Löysin ystävän aviomiehen etsimästä salasuhdetta netistä...

• Viestiketjun aloittaja "Tonttu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tonttu";25830275]No ilmankos käy täällä mulle niin kuumana etten sais kertoa ym. Pelle.[/QUOTE]

Lukisitko vähän tarkemmin sitä mun juttua?

Siinä mainitsin itsekin joutuneeni pettämisen kohteeksi. Sain sen ITSE selville mutta olisin halunnut olla tietämättä.

Oma lehmä ojassa? Ehkä, eikä silläkään niin suurta väliä olisi että toinen saisi tietää menneiden tapahtumien varjossa.

Pelle!

Lisätään sen verran vielä että mullahan olisi mahdollisuus kertoa tälle "ystäväni" puolisolle mutta en aio sitä tehdä, ainakaan vielä. Kauhulla odotan sitä tilannetta jolloin tämä avopuoliso inttää multa vastausta miksen enää halua nähdä heitä. Kertoisinko että Joo, sun miehes on pannu mun vaimoo from the day one!? Miksi ihmeessä haluaisin rikkoa heidän(kin) suhteensa? Kostoksi? No joo, taidan olla kuitenkin tuon yläpuolella...

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25830385:

Siinä mainitsin itsekin joutuneeni pettämisen kohteeksi. Sain sen ITSE selville mutta olisin halunnut olla tietämättä.

Oma lehmä ojassa? Ehkä, eikä silläkään niin suurta väliä olisi että toinen saisi tietää menneiden tapahtumien varjossa.

Pelle!
Petätkö sinä puolisoasi tällä hetkellä vai et?

"Vieras"

Pelle!

Sinä se tässä pelle olet! Ihan eri kastia kun normaalit ihmiset.

"Tonttu"

Pelle!
Cheers!!! :D

"vieras"

Pelle!

Ei hitto mikä neuvonantaja sinäkin olet näissä asioissa.. :D
Nussi ketä haluat, mutta tuossa tilanteessa ei pahemmin kannattaisi muita ohjeistaa..

Lainattu aiemmasta ketjusta, kirjoittaja metsäpeikko..
"Mielestäni vastuu on paitsi pettäjällä mutta myös hänen puolisollaan. Mikä ajaa pettäjän pettämään? Kannattaisi tutkia sitä suhdetta tarkemmin.

Itse petän tällä hetkellä siksi etten saa omalta puolisoltani seksiä. Tai saisin jos maanittelisin ja siltikin se olisi sitä että toinen vain on vastaanottavana osapuolena. Ei mitään kiihkoa tai halua.

Tämä toinen osapuoli taas on kiihkeä ja selkeästi haluaa mua. Ja seksi on ollut parasta mitä ikinä voin muistaa.

Jotain vikaa mussakin on, tottakai. Pettihän oma puolisoni mua useiden vuosien ajan saman henkilön kanssa. Kuulemma ei tuntenut itseään halutuksi. No miksi voi kutsua sitä kiihkoa mitä hänelle osoitin? Halusin aina mutten saanut vastakaikua.

Ja nämä sessiot mitä hänellä oli pettäessään olivat useimmiten puolen tunnin pikapanoja jossa tuskin mitään syvempää tunnetta oli mukana (läheisyyttä, haleja, pusuttelua pitkin päivää). Se oli vain seksiä. Samaa mitä multakin olisi saanut."

[QUOTE="vieras";25830456]Ei hitto mikä neuvonantaja sinäkin olet näissä asioissa.. :D
Nussi ketä haluat, mutta tuossa tilanteessa ei pahemmin kannattaisi muita ohjeistaa..

Lainattu aiemmasta ketjusta, kirjoittaja metsäpeikko..[/QUOTE]

Your point being...?

anteeksi nyt vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25830140:
Ei oo käyny. Sain itse selville mutta käytännössä sama asia jos vaihtoehto olisi ollut olla tietämättä. Ja sen tietämättömyyden olisin totta vie valinnut. Ollaan edelleen yhtä perhettä ja arki rullaa omalla painollaan mutta eipä me juurikaan yhdessä mitään puuhastella.

Koittakaa ihmiset tajuta että toisten suhteisiin ei mennä sekaantumaan.

Itse pidän hyvin suuressa arvossa sitä mitä joku viisas on joskus sanonut: "mitä toinen ei tiedä se ei voi häntä satuttaa"!

Ja kyllä, olen itsekin pettänyt. Ekassa suhteessa joka oli loppua vaille valmis muutenkin. Olin miettimässä tapaa kertoa se että haluan erota. Kaverin piti sitten kuitenkin myöhemmin mennä kertomaan asioiden oikea laita, ikään kuin mun selitys eron syyksi ei olisi kelvannut (kelpasi kuitenkin exälle).

Miettikää ensin sitä mitä hyvää te saatte siitä vasikoimisesta. Jos se on tyyliin "pääsinpäs narauttamaan mun ihkupestiksen petollisen jätkän" niin hankkikaa todellakin se kuuluisa elämä.

