyrsimään , mut onhan se ihana taas kohta nähä pikkunen ( 2.5. seukki ultra
)
Mulla tuli sillon ihan alussa tunne, et täällä köllii poitsu, mutta nyt en tiiä ku ultraaja veikkas tosiaan tytsyä
Ihanaa sitten lokakuussa kuulla tulokset, et mitä kelleki tuli ja kaikkea
Ja Juups, ihanaahan tää jännitys on, mut ite Oon vissiin vähän ristiriitanenpersoona, etten itekään tiiä onko jännitys ihanampaa vai se et tietäis, ääääh
Jospa se selviää se sukupuoli meille, mut tuleeko sit ulos eri sukupuolisena, ku kuvissa näytelly
@saraneito Hui kun kuulostaa rankalle sulla, muistahan sitä levätäki
Teräsmuija kyl oot! Voimia sinne ja paranemista lapsille<3
Mäki aattelin kyllä vaikka joka ultrauskerralla kysellä, kumpaa veikkaavat
Kiva kuulla eri ammattilaisten arvailut ja kuitenki ko ite sen tiedostaa, ettei voi olla mistään varma, ennenkö se tapahtuu, ni toivonki et ne heittäytyis mukaan. Ku siitäki kuullu, etteivät mielellään arvaile... Liekkö osittain, ku ainaki Usassa nostettu jopa syytteitä lääkäreitä kohtaan, ku onki Matin sijasta tulluki Maija tai Tertusta Teppo
Mut toisaalta, jos ite tarpeeks teroitaa, et puhtaasti mielenkinosta ja leikistäkin haluaa tietää, ni eiköhän... Äitiyspolilta ollu kyllä kans supermukavat ultraajat, vaikka kauhee kiire niillä, niin silti jutelleet rauhassa ja kertoneet huolella ja näin... Hoitajalta en tainnu saaha ees onnitteluja, saaika lääkäriltä, mut ultraaja onnitteliki sit oikein sydämestä sillon ekallaki kerralla.... Meinas itku tulla, ku soli eka positiivinen asia sillä käynnillä
@Eetuha Hihii, ihanaa ku julkaisut jo raskauden
Ite en oo vielä(kään) uskaltanu someen laittaa mitään, mut toisaalta ihan hyvä ollaki vähän varovainen tietotekniikan kanssa nykyään (t.Foliohattuilija), vaikkakin osa itsstä haluais kailottaa asian kaikille
Äh, no jos viimeistään sitten, ku vaaveli (nauroin ihan hulluna, ku tää ennakoiva tekstinsyöttö korjasi vaaveli n et vääpeli
) syntyy ni joku epämääränen kuva nyytistä ja joku naseva kuvateksti, perus. Tosin jos yhtään mittään kuvia muuten vaan postaa, ni en kyl jaksa alkaa stressaan taustalta näkyviä vauvan kamoja pois tai mahaa kropasa pois, et selviäähän se niinkin sit netin ihmisille
Niin ja olettasin, et nt-ultra meni hyvin..?
@kipaaa kysy pois vaan!
Eipä se haittaa jos kysyy ja ku ei kuiten 100% varma oo, mut voi kuitenki alustavasti alkaa luoda erilailla suhdetta vauvaan, ku tietää/olettaa kumpi sieltä tulossa
Onks sulla siis mikä ultra ma?
Huhhei, vikaa yötä viedään, onneks ollu rauhallista ja saanu tehtyä kaikkea pikkujuttua, ni saa tänneki kirjotella, vaikkakin pätkissä... Nyt vaan tuppaa muka HIRVEE nälkä olemaan, koko ajan! Siis kyl muutenki tiiän, et myöhään valvominen ja yötyöt nälättää, mut ei ne nyt tälleen oo
Noh, koskipa Pätkis sit voi hyvin, ku mulla nälkää riittää
Osaisko joku valasta sitä mun aiempaa kysymystä, et kui laajalla alueella pystyy Vauveli liikkumaan vattassa?
Tässä vaiheessa
Mua edelleen ihmetyttää se, ku oikealta löytyy normaalisti karvotuksen rajoilta, kuuluu syke, joskin hiljaiesti ja sit sen kerran oliki siellä tienoilla istukka tai se viuhviuh - ääni kuiten, ja Vauveli vasemmalla ja ylempänä, ja tosi kovana kuulu syke
Voiko oikeasti noin paljon vaihdella(jo nyt)?
Ane773 ja Pätkis rv 13+5