Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Omanapainen viesti.

ON: toivon että pääsen huomenna siirtoon. Siirron piti olla jo tänään, mutta soittivat eilen että on ongelmia alkioiden sulatuksessa. Tänään soittivat aamulla että siirto vasta huomenna, kun vaan yksi oli kestänyt ja sekään ei ollut jatkanut jakautumista. Pakastus kato on ollut suuri (meniköhän yhdeksän yhteensä;). Ottivat tänään uusia pakkasesta. Nyyh! No toivon että huomenna pääsen siirtoon. Elän vielä toivossa. Päivällä oli allapäin, mutta nyt alkaa jo helpottaa. Mitä niitä pakkasessa pitää, jos alkiot eivät ole hyvä... Ihan hyvä! Parempi niin että eivät kestäneet kohtuun asti. Sitten se olisi vasta harmittanut. Kallis siirto ja jos tuote ei ole hyvä... Jos eilen ja tänään otetut ei ala jakautua niiin ei ole siirtoa. Sitten on pakkasessa enää pari jäljellä.

Lotta
 
Riepuriia 638euroa maksaa siirto + lääkkeet. Mulla lääkkeistä Crinone kallein. 85e/vk. Siitä ei saa Kela-korvauksia eikä kerrytä lääkekattoa. Jos tulis raskaaksi, sitä pitäis käyttää rv 10 asti. Eihän tuo siirto IVF:än verrattuna ole kallis, mutta ei se raha puisskaan kasva. Meillä jo kolmas PAS. Lisäks tietty väliultrat ja matkakulut (asutaan n.250km:n päässä klinikasta). Plääh! Onnea teille matkaan!

Lotta Toivon sydämestäni, että saatte siirrettävää! Meillä tuo sulatus ei ole ollut koskaan ongelma. Hienoja alkioita on aina siirretty, mutta kun ne ei tartu kiinni!!!

Kukka Samaa olen minäkin miettinyt noista onnistumisprosenteista. Pitävätköhän ollenkaan paikkaansa? Mullekin sanottiin, että PASilla raskautuu tilastollisesti varmemmin kuin tuoresiirrolla. Mulla kuitenkin tuoresiirrosta se ainut plussa. Ja kolme PASia negaa. No tää viimeinen vielä varmistamatta. Miten sitä toivoiskaan, että huomenna ilmestyis se toinenkin viiva... Toisaalta otan mielummin vaan yhden viivan kuin keskenmenon. Niistä mulla on mielestäni jo riittävästi kokemusta... :(
 
Lyhyesti ON:Tänään selvittiin hengissä punktiosta,vaikka jännitti enemmän kun laki sallii!!!Kipu pysyi onneks tosi hyvin hallinnassa ja muutenki kaikki suju normaalisti.Kakstoista munasolua saatiin saaliiksi...ihan hyvä luku...etenki suhteessa siihen,et viimeviikon ti ultrassa niitä oli vaan kuus.Nyt sit toivotaan et sukusolut innostuu toisistaan ja päästään kuulemaan hyviä uutisia huomenna sekä to sit siirtoon. ;)

Tsemppiä kaikille!!!! :heart:
 
Tilastoista: Eikös ne laske noissa rosenteissa samaan IVF/ICSI hoitokertaan myös kaikki niiden PASit, eli periaatteessa pettymyksiähän voi olla samalla hoitokerralla jopa useampi ja silti hoitokerta lasketaan onnistuneeksi. Selittäisikö tämä asiaa vai olenko ymmärtäny väärin.. Ite oon saanu aika varovaisesti mitään tilastoja muutenkaan mistään, kun kuulemma riippuu niin monesta asiasta.

Saara10: Kiitos rohkaisevista punktio/lääkityskokemuksista! Ite oottelen tässä kärsimättömänä ihan ekan hoidon (ICSI) alkamista ja pelottaa kamalasti, kun ei oikein edes tiedä mitä kaikkea on odotettavissa. Varsinkin kun niin monella on ollut myös kivuliaita ja vaikeita kokemuksia punktiosta ja hormonien vaikutuksesta mielialoihin... Mutta nää jutut on kai niin yksilöllisiä ettei ikinä voi varmaksi tietää etukäteen miten omalla kohdalla menee.