Ainoa tapa (ignoorauksen lisäksi) lähestyä tätä keissiä on ottaa ko. mieheen yhteyttä ja kertoa että tiedän mitä suunnittelet. Tässäkin toki kannattaa ottaa huomioon se että kyseessä voi olla ihan harmiton oman markkina-arvonsa mittauttaminen.
En voi uskoa mitä luen.

Analyysi:
Olet niin munaton/pelkuri, ettet saa aikaiseksi lähteä tuollaisesta suhteesta, vaan haluaisit mieluummin leikkiä että et mitään tietäisi?? Ja arki rullaa mutta varsinaista suhdetta teillä ei ole enää?? Luuletko _todella_ että kaikki muutkin haluavat tyytyä elämään huonossa suhteessa koko elämänsä eikä ehkä haluaisi ITSE päättää korjaako suhdetta vai lähteekö etsimään vielä uutta mahdollisuutta onneen? Joillekin uskollisuus ja rakkaus yms merkitsee jotain. Vaikka sulla olisikin sun elämä täällä palstalla, niin toiset tarvitsevat sitä tervettä parisuhdetta. Sinuna en neuvoisi ketään.

Tietenkin voit vedota ehjään perheeseen ja lapsiin tässä mutta luuletko, että lapsille on parempi elää perheessä jossa isä on pettäjä, vanhemmat eivät osoita läheisyyttä eivätkä kunnioita toisiaan yms yms? Mietippä hieman. Älä pidä lapsia tyhminä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
Kertoisin, haluaisin että minulle kerrotaan sellainen minkä jo todennäköisesti muutkin tietää. Mies on itse ilmiantanut itsensä tekemällä tuollaisen ilmoituksen.
Eihän kertoja ole vastuussa löytämästään.

• Tykkää
"Tonttu"
En voi uskoa mitä luen.

Analyysi:
Olet niin munaton/pelkuri, ettet saa aikaiseksi lähteä tuollaisesta suhteesta, vaan haluaisit mieluummin leikkiä että et mitään tietäisi?? Ja arki rullaa mutta varsinaista suhdetta teillä ei ole enää?? Luuletko _todella_ että kaikki muutkin haluavat tyytyä elämään huonossa suhteessa koko elämänsä eikä ehkä haluaisi ITSE päättää korjaako suhdetta vai lähteekö etsimään vielä uutta mahdollisuutta onneen? Joillekin uskollisuus ja rakkaus yms merkitsee jotain. Vaikka sulla olisikin sun elämä täällä palstalla, niin toiset tarvitsevat sitä tervettä parisuhdetta. Sinuna en neuvoisi ketään.

Tietenkin voit vedota ehjään perheeseen ja lapsiin tässä mutta luuletko, että lapsille on parempi elää perheessä jossa isä on pettäjä, vanhemmat eivät osoita läheisyyttä eivätkä kunnioita toisiaan yms yms? Mietippä hieman. Älä pidä lapsia tyhminä.
Siinä järkipuhetta! Mua kans kauhistuttaa ajatus et Metsäpeikolla on lapsia eikä siitä huolimatta laita rikkaa ristiin parisuhteen eteen, päinvastoin, täällä revittelee suhteillaan. Yök mikä nAINEN pienellä ännällä.

"Tonttu"
Ja kiitos kaikille vastauksista, myös näille peräti kahdelle nimimerkille ketkä ovat sitä mieltä et ei saa kertoa. Nyt tiedän mitä tehdä vaikkakin sydämeni itkee verta ystäväni puolesta.

Luuletko _todella_ että kaikki muutkin haluavat tyytyä elämään huonossa suhteessa koko elämänsä eikä ehkä haluaisi ITSE päättää korjaako suhdetta vai lähteekö etsimään vielä uutta mahdollisuutta onneen? Joillekin uskollisuus ja rakkaus yms merkitsee jotain.
Tuossahan sen nätisti ilmaisitkin: "...eikä ehkä haluaisi ITSE päättää korjaako suhdetta vai lähteekö etsimään vielä uutta mahdollisuutta onneen?"

Itse päättää != kaveri päättää

Jos ei itse hoksaa elävänsä huonossa parisuhteessa vaan tarvitsee jonkin kaverinsa siitä kertomaan niin ei sitten hyvin mene.

Mitä hyvää on tässä skenaariossa: Naisen mielestä menee ihanasti ja rakastaa miestään eikä epäile miehenkään puolelta muuta. Kaikki sujuu hyvin. Sitten joku kertoo että sun miehen pettää sua, on todisteita (joku printscreeni jostain milanin profiilista) ja kaikkea.

Kaikki sortuu vaimon maailmassa. Kiitti kaverit...!

Sori mut en vain osaa arvostaa juorukelloja. Ja siitähän tässä ketjussa oli aluperin kyse eikös vain?

