@Eetuha Ootko jo käyny hierojalla, oliko apua?
Ihana myös ku muillaki hormonit heittelee, ahistaa itseä ku tuntuu et kärttyää ja itkee ihan pikkuasioista
Ja pakko sanoa, et hienoa, ku osaa pyytää anteeksi; son loppupeleissä vaikeaa ihmusluonteelle ja varsinki nyky-yhteiskunnassa tuntuu et ihmiset ei vaan osaa! Aiheellinen kysymys oli musta sulta, et ei siinä, mut jotenki oli hienoa, et pystyit hormoonihöyryissäki tohon; ite voin varmaan vaan kuvitella olevani yhtä...ööö... En tiiä mitä sanaa haen, mut pointtina et hieno juttu oli
Ja huhhei, onpas vain sulle migreenin lykänneet
Toivotaan, ettei pahennu
@viipulainen Miten sait huijattua äitiäsi?
Mun piti laitella ehdotuksia aiemmin, mut kas kummaa kun yövuorot vaatineet veronsa
Miten meni käynti???
@Mini-Myy Mie oon joskus ja netistä oli esim. Nordlabin sivulta muistaakseni helppo löytää ne vertailuarvot ja myös et mitä voi tarkottaa korkeampi tai matalampi tulos... Mut mulla tiheään lekurikäyntejä, ni sieltä sit mielummin saanu sen "Veriarvot ok/kunnossa" -vastauksen
Ihanaa ku kaikki kunnossa
@Montecea Kaippa ne siellä hierontapaikas ossaa sanua..? Ei kyl mitään käryä...
Ihanaa, et sullaki siellä kaikki hyvin
Eikö oo jännää??? Mulla sillon rv6 oli 3,2 (?) MILLINEN pikkunen ja hullua et sydän jo sykki ja kuulu ja hyaargh! Ihan HULLUA
Mäki toivon et tää paha olo loppuis pian
Paljonko Sul on viikkoja?
(Ja jostain syystä pakko ny tähän laittaa vaikkakin kaikkia kysymyksiä mun mielestä koskee; ei oo pakko vastata, ei oo tarkotus tungetella
)
Tervetuloa
@neppari123 !!!
)) No minä ainaki pelejään ja jännitän!
Nytki ootan ku ultra tänään 13:30, oon innoissani, mut samalla jyskyttää päässä, et mitä jos ei ookaan kaikki kunnossa
Vaikka pitäis vaan rentoutua ja nauttia, ku se tekee vaavelille hyvää
Ja ihana et nt kondiksessa
@HooKoo-82 !!! Miten nää pystyt?!?!?! Siis olla epätietoisuudessa?!?!?! HerraJumala ku täällä hurjia naisia (tai sit oon itte vaan nössö
)!
Siis joo, tulee mitä tulee, ni lapsi on rakas, mutta jotenki ite haluaa SILTI varautua
Sukupuolenki haluan tietää, vaikkei sillä oo mitään väliä
Kerro sit mitä neuvolassa!!!
Mää alotin tän viestin ennen äippäpolilla menoa, mut nyt vasta sain valmiiksi
Pätkiksellä kaikki ok, liikku jo hurjaa kyytiä ja näky raajoja ja se tanssi ja nyrkkeili/potki tai ainaki siltä näytti
Hyvin kuulu syke ku nopsaan kuunneltiin, oli vähän hoppu kuiten... Oli kiva taas ku 13:30 aika ja vasta 16-16:30 pääsin lähteen
Ja tässä vielä yövuorojen välissä ku niille käynneille zumbailee, ni se siitä ressin välttämisestä ja nukkumisesta
Hyvin iloinen ja väsynyt Ane773 sekä aktiivinen pätkis rv 9+5