Voimia siis kaikille tasapuolisesti!
 
Kiitoksia kaikille lohdutuksen sanoista olette ihania! :hug:

Kukka77: sanoit niin naulan kantaan.Oon itekin miettinyt monesti että voiko ne tosiaan pitää paikkaansa??Meillä 6 siirtoa takana eikä yhtään lasta, ja jos tilastoja pitäis uskoa niin sillonhan näin asian ei pitäis olla...

Tuomenmarja: :hug: pahoittelut, ymmärrän tuskasi ja turhautumisesi.

Lotta08: toivotaan että pääsisitte siirtoon, tai pikemminkin: USKOTAAN että pääsette siirtoon :hug:

Jaksamista kaikille tässä suossa rämpimisessä.Välillä meinaan tuntuu kuin olis Mika Myllylä näitten hoitojen kanssa(jos ootte koskaan nähnyt sen harjoittelua suolla)
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa tiistaina 28.10.2008:[/color]


Tuomenmarja: 1.IVF, 3.PAS siirto 16.10 pp12

Pörrikaani: PAS siirto 16.10 pp12

Aitiliini83: 1.ICSI, 2.PAS siirto 17.10 pp11

Kukka77: 1.IVF, punktio 15.10, siirto 17.10 pp11

Tahoma: 1.IVF, punktio 20.10, siirto 22.10 pp6

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio 22.10, siirto 24.10 pp4

Saara10: 1.IVF, punktio 22.10, siirto 24.10 pp4

riepuriia: PAS siirto 28.10 pp0

lotta08: 1.IVF, 1.PAS siirto 29.10? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio 28.10, siirto 30.10 pp--

Lion32: 1.IVF, punktio 28.10, siirto 30.10 pp--

Hope79: 2.IVF, punktio 31.10 siirto 3.11 pp--

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS siirto vko 45-46 pp--

Tiger: 4.IVF/ICSI, punktio vko 45, siirto? pp--

Koivukuusi: 3.IVF, punktio vko 45, siirto? pp--

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio vko 46, siirto? pp--

nippe81: 1.IVF, punktio ja siirto vko 46 pp--

Isis: 2.IVF, punktio?, siirto? pp--

soja: 2.IVF, punktio marraskuussa, siirto? pp--

retuli82: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Tao74: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

tOivO: 1.IVF, punktio vko 48, siirto? pp--

kirsmo: 2.ICSI, 1.PAS siirto vko 48 pp--

Ronja80: 1.ICSI, punktio vko 48-49, siirto? pp--

Janski71: 2.IVF, punktio vko 49-50, siirto? pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Chicken73: 1.IVF/ICSI, 1.PAS siirto marraskuussa pp--

Puuteri: ICSI, 3.PAS siirto marraskuussa pp--

Tiinuli81: 1.IVF, punktio ja siirto marraskuussa? pp--

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto? pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Aliisa08: 2.PAS
kk76: 3.ICSI
Martta75: 2.ICSI

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Anksu2008
Kris
Alexandria
 
Alexandrialle ISO lohtu :hug: !! Olen todella pahoillani!

Tervetuloa Koivukuusi ja Puuteri!

Tänään tuli tämän hoitokerran lasku kotiin (2000 euroa)... aina se vaan yllättää kuinka suuri se voi olla... hoh, pitäis varmaan laittaa ittensä jonoon julkiselle puolelle.. eihän tuota summaa enää montaa kertaa pysty maksamaan.
 
Voimia ja haleja Alexsandra ja Tuomenmarja, ja Aliisalle Tsemppiä.
Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan menoon. Tää on oikea tietotoimisto missä voipi kysellä, ihmetellä, pohtia ja myös pahaa mieltänsä keventää samallalailla tuntevien kanssa. Vertaistukea vailla vertaa :hug: !

