Lohta uuniin..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kotikokki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kotikokki"

Vieras
Lohifilee n 700g,mukaan mm kermaa ja mausteita. Mutta kuinkahan kauan kestää ja kuin kuuma uuni? 200? 175? En halua että on ihan ylikypsää,mutten tietenkään raakaa. Vaan sellasta sopivaa :)
 
Mä laitan lohen aina 175 asteeseen. Lohi ei vaadi mitenkään hirmuisen pitkää aikaa, jotain puolen tunnin ja tunnin välillä. Mutta kuten aamuäree sanoi, niin se pitää vaan katsoa luukua avaamalla.
 
Jes,kiitos. Eli 175 ja jossain puolen tunnin paikkeilla tilannetta tutkimaan. Näin aattelinkin et ei mitään tarkkaa aikaa voi sanoa,mut jotain suuntaa-antavaa sentään. Kiittää ja siirtyy keittiöön.
 

Yhteistyössä