Hei kaikki pitkästä aikaa. Ollut melko hiljaiseloa mulla pari viikkoa.
Se pariviikkoinen selkäjumi ja kaikki siihen liittyvä vienyt ajatukset pitkälti pois odotuksesta siihen liittyvästä.
Mut todettakoon, että hieronta auttoi. Mutta ääni lähti ja oli poissa pari viikkoa ( ei kylläkään hieronnan takia).. pääsin työterveyden kautta kilpirauhasen ultraan ja sieltä löytyikin kysta, vaaraton, mutta semmoinen kuitenkin, joka oletettavasti vaikutti äänen menoon. Huomenna nyt aika julkisella sen tyhjennykseen/kuvaukseen. Toivottavasti saan lopunkin äänen takaisin, vielä ei äänestä riitä tarpeeksi kun ulkonakin koittaa huutaa lapsen perään.. Ei onnistu..
Mutta joo, perjantaina oli sitten se virallinen NT-ultra, ja se meni ihan hyvin. Kesti kyllä, koska vauva ei meinannut vaihtaa asentoa että sai kunnolla niskamitat.. No, sitten vähän hyppelyä ja juomista välissä
Kätilö olisi pitänyt lasketun ajan 5.10, koska ei suurta heittoa, mutta jostain syystä tekniikka ei ollut samaa mieltä ja laskettu aika on nyt sitten 3.10. Vauvalla tuntui olevan kaikki oikein hyvin ja sydänkin siellä pumputti ja jalat heiluivat iloisesti.
Eli voi korjata
LA 3.10.2018. Tänään on sitten 12+4.
Laskin jo tuossa miten ä-loma alkaa ja tulipahan muutama lisälomapäivä siirrettäväksi alkukesään. Se meidän lomareissu on just siinä ennen ä-loman alkua, joten tulee kiva lomapätkä
Yhteensä kesälomia pidettävänä about 6viikkoa, mutta ihan putkeen en pysty pitämään. Mutta ei se haittaa.
Mulla on haasteena ollut löytää syötävää mistä ei tule huono olo. Tuntuu että tulee nälkä, sitten syön ruokaa, perussapuskaa ja ei tarvi edes paljoa kun on jo täynnä ja sitten tuntuu olo tosi ällöltä. Varmaan pärjäisi ihan hyvin vaan jogurteilla ja hedelmilläkin kun vaan napsisi suuhun vähän väliä. Ja sitten syömisen ohella mulla vatsa sekaisin koko ajan. Toivon, että tämä ei ole tällaista seuraavat kuukaudet lokakuuhun saakka. Se olisi melkoisen ikävää. Jos vaan keksisin, onko se joku ainesosa mikä tän aiheuttaa vai vaan ihan kaikki. Olen kyllä joutunut kieltäytymään jostain miehen tekemistä ruoista, kun tuoksuneet voimakkaasti ja tullut huono olo.. Mm raaka sipuli ja joku riisisörsseli.
Varasin tuossa sokerirasituksen heti pääsiäisen jälkeiselle tiistaille. Olin varannut jo ajan, kun tajusin että ainiin siinähän on pääsiäinen takana. No, pitänee katsoa ettei ihan ylensyö
Meillä mies julkisti raskauden lähisukulaisille lasten synttäreillä, oltiin pohdittu että kerrottaisiin, mutta ei oltu täysin sovittu siitä aj tuli vähän ex-tempore, mutta onpahan nyt kerrottu kun suurin osa siinä paikan päällä.. Ei tarvitse käydä jokaisen luona erikseen tai laittaa viestillä.
Aiemmin puhuitte, miten raskaus kelläkin jo näkyy. Täällä ei sinänsä mitenkään, tuota mahaa on tuossa reilusti jo ennestäänkin ettei ihan heti näykkään, mutta tuntuu itsestä ainakin siltä että näyttää että olisin lihonut. Iltaisin kyllä suihkussa havaittavissa iltaturvotusta. Ajattelin kyllä töissä lopuille kertoa vasta about rv 20 että jos sinne toukokuulle selviäisi.. Katsotaan..
Mukavaa palmusunnuntaita!
saraneito ja rv 12+4