Mutta pakko kertoa vähän mun jännästä tai pitäisikö sanoa kauhujen mökkireissusta....
Ma ja ti välisenä yönä heräsi ihmeelliseen rapinaan ja mietin että ei kai siellä ole hiiri/lintu/lepakko sisällä tai ikkunan välissä?!? Seuraavassa hetkessä huomasin valokiilan mökin sisällä :eek: ! Valo hävisi ja tuli taas kohta uudelleen, se selvästi tutki mökin sisustaa, tiskipöytää,keittiönpöytää,seiniä. Taas se hävisi. siinä vaiheessa sain lasit päähän ja olin kauhusta jäykkänä sängyssä :eek: ja sisuskalut solmussa. Valo ilmestyi taas ja nyt tosi selkeänä taskulampun valona joka kohdistui mun kännykkään. Se tuli ulkoterassilta suoraan sisälle. Mua pelotti ihan "sikana". Valo tuli taas hetkenpäästä uudellen ja en tiennyt onko lampun pitäjä sisällä vai ulkona. Mökillä oli tosi pimeää.Löysin lampun ja rohkaistuin laittaa siihen valon. Sisällä ei luojan kiitos ollut ketään ja ulkoa valo hävisi samantien. Sain tupaan täyden valaistuksen samoin ulos ja ketään ei enään näkynyt. kello oli viisi aamuyöstä ja voitte arvata että en nukkunut enään olin meinaan yksin mökillä :x . Aamulla tein ilmoituksen poliiseille ja lupasivat käydä naapurimökit läpi. Mieheni oli tosi huolissaan kun kerroin ja soitteli pitkin päivää mun vointia. Ilmeisesti mulla oli enkelit matkassa kun varkaat eivät tulleet sisälle,ties mitä olis käyny :saint: . Enää en taida pimeällä uskaltautua yksin sinne tai ainakin otan veljeltä toisen koiran matkaan. Nyt turvallisesti kotona ja huomenna lääkäriin katsomaan muniksien tilanne, toivottavasti ne ei kadonnut kun säikähdin. Että tällainen mökkireissu.
 
:hug: Alexandrialle.. suuresti suuresti voimia sinulle jaksamiseen eteenpäin! Ikävää että näin kävi.. aivan epäreilua.. Pohdiskelin itsekin tuota onnistumisprosenttia ja aika heikolta kyllä vaikuttaa..

Tuomenmarjalle :hug: myös. Mikä pv testasit? Testihän voi vielä muuttua, jos liian aikaisin olet testannut. Kuten myös muille testaajille.. yrittäkää odotella sinne viimeisiin hetkiin asti, niin tulos on aika lailla varma.. Hyvähän se mun on sanoa, kun ite testaan hätäsimpänä jo aina pp10.. Plussaonnea silti lähettelen kaikille! Voimia negan saaneille.. ja katse kohti tulevaa vaikka se vaikeaa onkin. Itse oon kans niin monesti sieltä rämpinyt aina vaan uudestaan ja uudestaan..

Hyi kauhea Tiger. Onneksi sinulla oli onni matkassa ja rosvot eivät tulleet sisälle! Itse en mökille edes yksin uskaltaudu.. oon niin hirmu pelokas mm. varkaiden/murtautujien suhteen. Ota ihmeessä koira mukaan, jos vielä mökille yksin haluat... Tulethan kertomaan munistilanteen sitten huomenna..

Täällä yhä ollaan ilman vuotoa. Ei koske vatsaan, ei koske selkään. Joskus saattaa olla ohimenevää kuvotusta ja joka toinen/kolmas pv rinnat aristaa.. siinä kaikki. Toivotaan että siellä masussa silti olis elämää vaikka oireita ei pahemmin olekkaan. Puolentoista viikon kuluttuahan se selviää.. Ainoa pysyvä oire on tää mieletön väsymys. Nukahdan joka ilta viimeistään 22.00.. Mutta toivotaan että se tosiaan olis oire raskaudesta..

Tänne on taas tullut miljoona kirjoitusta.. palailen niihin tässä paremmalla ajalla ja pirteämpänä. Nyt lähden nukkumaan. Kauniita unia kaikille!
 