[QUOTE="Tonttu";25830568]Ja kiitos kaikille vastauksista, myös näille peräti kahdelle nimimerkille ketkä ovat sitä mieltä et ei saa kertoa. Nyt tiedän mitä tehdä vaikkakin sydämeni itkee verta ystäväni puolesta.[/QUOTE]

Onnea valitsemallesi tielle...

"vieras"
[QUOTE="Tonttu";25830568]Ja kiitos kaikille vastauksista, myös näille peräti kahdelle nimimerkille ketkä ovat sitä mieltä et ei saa kertoa. Nyt tiedän mitä tehdä vaikkakin sydämeni itkee verta ystäväni puolesta.[/QUOTE]

Hienoa kun päätit kertoa vaimolle ketkusta miehestä:). Tsemppiä!!!

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25830609:
Tuossahan sen nätisti ilmaisitkin: "...eikä ehkä haluaisi ITSE päättää korjaako suhdetta vai lähteekö etsimään vielä uutta mahdollisuutta onneen?"

Jos ei itse hoksaa elävänsä huonossa parisuhteessa vaan tarvitsee jonkin kaverinsa siitä kertomaan niin ei sitten hyvin mene.

Mitä hyvää on tässä skenaariossa: Naisen mielestä menee ihanasti ja rakastaa miestään eikä epäile miehenkään puolelta muuta. Kaikki sujuu hyvin. Sitten joku kertoo että sun miehen pettää sua, on todisteita (joku printscreeni jostain milanin profiilista) ja kaikkea.

Sori mut en vain osaa arvostaa juorukelloja. Ja siitähän tässä ketjussa oli aluperin kyse eikös vain?
Siis oletko todellakin noin yksinkertainen? Etkö tajua että suhde ei ole kunnossa eikä voi hyvin jos toinen pettää?

Syytät kertojia toimijoiden (=pettäjä) sijasta :D.

"vieras"

Huoh. Sä olet niin syvällä tuossa itsellesi valehtelussa ettei kanssasi kannata tästä keskustella. Vika on aina muissa, juorukelloissa, puolisossa joka ensin petti jne. jne.

Onnea valitsemallesi tielle.. :)

• Tykkää
"ihmettelen"
Metsäpeikko, miksi sä olet vielä yhdessä vaimosi kanssa? Teidän historiasta ja nykyisyydestä lukeneena kun voisi helposti kuvitella, että toi teidän parisuhteenne on täysin tuhoon tuomittu. Tai no, voikohan sitä edes parisuhteeksi ylipäätään kutsua.

anteeksi nyt vaan

Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Miten tämä nainen voi itse tehdä päätöksen korjatakko suhdetta, vai etsiä uutta onnea jos hän ei edes tiedä toisen puolen sanoneen itsensä yksipuolisesti niin sanotusti irti yhteisestä suhteesta??

"Naisen mielestä menee ihanasti ja rakastaa miestään eikä epäile miehenkään puolelta muuta."

Mistä sä tiedät miten naisen mielestä menee? Ajatteleppa tätä: Eikö olisi vieläkin kauheampaa, jos nainen huomaa kyllä, että parisuhde on vähän huonolla tolalla mutta yrittää silti kun ajattelee, että onhan tässä lapset ja mies EI SENTÄÄN PETÄ! Eikö se ole parempi, että _illuusio_ hyvästä suhteesta kaatuu, kuin että tämä nainen mahdollisesti uhraa elämänsä huonoon suhteeseen tietämättä, että jotain näin vakavaa on tapatunut ja olisi tavallaan saanut "siunauksen" lähteä!?

Oli kummin päin vaan, pettäjä on tehnyt törkeän teon ja KENENKÄÄN elämällä ei voi pelata sillä panoksella, että hän kokee tuhlanneensa ja eläneensä turhaan. Sitä pahempaa kohtaloa ei ole. Sydänsurut ja avioero on pientä sen tuskan rinnalla. Joten ei ole mitään selitystä joka oikeuttaisi tällaisen tiedon salaamisen. Vielä kehtaatkin alkaa keksiä oikein "skenaarioita"

Ja nyt, pettäjä tai et, on sinun aika ymmärtää, että et ole oikea ihminen neuvomaan tässä asiassa, sillä olet itsekin petturi ja todellakin elämässäsi pahasti hakoteillä.

Tämä sinun räpistelysi tässä keskustelussa vain polkee sua syvemmälle sinne missä olet jo kaulaasi myöten muutenkin.

Että onnea vaan SINUN elämääsi. Ja vielä oikein juorukelloista puhuu rouva. Kasva aikuiseksi ja ennen kaikkea kasva vastuulliseksi sellaiseksi.

Puhuisin ystävän miehelle ja kertoisin että en voi ainakaan valehdella asiassa ystävälle. Jos epäilykset jotenkin tulisivat puheeksi varmasti kertoisin mitä olen huomannut, mutta voi olla että vasta varsin en lähtisi paljastamaan asiaa.

Yhteistyössä