@Montecea ,
@amaia ja
@Mini-Myy , yleensä käsittääkseni helpottaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, mut on hyvin yksilöllistä. Mun pitäis kai olla Ilonen, et ei oo o:ksi lentäny, mut siis yökkimässä pitää käydä ja ihan on tuloillaan, muttei kuitenkaan tuu :/ Ja ihan HIRVEE tää OLO mikä on siis sitten ku kuvottaa koko ajan. Äiti ei yhtään lohuttanu ku taputti olalle ja tokas, että hällä jatku molemmissa raskauksissa koko sen 9kk
Uh-oh, mutta pitää aatella, että se ihanainen nyytti palkitsee sitten lokakuussa
Ootteko työ huomannu, et auttaako mikkään siihen? Mulla on käytössä Pahoinvointirannekkeet (suosittelen!) , sit auttaa juominen ja syöminen säännöllisesti sekä ulkoilma... Vähän vaihtelevasti oli näistäki apua, mut kannattaa kokkeilla! Aamulla taas teen niin, et ennen ylösnousua juon jo vettä ja imeskelen jottain suolasta (esim. Sipsi tai suolakeksi), ni ei oo sit niin pahasti lervattanu
Tosin nykyäänki muka jo niin kiire vessaan et joskus pakko vaan ampasta sinne heti ekana
@Eetuha voi ei migreeni on kyllä niin hanurista :/ Mulla on joskus sitä muuten vaan, ni tiukka huivi pään ympärille, pimeään huoneeseen ja plussaa jos sai otettua lääkettä ennen... Paratabsiki saatto auttaa jos otti sen ja Buranan tarpeeks ajoissa. Toki ny ku raskaana ni paratabs vissiin vaan sallittua :/ Nyt onki vähän harmi ku kevättä kohti tuo valo lisääntyy ja eritoten ku hanki heijastaa ni mulla ainaki pahenee...
Niin ja Eetuha, miltä tuntuu ku vihloo sisäreisiä???
Ei oo tarkotus nauraa, kuulostaa vaan hassulla, varmasti ikävä tunne tosin oikeesti