Oh Tiger - aivan kamala kauhukertomus sai aamupalallani selkapiita karmimaan! Onneksi olit niin reipas ja laitoit vain valot paalle, muutenhan ne hullut olisi voinut tulla sisaan! Kamalaa! On hienoa jos pystyt viela olemaan yksin mokillasi ja et anna rosvojen pelottaa sua loppuiaksesi! Ota kaikki veljesi koirat ens kerralla!

Tutkimustuloksista.... niinhan se on etta klinikat eivat niita tutkimustuloksia kylla kovasti julkaise. Olen vain loytanyt jotain yleista valtakunnantasolla tehtya. Niinkuin Ronja sanoi, jos laskevat kaikki PASsit mukaan yhteen onnistuneeseen IVF/ICSIin niin kyllahan se sitten vaaristaa tosiasiaa kovasti tai saa ainakin moni meista odotella. Aivan kuin Alexandria sanoi, pitaisihan se 6 siirron jalkeen olla vauva, niin minakin ajattelen ja todellakin toivoisin kaikille! Kiristyy vaan hermo ja alkaa vihata maailmaa!

Makin ajattelen aikaisin testaaville etta voihan se testitulos todellakin muuttua! Toivotaan ainakin kovasti etta muuttuu! Mulla pp12 tanaan, viela kaksi yota ja sitten tulee totuus esiin verikokeella. Taytyy myontaa etta nyt alkaa tulla pieni paniikki aina vessaan mennessa, josko siella jotain vaaraa varia nakyisi, iiik!

Haha, itse naureskelen aina naille munasolujutuille etta ovat kuin pakasteherneita! Viela oikein korressa tai palkossa pakastimessa. Sulatetaan pikku herneita ja jos ei tarvita kaikkia niin laitetaan takaisin pakastimeen! Pakko on tasta 500 Eur pakastehernelaskustakin jotain huvia repia!

Kaikille piinailijoille, negoille, punktioille ja siirroille tsemppia ja plussia roppakaupalla!!!
 
Mulla olikin taas yksi kysymys teille kanssasisaret... Oletteko te juoneet alkoholia hoitojen aikana? Vahan, ei yhtaan, paljon?

Mun klinikalta sanottiin selvasti ja kirjallisesti etta hoitojen aikana on ehdoton alkoholin nauttimiskielto. En siis ole ottanut tippaakaan ekasta piikista lahtien. Ehka ne on vain laittanut noin ehdottoman saannon koska kai heidan olisi vaikea antaa ohjeistusta kuinka paljon on kohtuuden rajoissa... Jos nega tulee niin saan ainakin juoda vaikka koko pullollisen!

Arsyttavinta on se etta yhdistelma hoidoista tulleesta pallomahasta ja alkoholin juomattomuudesta saa kylla kaverit ja lahipiirin kovasti epailemaan etta olen raskaana, mutta kun en ole! No, olen sanonut etta mulla on laakehoitoa etten voi juoda ja sehan se tosi onkin. Ei tosin huvittanut paljon ihmisia tavatakkaan, nyt alkaa olla normaali mina ja energiat ja iloisuus takaisin!

Ihan mielenkiinnosta ja aikani kuluksi kyselen etta miten teilla muilla?
 
Mä olin mukana edellisessä ketjussa ja nyt vietetään vapaaehtoista välikiertoa ennen PAS:ia. Käyn kuitenkin ahkerasti lukemassa ja toivon teille kaikille hyvää!

Mä olen pohtinut myös noita onnistumisprosentteja jonkun verran. Lähinnä siinä mielessä, että niitä ei kannata miettiä... Kun ne eivät oikeasti kerro mitään juuri meidän mahdollisuuksistamme. Toisilla on heti lähtökohtaisesti paremmat mahdollisuudet kuin toisilla, ja niistä tehdään sitten keskiarvo. Olisi aika paljon henkisesti helpompaa, jos joku voisi luvata, että viimeistään kuudes siirto tärppää, mutta kun ei... Mä ajattelen, että meidän mahdollisuudet on ennen hoitoa 50 prossaa: joko tärppää tai ei. Näin ainakin vielä tässä vaiheessa.

Jaksamista ja hyvän onnen tuulahdus kaikille!
 
Tuomenmarja Voimia sinulle :hug:

Kukka77 Minulle sanottiin klinikalla että alkoholin nauttimista tulisi välttää hoidon aikana, kai sen nestesysteemin takia. Itellä oli hyperin vaara niin alkoholihan kiihdyttää vielä nesteen poistumista. Muuta syytä ei lääkäri kertonut.

(.) Olo tosi väsynyt ja ruoka ei maistu, kaikki kuvottaa. ja ällö-oloa kestää aamupäivästä alkuiltaan asti. Menkkamaiset kivut eivät jätä rauhaan, tasaisin väliajoin täytyy vessassa käydä tarkistus reissulla :ashamed: Tosi rasittavaa!
pääasia että vuoto ei ole alkanut ja muutenkin oireet "kohdallaan". Ollaan jo pari päivää pidemmällä kuin alkukesästä :D
Vielä en kuitenkaan uskalla poistua tästä turvallisesta pinosta tuonne odottaviin.
(Pahalta tuntuu kertoa omista fiiliksistä kun niin monella tullut nega ym. anteeksi kaikille)
 
Kävin tänään vielä klinikalla ja sain jatko-ohjeet. Eli 10.12 on jälkitarkastus ja ilmeisesti sitten uuteen siirtoon päästään vasta ensi vuoden puolella.Mikä sinänsä on hyvä että tää mun pää parka selviäis siihen mennessä.

Kohdussa on vielä jotakin pientä jäämää joten sain cytotec lääkkeet kotiin ja ne pitäis käynnistää sen kohdun tyhjenemisen.Eli kipuja tiedossa :kieh: Kysyin lääkäriltä että voiko tätä mitenkään tutkia miksi mulla on näin monta keskenmenoa niin se sano että jälkitarkastuksessa otetaan sitten läjä verikokeita joista selviää edes jotakin.

Eli näillä mennään ilmeisesti vuoden loppuun.Minä siirryn taustailijaksi ja toivotan teille kaikille ihanille ihmisille reilusti plussaonnea teidän hoitoihinne! :hug:
 
Moikka taas kaikille!

Eilen sitten olin punktiossa. Jännitin edellisillasta asti ihan sadalla :/ Aamulla polilla sain sit heti rauhottavaa ja särkylääkettä. Se hieman helppasi olotilaani. Lisäksi kanyyli laitettiin käsivarteen. Mies oli samalla tekemässä omaa tehtäväänsä. Ja sitten koitti vuoromme :/ Humausainetta kanyylin kautta suoneen ja toimeen. Itselläni on jotenkin vaikeat paikat, joten sain lisää humasainetta. Ja laitettiinhan alussa myös puudutuspiikit. Selvisin siitä mielestäni ihan hyvin. Odotin, että olisi sattunut vielä enemmän. 5 munasolua saatiin, toivotaan nyt, että huomenna päästään sit siirtoon ja jotain saatas vielä pakkaseenkin. Olisihan se hienoa heti ekasta onnistua, mutta vissiin aika epätodennäköistä... Lippua pidän kuitenkin korkeella ja toivon parasta :)
 
Tuomenmarja, ei tainneet nämä meidän PAS:it olla oikein onnellisten tähtien alla tapahtuneita, eli nega se täälläkin pamahti tikkuun. Itselläni on "outoa" kyllä ihan ok olo. Taas jälleen kerran kroppa kertoi mulle asian jo niin paljon aikaisemmin, eli mulla rintojen arkuus kertoo raskauden, muut "oireet" ovat puhtaasti lääkkeiden sivuoireita. Luojan kiitos ainakin pääsee niistä nyt eroon ;). Nyt olemme päättäneet miehen kanssa, että hoidot saavat jäädä meidän osalta (ainakin hetkeksi) ja keskitymme olemaan onnellisia siitä mitä meillä on. Eli mut voi poistaa kokonaan listalta, jatkan taustalla :wave:.

Oikein, oikein paljon tsemppiä teille kaikille tasapuolisesti siitä huolimatta missä vaiheessa olette vauvatoiveiden kanssa!!! :heart: :flower:

Pörrikaani =)
 
Täällähän tulee lähes pelkästään ikäviä uutisia :(

Pahoittelut kaikille; Alexandrialle, Pörrikaanille ja Tuomenmarjalle ja aitiliinille, jos negat pysyvät "virallisissakin" testeissä. :hug:

Tietääkö kukaan, voiko tuossa vaiheessa tullut nega "muuttua" vielä positiiviseksi verikokeissa? Alkaa itseäkin pikkuhiljaa hermostuttaa. Ensi viikolla on edessä normaali apteekkitesti, kun en pääse reissun vuoksi verikokeeseen. Mitään erityisiä tuntemuksia ei ole, paitsi pientä rintojen arkuutta, mutta se johtuu varmaan keltarauhashormonista.

Hurjan hintaisia nuo "pelkät" siirrotkin ovat. Me jouduttiin joka tapauksessa odottelemaan yli vuoden ajan hoitoja muista syistä, joten ehdittiin jonottaa ja päästä julkiselle puolelle. Vaikka hoidosta ei tarvitse paljon maksaa, niin kyllähän jo pelkistä lääkkeistäkin pamahti äkkiä lääkekatto täyteen.
 
Täältäkin pahoittelu ja halukset kaikille ikäviä uutisia saaneille :hug:

Me olemme kanssa julkisella puolella hoidossa, joten hoidot edullisempia. Mut kyllä yllätyin lääkkeiden hinnoista. No, onneks on olemassa lääkekatto :)
 
Heissan!
Onpas täällä tosiaankin tullut vain huonoja uutisia yhden aamupäivän aikaan :( . Koettakaa sisaret jaksaa kaikesta huolimatta ja keskittää ajatukset muualle. Tämän rumban keskellä (ja jälkeen) on se oma mies kuitenkin siinä ja se parisuhde joka on kaikkein tärkein. Huomaan että joskus on niin keskittynyt näihin hoitoihin että se miespoloinen meinaa jäädä sivuun ja yhtälailla hän kärsii. Voisi sanoa että mies jopa kärsii tuplasti koska hän kärsii omasta puolesta ja sitten vielä meidän naisten puolesta. Yritetään löytää hyviä asioita tämän synkän syksyn keskeltä.

Siitä alkoholista.. itse otin vkl pari lasia punaviiniä tyttöjen kanssa, siinä kaikki mitä olen nyt juonut. Olen aina välttänyt alkoholia hoitojen ajan ja sen jälkeen. Eipä silti, nimeä mainitsematon lääkäri kyllä kerran epävirallisesti suositteli pientä tilkkaa punaviiniä ensimmäisinä päivinä siirron jälkeen kun kysyin "onkos mitään poppakonsteja" ;) . Liekö ajatellut sen rentouttavan.... no eipä ollut apua siitä meille.

Tilastoista sen verran että me ollaan ainakin vedetty niitä roppakaupalla alaspäin :( .

Ja vielä ON: tänään löytyi 19 follikkelia noin 11-15mm(tai jotain sellaista), kaikkia pieniä ei pystynyt laskemaan ja osa saattoi olla piilossa. Ihan hyvälle näyttäisi ja täytyyhän niistä edes jonkun hedelm. Nyt on pe vielä ultra ja ma(3.11) tai ti(4.11) punktio niin että siirto olis ke-pe, JEE!

Hyviä päivänjatkoja kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimi78:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa tiistaina 28.10.2008:[/color]


Tuomenmarja: 1.IVF, 3.PAS siirto 16.10 pp12

Pörrikaani: PAS siirto 16.10 pp12

Aitiliini83: 1.ICSI, 2.PAS siirto 17.10 pp11

Kukka77: 1.IVF, punktio 15.10, siirto 17.10 pp11

Tahoma: 1.IVF, punktio 20.10, siirto 22.10 pp6

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio 22.10, siirto 24.10 pp4

Saara10: 1.IVF, punktio 22.10, siirto 24.10 pp4

riepuriia: PAS siirto 28.10 pp0

lotta08: 1.IVF, 1.PAS siirto 29.10? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio 28.10, siirto 30.10 pp--

Lion32: 1.IVF, punktio 28.10, siirto 30.10 pp--

Hope79: 2.IVF, punktio 31.10 siirto 3.11 pp--

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS siirto vko 45-46 pp--

Tiger: 4.IVF/ICSI, punktio vko 3/11, siirto vko 45 pp--

Koivukuusi: 3.IVF, punktio vko 45, siirto? pp--

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio vko 46, siirto? pp--

nippe81: 1.IVF, punktio ja siirto vko 46 pp--

Isis: 2.IVF, punktio?, siirto? pp--

soja: 2.IVF, punktio marraskuussa, siirto? pp--

retuli82: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Tao74: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

tOivO: 1.IVF, punktio vko 48, siirto? pp--

kirsmo: 2.ICSI, 1.PAS siirto vko 48 pp--

Ronja80: 1.ICSI, punktio vko 48-49, siirto? pp--

Janski71: 2.IVF, punktio vko 49-50, siirto? pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Chicken73: 1.IVF/ICSI, 1.PAS siirto marraskuussa pp--

Puuteri: ICSI, 3.PAS siirto marraskuussa pp--

Tiinuli81: 1.IVF, punktio ja siirto marraskuussa? pp--

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto? pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Aliisa08: 2.PAS
kk76: 3.ICSI
Martta75: 2.ICSI

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Anksu2008
Kris
Alexandria
 
Kyllä tosiaan tuntuu olevan huonompaa tuuria onnistumisten suhteen liikkeellä.. Onneksi kuitenki pari ihimistä on onnistunu ja näin ollen todistavat, että se onnistuminenki on mahollista. Aika senki sitten näyttää.

Joku kyseli alakoholin käytöstä hoitojen aikana. Mie en ole koskaan koskenukkaan mihinkään alakoholipitoseen hoitojen ollesa käynnisä. Mie en kyllä tosin käytä alakoholia muutenkaan palioa, pari kertaa vuojesa. Mutta lääkäri sen meilä kielsi kokonaan ja sen mukkaan ollaan eletty. Meilä mies on kans käyttämättä.

Eipä täsä iteläkkään ole mitenkään positiiviset tunnelmat. Kävin tännään ensimmäisesä ultrasa ja tännään olis pitäny alottaa Gonal-F:n pistäminen. Näh, näin ei nyt sitten kuitenkaan käy. Ultrasa näky vasemmasa munasariasa pari "hyvän kokosta" kystaa. Elikkästä Suprecuria jatketaan vielä viikko iliman pistelyä. Tämä sen takia, että mulla ei sitten ole niitä kuukautisia näkyny eikä kuulunu vaikka olis pitäny. Lääkäri oli hieman ihimeissään niitten pois jäämisestä. Limakalavo oli kuiten sen 4mm, mitä pitäis kierron alakuvaiheesa ollakki.. En voi ymmärtää. Tämän kaiken seurauksena punktio ja siirto siirtyy ainaki viikola ellei sitten koko hoitokierrosta keskeytetä.. Että tämmöstä tällä kertaa..
 
nippe81: Mulla kävi samalla tavalla, ja pistely itse asiassa siirty useammalla viikolla, kun ensin kuukautisia odoteltiin ja sitten oli lopulta pakko ottaa 10 päivän keltarauhashormonikuuri ennen kuin ne saatiin alkamaan ja päästiin eteenpäin. Lääkärit eivät tienneet, mistä johtui.
 
Tahoma: Menikö se hoitoyritys sitten ihan hukkaan ja joutu alottaan alusta vai pystykö siihen punktiot yms. jatkamaan? Ei kovin hyvältä tunnu ajatus siitä, että olis täsä kolomatta viikkoa käyttäny lääkkeitä eikä niitä lääkkeitä vois nyt sitten mitenkään hyödyntää.. Kuten täsä on muutki todennu, niin ei nämä hoiot (lääkkeet) kovin halapoja ole vaikka julukisela puolela onki.
 

Yhteistyössä